سیمرغ رسانه
پیشخوان| پژوهش، افکارسنجی و اثرسنجی؛ سه ضلع تحول در رسانه ملی
محسن شاکرینژاد، رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما در گفتوگویی به مناسبت #هفته_پژوهش_و_فناوری گفت: مسیر آینده صداوسیما بدون پژوهش ممکن نیست. رمز ماندگاری صداوسیما در دنیای پرشتاب رسانهها، شناخت درست مخاطب بر پایه دادههای مرکز تحقیقات است. رسانه ملی اگر بداند مردم چه میخواهند و چطور میاندیشند، اثرگذارترین روایت را برای آنان میسازد.
وی با اشاره به رویکرد تحولی رسانه ملی افزود: در چهارمین سال اجرای سند تحول سازمان، پژوهش، افکارسنجی و اثرسنجی مسیرهایی هستند که برای تغییر و تحول در سطح رویکردی، محتوایی و سازوکاری در پیش گرفتهایم.
شاکرینژاد با بیان اینکه در دوره تحول تأکید بر سنجش تأثیر تولیدات رسانه ملی بر مخاطب، مرکز تحقیقات را به سمت اثرسنجی هدایت کرد، گفت: ماحصل پژوهشها به مخاطبشناسی دقیقتر و افزایش کیفیت تولیدات کمک میکند. گزارشهای مرکز در اختیار معاونتهای پیام قرار میگیرد؛ زیرا کارکرد اصلی پژوهش ما، دستیابی به تولیداتی فرهنگساز است.
رئیس #مرکز_تحقیقات_صداوسیما ادامه داد: در عصر فعلی مخاطبان از بسترهای مختلفی استفاده میکنند. با این وجود در زمانهای حساس اعتماد مخاطب به رسانههای اصلی بیشتر است و *رسانه ملی بهلحاظ مرجعیت خبری بالاتر از بقیه رسانهها قرار دارد*./صداوسیما #در_مسیر_تحول #نقش_پژوهش_در_زنجیره_تولید
تا قله قاف رسانه | ایتا | بله | آپارات | یوتیوب | تلگرام ○●○▷ @simorgh_resane ◁○●○
#تبیین_تحول#نظام_اثرسنجی
○●○▷ @simorgh_resane ◁○●○
۴:۰۷
سیمرغ رسانه
پانانوشت| از دغدغه کلاس درس تا میدان بحران؛ روایتی از تولد یک پایاننامه در دل جنگ و رسانه «۱»
علیرضا فرهادی، دانشآموختهٔ کارشناسیارشد مدیریت رسانه دانشگاه صداوسیما
سال ۱۴۰۱ که وارد دانشگاه شدم، یکی از دغدغههای اصلی من انتخاب موضوع پایاننامه بود. هر آنچه در کلاس درس از اساتید میشنیدم، بارها تحلیل میکردم تا بتوانم از دل آنها به موضوعی برای پایاننامه یا یک مقاله علمی برسم. فهرست قابلتوجهی از ایدهها را در دفتر یادداشت خود ثبت کرده بودم تا از میان آنها موضوعی مناسب استخراج کنم.
ایدهها ارزشمند بودند، اما یکی از اساتید به ما تأکید میکرد که موضوع پایاننامه باید هم قابلیت اجرا داشته باشد و هم بهگونهای انتخاب شود که انگیزه پژوهشگر در طول زمان کاهش نیابد.
سال اول تحصیل به پایان رسید و بدون تعیین موضوع مشخص، وارد سال دوم شدم. آغاز سال دوم همزمان شد با شروع اشتغال من در سازمان. در آن مقطع، عملیات «طوفان الاقصی» از سوی حماس آغاز شد و با اسارت تعدادی از صهیونیستها سطح تنشهای منطقهای افزایش یافت؛ حزبالله و گروههای مقاومت در حمایت از غزه وارد میدان شدند و رژیم صهیونیستی مرتکب جنایات گستردهای شد.
یادداشتی از پایاننامه «پیشنهاد چارچوب ارتقا تابآوری سازمانی معاونت سیاسی صداوسیما در مواجهه با بحرانهای ناشی از تهدیدات و منازعات نظامی» #در_مسیر_تحول #نقش_پژوهش_در_زنجیره_تولید
سیمرغ رسانه | ایتا | بله | آپارات | یوتیوب | تلگرام ○●○▷ @simorgh_resane ◁○●○
علاقهمندان و دغدغهمندان رسانه میتوانند تا ۲۸ آذرماه ۱۴۰۴، آثار علمی و پژوهشی خود را ارسال کنند.
نحوه ارسال:
فرصتی برای پیوند پژوهش و تجربه؛ همراه شماییم
○●○▷ @simorgh_resane ◁○●○
۸:۵۱
سیمرغ رسانه
اطلاعیه| قابل توجه دانشآموختگان، دانشجویان و پژوهشگران حوزه رسانه؛ سیمرغ رسانه به مناسبت #هفته_پژوهش_و_فناوری برگزار میکند:
رویداد رسانهای «پانانوشت» معرفی مقالات و پایاننامهها در حوزه سینما، رسانه و علوم ارتباطات همراستا با سند تحول صداوسیما
همراه با اهدای جوایز ارزنده علاقهمندان و دغدغهمندان رسانه میتوانند تا ۲۸ آذرماه ۱۴۰۴، آثار علمی و پژوهشی خود را ارسال کنند. نحوه ارسال:
معرفی مقاله یا پایاننامه در حداکثر ۵۰۰ کلمه (فایل Word)
تصویر صفحه نخست مقاله/پایاننامه (فرمت JPG)
تصویر از جلسه دفاع
راه ارسال آثار:
@simorgh_resane_admin فرصتی برای پیوند پژوهش و تجربه؛ همراه شماییم
سیمرغ رسانه | ایتا | بله | آپارات | یوتیوب | تلگرام ○●○▷ @simorgh_resane ◁○●○
قابل توجه دانشجویان، پژوهشگران و دانشآموختگان رسانه و هنر
○●○▷ @simorgh_resane ◁○●○
۹:۰۵
پرستیوی عبری وارد میدان شد
#در_مسیر_تحول#برونمرزی
○●○▷ @simorgh_resane ◁○●○
۱۳:۳۸
به بهانه هفتمین نشست افق تحول در صداوسیما «۱»
مقدمه:
#در_مسیر_تحول#تحول_ساختاری
○●○▷ @simorgh_resane ◁○●○
۱۵:۳۶
#در_مسیر_تحول#دفاع_مقدس_ایثار_و_مقاومت
○●○▷ @simorgh_resane ◁○●○
۱۷:۳۳
#در_مسیر_تحول#دفاع_مقدس_ایثار_و_مقاومت
○●○▷ @simorgh_resane ◁○●○
۱۸:۳۴
سیمرغ رسانه
یادداشت| از ضرورت تعریف تا تصویر تحول؛ به بهانه هفتمین نشست افق تحول در صداوسیما «۱»
نعمتالله سعیدی، نویسنده و روزنامهنگار مقدمه:
تا اطلاع ثانوی از هرگونه شرکت در همایشها و جلسات متنفرم. (مخصوصاً وقتی عنوان «هماندیشی» هم ضمیمهاش باشد)، این قبل از هر چیز، فعلاً مشکل شخصی نگارنده است که روی «آیین گفتوگو» حساس شدهام اما «#همایش_افق_تحول_رسانه_ملی» جلسه بسیار خوبی بود.
۱- تحول، به زبان ساده، یعنی تغییراتی جزئی یا کلی از یک حالت به حالت دیگر یا عوض شدن. مثلاً یک فوتبالیست ممکن است تصمیم بگیرد کیفیت بازی خود را تغییر و ارتقا داده و وارد تیم ملی شود یا فعالیت خود را از پست دروازهبانی یا دفاع چپ به بازی در نوک حمله (مثلاً هافبک وسط) عوض کند یا اصلاً فوتبال را کنار گذاشته و والیبالیست یا بازیگر سینما شود. تمام اینها از مصادیق تحول به شمار میآیند.
البته برعکس این موارد نیز تحول به شمار آمده و این بستگی به ما دارد که میخواهیم خود موضوع «تحول» را چگونه ارزشگذاری کنیم. (مثلاً وقتی یک ورزشکار حرفهای معتاد میشود و یا یک تاجر پولدار ورشکسته!) اما اگر منظور ما از این کلمه، همواره امری مثبت است، آنوقت یکی از شرایط ایجاد تحول، شرط ارادی و مفیدبودن آن است. مثلاً یک معتاد که اراده میکند برای ترککردن و سالمشدن موفق میشود، متحول شده است. اما یک ورزشکار که تسلیم هوای نفس شده و برای لذتجویی معتاد میشود نه.
نکته اول: مفهوم «تحول» اصولاً و اساساً با «توبه» فرق میکند. توبه به معنای بازگشت از گناهان و اعمال اشتباه است. اما تحول خیلی وقتها ربطی به گناه و غیرگناه ندارد. (این روزها مردم عمدتاً به دنبال ایجاد تحول در زندگیشان هستند و حتی خود «توبه» را نیز در همین راستا معنا میکنند.)
نکته دوم: وقتی اوضاع جهان خوب نیست (چیزی که در این سدههای اخیر و با رشد تفکرات اومانیستی شاهدیم) اصولاً عوض شدن و تغییر شرایط امری مثبت ارزیابی میشود. به همین دلیل «تحول» در مجموع امری مطلوب فرض میشود.
۲- نخستین تحول (به معنای مثبت) در یک فرد یا مجموعه و نظام، خودِ درککردن و باورکردن ضرورت تحول است. یک مجموعه تا باور نکرده نیاز به تحول دارد، بسیار بعید است تحول جدی و خاصی در آن شکل بگیرد. حالا دو مسیر پیش روی آن است؛ اگر چنین تحولی واقعاً ضرورت ندارد یا هنوز خیلی جدی نیست، مشکلی برای آن مجموعه پیش نمیآید.
حتی گاهی در این مواقع، آنهایی که ادعای چنین چیزی را دارند و حرف از ضرورت تحول میزنند، قصدشان تضعیف و تخریب آن مجموعه است و رساندنش به نقطهای که چنین ضرورتی (در راستای منافع یا عقاید آنها) بهوجود بیاید.
اما اگر این ضرورت تحول مبتنی بر واقعیت خارجی نیز باشد، سیستمی که آن را درک و باور نکرده تدریجاً تحلیلرفته، از انطباق و سازگاری و تعامل با شرایط خارجی جامانده و نهایتاً در باطن حیثیت وجودی خودش را از دست میدهد و در ظاهر بدون وابستگی به قدرت و امکانات و حمایت بیرونی امکان بقا نخواهد داشت.
ادامه دارد... #در_مسیر_تحول #تحول_ساختاری
سیمرغ رسانه | ایتا | بله | آپارات | یوتیوب | تلگرام ○●○▷ @simorgh_resane ◁○●○
به بهانه هفتمین نشست افق تحول در صداوسیما «۲»
#در_مسیر_تحول#تحول_ساختاری
○●○▷ @simorgh_resane ◁○●○
۵:۱۸
سیمرغ رسانه
یادداشت| از ضرورت تعریف تا تصویر تحول؛ به بهانه هفتمین نشست افق تحول در صداوسیما «۲»
نعمتالله سعیدی، نویسنده و روزنامهنگار
۳- برخی معتقدند چون رادیو و تلویزیون رسانههایی یکطرفه هستند، کلاً ضرورت وجودی خود را از دست داده و باید بهتدریج به نفع شبکههای مجازی کنار بروند یا رسماً کنار گذاشته شوند.
برخی معتقدند محوریت از رادیو و تلویزیون به فضای مجازی منتقل شده است و باید قبول کنیم که شبکههای رادیویی و تلویزیونی نمیتوانند مثل گذشته اصلیترین میداندار عرصههای رسانهای (از آموزش و سرگرمی گرفته تا اطلاعرسانی) باشند.
گروه سوم که تقریباً هنوز به رسانههایی چون رادیو و تلویزیون خوشبیناند، به دنبال راهی میانه هستند که رادیو و تلویزیون متحول شده و بتوانند همچنان با فضای مجازی رقابت کنند و دوام بیاورند.
نگارنده جزو هیچکدام از این گروهها نیستم. چون اولاً معتقدم حتی اگر فضای مجازی در طول سالهای اخیر اینقدر رشد نکرده بود، باز هم صداوسیما نیاز به تغییر و تحولات اساسی داشت. در ثانی، همانطور که خود شبکههای رادیو و تلویزیونی نتوانستند مطبوعات و مخصوصاً کتاب را کلاً از میدان خارج کنند، فضای مجازی هم نمیتواند این کار را با رادیو و تلویزیون کند. (اجمالاً از سینما به عنوان رسانهای مجزا حرف نمیزنیم و فعلاً آن را هم بنا بر دلایلی نوعی تلویزیون به حساب میآوریم. اگرچه در نوع تولید و مصرف تفاوتهای خاصی دارد.)
یعنی، یک وقت حرف از تسلط و محوریت در تأثیرگذاری میزنیم که در این صورت بله؛ اگر تا صد سال پیش مطبوعات و تا دویست سال پیش صنعت نشر کتاب میداندار اصلی بود، از یک قرن تا حدود بیست سال پیش رادیو و تلویزیون (و سینما) این نقش را بر عهده گرفتند. اما در تمام این دوره نیز نهتنها مثلاً نشر کتاب از دور خارج نشد، بلکه در لایههایی عمیقتر، همچنان بازیگر اصلی باقی ماند و بلکه تقویت هم شد. تا جایی که تقریباً در تمام دنیا، حتی امروز هم صنعت نشر کتاب (از نظر تعداد عناوین و تیراژ و غیره) نسبت به گذشته چند برابر رشد داشته است.
الغرض، اگر فعلاً تاثیر رادیو و تلویزیون را بر خود رادیو و تلویزیون کنار بگذاریم (که بحث خیلی پیچیده نشود) همانطور که از بسیاری جهات، خود رادیو و تلویزیون تکامل و گسترش عمق تأثیرگذاری «متن نوشتاری» محسوب میشوند (از تأثیر مستقیم یا غیرمستقیم کتاب و مطبوعات گرفته تا خود تبدیل متن نوشتهشده به فیلم و برنامه و غیره) نسبت فضای مجازی به رادیو و تلویزیون نیز تقریباً همین است.
به عبارت دیگر، خود فضای مجازی نیز چیزی غیر از متن و صدا و تصویر ندارد. و اینها همان محتوای اصلی شبکههای رادیویی و تلویزیونی محسوب میشوند. به عنوان مثال «تلوبیون» دقیقاً همانقدر صداوسیما به شمار میآید که یک سکوی فضای مجازی. (همانطور که باقی شبکههای رادیویی و تلویزیونی از امثال بیبیسی گرفته تا الجزیره و غیره در جهان معاصر از فضای مجازی استفاده میکنند). اما با این تفاوت مهم که هیچ مشترکی در فضای مجازی چنین امکانات گستردهای ندارد و نمیتواند در این حجم و کیفیت تولید محتوا کند.
ادامه دارد... #در_مسیر_تحول #تحول_ساختاری
سیمرغ رسانه | ایتا | بله | آپارات | یوتیوب | تلگرام ○●○▷ @simorgh_resane ◁○●○
به بهانه هفتمین نشست افق تحول در صداوسیما «۳»
#در_مسیر_تحول#تحول_ساختاری
○●○▷ @simorgh_resane ◁○●○
۷:۳۸
سیمرغ رسانه
ویدئوکلیپ| اثرسنجی برنامهها؛ آیا واقعاً تأثیرگذاریم؟
در رسانه ملی، بررسی اثرگذاری برنامهها یکی از اولویتهاست. این سنجش نشان میدهد که وقتی #محفل یا برنامهای پخش میشود، آیا مردم تمایل بیشتری به قرائت قرآن یا بهرهبرداری از مفاهیم کتاب خدا پیدا میکنند یا نه.
ادامه دارد...
محسن شاکرینژاد؛ رئیس #مرکز_تحقیقات_صداوسیما در برنامه تلویزیونی #جام_جم ۱۴۰۴/۰۹/۱۱ #تبیین_تحول #نظام_اثرسنجی
سیمرغ رسانه | ایتا | بله | آپارات | یوتیوب | تلگرام ○●○▷ @simorgh_resane ◁○●○
#تبیین_تحول#هویت
○●○▷ @simorgh_resane ◁○●○
۱۳:۵۳
#تبیین_تحول#نقش_قرارگاهی_صداوسیما
○●○▷ @simorgh_resane ◁○●○
۱۸:۱۵
#تبیین_تحول#مخاطب_در_رسانه
○●○▷ @simorgh_resane ◁○●○
۴:۲۰
#در_مسیر_تحول#نقش_قرارگاهی_صداوسیما
○●○▷ @simorgh_resane ◁○●○
۵:۳۲
سیمرغ رسانه
مصاحبه| ایرانِ جان؛ صدای استانها در قاب ملی
امیررضا بشیری، مدیر نظارت بر صداوسیمای مراکز استانها و مسئول دبیرخانه رویداد ملی «ایرانِ جان»، در گفتوگوی اختصاصی با سیمرغ رسانه (بخش ۱):
هدف رویداد «#ایرانِ_جان» این است که هم ظرفیتهای گسترده استانها در حوزههای اقتصادی، فرهنگی، گردشگری و اجتماعی را آشکار و برجسته کند و هم صدای مردم و مطالبات واقعی آنها را بهصورت روشن و در سطح ملی منعکس سازد.
رسانه ملی در این رویداد میکوشد این دو مسیر را در کنار هم پیش ببرد؛ از یکسو ساماندهی معرفی فرصتهای ارزشمند استانها برای سرمایهگذاری و توجه به شعار سال، و از سوی دیگر پیگیری منسجم دغدغههای مردم را در دستور کار قرار دهد.
ادامه دارد... #در_مسیر_تحول #نقش_قرارگاهی_صداوسیما
سیمرغ رسانه | ایتا | بله | آپارات | یوتیوب | تلگرام ○●○▷ @simorgh_resane ◁○●○
#در_مسیر_تحول#فرماندهی_واحد_و_الزام_به_همافزایی
○●○▷ @simorgh_resane ◁○●○
۷:۱۷
سیمرغ رسانه
مصاحبه| الگوی تازه همافزایی رسانهای در صداوسیما با ایرانِ جان
امیررضا بشیری، مدیر نظارت بر صداوسیمای مراکز استانها و مسئول دبیرخانه رویداد ملی «#ایرانِ_جان»، در گفتوگوی اختصاصی با سیمرغ رسانه (بخش ۲):
نقطه قوت و نوآوری اصلی این رویداد در دنبال کردن یک عملیات رسانهای دقیق و هدفمند با مدل پویشمحور و همافزا است؛ مدلی که در آن همه ظرفیتها بهصورت هماهنگ و همجهت روی یک موضوع واحد متمرکز میشوند. در این ساختار، تقریباً تمامی معاونتها و بخشهای صداوسیما، همچون قطعات یک پازل از پیش طراحیشده، نقش مشخصی دارند. شاید بتوان گفت برای نخستین بار است که معاونتهای مختلف سازمان در چنین سطحی برای رسیدن به یک هدف مشترک همافزایی کردهاند.
نوآوری دیگر استفاده هماهنگ از قالبهای متنوع رسانهای است؛ از تولیدات کوتاه و زیرنویسهای گرافیکی و برنامههای گفتوگومحور تا مستندها، مجموعههای نمایشی، تیزرها و لوگوی گوشه تصویر؛ تمام این عناصر با هم در خدمت یک هدف واحد قرار گرفتهاند.
در مرحله اجرا، برای هر استان یک پیوست محتوایی توسط مرکز همان استان با همکاری و نظارت دبیرخانه تدوین میشود و نظامی نیز برای اثرسنجی با همکاری مرکز تحقیقات تعریف میگردد. تولیدات باید با این پیوست هماهنگ و منطبق باشند و در قالبهای مختلف ارائه شوند. هرچه این هماهنگی دقیقتر باشد، نتایج اثرسنجی مطلوبتر خواهد بود و پیامها در برنامهها به شکلی متمرکز و هدفمند منتقل میشوند.
ادامه دارد... #در_مسیر_تحول #فرماندهی_واحد_و_الزام_به_همافزایی
سیمرغ رسانه | ایتا | بله | آپارات | یوتیوب | تلگرام ○●○▷ @simorgh_resane ◁○●○
#در_مسیر_تحول#عدالت_رسانهای
○●○▷ @simorgh_resane ◁○●○
۹:۲۲
سیمرغ رسانه
مصاحبه| وقتی مردم خود را در قاب رسانه ملی میبینند
امیررضا بشیری، مدیر نظارت بر صداوسیمای مراکز استانها و مسئول دبیرخانه رویداد ملی «#ایرانِ_جان»، در گفتوگوی اختصاصی با سیمرغ رسانه (بخش ۳):
مردم بهعنوان مخاطبان اصلی، طبیعتاً خود را بیش از پیش در قاب رسانه ملی میبینند، بهویژه در استانهایی که پیش از این کمتر در کانون توجه رسانه ملی بودند.
مردم هر استان وقتی میبینند برنامههای مختلف بهمدت یک هفته درباره آنها، زیستبوم و مشاهیرشان سخن میگوید و نام استان در گوشه تصویر میآید، احساس دیدهشدن میکنند. این موضوع قطعاً حس مثبتی ایجاد میکند و موجب افزایش ارتباط، همبستگی و همراهی آنها با رسانه ملی میشود. همچنین مطالبات آنها در این فضا شنیده میشود و در استانهای قبلی دستاوردهایی از این حیث داشتهایم.
ادامه دارد... #در_مسیر_تحول #عدالت_رسانهای
سیمرغ رسانه | ایتا | بله | آپارات | یوتیوب | تلگرام ○●○▷ @simorgh_resane ◁○●○
#در_مسیر_تحول#نهضت_تولید_محتوای_کوتاه
○●○▷ @simorgh_resane ◁○●○
۱۰:۳۸
سیمرغ رسانه
مصاحبه| تپش تازه در شبکههای استانی با جهش تولیدات کوتاه
امیررضا بشیری، مدیر نظارت بر صداوسیمای مراکز استانها و مسئول دبیرخانه رویداد ملی «ایرانِ جان»، در گفتوگوی اختصاصی با سیمرغ رسانه (بخش ۴):
نقش رویداد «#ایرانِ_جان» در ارتقای شبکههای استانی کاملاً مشهود است. این رویداد موجب شده مراکز صداوسیما با انسجام بیشتری کار کنند؛ آنها سند محتوایی ویژه تدوین میکنند و بر اساس آن تولیدات متنوع میسازند. همچنین آرشیو خود را مرور و در موارد لازم بازتدوین میکنند و به شکل چشمگیری در حوزه تولیدات کوتاه فعال شدهاند.
نهضت تولیدات کوتاه یکی از دستاوردهای مهم این رویداد است. این فرصت باعث شده توان نیروهایی که معمولاً کمتر دیده میشدند آشکار شود و انگیزه و کیفیت کار در مراکز استانی افزایش یابد. این ارتقای توان عملیاتی، اجرای مأموریتهای رسانهای بعدی را برای آنها آسانتر میکند.
در نهایت، باید افزود که این تلاشها از منظر دیگری نیز اهمیت دارد. شبکههای استانی در شرایط فعلی کشور، نوعی مانور آمادگی و تقویت توان پدافند رسانهای را تجربه میکنند. «ایرانِ جان» به این روند نیز سرعت و عمق بیشتری بخشیده است.
ادامه دارد... #در_مسیر_تحول #نهضت_تولید_محتوای_کوتاه
سیمرغ رسانه | ایتا | بله | آپارات | یوتیوب | تلگرام ○●○▷ @simorgh_resane ◁○●○
#در_مسیر_تحول#نهضت_تولید_محتوای_مردمی
○●○▷ @simorgh_resane ◁○●○
۱۱:۳۰
سیمرغ رسانه
مصاحبه| مردم در آینده «ایرانِ جان» نقش پررنگتری خواهند داشت
امیررضا بشیری، مدیر نظارت بر صداوسیمای مراکز استانها و مسئول دبیرخانه رویداد ملی «#ایرانِ_جان»، در گفتوگوی اختصاصی با سیمرغ رسانه (بخش ۵):
برنامهریزیهایی در دست انجام است تا نقش مردم در مراحل مختلف رویداد پررنگتر شود. این نقش شامل سیاستگذاری، انتخاب مطالبات و موضوعاتی است که باید روی آنتن برود و افزایش تعامل مردم با برنامههای آن هفته.
بستری در حال طراحی است تا مردم هرچه بیشتر مشارکت کنند و رویداد مردمیتر شود. رویدادهای مردمی بیشتری تعریف خواهد شد و مردم در تولید محتوا سهم بیشتری خواهند داشت. اگرچه هماکنون نیز تولیدات مردمی وجود دارد و گروههای مردمی در استانها درگیر هستند.
ادامه دارد... #در_مسیر_تحول #نهضت_تولید_محتوای_مردمی
سیمرغ رسانه | ایتا | بله | آپارات | یوتیوب | تلگرام ○●○▷ @simorgh_resane ◁○●○
#در_مسیر_تحول#نقش_قرارگاهی_صداوسیما
○●○▷ @simorgh_resane ◁○●○
۱۲:۳۲
سیمرغ رسانه
مصاحبه| نقشه جدید رسانه ملی برای روایت ایران
امیررضا بشیری، مدیر نظارت بر صداوسیمای مراکز استانها و مسئول دبیرخانه رویداد ملی «#ایرانِ_جان»، در گفتوگوی اختصاصی با سیمرغ رسانه (بخش ۶):
این رویداد بهطور جدی در مسیر تحقق اهداف کلان سند تحول سازمان صداوسیما گام برمیدارد. در مجموع، این طرح برخاسته از شعارهای محوری تحول است و روایتگر «ایرانِ همه مردم» به شمار میآید. این رویداد با تکیه بر همافزایی شبکههای سراسری، برونمرزی و استانی، به نمادی از عدالت رسانهای و بستری برای معرفی توانمندیهای فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی اقوام ایرانی تبدیل شده است.
در سطح استانی نیز، صداوسیما بهعنوان قرارگاه رسانهای عمل میکند و نهادهای مختلف هر استان در طراحی و اجرای رویداد مشارکت دارند. این مشارکت، نقش رسانه ملی را در هدایت و راهبری عملیات فرهنگی تقویت میکند.
ادامه دارد... #در_مسیر_تحول #نقش_قرارگاهی_صداوسیما
سیمرغ رسانه | ایتا | بله | آپارات | یوتیوب | تلگرام ○●○▷ @simorgh_resane ◁○●○
#در_مسیر_تحول#معاونت_استانها
○●○▷ @simorgh_resane ◁○●○
۱۳:۳۲
#تبیین_تحول#مسئله_سلبریتی
○●○▷ @simorgh_resane ◁○●○
۱۷:۳۰