۱۱:۵۲
۱۳:۵۷
دعوت به همکاری در حوزه حل مسائل مسکن و توسعه شهری
گروه مسکن و شهرسازی شبکه کانونهای تفکر ایران،در راستای تحقق مأموریت ملی خود مبنی بر تحقق اصول ۳۱ و ۴۳ قانون اساسیجهت توسعه اندیشهورزی و سیاستپژوهیدر حوزههای:
️ سیاستگذاری حوزه زمین
️ اقتصاد مسکن
️ تامین مالی توسعه شهری
سیاستهای مالیاتی حوزه مسکن
شهرسازی و توسعه شهری
از جوانان دغدغهمند پیشرفت ایران،با ویژگیهای:
️ ترجیحاً دانشجو یا دانشآموخته یکی از رشتههای فنی مهندسی، اقتصاد،مدیریت، شهرسازی، عمران، سیاستگذاری
️ خلاق و نوآور در ارائه راهکارهای سیاستی
️ دغدغهمند و قادر به پژوهش و حل چالشهای حوزه اقتصاد شهری و سیاستگذاری زمین
️ علاقهمند به کار گروهی و دارای سابقه فعالیت در تشکلهای دانشجویی
دارای توانایی ارتباطگیری موثر و تدوین گزارشهای تحلیلی و سیاستی ️
️ متعهد و مسئولیتپذیر
قادر به تحلیل مسائل و دادههای آماری
دعوت به همکاری مینماید.
جهت کسب اطلاعات بیشتربا شناسهی @maskan_itan در پیامرسان بله در ارتباط باشید.
کارگروه کاریابی کار دانشجوییhttps://ble.im/isujob
از جوانان دغدغهمند پیشرفت ایران،با ویژگیهای:
دعوت به همکاری مینماید.
۱۵:۴۳
#استخدام #جذب
«تحلیلگر بازار سرمایه-آقا»تمام وقتشرکت سرمایه گذاریتهران ، هفت تیر
مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد رشته های مرتبط مالیشرایط تخصصی: توانایی تحلیل بنیادی، تسلط به مفاهیم اصلی اختیار معاملات، آشنایی مناسب با پایتون و تحلیل دادهشرایط اداری: یادگیرنده، دارای روحیه کار تیمی ، منظم و پیگیرسایر شرایط: تسلط بر اکسل
لطفا رزومه خود را با عنوان « تحلیلگر بازار سرمایه » به آدرس زیر ارسال نماييد:

rrashidabadi@gmail.com
کارگروه کاریابی کار دانشجوییhttps://ble.im/isujob
«تحلیلگر بازار سرمایه-آقا»تمام وقتشرکت سرمایه گذاریتهران ، هفت تیر
مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد رشته های مرتبط مالیشرایط تخصصی: توانایی تحلیل بنیادی، تسلط به مفاهیم اصلی اختیار معاملات، آشنایی مناسب با پایتون و تحلیل دادهشرایط اداری: یادگیرنده، دارای روحیه کار تیمی ، منظم و پیگیرسایر شرایط: تسلط بر اکسل
لطفا رزومه خود را با عنوان « تحلیلگر بازار سرمایه » به آدرس زیر ارسال نماييد:
rrashidabadi@gmail.com
۵:۵۷
عنوان: جذب مدیر مالی پاره وقت
شرایط همکاری:تسلط کامل به کلیه امور حسابداری، مالی و مالیاتیتسلط کامل به نرمافزار سپیدارمهارت کامل در تحلیل و گزارشات مدیریتیتوانایی مدیریت و نظارت حسابهای دریافتنی و پرداختنیتوانایی نظارت، مدیریت روابط بانکی و مدیریت نقدینگیتسلط کامل به بستن حسابهاتسلط کامل به تهیه بهای تمام شده محصولات تولیدیتسلط کامل به تهیه صورتهای مالی
شرایط همکاری:همکاری ۲ روز در هفته
مزایای همکاری:یادگیری عملی در محیطی پویافضای کاری منعطف و حرفهای
موقعیت دفتر: ظفر (شهید دستگردی)دفتر کارخانه شیمی لیا قزوین بزرگترین تولید کننده پارافین در خاورمیانه
متقاضیان محترم میتوانند رزومه خود را به همراه مدارک به آیدی زیر ارسال نمایند.
@vakilayoobzadeh
کارگروه کاریابی کار دانشجوییhttps://ble.im/isujob
شرایط همکاری:تسلط کامل به کلیه امور حسابداری، مالی و مالیاتیتسلط کامل به نرمافزار سپیدارمهارت کامل در تحلیل و گزارشات مدیریتیتوانایی مدیریت و نظارت حسابهای دریافتنی و پرداختنیتوانایی نظارت، مدیریت روابط بانکی و مدیریت نقدینگیتسلط کامل به بستن حسابهاتسلط کامل به تهیه بهای تمام شده محصولات تولیدیتسلط کامل به تهیه صورتهای مالی
شرایط همکاری:همکاری ۲ روز در هفته
مزایای همکاری:یادگیری عملی در محیطی پویافضای کاری منعطف و حرفهای
موقعیت دفتر: ظفر (شهید دستگردی)دفتر کارخانه شیمی لیا قزوین بزرگترین تولید کننده پارافین در خاورمیانه
متقاضیان محترم میتوانند رزومه خود را به همراه مدارک به آیدی زیر ارسال نمایند.
@vakilayoobzadeh
۹:۵۴
۱۸:۵۶
عنوان شغلی: دستیار تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ
به دنبال فردی هستم که به بنده کمک کند تا محتوای فعلی را با کیفیت بالاتری ارائه دهم و حضورمان را در پلتفرمهای دیگر مانند اینستاگرام و لینکدین گسترش دهیم.
شرح شرایط و وظایف اصلی:
1- کار تمام وقت و حضوری است. محل کار: قم، محدوده میدان مفید.2- جنسیت آقا. 3- تجربه کاری در زمینه های دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا برای شبکههای اجتماعی( مخصوصا اینستاگرام)، و تدوین ویدئو.
اگر شرایط سه گانه بالا را دارید و مایل به همکاری هستید، لطفا موارد زیر را به ایمیل Pouya.Pirmaleki@gmail.com ارسال فرمائید. در اولین فرصت با شما تماس گرفته می شود:
1. رزومه بهروز شده خود.2. نمونهکارهای مرتبط: لینک چند نمونه از بهترین کارهای تدوین ویدئو یا مدیریت صفحه اجتماعی که انجام دادهاید را ارسال کنید.3. پاسخ به این سوال: در چند سطر توضیح دهید که چرا به این حوزه و این موقعیت شغلی علاقهمند هستید و فکر میکنید چگونه میتوانید به رشد این مجموعه کمک کنید.
تنها درخواستهایی که شامل هر سه مورد فوق باشند، بررسی خواهند شد. لطفاً در موضوع ایمیل حتماً عبارت «درخواست همکاری - دستیار تولید محتوا» را بنویسید.
کارگروه کاریابی کار دانشجوییhttps://ble.im/isujob
به دنبال فردی هستم که به بنده کمک کند تا محتوای فعلی را با کیفیت بالاتری ارائه دهم و حضورمان را در پلتفرمهای دیگر مانند اینستاگرام و لینکدین گسترش دهیم.
شرح شرایط و وظایف اصلی:
1- کار تمام وقت و حضوری است. محل کار: قم، محدوده میدان مفید.2- جنسیت آقا. 3- تجربه کاری در زمینه های دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا برای شبکههای اجتماعی( مخصوصا اینستاگرام)، و تدوین ویدئو.
اگر شرایط سه گانه بالا را دارید و مایل به همکاری هستید، لطفا موارد زیر را به ایمیل Pouya.Pirmaleki@gmail.com ارسال فرمائید. در اولین فرصت با شما تماس گرفته می شود:
1. رزومه بهروز شده خود.2. نمونهکارهای مرتبط: لینک چند نمونه از بهترین کارهای تدوین ویدئو یا مدیریت صفحه اجتماعی که انجام دادهاید را ارسال کنید.3. پاسخ به این سوال: در چند سطر توضیح دهید که چرا به این حوزه و این موقعیت شغلی علاقهمند هستید و فکر میکنید چگونه میتوانید به رشد این مجموعه کمک کنید.
تنها درخواستهایی که شامل هر سه مورد فوق باشند، بررسی خواهند شد. لطفاً در موضوع ایمیل حتماً عبارت «درخواست همکاری - دستیار تولید محتوا» را بنویسید.
۷:۵۱
عنوان: جذب روابط عمومی در موسسه فرهنگی رسانهای
شرایط همکاری:مسلط به زبان ترکی آذربایجانی (ترجیحا تبریزی)فن سخنوری و روابط عمومی بالاامکان همکاری حداقل ۳ روز در هفته(قابل توافق)
مزایای همکاری:یادگیری عملی در محیطی پویا (برای کارآموزان)فضای کاری منعطف و حرفهای
پرداختی به صورت ساعتی و بالاتر از عرف دانشجویی
موقعیت دفتر: تهران مرکز شهر
متقاضیان محترم میتوانند رزومه خود را به آیدی زیر ارسال نمایند.@mmirzaee_ir09142290040
کارگروه کاریابی کار دانشجوییhttps://ble.im/isujob
شرایط همکاری:مسلط به زبان ترکی آذربایجانی (ترجیحا تبریزی)فن سخنوری و روابط عمومی بالاامکان همکاری حداقل ۳ روز در هفته(قابل توافق)
مزایای همکاری:یادگیری عملی در محیطی پویا (برای کارآموزان)فضای کاری منعطف و حرفهای
پرداختی به صورت ساعتی و بالاتر از عرف دانشجویی
موقعیت دفتر: تهران مرکز شهر
متقاضیان محترم میتوانند رزومه خود را به آیدی زیر ارسال نمایند.@mmirzaee_ir09142290040
۱۶:۳۹
بازارسال شده از دانشگاه امام صادق علیهالسلام
ارسال رزومه به شناسه زیر:
#اطلاعیه
۱۴:۳۹
به تیم ما بپیوندید!
شرکت دانشبنیان بانا، فعال در حوزههای حقوق، اقتصاد و سیاستگذاری، به دنبال یک مدیر منابع انسانی خلاق و راهبردی است تا در مسیر رشد سازمانی، همراهمان باشد.
در بانا، ما به یادگیری، رشد فردی و کار گروهی باور داریم. محیط کاریمان پویا، میانرشتهای و سرشار از فرصت برای تجربههای واقعی و چالشبرانگیز است.
اگر تجربهی طراحی و توسعه ساختار منابع انسانی دارید و دوست دارید در ساختن فرهنگی یادگیرنده و انسانمحور نقش داشته باشید، منتظرتان هستیم
ارسال رزومه
کارگروه کاریابی کار دانشجوییhttps://ble.im/isujob
در بانا، ما به یادگیری، رشد فردی و کار گروهی باور داریم. محیط کاریمان پویا، میانرشتهای و سرشار از فرصت برای تجربههای واقعی و چالشبرانگیز است.
اگر تجربهی طراحی و توسعه ساختار منابع انسانی دارید و دوست دارید در ساختن فرهنگی یادگیرنده و انسانمحور نقش داشته باشید، منتظرتان هستیم
۷:۱۷
فراخوان جذب نیروی امریه سربازی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
همانگونه که مستحضرید؛ فارغالتحصیلان جوان، سرمایههای انسانی نسل فردای کشور بوده و خدمت مقدس سربازی زمینهساز بالندگی و تجربهاندوزی آنان را فراهم مینماید؛ لذا وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بر مبنای این نگرش که خدمت سربازی بشکل امریه در سازمانها مهیا کنندهی شرایط لازم درجهت بهرهگیری از تواناییهای بالقوهی نسل جدید و ایجاد تحول و تعالی در سطح نظام دولتی و خصوصی کشور است، در نظر دارد از بین فارغالتحصیلان واجد شرایط نسبت به جذب نیروی امریه سربازی اقدام نماید. شایان ذکر است تمامی مراحل ثبت نام، ارزیابی و پیگیری از طریق سامانههای مستقر در سایت اطلاعرسانی این وزارت به آدرس www.ict.gov.ir صورت پذیرفته و:۱. مهلت ثبت نام از ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۰۸/۰۵ لغایت ۱۴:۰۰ روز سهشنبه مورخ ۰۸/۲۰ آمادگی ثبت نام متقاضیان برای اعزام از تاریخ ۱۲/۰۱ خواهد بود. شایان ذکر است در این مرحله از فرآیند امریه، زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد.۲. با توجه به نیازمندیهای پرسنلی ستاد و دستگاههای تابعه این وزارت، نیروهای با تحصیلات کارشناسی ارشد و دکترا در رشتههای "فناوری اطلاعات، حقوق، اقتصاد، رایانه، مدیریت، حسابداری، مخابرات، گرافیک، عمران، برق، روابط عمومی، روابط بین الملل، مهندسی هوافضا، مهندسی صنایع، مهندسی مواد، معماری و امنیت فضای سایبری (همچنین تعداد محدودی در مقطع کارشناسی صرفا برای "استانهای محروم و کمتر توسعه یافته")" در سطح تهران و مراکز استانها، با توجه به رشتههای تحصیلی مورد نیاز واحدهای استانی و بشکل بومی، قابلیت جذب خواهند داشت.
کارگروه کاریابی کار دانشجوییhttps://ble.im/isujob
همانگونه که مستحضرید؛ فارغالتحصیلان جوان، سرمایههای انسانی نسل فردای کشور بوده و خدمت مقدس سربازی زمینهساز بالندگی و تجربهاندوزی آنان را فراهم مینماید؛ لذا وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بر مبنای این نگرش که خدمت سربازی بشکل امریه در سازمانها مهیا کنندهی شرایط لازم درجهت بهرهگیری از تواناییهای بالقوهی نسل جدید و ایجاد تحول و تعالی در سطح نظام دولتی و خصوصی کشور است، در نظر دارد از بین فارغالتحصیلان واجد شرایط نسبت به جذب نیروی امریه سربازی اقدام نماید. شایان ذکر است تمامی مراحل ثبت نام، ارزیابی و پیگیری از طریق سامانههای مستقر در سایت اطلاعرسانی این وزارت به آدرس www.ict.gov.ir صورت پذیرفته و:۱. مهلت ثبت نام از ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۰۸/۰۵ لغایت ۱۴:۰۰ روز سهشنبه مورخ ۰۸/۲۰ آمادگی ثبت نام متقاضیان برای اعزام از تاریخ ۱۲/۰۱ خواهد بود. شایان ذکر است در این مرحله از فرآیند امریه، زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد.۲. با توجه به نیازمندیهای پرسنلی ستاد و دستگاههای تابعه این وزارت، نیروهای با تحصیلات کارشناسی ارشد و دکترا در رشتههای "فناوری اطلاعات، حقوق، اقتصاد، رایانه، مدیریت، حسابداری، مخابرات، گرافیک، عمران، برق، روابط عمومی، روابط بین الملل، مهندسی هوافضا، مهندسی صنایع، مهندسی مواد، معماری و امنیت فضای سایبری (همچنین تعداد محدودی در مقطع کارشناسی صرفا برای "استانهای محروم و کمتر توسعه یافته")" در سطح تهران و مراکز استانها، با توجه به رشتههای تحصیلی مورد نیاز واحدهای استانی و بشکل بومی، قابلیت جذب خواهند داشت.
۱۰:۴۴
#فرصتشغلی#تحلیلگرخبر
مرکز مطالعات استراتژیک ایران فردا جهت تکمیل کادر کارشناسی خود، به یک نیروی تمام وقت برای تهیه گزارش کیفی- تحلیلی از اخبار و رخداد های ایران و جهان نیازمند است.
#شرایط -آشنایی به ابزارهای تحلیل کیفی -سابقه فعالیت در حوزه تحلیلی -علاقهمند به مسائل منطقه ای و بینالمللی -امکان کار به صورت دورکاری -شرایط پرداختی مناسب و منظم
جهت ارسال رزومه و کسب اطلاعات تکمیلی @mahdiyar1357
کارگروه کاریابی کار دانشجوییhttps://ble.im/isujob
مرکز مطالعات استراتژیک ایران فردا جهت تکمیل کادر کارشناسی خود، به یک نیروی تمام وقت برای تهیه گزارش کیفی- تحلیلی از اخبار و رخداد های ایران و جهان نیازمند است.
#شرایط -آشنایی به ابزارهای تحلیل کیفی -سابقه فعالیت در حوزه تحلیلی -علاقهمند به مسائل منطقه ای و بینالمللی -امکان کار به صورت دورکاری -شرایط پرداختی مناسب و منظم
جهت ارسال رزومه و کسب اطلاعات تکمیلی @mahdiyar1357
۱۱:۴۰
عنوان: جذب مدیر موسسه حقوقیشرایط همکاری: دانشجو بودن در رشته حقوق دانشگاه امام صادق علیه السلام و علاقمند به حرفه وکالتنحوه همکاری: حداقل 3 روز در هفتهمزایای همکاری: یادگیری عملی در محیطی پویا و فضای کاری منعطف و حرفه ایموقعیت موسسه: استان تهران – شهرستان قدساولویت همکاری: دانشجویان ساکن شهر قدس یا مناطق 21 و 22 تهرانتعداد نفرات مورد نیاز: فقط یک نفرشرایط پرداختی: مناسب و منظممتقاضیان محترم میتوانند رزومه خود را به همراه مدارک به آیدی زیر ارسال نمایند.
@vakilayoobzadeh
کارگروه کاریابی کار دانشجوییhttps://ble.im/isujob
@vakilayoobzadeh
۴:۲۱
#فرصتشغلی#استخدامدرسازماندولتی#کارشناسمالیحسابداری
با سلام
یک سازمان دولتی جهت تکمیل کادر کارشناسی خود، به دو نیروی تمام وقت برای پست کارشناس مالی حسابداری نیازمند است.
#شرایط -دانشجو/فارغالتحصیل رشتههای مدیریت مالی، اقتصاد، حسابداری و حسابرسی -اعتقاد و التزام عملی به مبانی اسلامی و دینی-تمام وقت
جهت ثبتنام: https://survey.porsline.ir/s/VVuKaUB
کارگروه کاریابی کار دانشجوییhttps://ble.im/isujob
با سلام
یک سازمان دولتی جهت تکمیل کادر کارشناسی خود، به دو نیروی تمام وقت برای پست کارشناس مالی حسابداری نیازمند است.
#شرایط -دانشجو/فارغالتحصیل رشتههای مدیریت مالی، اقتصاد، حسابداری و حسابرسی -اعتقاد و التزام عملی به مبانی اسلامی و دینی-تمام وقت
جهت ثبتنام: https://survey.porsline.ir/s/VVuKaUB
۵:۵۰
باسلام
یکی از شرکتهای خصوصی، به دنبال یک کارشناس متخصص در ارزیابی ایدههای جدید، تدوین طرحهای کسبوکار (بیزینس پلن) و اتصال آنها به فرآیندهای بودجهریزی است.
مهارتها و تواناییهای مورد نیاز:1) تسلط کامل بر تدوین و تحلیل بیزینس پلن: شامل تحلیل بازار، تحلیل رقبا، و به ویژه مدلسازی مالی (پیشبینی سود و زیان)2) تسلط پیشرفته بر نرمافزار Microsoft Excel: برای مدلسازی مالی پیچیده و تحلیل دادهها.3) آشنایی با فرآیندهای بودجهریزی، کنترل بودجه و تحلیل انحرافات.4) توانایی در انجام تحقیقات بازار (Market Research) و تحلیلهای استراتژیک.5) تفکر استراتژی و تحلیلی بسیار قوی: توانایی دیدن تصویر کلان و در عین حال توجه به جزئیات.6) توانایی حل مسئله، مهارتهای ارتباطی و ارائه مطلب عالی برای دفاع از تحلیلها و طرحها در جلسات مدیریتی.
مدرک تحصیلی: کارشناسی یا ترجیحا کارشناسی ارشد در رشتههای مدیریت، اقتصاد، حسابداری، مهندسی صنایع، حقوق اقتصادی و...
سطح تجربه: حداقل 2 و ترجیحا 3 تا 5 سال تجربه کاری مرتبط در حوزه تحلیل کسبوکار، تحلیل مالی، برنامهریزی استراتژیک یا بودجهریزی. (تجربه مستقیم و قابل اثبات در نوشتن و تحلیل حداقل یک بیزینس پلن کامل، یک مزیت بسیار بزرگ محسوب میشود.)
حقوق پرداختی: ماهی 30 میلیون تومان
شرح وظایف:تدوین و تحلیل جامع طرحهای کسبوکار (بیزینس پلن) برای سرویسها و ایدههای جدید.همکاری در فرآیند بودجهریزی سالانه و اطمینان از همسویی بودجه با اهداف استراتژیک و بیزینس پلنها.انجام مطالعات امکانسنجی (Feasibility Studies) برای پروژههای جدید.تحلیل و پایش عملکرد مالی سرویسها در مقایسه با بیزینس پلن و بودجه مصوب.تهیه گزارشات تحلیلی و راهبردی برای تیم رهبری جهت پشتیبانی از تصمیمگیریهای کلان.همکاری با واحدهای مختلف (فنی، محصول، بازاریابی) برای جمعآوری دادههای مورد نیاز.
ایمیل ارسال رزومه:cafetahlilrooz@gmail.com
کارگروه کاریابی کار دانشجوییhttps://ble.im/isujob
یکی از شرکتهای خصوصی، به دنبال یک کارشناس متخصص در ارزیابی ایدههای جدید، تدوین طرحهای کسبوکار (بیزینس پلن) و اتصال آنها به فرآیندهای بودجهریزی است.
مهارتها و تواناییهای مورد نیاز:1) تسلط کامل بر تدوین و تحلیل بیزینس پلن: شامل تحلیل بازار، تحلیل رقبا، و به ویژه مدلسازی مالی (پیشبینی سود و زیان)2) تسلط پیشرفته بر نرمافزار Microsoft Excel: برای مدلسازی مالی پیچیده و تحلیل دادهها.3) آشنایی با فرآیندهای بودجهریزی، کنترل بودجه و تحلیل انحرافات.4) توانایی در انجام تحقیقات بازار (Market Research) و تحلیلهای استراتژیک.5) تفکر استراتژی و تحلیلی بسیار قوی: توانایی دیدن تصویر کلان و در عین حال توجه به جزئیات.6) توانایی حل مسئله، مهارتهای ارتباطی و ارائه مطلب عالی برای دفاع از تحلیلها و طرحها در جلسات مدیریتی.
مدرک تحصیلی: کارشناسی یا ترجیحا کارشناسی ارشد در رشتههای مدیریت، اقتصاد، حسابداری، مهندسی صنایع، حقوق اقتصادی و...
سطح تجربه: حداقل 2 و ترجیحا 3 تا 5 سال تجربه کاری مرتبط در حوزه تحلیل کسبوکار، تحلیل مالی، برنامهریزی استراتژیک یا بودجهریزی. (تجربه مستقیم و قابل اثبات در نوشتن و تحلیل حداقل یک بیزینس پلن کامل، یک مزیت بسیار بزرگ محسوب میشود.)
حقوق پرداختی: ماهی 30 میلیون تومان
شرح وظایف:تدوین و تحلیل جامع طرحهای کسبوکار (بیزینس پلن) برای سرویسها و ایدههای جدید.همکاری در فرآیند بودجهریزی سالانه و اطمینان از همسویی بودجه با اهداف استراتژیک و بیزینس پلنها.انجام مطالعات امکانسنجی (Feasibility Studies) برای پروژههای جدید.تحلیل و پایش عملکرد مالی سرویسها در مقایسه با بیزینس پلن و بودجه مصوب.تهیه گزارشات تحلیلی و راهبردی برای تیم رهبری جهت پشتیبانی از تصمیمگیریهای کلان.همکاری با واحدهای مختلف (فنی، محصول، بازاریابی) برای جمعآوری دادههای مورد نیاز.
ایمیل ارسال رزومه:cafetahlilrooz@gmail.com
۱۲:۰۸
از افراد با شرایط ذیل جهت همکاری تمام وقت در شرکت با حوزه فعالیت مالی دعوت به همکاری میگردد:
شرایط اختصاصی:
• توانمند در گزارش نویسی ارزیابی طرح ها و شرکتها
• آشنا به تجزیه و تحلیل صورتهای مالی و گزارشهای مالی
• آشنا به روشهاي تامین مالی شرکتها (وام، سرمایه گذاري، ضمانتنامه)
• تسلط به مجموعه آفیس (ورد، اکسل و پاورپوینت)
• تسلط به روش های ارزشگذاری
شرایط عمومی:
• محل سکونت: تهران یا کرج
• مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی (ترجیجا فارغ التحصیل صنایع، اقتصاد، مالی)
• جنسیت: مرد
• وضعیت نظام وظیفه: داراي کارت پایان خدمت یا معافیت تحصیلی
• ساعات کاري: تمام وقت
• وضعیت سلامت: داراي سلامت جسمانی و روانی کامل
• مشخصات فردي: تحلیلگر، کوشا، دقیق، پیگیر، منظم و داراي روابط عمومی مناسب و روحیه تعاملی بالا
مزایای شغلی:
• محیط کاملا جوان و پویا
• حقوق و مزایای مناسب
• ناهار، صبحانه
• بیمه (دانش بنیان)+ بیمه تکمیلی
@mehrdadch
شرایط اختصاصی:
• توانمند در گزارش نویسی ارزیابی طرح ها و شرکتها
• آشنا به تجزیه و تحلیل صورتهای مالی و گزارشهای مالی
• آشنا به روشهاي تامین مالی شرکتها (وام، سرمایه گذاري، ضمانتنامه)
• تسلط به مجموعه آفیس (ورد، اکسل و پاورپوینت)
• تسلط به روش های ارزشگذاری
شرایط عمومی:
• محل سکونت: تهران یا کرج
• مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی (ترجیجا فارغ التحصیل صنایع، اقتصاد، مالی)
• جنسیت: مرد
• وضعیت نظام وظیفه: داراي کارت پایان خدمت یا معافیت تحصیلی
• ساعات کاري: تمام وقت
• وضعیت سلامت: داراي سلامت جسمانی و روانی کامل
• مشخصات فردي: تحلیلگر، کوشا، دقیق، پیگیر، منظم و داراي روابط عمومی مناسب و روحیه تعاملی بالا
مزایای شغلی:
• محیط کاملا جوان و پویا
• حقوق و مزایای مناسب
• ناهار، صبحانه
• بیمه (دانش بنیان)+ بیمه تکمیلی
@mehrdadch
۱۲:۱۷
دبیرخانه همایش
۸:۵۰
️
موضوعهای کاری مورد نیاز:
۸:۵۷
۸:۵۷
بسم الله الرحمن الرحیم.
اطلاعیه جذب نیرو (فوری)
یک مجموعه فعال در حوزه مسائل منطقه و بینالملل*، جهت تکمیل کادر فنی خود از افراد توانمند و علاقهمند دعوت میکند.
*شرایط و توانمندیهای مورد نیاز:
تسلط کامل بر آفیس
آشنایی و تسلط کم بر فتوشاپ
روحیه همکاری تیمی و مسئولیتپذیری
شرح وظایف:
تولید خبر نامه در ورد (وارد کردن مجموعهٔ اخبار در ورد)
شرایط کاری و مزایا:
کاملا دورکاری
مقدار ۴ ساعت در روز (۵ روز در هفته)
حقوق مناسب
علاقهمندان میتوانند رزومه و اطلاعات تماس خود را از طریق آیدی زیر در پیامرسان بله یا ایتا ارسال نمایند:
@Nabdh4
اطلاعیه جذب نیرو (فوری)
یک مجموعه فعال در حوزه مسائل منطقه و بینالملل*، جهت تکمیل کادر فنی خود از افراد توانمند و علاقهمند دعوت میکند.
*شرایط و توانمندیهای مورد نیاز:
شرح وظایف:
شرایط کاری و مزایا:
علاقهمندان میتوانند رزومه و اطلاعات تماس خود را از طریق آیدی زیر در پیامرسان بله یا ایتا ارسال نمایند:
۱۴:۵۶