۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱۹:۰۰
۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
تدریس_آنلاین_در_دانشگاه_اوسلو_نروژ_در_دوران_ویروس_کوید_19.pdf
۳۱۱.۳۸ کیلوبایت
تدریس آنلاین در دانشگاه اوسلو نروژ در دوران ویروس کووید 19
ترجمه دکتر فرهاد سراجی، عضو هیات علمی دانشگاه بوعلی سینا
ترجمه دکتر فرهاد سراجی، عضو هیات علمی دانشگاه بوعلی سینا
۰:۲۰
دستورالعمل استفاده از کلاس آنلاین
اساتید گرامی به منظور استفاده بهینه از فضای کلاس آنلاین در راستای بهبود یادگیری دانشجویان، لطفا نکات زیر را مورد توجه قراردهید.
1) مدیریت کلاس
1-1) به دانشجویان کلاس از قبل اطلاع دهید که کلاس آنلاین در چه زمان و چه ساعتی برگزار می گردد (برای این کار می توانید از یک دانشجو به عنوان نماینده یا دستیار خود جهت اطلاع رسانی استفاده نمایید). این کار را از راههای ارتباطی مختلفی که با دانشجویان دارید انجام دهید (مانند واتس آپ یا تلگرام و ...)
1-2) سر وقت در کلاس آنلاین حضور بهم رسانید و چند دقیقه قبل از شروع کلاس از اتصال وب کم و میکروفون و عدم مشکل در آنها مطمئن شوید.
1-3) حضور خود را در ابتدای کلاس از طریق وب کم به شکل تصویری و صوتی به دانشجویان اعلام نمایید.
1-4) به دانشجویان اطلاع دهید که سر وقت در کلاس حاضر شوند.
1-5) سعی شود از کلاس مجازی برای تعامل زنده و مستقیم با دانشجویان برای رفع اشکالات و سوالات آنها استفاده شود و از ارائه شفاهی و یکطرفه مطالب توسط استاد (به ویژه مطالبی که دانشجویان می توانند با استفاده از منابع دیگر آن را مطالعه و یاد بگیرند) اجتناب شود.
1-6) از دانشجویان بخواهید در طول کلاس و در قسمت چت متنی از صحبت های غیر کلاسی پرهیز کنند تا موجب حواسپرتی همکلاسی های خود نشوند.
2) انتخاب دستیار
2-1) از یکی از دانشجویان کلاس به عنوان دستیار استفاده نمایید تا به شما در مدیریت کلاس و استفاده بهینه از زمان کلاس کمک نماید (در کلاس آنلاین به دستیار امکان دسترسی به عنوان دستیار را بدهید)
2-2) دستیار شما در کلاس آنلاین، دانشجویی باشد که به سیستم کامپیوتر یا گوشی هوشمند و اینترنت با سرعت بالا دسترسی داشته و از اطلاعات و سواد کامپیوتری خوبی برخوردار باشد.
2-3) مواردی که می خواهید دستیار به شما در کلاس آنلاین کمک نماید را قبل از کلاس با وی هماهنگ نمایید.
2-4) از دستیار خود بخواهید چند دقیقه قبل ازکلاس آنلاین شود و به دانشجویانی که جهت ورود به کلاس نیازمند راهنمایی هستند کمک نماید.
3) تعامل با دانشجویان
3-1) بهتر است در طول کلاس، وب کم شما روشن باشد تا دانشجویان بتوانند شما را به صورت زنده مشاهده نمایند. اما در کلاس از بچه ها سوال نمایید که اگر از اینترنت کم سرعت برخوردارند، به منظور کاهش حجم اینترنت آنها، وب کم خود را فقط در چند دقیقه اول روشن نمایید و بعد از سلام و احوالپرسی با دانشجویان (به مانندکلاس های حضوری)، وب کم خود را خاموش و از طریق میکروفون به صورت صوتی کلاس را ادامه دهید. بعد از ده الی 15 دقیقه مجدد وب کم خود را به مدت یک دقیقه روشن و سپس خاموش نمایید تا به این ترتیب با ایجاد حس حضور در کلاس تعامل بیشتری بین شما و دانشجویان برقرارگردد.
3-2) در طول کلاس، از دانشجویان سوال بپرسید و تعامل خود با آنها را حفظ نمایید.- بعد از 40 دقیقه از کلاس، یک استراحت کوتاه به دانشجویان بدهید.
3-3) در کلاس آنلاین به دانشجویان خود فرصت برابر برای صحبت کردن و بیان سوالات و نظرات آنها بدهید و مدیریت کنید که زمان کلاس مختص یک یا چند نفر نشود (عدالت بین دانشجویان رعایت شود).
3-4) در کلاس به چت های متنی دانشجویان توجه شود (می توانید از دستیار کلاس برای این مورد استفاده نمایید و از او بخواهید که آنها را به شما منعکس نماید).
4) استفاده از ابزارهای کلاس
4-1) ابزارهای مختلف ارتباطی را برای دانشجویان در کلاس فعال نمایید و به آنها امکان استفاده از آنها را بدهید.
4-2) سعی کنید از وایت برد کلاس مجازی برای توضیحات خود استفاده نمایید.
4-3) چنانچه از فایل پاورپوینت در کلاس برای توضیح موضوع درسی استفاده می نمایید، محتویات داخل پاورپوینت شما فقط دربرگیرنده نکات کلیدی، مهم، تصاویر، نمودار، فرمول ها و سایر موارد برای درک بهتر دانشجو باشد و از توضیحات نوشتاری که خود شما آنها را به صورت شفاهی بیان می کنید در پاورپوینت اجتناب نمایید تا بار شناختی مضاعف برای دانشجو ایجاد نشود.
4-4) بهتر است خودتان یا دستیارتان، کلاس را ازطریق خود نرم افزار یا از طریق یکی از برنامه های ضبط صفحه نمایش، ذخیره و در دسترس دانشجویان قرار گیرد.
#آموزش_مجازی#کلاس_آنلاین#کلاس_بر_خط
@BASU_CW
اساتید گرامی به منظور استفاده بهینه از فضای کلاس آنلاین در راستای بهبود یادگیری دانشجویان، لطفا نکات زیر را مورد توجه قراردهید.
1) مدیریت کلاس
1-1) به دانشجویان کلاس از قبل اطلاع دهید که کلاس آنلاین در چه زمان و چه ساعتی برگزار می گردد (برای این کار می توانید از یک دانشجو به عنوان نماینده یا دستیار خود جهت اطلاع رسانی استفاده نمایید). این کار را از راههای ارتباطی مختلفی که با دانشجویان دارید انجام دهید (مانند واتس آپ یا تلگرام و ...)
1-2) سر وقت در کلاس آنلاین حضور بهم رسانید و چند دقیقه قبل از شروع کلاس از اتصال وب کم و میکروفون و عدم مشکل در آنها مطمئن شوید.
1-3) حضور خود را در ابتدای کلاس از طریق وب کم به شکل تصویری و صوتی به دانشجویان اعلام نمایید.
1-4) به دانشجویان اطلاع دهید که سر وقت در کلاس حاضر شوند.
1-5) سعی شود از کلاس مجازی برای تعامل زنده و مستقیم با دانشجویان برای رفع اشکالات و سوالات آنها استفاده شود و از ارائه شفاهی و یکطرفه مطالب توسط استاد (به ویژه مطالبی که دانشجویان می توانند با استفاده از منابع دیگر آن را مطالعه و یاد بگیرند) اجتناب شود.
1-6) از دانشجویان بخواهید در طول کلاس و در قسمت چت متنی از صحبت های غیر کلاسی پرهیز کنند تا موجب حواسپرتی همکلاسی های خود نشوند.
2) انتخاب دستیار
2-1) از یکی از دانشجویان کلاس به عنوان دستیار استفاده نمایید تا به شما در مدیریت کلاس و استفاده بهینه از زمان کلاس کمک نماید (در کلاس آنلاین به دستیار امکان دسترسی به عنوان دستیار را بدهید)
2-2) دستیار شما در کلاس آنلاین، دانشجویی باشد که به سیستم کامپیوتر یا گوشی هوشمند و اینترنت با سرعت بالا دسترسی داشته و از اطلاعات و سواد کامپیوتری خوبی برخوردار باشد.
2-3) مواردی که می خواهید دستیار به شما در کلاس آنلاین کمک نماید را قبل از کلاس با وی هماهنگ نمایید.
2-4) از دستیار خود بخواهید چند دقیقه قبل ازکلاس آنلاین شود و به دانشجویانی که جهت ورود به کلاس نیازمند راهنمایی هستند کمک نماید.
3) تعامل با دانشجویان
3-1) بهتر است در طول کلاس، وب کم شما روشن باشد تا دانشجویان بتوانند شما را به صورت زنده مشاهده نمایند. اما در کلاس از بچه ها سوال نمایید که اگر از اینترنت کم سرعت برخوردارند، به منظور کاهش حجم اینترنت آنها، وب کم خود را فقط در چند دقیقه اول روشن نمایید و بعد از سلام و احوالپرسی با دانشجویان (به مانندکلاس های حضوری)، وب کم خود را خاموش و از طریق میکروفون به صورت صوتی کلاس را ادامه دهید. بعد از ده الی 15 دقیقه مجدد وب کم خود را به مدت یک دقیقه روشن و سپس خاموش نمایید تا به این ترتیب با ایجاد حس حضور در کلاس تعامل بیشتری بین شما و دانشجویان برقرارگردد.
3-2) در طول کلاس، از دانشجویان سوال بپرسید و تعامل خود با آنها را حفظ نمایید.- بعد از 40 دقیقه از کلاس، یک استراحت کوتاه به دانشجویان بدهید.
3-3) در کلاس آنلاین به دانشجویان خود فرصت برابر برای صحبت کردن و بیان سوالات و نظرات آنها بدهید و مدیریت کنید که زمان کلاس مختص یک یا چند نفر نشود (عدالت بین دانشجویان رعایت شود).
3-4) در کلاس به چت های متنی دانشجویان توجه شود (می توانید از دستیار کلاس برای این مورد استفاده نمایید و از او بخواهید که آنها را به شما منعکس نماید).
4) استفاده از ابزارهای کلاس
4-1) ابزارهای مختلف ارتباطی را برای دانشجویان در کلاس فعال نمایید و به آنها امکان استفاده از آنها را بدهید.
4-2) سعی کنید از وایت برد کلاس مجازی برای توضیحات خود استفاده نمایید.
4-3) چنانچه از فایل پاورپوینت در کلاس برای توضیح موضوع درسی استفاده می نمایید، محتویات داخل پاورپوینت شما فقط دربرگیرنده نکات کلیدی، مهم، تصاویر، نمودار، فرمول ها و سایر موارد برای درک بهتر دانشجو باشد و از توضیحات نوشتاری که خود شما آنها را به صورت شفاهی بیان می کنید در پاورپوینت اجتناب نمایید تا بار شناختی مضاعف برای دانشجو ایجاد نشود.
4-4) بهتر است خودتان یا دستیارتان، کلاس را ازطریق خود نرم افزار یا از طریق یکی از برنامه های ضبط صفحه نمایش، ذخیره و در دسترس دانشجویان قرار گیرد.
#آموزش_مجازی#کلاس_آنلاین#کلاس_بر_خط
@BASU_CW
۷:۴۵
نکاتی در مورد حضور در کلاسهای مجازی و برخط (آنلاین)
" /> دکتر مسعود مکارچیان، رشته عمران، دانشکده مهندسی
1. قبلاً در زمان کافی نرمافزار را نصب نمایید و مقداری با آن کار کنید. برخی نرمافزارها ثبت نام و رمز عبور میخواهند، بنابراین قبلاً ثبت نام کنید و رمز عبور خود را احتیاطاً در جای مطمئنی نگهداری نمایید.
2. حداقل پنج دقیقه قبل از شروع کلاس با موبایل یا کامپیوتر خود به اینترنت و نرمافزار وصل شوید تا بههنگام شروع کلاس، اختلالی در کلاس مانند ارسال عکس و نویز وسر وصدا ایجاد نکند.
3 با نام و نام خانوادگی و عکس مناسب و واقعی خود در پروفایل اینترنتی نرمافزار وارد شوید تا استاد درس و همکلاسیها بدانند چه کسانی در کلاس هستند و فرد سؤال کننده در میانه یا پایان کلاس کیست.
4. بههنگام ارائه توضیحات توسط استاد درس، میکروفون و دوربین خود را خاموش کنید. میکروفون باعث ارسال نویز و سرو صدا و نیز صداهای محیط اطراف و خانواده شما به محیط کلاس خواهد شد. به علامت دوربین و میکروفون در نرمافزارهای مختلف توجه کنید. معمولاً اگر خط کجی روی آن باشد، بهمعنی خاموش بودن آن است.
5. بههنگام پرسش از استاد، میکروفون و در صورت لزوم دوربین خود را روشن نمایید.
6. در صورت خاموش بودن دوربینهای استاد و دانشجویان، معمولاً حجم مصرفی اینترنت، مقداری کمتر می شود.
7. با توجه به اینکه آموزش مجازی، بخشی از آموزش رسمی شده، دانشجویان باید لباس رسمی داشته باشند تا در صورت روشن بودن دوربین، مشکلی پیش نیاید؛ زیرا همه افراد کلاس میتوانند شما را مشاهده نمایند.
8. معمولاً نرمافزارهای کلاسهای مجازی، قابلیت ضبط (Record) درس را دارند و میتوانید بعد از اتمام درس آن را در کامپیوتر خود دانلود و ذخیره نمایید.
9. بعد از اتمام کلاس، حتماً از نرمافزار خارج شوید و دوربین و میکروفون را بهطور فیزیکی نیز خاموش نمایید. پیشنهاد میشود در مورد دوربینهای وبکم، سوکت آن را بیرون بکشید و در مورد دوربین لپتاپ، با تکه کوچکی از کاغذ یا چسب برق آن روی آن را بپوشانید تا در صورت هک شدن احتمالی کامپیوتر، نتواند تصویر شما را ناخواسته ارسال نماید.
#تجربه_و_توصیه#آموزش_مجازی#کلاس_آنلاین#کلاس_مجازی
@BASU_CW
" /> دکتر مسعود مکارچیان، رشته عمران، دانشکده مهندسی
1. قبلاً در زمان کافی نرمافزار را نصب نمایید و مقداری با آن کار کنید. برخی نرمافزارها ثبت نام و رمز عبور میخواهند، بنابراین قبلاً ثبت نام کنید و رمز عبور خود را احتیاطاً در جای مطمئنی نگهداری نمایید.
2. حداقل پنج دقیقه قبل از شروع کلاس با موبایل یا کامپیوتر خود به اینترنت و نرمافزار وصل شوید تا بههنگام شروع کلاس، اختلالی در کلاس مانند ارسال عکس و نویز وسر وصدا ایجاد نکند.
3 با نام و نام خانوادگی و عکس مناسب و واقعی خود در پروفایل اینترنتی نرمافزار وارد شوید تا استاد درس و همکلاسیها بدانند چه کسانی در کلاس هستند و فرد سؤال کننده در میانه یا پایان کلاس کیست.
4. بههنگام ارائه توضیحات توسط استاد درس، میکروفون و دوربین خود را خاموش کنید. میکروفون باعث ارسال نویز و سرو صدا و نیز صداهای محیط اطراف و خانواده شما به محیط کلاس خواهد شد. به علامت دوربین و میکروفون در نرمافزارهای مختلف توجه کنید. معمولاً اگر خط کجی روی آن باشد، بهمعنی خاموش بودن آن است.
5. بههنگام پرسش از استاد، میکروفون و در صورت لزوم دوربین خود را روشن نمایید.
6. در صورت خاموش بودن دوربینهای استاد و دانشجویان، معمولاً حجم مصرفی اینترنت، مقداری کمتر می شود.
7. با توجه به اینکه آموزش مجازی، بخشی از آموزش رسمی شده، دانشجویان باید لباس رسمی داشته باشند تا در صورت روشن بودن دوربین، مشکلی پیش نیاید؛ زیرا همه افراد کلاس میتوانند شما را مشاهده نمایند.
8. معمولاً نرمافزارهای کلاسهای مجازی، قابلیت ضبط (Record) درس را دارند و میتوانید بعد از اتمام درس آن را در کامپیوتر خود دانلود و ذخیره نمایید.
9. بعد از اتمام کلاس، حتماً از نرمافزار خارج شوید و دوربین و میکروفون را بهطور فیزیکی نیز خاموش نمایید. پیشنهاد میشود در مورد دوربینهای وبکم، سوکت آن را بیرون بکشید و در مورد دوربین لپتاپ، با تکه کوچکی از کاغذ یا چسب برق آن روی آن را بپوشانید تا در صورت هک شدن احتمالی کامپیوتر، نتواند تصویر شما را ناخواسته ارسال نماید.
#تجربه_و_توصیه#آموزش_مجازی#کلاس_آنلاین#کلاس_مجازی
@BASU_CW
۲۱:۳۶
۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
آموزش کار با ادوبی کانکت برای کلاس مجازی(بر خط)- ویژه اساتید
ویدئوی این آموزش را از لینک زیر مشاهده فرمایید: https://www.aparat.com/v/xXRJ7
#آموزش_ادوبی_کانکت#آموزش_مجازی#کلاس_مجازی#کلاس_آنلاین
@BASU_STD
ویدئوی این آموزش را از لینک زیر مشاهده فرمایید: https://www.aparat.com/v/xXRJ7
#آموزش_ادوبی_کانکت#آموزش_مجازی#کلاس_مجازی#کلاس_آنلاین
@BASU_STD
۱۸:۲۸
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
اطلاعیه در خصوص شرکت در کارگاه های دانش افزایی
کارگاه های دانش افزایی بر روی بستر کلاس مجازی دانشگاه انجام خواهد گردید.
همکارانی که قبلا برای برگزاری کلاس مجازی از طریق پیامک ثبت نام ننموده اند، می توانند در این کارگاه ها شرکت نمایند.
نحوه شرکت در این کارگاه ها در بستر کلاس مجازی اطلاع رسانی خواهد گردید.
#کارگاه_دانش_افزایی#آموزش_مجازی
@BASU_CW
کارگاه های دانش افزایی بر روی بستر کلاس مجازی دانشگاه انجام خواهد گردید.
همکارانی که قبلا برای برگزاری کلاس مجازی از طریق پیامک ثبت نام ننموده اند، می توانند در این کارگاه ها شرکت نمایند.
نحوه شرکت در این کارگاه ها در بستر کلاس مجازی اطلاع رسانی خواهد گردید.
#کارگاه_دانش_افزایی#آموزش_مجازی
@BASU_CW
۱۸:۵۸
۱۸:۵۹
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱۴:۳۹
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱۹:۴۶
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱۷:۳۰
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
۸:۴۶
تغییر پشتیبان و زمانبندی پشتیبانی
پشتیبان: @zkatebi99
زمان پشتیبانی: ساعت 8 الی 16
️ نکته: اساتید محترم از طریق اتوماسیون اداری و ایمیل support@basu.ac.ir هم می توانند درخواست ها را ارسال نمایند.
@BASU_CW
پشتیبان: @zkatebi99
زمان پشتیبانی: ساعت 8 الی 16
️ نکته: اساتید محترم از طریق اتوماسیون اداری و ایمیل support@basu.ac.ir هم می توانند درخواست ها را ارسال نمایند.
@BASU_CW
۱۹:۴۷
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
basu_vc_minimanual_profs(99-02-20).pdf
۹۵۰.۸۷ کیلوبایت
راهنمای سریع و مختصر کاربری سامانه کلاس مجازی-ویژه اساتید(بروزرسانی 99/02/20)
بروزرسانی نحوه ضبط و بازپخش کلاس درس
#آموزش_مجازی#کلاس_آنلاین#ادوب_کانکت
@BASU_CW
بروزرسانی نحوه ضبط و بازپخش کلاس درس
#آموزش_مجازی#کلاس_آنلاین#ادوب_کانکت
@BASU_CW
۷:۲۲
راهنمای ویدئویی نرم افزار ادوب کانکت برای کلاس آنلاین
لینک آموزش در آپارات:https://www.aparat.com/playlist/392157
#آموزش_مجازی#کلاس_آنلاین#ادوب_کانکت
@BASU_CW
لینک آموزش در آپارات:https://www.aparat.com/playlist/392157
#آموزش_مجازی#کلاس_آنلاین#ادوب_کانکت
@BASU_CW
۲۰:۱۰
۳ تیر ۱۳۹۹
با سلام و احتراماستاد محترم جهت مشاهده كارگاه هاي برگزار شده و اطلاع از كارگاه هاي جديد آموزشي براي آزمون پايان ترم به آدرس ذيل مراجعه فرماييد:http://edu.basu.ac.ir/epm/workshop
روابط عمومي دانشگاه
#درس_افزار #آزمون #کارگاه @BASU_CW
روابط عمومي دانشگاه
#درس_افزار #آزمون #کارگاه @BASU_CW
۸:۵۶
۱۱ تیر ۱۳۹۹
پشتیبانان و زمانبندی پشتیبانی
پشتیبان: @zkatebi99 و F_mohseni93@
زمان پشتیبانی: ساعت 8 الی 16
️ نکته: اساتید محترم از طریق اتوماسیون اداری و ایمیل support@basu.ac.ir هم می توانند درخواست ها را ارسال نمایند.
@BASU_CW
پشتیبان: @zkatebi99 و F_mohseni93@
زمان پشتیبانی: ساعت 8 الی 16
️ نکته: اساتید محترم از طریق اتوماسیون اداری و ایمیل support@basu.ac.ir هم می توانند درخواست ها را ارسال نمایند.
@BASU_CW
۱۵:۳۴
۱۵ تیر ۱۳۹۹
۱۴:۵۰
تسهیلات استفاده از فایل سرور در دریافت فایل از دانشجو
فولدر بندی بر اساس شماره دانشجویی
عدم محدودیت حجم فایل ارسالی
دانلود یکجای فایلها به صورت فولدر بندی شده
لینک فایل آموزشی :https://t.me/BASU_CW/133
#آزمون#آموزش_مجازی#ارسال_فایل
@BASU_STD
فولدر بندی بر اساس شماره دانشجویی
عدم محدودیت حجم فایل ارسالی
دانلود یکجای فایلها به صورت فولدر بندی شده
لینک فایل آموزشی :https://t.me/BASU_CW/133
#آزمون#آموزش_مجازی#ارسال_فایل
@BASU_STD
۱۵:۲۹
۲۰ تیر ۱۳۹۹
قطع موقت سامانه های درس افزار و آزمون
سامانه های درس افزار و آزمون، برای بررسی و تغییرات فنی، بطور موقت از دسترس خارج شده اند و بزودی آماده استفاده می شوند
با تشکر از شکیبایی شما
سامانه های درس افزار و آزمون، برای بررسی و تغییرات فنی، بطور موقت از دسترس خارج شده اند و بزودی آماده استفاده می شوند
با تشکر از شکیبایی شما
۱۸:۳۹
۲۱ تیر ۱۳۹۹
#فوری_مهم | نحوه فعالیتهای اداری دانشگاه بوعلیسینا در هفته جاری اعلام شد
به اطلاع کارکنان، اساتید و دانشجویان ارجمند میرساند، با توجه به مصوبه ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا و همچنین مصوبه هیات رئیسه دانشگاه بوعلیسینا، تمامی فعالیتهای اداری این دانشگاه از روز یکشنبه ۲۲تیرماه تا پایان هفته جاری، به صورت محدود و با تمرکز بر دورکاری خواهد بود. برنامه امتحانات و آزمونهای آنلاین به روال سابق ادامه دارد و مشمول این تعطیلی نیست. حضور کارمندان سازمان مرکزی دانشگاه، به صورت یک سوم با هماهنگی مدیران میباشد. در دانشکدهها و سایر بخشها خدمات حضوری تعطیل است و صرفا همکارانی که لازم است برای پشتیبانی از آزمون آنلاین حضور داشته باشند، به صلاحدید روسای دانشکدهها، به صورت حضوری ارائه خدمت مینمایند.
#اختصاصی_بسنا#تعطیلی_کرونایی#امتحانات_پایانترم#با_بسنا_همراه_باشید@scojob
به اطلاع کارکنان، اساتید و دانشجویان ارجمند میرساند، با توجه به مصوبه ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا و همچنین مصوبه هیات رئیسه دانشگاه بوعلیسینا، تمامی فعالیتهای اداری این دانشگاه از روز یکشنبه ۲۲تیرماه تا پایان هفته جاری، به صورت محدود و با تمرکز بر دورکاری خواهد بود. برنامه امتحانات و آزمونهای آنلاین به روال سابق ادامه دارد و مشمول این تعطیلی نیست. حضور کارمندان سازمان مرکزی دانشگاه، به صورت یک سوم با هماهنگی مدیران میباشد. در دانشکدهها و سایر بخشها خدمات حضوری تعطیل است و صرفا همکارانی که لازم است برای پشتیبانی از آزمون آنلاین حضور داشته باشند، به صلاحدید روسای دانشکدهها، به صورت حضوری ارائه خدمت مینمایند.
#اختصاصی_بسنا#تعطیلی_کرونایی#امتحانات_پایانترم#با_بسنا_همراه_باشید@scojob
۱۸:۵۶