۴ اردیبهشت
فرقهی مصاف امتداد منطقی حسینیهی ارشاد است؛ امتداد منطقی اسلام منهای روحانیت به انقلاب منهای فقاهت...
۱:۳۷
کف فرقهی مصاف جدیدالإسلامها حجتالإسلام میشوند...
۱:۳۷
زیر عنوان برابری رویهی فمنیستها، حتا چادریهاشان، تخنیث است؛ مردیدن زنها و زنیدن مردها...
۱:۵۵
آن چه این روزها فمنیست خوانده میشود در سنت ما چه نام داشته است؟ سلیطه...
۱:۵۶
۵ اردیبهشت
در جنگ حفظ مکان با خرج کردن یکان و زمان نامش دفاع منطقهیی است. حفظ یکان با خرج کردن مکان و زمان نامش عقبنشینی است. حفظ زمان با خرج کردن مکان و یکان نامش عملیات تأخیری است. زمین دادن و زمان خریدن در جنگ هماین سومی است...
۳:۴۲
درست همآن طور سازمان رزم سپاه این روزها برای حضور در جنگ احزاب حجاب روزآمد نیست و هنوز باوری به ورود نیروهای مردمی در این معرکه وجود ندارد، سازمان رزم ارتش هم در شروع جنگ هشت ساله برای حضور در آن جنگ روزآمد نبود و ورود نیروهای مردمی در آن معرکه را نمیپذیرفت...
۳:۴۲
پیاده شدن اهل سنت خمینی از قطار انقلاب در ایستگاه ۱۳ خرداد و انکار امتداد آن در نهضت خامنهیی سه باور در بارهی جنگ را برایشان ساخته است: جنگ تنها جنگ سخت است، تنها جنگ سخت دوران نهضت جنگ هشت ساله است، جنگدیده نه کسی است که پیش از ۱۳ خرداد جنگ نرم کرده و نه پس از آن جنگ سخت...
۳:۴۲
پیش بردن جنگ احزاب حجاب با نیروهای رسمی سخت تا نرم لخت و پرتلفات است. چارهی جنگ احزاب حجاب مانند همهی جنگهای دیگر ما وارد کرد امواج نیروهای مؤمن مردمی است...
۳:۴۲
عدالت عرفی گسسته از شریعت قدسی است؛ هماین است که عدالتطلبهای عرفی فسق را فساد نمیدانند...
۳:۴۲
ریشو|چادریهای مقوا، در هیأت شبکهی پشتبان جنبش فواحش، به همآن راحتی که کنش سخت در اقامهی حجاب را هوا کردند به هوا کردن اقامهی نرم حجاب رسیدهاند؛ میپرسند: از چه به هوای احیای حجاب در پیادهروهای شهر راه میروید...
۳:۴۲
برپایی جمهوری اسلامی در ایران، حکم ارتداد سلمان رشدی، جنگ تموز در لبنان، سه برههی همگرایی اکثریت سنی با اقلیت شیعی بود که با جنگ با عراق و سیاست تنشزدایی و جنگ در سوریه به واگرایی خورد. طوفانالاقصی با نقطهی عطف عملیات وعدهی صادق برههی تازهی بیشینهی این همگرایی است...
۳:۴۲
ریشو|چادریهای قوام و ریشو|چادریهای مقوا...
۳:۴۲
ما اگر ذهنایستا بودیم با مشترک لفظی گرفتن هست و است، دلشورهی تعطیل معرفت الاهی را میگرفتیم...
۷:۱۳
از سنی درون و بیرون ایران شنیدهام که اگر حضرت روحالله همآن سال پنجاهوهفت اعلان خلافت میکرد، با او بیعت میکردیم. صدور حکم سلمان رشدی و جنگ تموز و تاخت سخت به کیان اسرائیل در عملیات وعدهی صادق سه برههی دیگر تقریب بیشینهی سنی و شیعی و امکان اعلان خلافت ولی فقیه بوده است...
۷:۱۸
تشیع صفوی اگر هماین دست بلند موشکهای نقطهزن تشیع مصطفوی در بسط شیعهی امامیه با نقطهی عطف عملیات وعدهی صادق را دقیق و درست میدید از زیر سایهی کوتاه قمهی خودزن بیرون میآمد...
۷:۳۵
کافر به اقامهی شریعت، کافر به شریعت است...
۱۷:۲۲
هیچ کس مخالف کاربست زور در حکمرانی نیست؛ حکمرانی هماین انحصار اعمال زور است. تمام حرف سکولارها آن است که زور نباید پشت کار وحی باشد و باید پشت عرف بماند...
۱۷:۲۳
بسنده به کار فرهنگی رویهی حلقههای میانی است؛ اگر کارگزاری در حلقهی حاکمیت ایدهاش بسنده به کار فرهنگی است، درستش آن است که به حلقههای میانی باز گردد و کرسیش در حلقهی حاکمیت را به یک فرد صاحب کفایت بسپارد...
۱۷:۲۴
مردم مشترک لفظی است...
۱۷:۲۵
حجاب اجباری کلیدواژهی حقهبازها است. حرفشان آن است که حد جبری پوشش را عرف باید معین کند و نه وحی؛ اگر نه هیچ نظام حقوقی تهی از قانون پوشش نیست و قانون یعنی اجبار؛ مشکلشان وحی است و نه جبر...
۱۷:۴۵