عکس پروفایل هگزاه

هگزا

۸۵عضو

۲۶ خرداد

thumnail
undefinedمردم نام کدام کاندیدا را بیشتر گوگل کردند؟
undefinedنمودار حاضر به مقایسه میزان جستجوی نام کاندیدا‌ها در گوگل دربازه زمانی ۱۹ تا ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ می‌پردازد.
undefinedهمچنین اینکه نام هر کاندیدا در کدام مکان پرطرفدارترین عبارت جستجو بوده است در نقشه نشان داده شده است. مکان‌های پررنگ‌تر نشان‌دهنده بیشترین میزان جستجوی نام کاندیدا نسبت به سایر مکان‌ها است.
undefined t.me/hexadata_ir
undefined instagram.com/hexadata_ir
undefined twitter.com/hexadata_ir
undefined ble.ir/hexadata_ir
undefined www.hexadata.ir

۹:۴۰

thumnail
undefined کمتر از دوهفته مانده به انتخابات / از حمایت تا نقد موضع و نظر کاندیداها
undefinedهگزا با داده کاوی بیش از  ۶.۸ میلیون پست در فضای مجازی در ۲۵ خرداد  به بررسی حجم پست‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی پیرامون نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پرداخته است.undefinedبحث در مورد نظرات و موضع و کاندیدا در شبکه های اجتماعی در حال رشد است و این بحث ها از حمایت تا نقد و گاها به تخریب نیز می رسد.
#انتخابات_۱۴۰۳undefined t.me/hexadata_ir
undefined instagram.com/hexadata_ir
undefined twitter.com/hexadata_ir
undefined ble.ir/hexadata_ir
undefined www.hexadata.ir

۱۱:۱۱

۲۷ خرداد

thumnail
undefined در تعداد محتوای منتشر شده در شبکه های اجتماعی / قالیباف و جلیلی به صدر برگشتند
undefinedهگزا با داده کاوی بیش از ۶.۱۵ میلیون پست در فضای مجازی در ۲۶ خرداد  به بررسی حجم پست‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی پیرامون نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پرداخته است.undefinedدر بستر تلگرام پزشکیان مانند چند روز گذشته بیشترین محتوا را داشته است اما در اینستاگرام، قالیباف و در توییتر جلیلی بیشترین محتوا شبکه های اجتماعی را داشته است
#انتخابات_۱۴۰۳
undefined t.me/hexadata_ir
undefined instagram.com/hexadata_ir
undefined twitter.com/hexadata_ir
undefined ble.ir/hexadata_ir
undefined www.hexadata.ir

۷:۲۵

thumnail
undefined وضعیت مطالب تولید شده در شبکه‌های اجتماعی با موضوع نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری (۲۳ تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۳)
undefined t.me/hexadata_ir
undefined instagram.com/hexadata_ir
undefined twitter.com/hexadata_ir
undefined ble.ir/hexadata_ir
undefined www.hexadata.ir

۱۶:۰۵

thumnail
undefined ایموجی ها از انتخابات چه میگویند؟
undefined️کاربران شبکه های اجتماعی برای هر نامزد انتخابات ریاست جمهوری از چه ایموجی استفاده می‌کنند؟ ابر ایموجی‌ محتواهای تولید شده پیرامون نامزدهای انتخابات ۱۴۰۳ در فضای مجازی#انتخابات_۱۴۰۳
undefined t.me/hexadata_ir
undefined instagram.com/hexadata_ir
undefined twitter.com/hexadata_ir
undefined ble.ir/hexadata_ir
undefined www.hexadata.ir

۱۶:۳۳

۲۸ خرداد

thumnail
undefined تنور انتخابات منتظر مناظره امروز / آیا تغیبر جدی در محتوا شبکه اجتماعی بعداز مناظره اتفاق می افتد؟
undefinedهگزا با داده کاوی بیش از ۵.۹ میلیون پست در فضای مجازی در ۲۷ خرداد  به بررسی حجم پست‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی پیرامون نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پرداخته است.undefinedچند روز است محتواهای شبکه اجتماعی از نظر حجم تولید ثابت شده است همه چیز میتواند با مناظره امروز تغییر کند
#انتخابات_۱۴۰۳undefined t.me/hexadata_ir
undefined instagram.com/hexadata_ir
undefined twitter.com/hexadata_ir
undefined ble.ir/hexadata_ir
undefined www.hexadata.ir

۱۳:۲۹

۲۹ خرداد

thumnail
undefined مناظره ای که جنجالی نشد / اوج گیری پور محمدی و زاکانی با مناظره
undefinedهگزا با داده کاوی بیش از ۷.۴ میلیون پست در فضای مجازی در ۲۸ خرداد  به بررسی حجم پست‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی پیرامون نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پرداخته است.undefinedبرگزاری اولین مناظره با محور موضوعات اقتصادی چندان جنجال جدی در فضا مجازی ایجاد نکرد اما سبب شد بعضی نامزدهای انتخاباتی بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.
#انتخابات_۱۴۰۳
undefined t.me/hexadata_ir
undefined instagram.com/hexadata_ir
undefined twitter.com/hexadata_ir
undefined ble.ir/hexadata_ir
undefined www.hexadata.ir

۱۳:۰۷

۳۰ خرداد

thumnail
undefined جنجال انتخاباتی با ظریف / کمتر از ده روز مانده به انتخابات تنور انتخابات کمی گرم می شود
undefinedهگزا با داده کاوی بیش از ۷.۳ میلیون پست در فضای مجازی در ۲۹ خرداد  به بررسی حجم پست‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی پیرامون نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پرداخته است..undefinedحضور ظریف در میزگرد سیاست خارجی و حضور دختر قالیباف برنامه صداوسیما ، اصلی ترین محتوا های شبکه اجتماعی بودند که با موافقان و مخالفان جدی روبرو شدند.
#انتخابات_۱۴۰۳
undefined t.me/hexadata_ir
undefined instagram.com/hexadata_ir
undefined twitter.com/hexadata_ir
undefined ble.ir/hexadata_ir
undefined www.hexadata.ir

۱۰:۰۹

۳۱ خرداد

thumnail
undefinedبازگشت پزشکیان به کمک همراهان / مناظره دوم جنجالی میشود؟
undefinedهگزا با داده کاوی بیش از ۱۰.۲ میلیون پست در فضای مجازی در ۳۰ خرداد  به بررسی حجم پست‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی پیرامون نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پرداخته است.undefinedبا حضور ظریف، فاضلی و... در میز گردها و سفرهای  تبلیغاتی و همچنین حمایت های مجازی بعضی شخصیت ها و در کنار تایید و نقدها نسبت به آنها داده های پزشکیان در تمامی بسترها در صدر  قرار داده است. #انتخابات_۱۴۰۳
undefined t.me/hexadata_ir
undefined instagram.com/hexadata_ir
undefined twitter.com/hexadata_ir
undefined ble.ir/hexadata_ir
undefined www.hexadata.ir

۱۰:۴۸

۱ تیر

thumnail
undefined پور محمدی و زاکانی مورد توجه تر از گذشته / میزگردها جنجالی تر از مناظره ها
undefinedهگزا با داده کاوی بیش از ۸.۴ میلیون پست در فضای مجازی در ۳۱ خرداد  به بررسی حجم پست‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی پیرامون نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پرداخته است.undefinedمناظره دوم هم برگزار شد هرچند ترتیب پزشکیان، جلیلی و قالیباف همچنان در صدر اکثر بسترها هستند اما در مناظره دوم زاکانی و پور محمدی بیشتر نسبت به گذشته مورد توجه بوده اند.
#انتخابات_۱۴۰۳
undefined t.me/hexadata_ir
undefined instagram.com/hexadata_ir
undefined twitter.com/hexadata_ir
undefined ble.ir/hexadata_ir
undefined www.hexadata.ir

۱۲:۲۹

۲ تیر

thumnail
undefined مردم نام کدام کاندیدا را بیشتر گوگل کردند؟
undefinedآمار جستجوی نام کاندیداها در گوگل براساس آمار گوگل‌ترندز از تاریخ ۲۰ تا ۳۱ خردادماه۱۴۰۳ ارائه شده است.
undefinedآمارهای ارائه‌شده در این اینفوگرافیک نشان می‌دهد که مسعود پزشکیان بیشترین آمار جستجو و امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی کمترین میزان جستجو را به خود اختصاص داده‌اند.undefined t.me/hexadata_ir
undefined instagram.com/hexadata_ir
undefined twitter.com/hexadata_ir
undefined ble.ir/hexadata_ir
undefined www.hexadata.ir

۱۲:۲۲

thumnail
undefined شبکه های اجتماعی در کمتر از یک هفته به انتخابات / از فیلترینگ تا حجاب در سومین مناظره
undefinedهگزا با داده کاوی بیش از ۷.۷ میلیون پست در فضای مجازی در ۱تیرماه  به بررسی حجم پست‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی پیرامون نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پرداخته است.undefinedمناظره سوم هم برگزار شد ترتیب پزشکیان، جلیلی  همچنان در صدر اکثر بسترها هستند و در مورد زاکانی مانند مناظره قبل تعداد محتوای قابل توجهی منتشر شده است‌.  #انتخابات_۱۴۰۳
undefined t.me/hexadata_ir
undefined instagram.com/hexadata_ir
undefined twitter.com/hexadata_ir
undefined ble.ir/hexadata_ir
undefined www.hexadata.ir

۱۷:۳۰

۳ تیر

thumnail
undefined حواشی و طنز ، پررنگ تر از برنامه و نظرات / بازتاب فضای مجازی حضور کاندیدا در استان 
undefinedهگزا با داده کاوی بیش از ۷.۶ میلیون پست در فضای مجازی در ۲تیرماه  به بررسی حجم پست‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی پیرامون نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پرداخته است.undefinedحضور کاندیدا ها در استان های مختلف و حواشی آن و همچنین طنز متنوع در مورد کاندیدا جدی ترین مطالب این روزهای فضای مجازی در مورد کاندیدا ها است .  #انتخابات_۱۴۰۳
undefined t.me/hexadata_ir
undefined instagram.com/hexadata_ir
undefined twitter.com/hexadata_ir
undefined ble.ir/hexadata_ir
undefined www.hexadata.ir

۱۲:۱۹

۴ تیر

thumnail
undefinedچهار روز به انتخابات / جلیلی و پزشکیان در رقابت
undefinedهگزا با داده کاوی بیش از ۹.۴ میلیون پست در فضای مجازی در ۳تیرماه  به بررسی حجم پست‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی پیرامون نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پرداخته است.undefinedدر هر پنج بستر شبکه اجتماعی از نظر حجم تولید محتوا رقابت جدی بین پزشکیان و جلیلی و با کمی فاصله قالیباف هست.
#انتخابات_۱۴۰۳
undefined t.me/hexadata_ir
undefined instagram.com/hexadata_ir
undefined twitter.com/hexadata_ir
undefined ble.ir/hexadata_ir
undefined www.hexadata.ir

۹:۵۷

۵ تیر

thumnail
undefined مناظره به خانه چهارم رسید / فقط سه روز تا انتخابات
undefinedهگزا با داده کاوی بیش از ۱۰.۲ میلیون پست در فضای مجازی در ۴تیرماه  به بررسی حجم پست‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی پیرامون نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پرداخته است..undefinedمناظره چهارم نیز برگزار شد که با ترتیب گدشته فقط پورمحمدی در حجم تولید محتوا رشد داشته است.
#انتخابات_۱۴۰۳
undefined t.me/hexadata_ir
undefined instagram.com/hexadata_ir
undefined twitter.com/hexadata_ir
undefined ble.ir/hexadata_ir
undefined www.hexadata.ir

۱۲:۱۶

۶ تیر

thumnail
undefined مناظره ها به ایستگاه پایانی رسید / فقط ۲ روز تا انتخابات باقی مانده است
undefinedهگزا با داده کاوی بیش از ۱۲ میلیون پست در فضای مجازی در ۵تیرماه  به بررسی حجم پست‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی پیرامون نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پرداخته است..undefinedمناظره پنجم نیز برگزار شد و جلیلی و پزشکیان در صدر ماندن.
#انتخابات_۱۴۰۳
undefined t.me/hexadata_ir
undefined instagram.com/hexadata_ir
undefined twitter.com/hexadata_ir
undefined ble.ir/hexadata_ir
undefined www.hexadata.ir

۱۵:۵۰

۱۱ تیر

thumnail
undefined انتخابات در دور دوم / دو رقیب اصلی که بیشترین حجم محتوا شبکه های اجتماعی را داشته اند در دور دوم
undefinedهگزا با داده کاوی بیش از ۱۰ میلیون پست در فضای مجازی در ۱۰تیرماه  به بررسی حجم پست‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی پیرامون نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پرداخته است..undefinedدو کاندیدا که مطابق گزارش قبلی بیشترین حجم داده در اکثر روز های تبلیغات داشته اند با همان ترتیب پزشکیان و بعد از آن جلیلی به دور دوم راه یافته اند. آیا در دور دوم هم حجم داده شبکه های اجتماعی نشان دهنده پیروز انتخابات خواهد بود؟
#انتخابات_۱۴۰۳
undefined t.me/hexadata_ir
undefined instagram.com/hexadata_ir
undefined twitter.com/hexadata_ir
undefined ble.ir/hexadata_ir
undefined www.hexadata.ir

۱۱:۰۵

۱۲ تیر

thumnail
undefined و اینک مناظره / با چالشی شدن مناظره ها انتخاباتی فضای انتخاباتی شبکه های اجتماعی هم داغ تر شد
undefinedهگزا با داده کاوی بیش از ۹.۵ میلیون پست در فضای مجازی در ۱۱تیرماه  به بررسی حجم پست‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی پیرامون نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پرداخته است..undefinedبا برگزاری اولین مناظره دوره دوم انتخابات و چالشی شدن این مناظره محتواهای شبکه های اجتماعی نیز رشد داشته است و توجه کاربران به انتخابات جدی تر جلب شده است  #انتخابات_۱۴۰۳
undefined t.me/hexadata_ir
undefined instagram.com/hexadata_ir
undefined twitter.com/hexadata_ir
undefined ble.ir/hexadata_ir
undefined eitaa.com/hexadata_ir
undefined www.hexadata.ir

۱۳:۱۳

۱۳ تیر

thumnail
undefined مناظره به نقطه جوش رسید / آخرین روز تبلیغات
undefinedهگزا با داده کاوی بیش از ۱۰.۲ میلیون پست در فضای مجازی در ۱۲تیرماه  به بررسی حجم پست‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی پیرامون نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پرداخته است..undefinedبا برگزاری آخرین مناظره دوره دوم انتخابات و چالشی تر شدن این مناظره محتواهای شبکه های اجتماعی نیز رشد داشته است و توجه کاربران به اوج خود رسیده است و طرفداران هر دو کاندیدا در حال شبکه های اجتماعی به شدت فعال هستند.
  undefinedحجم محتوا در بسترها لزوما به معنی محتوا مثبت نیست و بیان کنند حجم محتوای هر کاندیدا انتخابات در آن بستر است که میتواند مثبت یا منفی باشد
#انتخابات_۱۴۰۳
undefined t.me/hexadata_irundefined instagram.com/hexadata_irundefined twitter.com/hexadata_irundefined ble.ir/hexadata_irundefined www.hexadata.ir

۸:۱۸

۳ مرداد

thumnail
undefined برترین شبکه های اجتماعی در ایران در سال ۱۴۰۳
undefinedشرکت #هگزا با بررسی ۵ میلیارد پست، بیش از ۱۰ هزار میلیارد نمایش و میلیاردها لایک و کامنت در پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی، به مقایسه حجم تولید محتوا، ‌نمایش و لایک این شبکه‌ها پرداخته است.
undefinedتلگرام نشان می‌دهد تعداد ۱.۲۵ میلیارد پست در این پلتفرم منتشر شده که این حجم محتوا تعداد ۱۲۰۰ میلیارد نمایش دریافت کرده‌است.
undefinedکاربران در توییتر نشان می‌دهد تعداد 1 میلیارد پست در این پلتفرم منتشر شده که این حجم محتوا تعداد 3.5 میلیارد لایک دریافت کرده‌است.
undefinedاینستاگرام فارسی در طول یکسال تعداد ۱.۳۵ میلیارد پست منتشر شده که ۷۰۰ میلیارد لایک دریافت کرده‌است.
undefined در بستر ایتا تعداد ۵۰۰میلیون پست منتشر شده که این حجم محتوا تعداد تعداد ۲۵۰۰میلیارد نمایش دریافت کرده‌است.
undefined همچنین در روبیکا نشان می‌دهد تعداد ۶۵۰میلیون پست در این پلتفرم ۴۴۰۰ میلیارد نمایش دریافت کرده‌است.
در #خبرگزاری_فارس بخوانید
undefined farsnews.ir/Aghajani/1721829686225916331
undefined t.me/hexadata_ir
undefined instagram.com/hexadata_ir
undefined twitter.com/hexadata_ir
undefined ble.ir/hexadata_ir
undefined www.hexadata.ir

۱۷:۱۶