۱۰ اردیبهشت
۱۷:۲۲
۱۱ اردیبهشت
۳:۳۳
۱۶:۳۷
✅ ضروری و مهم ✅
ویدئویی که گفته میشود مربوط به زمان شکسته شدن اکسل عقب خودرو ام وی ام x55 پرو شرکت مدیران خودرو و واژگونی آن در اتوبان کاشان قم است #مافیای_خودرو #مافیای_دولتی #خانه_ی_مافیا
مرور
مرتبط با پست قبل
مرتبط با پست قبل
۱۶:۳۸
بعضیا استخاره رو قبول ندارن و میگن استخاره دِلِه! و بعضیا هم میخان آب بخورن استخاره میکنن!!
نه این درسته نه اون ، چون خدا انسان را عاقل آفرید
پس استخاره رافع سعی و تلاش ما در تحقیق قبل از انجام کار نیستاستخاره صحیح اینه که اول تحقیق کنی و تمام جوانب را بررسی کنی ، وقتی همه چیز مطلوب بود و تصمیم به انجام گرفتی با خدا در مورد ابعاد پنهانِ کار که با تحقیق نمیشه متوجه شد ؛ مشورت کنی...
فَإِذا عَزَمتَ فَتَوَكَّل عَلَى اللَّهِ... آل عمران / ۱۵۹
نه این درسته نه اون ، چون خدا انسان را عاقل آفرید
پس استخاره رافع سعی و تلاش ما در تحقیق قبل از انجام کار نیستاستخاره صحیح اینه که اول تحقیق کنی و تمام جوانب را بررسی کنی ، وقتی همه چیز مطلوب بود و تصمیم به انجام گرفتی با خدا در مورد ابعاد پنهانِ کار که با تحقیق نمیشه متوجه شد ؛ مشورت کنی...
فَإِذا عَزَمتَ فَتَوَكَّل عَلَى اللَّهِ... آل عمران / ۱۵۹
۱۹:۱۰
۱۲ اردیبهشت
۷:۰۳
بی حجاب ها پنج دسته اند ؛ بروید سراغ افراد اصلی که لجبازو معاند و مزدور هستند .
دسته اول : بنابر اقتضائات درونی و فرهنگی به حجاب و پوشش اعتقادی نداشته و عادت دارند که در همه جا آزاد باشند و حتی در رفت و آمدهای فامیلی و شخصی خود اینچنین هستند و فضای فرهنگی و ذائقه خانوادگی آنها اینگونه است و اغلب سیاسی هم نیستند و معمولا با هیچ دولتی هم رابطه و یا علقه و تعهد و عنادی هم ندارند و به این شلوغی ها هم کاری نداشته و ورود نمیکنند و عمدتاً بیطرف و در حال خود هستند. دسته دوم ؛ اظهار میدارند برای اینکه در محیط دانشگاه و جامعه و محل و فامیل خود تحقیر نگردند بالاجبار همرنگ جماعت میشوند و عنادی هم ندارند و اگر دولت اراده و ابلاغ قاطع نماید بویژه در ادارات دولتی و دانشگاهها قطعا اصلاح خواهند شد. دسته سوم : گاهی پدر و مادرها حریف دختران خود نمیشوند و یا بعضی آقایان نیز گرفتار همسران نافرمان و لجباز خود هستند که چشم اینها به اقدام حکومت است و از دولت استمداد میطلبند و همکاری هم خواهند کرد. دسته چهارم : بخاطر مشکلات اقتصادی و گرفتاری های معیشتی و محروم شدن از نیازهای خود و یا مشاهده بی عدالتی و گرانی مستمر کالا و امثالهم به لجبازی از نظام و دولت برخاسته و با توسل به بی حجابی و هنجار شکنی میخواهند که کدورت و دلخوری خود را از این طریق نشان دهند. دسته پنجم : کسانی هستند که با نظام و رهبری و ارزشهای اسلامی عناد داشته و برای انتقام گیری از نظام ؛ به هر چیزی توسل پیدا میکنند و امروز نیز حجاب را مستمسک قرار داده اند. تمام مغرضین ؛ معاندین ؛ ضد انقلابها عوامل خارجی نفوذیها و کسانی که از دشمن مزد میگیرند و هر موجی که برای فتنه ایجاد شود اینها حضور دارند و هیچ تعهدی به بقاء نظام ندارند و دیدیم که در سال ۱۴۰۱ با نیت براندازی چه وحشت و اضطراب و نگرانی در مردم ایجاد کرده بودند . نتیجه : تحقیقات ؛ مذاکرات ؛ گفتگوها و بررسیهای میدانی نشان داده که آن چهاردسته اول خیلی هزینه سازنبوده و نگاهشان به این دسته پنجم میباشد که در خط مقدم مقابله قرار دارند . اینها همان کسانی بودند که در اغتشاشات ۱۴۰۱موثر بوده و الگوئی برای سایرین شده بودند . بنابراین نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و انتظامی و دستگاه قضا باید به سراغ این دسته پنجم رفته و با قاطعیت تمام برخورد نمایند و اگر با اینها که نقش منافق نرم را ایفا میکنند برخورد نشود ویروس آنها به سایر موضوعات کشور سرایت کرده و باید منتظر قانون شکنی های بعدی توسط این افراد اصلی باشیم که قطعا هزینه های بیشتری برای نظام داشته وامنیت مردم و کشور را به مخاطره خواهد انداخت. ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ #فرهادنیا
دسته اول : بنابر اقتضائات درونی و فرهنگی به حجاب و پوشش اعتقادی نداشته و عادت دارند که در همه جا آزاد باشند و حتی در رفت و آمدهای فامیلی و شخصی خود اینچنین هستند و فضای فرهنگی و ذائقه خانوادگی آنها اینگونه است و اغلب سیاسی هم نیستند و معمولا با هیچ دولتی هم رابطه و یا علقه و تعهد و عنادی هم ندارند و به این شلوغی ها هم کاری نداشته و ورود نمیکنند و عمدتاً بیطرف و در حال خود هستند. دسته دوم ؛ اظهار میدارند برای اینکه در محیط دانشگاه و جامعه و محل و فامیل خود تحقیر نگردند بالاجبار همرنگ جماعت میشوند و عنادی هم ندارند و اگر دولت اراده و ابلاغ قاطع نماید بویژه در ادارات دولتی و دانشگاهها قطعا اصلاح خواهند شد. دسته سوم : گاهی پدر و مادرها حریف دختران خود نمیشوند و یا بعضی آقایان نیز گرفتار همسران نافرمان و لجباز خود هستند که چشم اینها به اقدام حکومت است و از دولت استمداد میطلبند و همکاری هم خواهند کرد. دسته چهارم : بخاطر مشکلات اقتصادی و گرفتاری های معیشتی و محروم شدن از نیازهای خود و یا مشاهده بی عدالتی و گرانی مستمر کالا و امثالهم به لجبازی از نظام و دولت برخاسته و با توسل به بی حجابی و هنجار شکنی میخواهند که کدورت و دلخوری خود را از این طریق نشان دهند. دسته پنجم : کسانی هستند که با نظام و رهبری و ارزشهای اسلامی عناد داشته و برای انتقام گیری از نظام ؛ به هر چیزی توسل پیدا میکنند و امروز نیز حجاب را مستمسک قرار داده اند. تمام مغرضین ؛ معاندین ؛ ضد انقلابها عوامل خارجی نفوذیها و کسانی که از دشمن مزد میگیرند و هر موجی که برای فتنه ایجاد شود اینها حضور دارند و هیچ تعهدی به بقاء نظام ندارند و دیدیم که در سال ۱۴۰۱ با نیت براندازی چه وحشت و اضطراب و نگرانی در مردم ایجاد کرده بودند . نتیجه : تحقیقات ؛ مذاکرات ؛ گفتگوها و بررسیهای میدانی نشان داده که آن چهاردسته اول خیلی هزینه سازنبوده و نگاهشان به این دسته پنجم میباشد که در خط مقدم مقابله قرار دارند . اینها همان کسانی بودند که در اغتشاشات ۱۴۰۱موثر بوده و الگوئی برای سایرین شده بودند . بنابراین نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و انتظامی و دستگاه قضا باید به سراغ این دسته پنجم رفته و با قاطعیت تمام برخورد نمایند و اگر با اینها که نقش منافق نرم را ایفا میکنند برخورد نشود ویروس آنها به سایر موضوعات کشور سرایت کرده و باید منتظر قانون شکنی های بعدی توسط این افراد اصلی باشیم که قطعا هزینه های بیشتری برای نظام داشته وامنیت مردم و کشور را به مخاطره خواهد انداخت. ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ #فرهادنیا
۱۹:۴۱
۱۳ اردیبهشت
۰:۴۳
۱۴ اردیبهشت
۱:۳۷
۱:۴۸
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
۳:۴۶
۵:۰۹
۵:۲۲
۵:۳۲
۱۶:۵۷
۱۶:۵۷
۱۵ اردیبهشت
۰:۵۰
آدم حسابی کیست؟
هنگامی که بخواهیم از کسی تعریف کنیم و او را متمایز از دیگران بشماریم می گوییم.
اما آدم حسابی کیست؟
١- آدم حسابی حرف حسابی می زند. اهل مغلطه نیست، اهل حرافی و هرزگویی نیست، اهل سخنان درهم ریخته و بی هدف هم نیست. برای همین شنوندگانش او را آسان می فهمند. سخنانش برخاسته از دانش است نه شهوت کلام یا خودنمایی.
٢- آدم حسابی اهل تخریب دیگران و تهمت زدن به کسی نیست. او برای حذف رقیب توطئه چینی یا زیرآب زنی نمی کند.
٣- آدم حسابی قانونگراست. اهل دور زدن قانون نیست. رشوه نمی دهد و رشوه قبول نمی کند. اهل پارتی بازی و رابطه سالاری نیست.
٤- آدم حسابی از اقرار به اشتباهاتش ابا ندارد و هرگاه متوجه اشتباه شد در صدد جبران آن یا برگشت از راه رفته بر می آید.
٥- آدم حسابی به اقتضای جلسه و محفلی که در آن نشسته است سخن نمی گوید. سخن او همواره برخاسته از باورهایش است.
٦- آدم حسابی با برخی افراد و افکار نمی تواند کار کند و قبولشان ندارد. او خود را مجبور به این کار نمی کند.
٧- آدم حسابی در مسائل کوچک صرف وقت نمی کند و درباره ی مسائل مهم بی تفاوت نیست.
٨- آدم حسابی با بالادستیهایش تعارف ندارد. اگر اشتباهی از ایشان ببیند می گوید و اگر اقناع نشود از همکاری و همراهی با ایشان کناره می گیرد.
٩- آدم حسابی در هر پست و مقامی که مشغول باشد، تمام تلاشش در راستای انجام مأموریتهای محوله به بهترین شکل است. او برای خوشامد رئیسانش یا به طمع پست و مقامی بهتر، تصمیم نمی گیرد و کار نمی کند.
١٠- آدم حسابی اهل باج دادن و معامله کردن در وظایف و اختیاراتش نیست. او از دید همکارانش آدم سختی به نظر می رسد.
١١- آدم حسابی به کسانی که از او تعریف و تمجید می کنند با احتیاط نگاه می کند و به کسانی که او را نقد می کنند خوب گوش می کند و در صدد تلافی برنمی آید.
١٢- آدم حسابی در مقابل کاری که برای دیگران می کند انتظاری از ایشان ندارد و در زمانی که کارش به آنها بیافتد به ایشان یاداوری نمی کند که چه کارهایی برایشان کرده است.
١٣- آدم حسابی در قیدوبند دریافت تبریک و تسلیت از دیگران یا برگزاری مراسم بزرگداشت و تکریمش نیست. او کیش شخصیت ندارد.
١٤- آدم حسابی وامدار فرد یا گروهی نمی شود. او تلاش می کند کاستی هایش را با عزت نفس پر کند اما آزادگیش را در گرو نیازهایش نگذارد.
١٥- آدم حسابی بر اساس باورهای راستینش در گروه، حزب یا سازمانی وارد می شود. او اهل یافتن همفکرانش است نه همفکر شدن برای رسیدن به امیالش.
١٦- آدم حسابی دارای یک سلسله ارزشهای اخلاقی است که آنها را با اندیشه و پژوهش خود یافته است نه توصیه و تلقین دیگران.
١٧- آدم حسابی اهل مدرک گرایی نیست؛ او نداشتن عنوان دکتر و مهندس را کسر شأن نمی داند و به دنبال خرید مدرک یا عنوان تقلبی نیست. او یادگیری را یادگرفته است و اگر مدرکی هم دارد اساسش دانایی و توانایی بوده است.
١٨- آدم حسابی نه اهل توهین است و نه اهل لودگی؛ او با گفتارش دیگران را خودخواسته به احترام وامی دارد، او آدم خشکی نیست، انضباط و چارچوب اخلاقی و شخصیتی مشخصی دارد اما جز حسودان ، دیگران از معاشرت با او زده نمی شوند.
١٩- آدم حسابی به کاری که می کند اعتقاد دارد و کاری نمی کند که به آن باور نداشته باشد؛ برای همین آمادگی بیشتری را برای جدا شدن از گروه، حزب، سازمان یا شغلی که مغایر با باورهایش باشد دارد.
٢٠- آدم حسابی با واژه ی "مصلحت" رفتار و گفتارش را توجیه نمی کند. مصلحت برایش مانند سوزنی است که او به ندرت به جان خود فرو می کند.
باید اقرار کرد که "آدم حسابی بودن" کار دشواری است و به ویژه در اوضاع کنونی جامعه ی ما "آدم حسابی ماندن" دشوارتر.در زمانی که آشفتگی به جان جامعه ی ایرانی افتاده است، برشمردن و یادآوری ویژگیهای آدمهای حسابی به ما کمک می کند که این نیاز راستین کشور را به فراموشی نسپریم.
هنگامی که بخواهیم از کسی تعریف کنیم و او را متمایز از دیگران بشماریم می گوییم.
اما آدم حسابی کیست؟
١- آدم حسابی حرف حسابی می زند. اهل مغلطه نیست، اهل حرافی و هرزگویی نیست، اهل سخنان درهم ریخته و بی هدف هم نیست. برای همین شنوندگانش او را آسان می فهمند. سخنانش برخاسته از دانش است نه شهوت کلام یا خودنمایی.
٢- آدم حسابی اهل تخریب دیگران و تهمت زدن به کسی نیست. او برای حذف رقیب توطئه چینی یا زیرآب زنی نمی کند.
٣- آدم حسابی قانونگراست. اهل دور زدن قانون نیست. رشوه نمی دهد و رشوه قبول نمی کند. اهل پارتی بازی و رابطه سالاری نیست.
٤- آدم حسابی از اقرار به اشتباهاتش ابا ندارد و هرگاه متوجه اشتباه شد در صدد جبران آن یا برگشت از راه رفته بر می آید.
٥- آدم حسابی به اقتضای جلسه و محفلی که در آن نشسته است سخن نمی گوید. سخن او همواره برخاسته از باورهایش است.
٦- آدم حسابی با برخی افراد و افکار نمی تواند کار کند و قبولشان ندارد. او خود را مجبور به این کار نمی کند.
٧- آدم حسابی در مسائل کوچک صرف وقت نمی کند و درباره ی مسائل مهم بی تفاوت نیست.
٨- آدم حسابی با بالادستیهایش تعارف ندارد. اگر اشتباهی از ایشان ببیند می گوید و اگر اقناع نشود از همکاری و همراهی با ایشان کناره می گیرد.
٩- آدم حسابی در هر پست و مقامی که مشغول باشد، تمام تلاشش در راستای انجام مأموریتهای محوله به بهترین شکل است. او برای خوشامد رئیسانش یا به طمع پست و مقامی بهتر، تصمیم نمی گیرد و کار نمی کند.
١٠- آدم حسابی اهل باج دادن و معامله کردن در وظایف و اختیاراتش نیست. او از دید همکارانش آدم سختی به نظر می رسد.
١١- آدم حسابی به کسانی که از او تعریف و تمجید می کنند با احتیاط نگاه می کند و به کسانی که او را نقد می کنند خوب گوش می کند و در صدد تلافی برنمی آید.
١٢- آدم حسابی در مقابل کاری که برای دیگران می کند انتظاری از ایشان ندارد و در زمانی که کارش به آنها بیافتد به ایشان یاداوری نمی کند که چه کارهایی برایشان کرده است.
١٣- آدم حسابی در قیدوبند دریافت تبریک و تسلیت از دیگران یا برگزاری مراسم بزرگداشت و تکریمش نیست. او کیش شخصیت ندارد.
١٤- آدم حسابی وامدار فرد یا گروهی نمی شود. او تلاش می کند کاستی هایش را با عزت نفس پر کند اما آزادگیش را در گرو نیازهایش نگذارد.
١٥- آدم حسابی بر اساس باورهای راستینش در گروه، حزب یا سازمانی وارد می شود. او اهل یافتن همفکرانش است نه همفکر شدن برای رسیدن به امیالش.
١٦- آدم حسابی دارای یک سلسله ارزشهای اخلاقی است که آنها را با اندیشه و پژوهش خود یافته است نه توصیه و تلقین دیگران.
١٧- آدم حسابی اهل مدرک گرایی نیست؛ او نداشتن عنوان دکتر و مهندس را کسر شأن نمی داند و به دنبال خرید مدرک یا عنوان تقلبی نیست. او یادگیری را یادگرفته است و اگر مدرکی هم دارد اساسش دانایی و توانایی بوده است.
١٨- آدم حسابی نه اهل توهین است و نه اهل لودگی؛ او با گفتارش دیگران را خودخواسته به احترام وامی دارد، او آدم خشکی نیست، انضباط و چارچوب اخلاقی و شخصیتی مشخصی دارد اما جز حسودان ، دیگران از معاشرت با او زده نمی شوند.
١٩- آدم حسابی به کاری که می کند اعتقاد دارد و کاری نمی کند که به آن باور نداشته باشد؛ برای همین آمادگی بیشتری را برای جدا شدن از گروه، حزب، سازمان یا شغلی که مغایر با باورهایش باشد دارد.
٢٠- آدم حسابی با واژه ی "مصلحت" رفتار و گفتارش را توجیه نمی کند. مصلحت برایش مانند سوزنی است که او به ندرت به جان خود فرو می کند.
باید اقرار کرد که "آدم حسابی بودن" کار دشواری است و به ویژه در اوضاع کنونی جامعه ی ما "آدم حسابی ماندن" دشوارتر.در زمانی که آشفتگی به جان جامعه ی ایرانی افتاده است، برشمردن و یادآوری ویژگیهای آدمهای حسابی به ما کمک می کند که این نیاز راستین کشور را به فراموشی نسپریم.
۱:۵۳
بازارسال شده از .
۱۴:۲۹