عکس پروفایل پایداری آنلاینپ

پایداری آنلاین

۸۷۸عضو
thumnail
undefined صحبت های محمود پاک نیت و مهوش صبرکن درباره اقدامات متفاوت فرج‌الله سلحشور، کارگردان سینما
undefined #با_ما_همراه_باشیدundefined @paydarionline

۲۱:۳۰

undefinedاعلام شهادت جمعی از مقامات دولت فلسطین در غزه در حملات صهیونیست‌ها
undefinedدفتر اطلاع‌رسانی دولت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای، شهادت جمعی از مقامات ارشد دولتی را که در حملات مستقیم جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، به ملت بزرگ فلسطین، امت اسلامی و عربی و آزادگان جهان تسلیت گفت.
undefinedبر اساس این بیانیه، نام شماری از این شهدا که تا این لحظه شناسایی شده‌اند، عبارت است از: 
undefined شهید عصام الدعلیس – رئیس پیگیری امور دولتی  undefined شهید احمد الحتة – سرپرست وزارت دادگستری  undefined شهید محمود أبو وطفة – سرپرست وزارت کشور  undefined شهید بهجت أبو سلطان – مدیرکل سرویس‌های امنیت داخلی 
undefinedاین مقامات دولتی در حالی هدف حملات هوایی قرار گرفتند که همراه با خانواده‌های خود بودند و همراه با صدها شهید دیگر از مردم فلسطین جان خود را از دست دادند. 
undefinedدفتر اطلاع‌رسانی دولت در غزه تأکید کرد که این مقامات از آغاز جنگ نسل‌کشی در تلاش بودند تا از رنج‌های مردم فلسطین بکاهند و وظایف خود را با اخلاص و فداکاری انجام می‌دادند. 
undefinedدر پایان این بیانیه آمده است: ترور مقامات دولتی، ما را از انجام وظیفه ملی، دینی و اخلاقی خود برای خدمت به مردم و ایستادگی در برابر این تجاوز وحشیانه باز نخواهد داشت.
undefined #با_ما_همراه_باشیدundefined @paydarionline

۱۶:۲۶

thumnail
undefined مجروح واقعه تروریستی تفتان به برادر شهیدش پیوست
undefinedهوشنگ بامری، مجروح حادثه محور خاش زاهدان که چند روز قبل در حین مأموریت، خودروی‌شان توسط عوامل گروهک تروریستی مورد هدف قرار گرفته بود، بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
undefinedشامگاه شنبه، ۲۵ اسفندماه، افراد مسلح ناشناس در نزدیکی روستای (دجنگ) از توابع شهرستان تفتان دو نفر از پاسداران سپاه که سرنشین یک نیسان پلاک شخصی بودند را مورد هدف گلوله قرار دادند که «موسی بامری»، با اصابت چندین گلوله به شهادت رسید و «هوشنگ بامری»، نیز مجروح شده بود که شامگاه دیروز دوشنبه به دلیل شدت جراحات، به درجه شهادت نائل شد.
undefined #با_ما_همراه_باشیدundefined @paydarionline

۱۶:۲۹

undefinedبه مناسبت ۱۷ رمضان سالروز احداث مسجد جمکران؛undefinedچگونگی بنای مسجدی که به دستور امام زمان(عج) در قم ساخته شد
شیخ عفیف صالح حسن بن مثله جمکرانی می‌گوید:undefinedسه شنبه، هفدهم ماه مبارک رمضان ۳۷۳ هجری، در سرای خود خفته بودم که جماعتی به درِ سرای من آمدند. و گفتند: «برخیز و امر امام محمد مهدی صاحب الزمان، صلوات الله علیه را اجابت کن که تو را می خواند».
undefinedحسن بن مثله می‌گوید: «من، برخاستم و آماده شدم» چون به در سرای رسیدم، جماعتی از بزرگان را دیدم. سلام کردم. جواب دادند و خوش آمد گفتند و مرا به آن جایگاه که اکنون مسجد (مقدس جمکران) است، آوردند.»
undefinedچون نیک نگاه کردم، دیدم تختی نهاده و فرشی نیکو بر آن تخت گسترده و بالش‌های نیکو نهاده و جوانی سی ساله، بر روی تخت، بر چهار بالش، تکیه کرده، پیر مردی در مقابل او نشسته، کتابی در دست گرفته، بر آن جوان می‌خواند.
undefinedبیش از شصت مرد که برخی جامه سفید و برخی جامه سبز بر تن داشتند، برگرد او روی زمین نماز می‌خواندند.
undefinedآن پیر مرد که حضرت خضر (ع) بود، مرا نشاند و حضرت امام (ع) مرا به اسم خواند و فرمود: «برو به حسن بن مسلم بگو: «تو، چند سال است که این زمین را عمارت می‌کنی و ما خراب می‌کنیم. پنج سال زراعت کردی و امسال دیگر باره شروع کردی، عمارت می‌کنی، رخصت نیست که تو دیگر در این زمین زراعت کنی، باید هرچه از این زمین منفعت برده‌ای، برگردانی تا در این موضع مسجد بنا کنند.»
undefinedبه حسن بن مسلم بگو: «این جا، زمین شریفی است و حق تعالی این زمین را از زمین‌های دیگر برگزیده و شریف کرده است، تو آن را گرفته به زمین خود ملحق کرده‌ای! خداوند، دو پسر جوان از تو گرفت و هنوز هم متنبّه نشده‌ای! اگر از این کار بر حذر نشوی، نقمت خداوند، از ناحیه‌ای که گمان نمیبری بر تو فرو می‌ریزد.»
undefinedحسن بن مثله عرض کرد: «سیّد و مولای من! مرا در این باره، نشانی لازم است؛ زیرا مردم سخن مرا بدون نشانه و دلیل نمی‌پذیرند.»
undefinedامام (ع) فرمود: «تو برو رسالت خود را انجام بده، ما در اینجا علامتی می‌گذاریم که گواه گفتار تو باشد. برو به نزد سیّد ابوالحسن، و بگو تا برخیزد و بیاید و آن مرد را بیاورد و منفعت چند ساله را از او بگیرد و به دیگران دهد تا بنای مسجد بنهند، و باقی وجوه را از رهق به ناحیه اردهال که ملک ما است، بیاورد و مسجد را تمام کند، و نصفِ رهق را بر این مسجد وقف کردیم که هر ساله وجوه آن را بیاورند و صرف عمارت مسجد کنند.
undefined #با_ما_همراه_باشیدundefined @paydarionline

۱۶:۳۴

thumnail
undefined راستینه: آقای نبویان از شما انتظار نبود!
undefinedاحمد راستینه، نماینده مجلس دوازدهم: برادر عزیزم جناب آقای نبویان، این مرقومه را نه از جایگاه نمایندگی مجلس یا سخنگویی کمیسیون فرهنگی مجلس، بلکه از جانب یک برادری دلسوز نسبت به جناب عالی که سالیان درازیست از علاقمندان شماست مطرح می‌نمایم، باشد که به وظیفه برادری خود عمل کرده باشم!
undefinedاگر چه از مصلحت اندیشان محافظه کار یا دگراندیشان غربگرا توقع فهم مشترک نیست، اما ایراد این سخنان از شما بعید بود و توجهتان را به نکات زیر جلب میکنم.
undefinedکبرای کلام شما این است که اصل تحقق اسلام، برپایی حکومت است و احکام الهی ،قوانین اداره حکومت می باشند و تا هر زمانیکه که اجرای احکام موجب تضعیف اصل حکومت گردد، باید اجرای احکام تعطیل شود. حکومت تا میزانی که مقدورش هست باید احکام را اجرا کند، کما اینکه حضرت امیر هم همه احکام را اجرا ننمود.
undefinedصغرای کلام شما هم این است که، در شرایط کنونی ابلاغ و اجرای قانون عفاف و حجاب موجب دوقطبی است و دوقطبی نیز در این شرایط تضعیف نظام است، بنابراین ابلاغ و اجرای قانون عفاف و حجاب باید فعلا متوقف بماند.
undefined #با_ما_همراه_باشیدundefined @paydarionline

۰:۰۹

پایداری آنلاین
undefined undefined راستینه: آقای نبویان از شما انتظار نبود! undefinedاحمد راستینه، نماینده مجلس دوازدهم: برادر عزیزم جناب آقای نبویان، این مرقومه را نه از جایگاه نمایندگی مجلس یا سخنگویی کمیسیون فرهنگی مجلس، بلکه از جانب یک برادری دلسوز نسبت به جناب عالی که سالیان درازیست از علاقمندان شماست مطرح می‌نمایم، باشد که به وظیفه برادری خود عمل کرده باشم! undefinedاگر چه از مصلحت اندیشان محافظه کار یا دگراندیشان غربگرا توقع فهم مشترک نیست، اما ایراد این سخنان از شما بعید بود و توجهتان را به نکات زیر جلب میکنم. undefinedکبرای کلام شما این است که اصل تحقق اسلام، برپایی حکومت است و احکام الهی ،قوانین اداره حکومت می باشند و تا هر زمانیکه که اجرای احکام موجب تضعیف اصل حکومت گردد، باید اجرای احکام تعطیل شود. حکومت تا میزانی که مقدورش هست باید احکام را اجرا کند، کما اینکه حضرت امیر هم همه احکام را اجرا ننمود. undefinedصغرای کلام شما هم این است که، در شرایط کنونی ابلاغ و اجرای قانون عفاف و حجاب موجب دوقطبی است و دوقطبی نیز در این شرایط تضعیف نظام است، بنابراین ابلاغ و اجرای قانون عفاف و حجاب باید فعلا متوقف بماند. undefined #با_ما_همراه_باشید undefined @paydarionline
undefinedچند سوال:۱. ایا بین تحقق احکام الهی و بین برپایی و بقای حکومت اسلامی ارتباط است یا هیچ ارتباطی وجود ندارد؟ به تعبیر دیگر آیا برپایی و بقای اصل حکومت الهی نسبت به تحقق و عدم تحقق احکام و هر گونه اداره ای، لا به شرط است؟ یا اینکه عدم تحقق احکام الهی و اداره مملکت به سبک غیر اسلامی، پایه های اصل حکومت (اسلامی) را متزلزل می نماید؟
۲. ایا احکام الهی تابع میزان مصلحت و مفسده واقعی، در اهمیت مختلفند یا همه احکام الهی از نظر مصلحت و مفسده یکسان و اجرا و تحقق آنان دارای اهمیت یکسان است؟ و اگر امهات احکام الهی در یک حکومت یک به یک تعطیل شود تا جایی که برای نظام سلطه جهانی وجود این حکومت اسلامی، تهدید جدی محسوب نگردد، آیا میزان اهتمام به حفظ این اصول باید متفاوت باشد یا خیر؟
۳. ایا اسلام هرگونه تضعیفی را ولو تضعیف مقطعی که مصالح بلند مدت و بیشتری برای برپایی اصل حکومت را به دنبال دارد، هم جایز نمیداند؟ و به تعبیر دیگر، اجرای احکام و یا هر سیاستی همواره باید بدون تحمیل هرگونه هزینه ای برای نظام اسلامی باشد، تا اجرای آن از نظر اسلام بلامانع باشد؟ و اساسا ممکن است اجرای هر سیاستی بدون هزینه باشد؟
۴. تشخیص اینکه هزینه های یک سیاست و قانون در مجموع برای نظام اسلامی بیشتر است یا مصالح آن، با چه کسی است؟ اگر این قوانین و سیاست ها، قوانین بشری باشد و یا اینکه احکام الهی باشد، در اینکه مرجع صلاحیت دار برای این تشخیص، چه کسی باشد، تاثیری ندارد؟ ایا در موضوع تعطیلی احکام الهی، نمایندگان مجلس یا رئیس جمهور و وزرا(مسئولین میتوانند اظهار نظر کنند یا تشخیص آن با امام معصوم و در نبود او با ولی فقیه است؟
۵. اگر دشمن به این نتیجه برسد که ایجاد یک دوقطبی کاذب در رسیدن به اهدافش کاراترین حربه است که یک طرف این دو قطبی آن هدفی است که دشمن دنبال میکند و یک طرف این دو قطبی، شکل گیری دو قطبی های اجتماعی است، یعنی دشمن به این نتیجه برسد که بهترین ابزار برای ساقط کردن اصل حکومت اسلامی (و یا تحویل و تقلیل حکومت اسلامی به یک حکومت بیخطر مثل حکومتهای کشورهای سنی)، یک دوقطبی مدیریتی(یا به تعبیری دوقطبی تصمیم گیری) است که یک طرفش تعطیلی احکام الهی یا تعطیلی سیاستهای خارجی و حمایت از جبهه مقاومت یا دست برداشتن از مسئله هسته ای یا موشکی یا... می باشد و یک طرف آن ایجاد دوقطبی های اجتماعی، تکلیف چیست و تا کجا باید و تا چه مرزی، و با چه ملاکی باید در این دوقطبی قرار گرفت و یک طرف را انتخاب کرد؟
۶. اگر تعطیلی یک حکم الهی به گونه ای و در شرایطی باشد که مظنه تعطیلی همیشگی آن حکم داده شود یا لااقل برگشت آن بسیار دشوار و بسیار پرهزینه برای نظام اسلامی باشد، تکلیف چیست؟
undefinedراستینه
undefined #با_ما_همراه_باشیدundefined @paydarionline

۰:۳۷

پایداری آنلاین
undefinedچند سوال: ۱. ایا بین تحقق احکام الهی و بین برپایی و بقای حکومت اسلامی ارتباط است یا هیچ ارتباطی وجود ندارد؟ به تعبیر دیگر آیا برپایی و بقای اصل حکومت الهی نسبت به تحقق و عدم تحقق احکام و هر گونه اداره ای، لا به شرط است؟ یا اینکه عدم تحقق احکام الهی و اداره مملکت به سبک غیر اسلامی، پایه های اصل حکومت (اسلامی) را متزلزل می نماید؟ ۲. ایا احکام الهی تابع میزان مصلحت و مفسده واقعی، در اهمیت مختلفند یا همه احکام الهی از نظر مصلحت و مفسده یکسان و اجرا و تحقق آنان دارای اهمیت یکسان است؟ و اگر امهات احکام الهی در یک حکومت یک به یک تعطیل شود تا جایی که برای نظام سلطه جهانی وجود این حکومت اسلامی، تهدید جدی محسوب نگردد، آیا میزان اهتمام به حفظ این اصول باید متفاوت باشد یا خیر؟ ۳. ایا اسلام هرگونه تضعیفی را ولو تضعیف مقطعی که مصالح بلند مدت و بیشتری برای برپایی اصل حکومت را به دنبال دارد، هم جایز نمیداند؟ و به تعبیر دیگر، اجرای احکام و یا هر سیاستی همواره باید بدون تحمیل هرگونه هزینه ای برای نظام اسلامی باشد، تا اجرای آن از نظر اسلام بلامانع باشد؟ و اساسا ممکن است اجرای هر سیاستی بدون هزینه باشد؟ ۴. تشخیص اینکه هزینه های یک سیاست و قانون در مجموع برای نظام اسلامی بیشتر است یا مصالح آن، با چه کسی است؟ اگر این قوانین و سیاست ها، قوانین بشری باشد و یا اینکه احکام الهی باشد، در اینکه مرجع صلاحیت دار برای این تشخیص، چه کسی باشد، تاثیری ندارد؟ ایا در موضوع تعطیلی احکام الهی، نمایندگان مجلس یا رئیس جمهور و وزرا(مسئولین میتوانند اظهار نظر کنند یا تشخیص آن با امام معصوم و در نبود او با ولی فقیه است؟ ۵. اگر دشمن به این نتیجه برسد که ایجاد یک دوقطبی کاذب در رسیدن به اهدافش کاراترین حربه است که یک طرف این دو قطبی آن هدفی است که دشمن دنبال میکند و یک طرف این دو قطبی، شکل گیری دو قطبی های اجتماعی است، یعنی دشمن به این نتیجه برسد که بهترین ابزار برای ساقط کردن اصل حکومت اسلامی (و یا تحویل و تقلیل حکومت اسلامی به یک حکومت بیخطر مثل حکومتهای کشورهای سنی)، یک دوقطبی مدیریتی(یا به تعبیری دوقطبی تصمیم گیری) است که یک طرفش تعطیلی احکام الهی یا تعطیلی سیاستهای خارجی و حمایت از جبهه مقاومت یا دست برداشتن از مسئله هسته ای یا موشکی یا... می باشد و یک طرف آن ایجاد دوقطبی های اجتماعی، تکلیف چیست و تا کجا باید و تا چه مرزی، و با چه ملاکی باید در این دوقطبی قرار گرفت و یک طرف را انتخاب کرد؟ ۶. اگر تعطیلی یک حکم الهی به گونه ای و در شرایطی باشد که مظنه تعطیلی همیشگی آن حکم داده شود یا لااقل برگشت آن بسیار دشوار و بسیار پرهزینه برای نظام اسلامی باشد، تکلیف چیست؟ undefinedراستینه undefined #با_ما_همراه_باشید undefined @paydarionline
undefinedاولا، تعطیلی اجرای احکام الهی موجب تضعیف اصل حکومت اسلامی است. به هر میزانی احکام الهی تعطیل شود به همان میزان پایه های حکومت اسلامی متزلزل میشود. به چند دلیل:
۱. از نظر اجتماعی: تعطیلی احکام الهی، حمایت و امید متدینین که حامیان اصلی حکومت هستند را تضعیف مینماید و این موجب تضعیف اصل حکومت می باشد.
۲. از نظر فردی: مبنای پذیرش و انقیاد به اصل حکومت اسلامی، تعبد به خداوند متعال و احکام الهی است. التزام به حکومت اسلامی، التزام و تعبد به یک حکم شرعی و وظیفه شرعی است، اگر تعبد به احکام الهی جای خود را به طغیان نسبت به احکام الله بدهد، دلیلی برای انقیاد و التزام به اصل حکومت نیز باقی نمی ماند و جایگاه حکومت نیز تضعیف میشود.
۳. حجاب: یکی از نمادهای حاکمیت اسلامی است، تجری نسبت به حجاب تجری نسبت به اصل حکومت تلقی میشود. انقیاد اجتماعی به حکومت اگر جای خود را به تجری اجتماعی بدهد و جامعه نمادهای حاکمیت را بشکند، فضا برای شکست اصل حکومت و دیگر نمادها و شاخص های اساسی حکومت نیز فراهم میگردد.
undefinedثانیا، اجرای هیچ سیاستی بدون هزینه نیست. مخصوصا سیاستی که دشمن بر روی آن سرمایه گذاری کرده است.، دشمن نیز به این تنیجه رسیده که بهترین راه وادار کردن حکومت اسلامی به پذیرش اهداف مد نظرش، قرار دادن آن هدف در مقابل ایجاد دوقطبی ها(نافرمانی و شورش¬ها)ی اجتماعی است، نباید در این دوقطبی قرا گرفت. باید هم به گونه ای عمل کرد که هدف دشمن محقق نگردد و هم دوقطبی اجتماعی شکل نگیرد.ثالثا، تنها شخصی که میتواند اجرای احکام الهی را متوقف کند و مصلحت توقف را بر مصلحت اجرا ترجیح دهد، شخص ولی فقیه است وگرنه هر کسی مثلا معاونت راهبردی ریاست جمهوری نیز میتواند در این رابطه اظهار نظر نماید. اصل اولی بر بقاء مصلحت دار بودن حکم الله است، تا زمانیکه ولی فقیه حکم نماید.
undefinedرابعا، آیا در بین متدینین مورد مطالبه واقع نمیشوید تا بدانید که این حرکت یک مطالبه مردمی است که اگر مورد مطالبه واقع نمیشوید باید از شما پرسید چه اتفاقی افتاده که شما مورد مطالبه متدینین واقع نمیشوید؟ اگر میگویید مردم متدین عادی کار درست و خوبی کرده اند که این امر را مطالبه کرده اند، اما ساماندهندگان این مطالبات کار بدی میکنند که مطالبات را سامان میدهند، باید گفت نمیتوان پذیرفت کار مطالبه مردمی کار ثوابی است اما کار سازمان دهندگان نامطلوب است( گرچه شاید به زعم شما این سازمان دهندگان در جاهایی خطا کرده باشند).
undefinedخامسا، اگر کار آنان تندروی است، کار شما نیز در فضای مجازی از همان سنخ ایجاد دوقطبی و تندروی است و باید به جای اظهار نظر شخصی در بین عموم مردم، به اقناع نخبگان جامعه که عمری از مواضع برجامی شما دفاع کرده اند می پرداختید. آیا نمی بینید مخالفان نظام اسلامی چگونه از سخنان شما خوشحال و از آن استفاده میکنند؟ ایا در حالیکه متدینین و دوستان سابق شما طرفدار ابلاغ این قانون هستند، جای احتیاط برای شما نداشت؟آیا مواضع لیدرهای جریانات غربگرا در دفاع از مواضع شما برایتان سئوال ایجاد نمی کند؟سادسا، این قانون به گونه ای است که ظرفیت ایجاد شکافهای اجتماعی را ندارد.
undefinedسابعا، همانگونه که شرایط اجتماعی، به گونه ای است که احتمال شکل گیری دوقطبی وجود دارد، شرایط حجاب هم شرایط خاصی است و احتمال از دست رفتن حجاب برای همیشه و عدم امکان بازگشت به وضعیت سابق وجود دارد. البته دشمن پس از عبور از مسئله حجاب و اینکه خیالش از حجاب راحت شد سر یک مسئله جدید میرود و بر سر سنگر بعدی دوقطبی ایجاد میکند.
undefinedثامنا، اظهارات اخیر حضرت آقا مبنی بر اینکه اگر حاکمان به سمت حکومت کردن به نحو حکومت پهلوی پیش روند، خسران بزرگ است و اینکه در مسئله حجاب به گونه ای عمل نکنید که آمریکا خوشحال شود، موید برداشت شما نیست.
undefinedرسالت نیروهای انقلابی این است که به هیچ کدام از گزینه های این دوقطبی تصمیم گیری که دوسر باخت است، تن ندهند. هم جلو سقوط مسئله حجاب را بگیرند و هم جلو دوقطبی اجتماعی.
undefined راستینه
undefined #با_ما_همراه_باشیدundefined @paydarionline

۰:۳۷

thumnail
undefined تذکر صریح سردار علیزاده در صحن علنی مجلس به آقای دکتر قالیباف در خصوص عدم ابلاغ قانون عفاف و حجاب/سه شنبه ۱۴ اسفند۱۴۰۳
undefined«جناب آقای قالیباف، بررسی‌ها نشان می‌دهد که شورای عالی امنیت ملی #هیچ_مصوبه‌ای در خصوص قانون حجاب و عفاف نداشته است و عمدتاً #نظر_و_اجتهاد شما سبب #عدم_ابلاغ این قانون شده است، آیا چنین حقی دارید؟ برای دفاع از کرامت بانوان فرهیخته ایرانی #هرچه_زودتر قانون حجاب و عفاف را ابلاغ نمایید.»
undefined #با_ما_همراه_باشیدundefined @paydarionline

۱۳:۰۸

thumnail
undefined قله ماه رمضان
undefinedرهبر انقلاب: قلّه‌ی ماه رمضان، ایّام قدر و لیالی مبارکه‌ی قدر است؛ ما به این قلّه رسیده‌ایم؛ از فرصت بی‌نظیر توسّل و تضرّع و دعا و طلبِ از پروردگار عالم [باید] استفاده کنیم.
undefinedبرای خودتان و همه‌ی برادران دینی‌تان و کشورتان و جامعه‌تان دعا کنید و از خدا مطالبه کنید، درخواست کنید و مطمئنّ به اجابت باشید.
undefined #با_ما_همراه_باشیدundefined @paydarionline

۱۷:۳۹

thumnail
undefined راهپیمایی هلندی‌ها در بزرگ‌ترین مرکز خرید این کشور در محکومیت نسل‌کشی در غزه
undefined #با_ما_همراه_باشیدundefined @paydarionline

۱۷:۴۳

undefinedحمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه «تدمر» در «حمص» سوریه
undefinedبه نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی، ارتش اسرائیل سه مرکز نظامی را در منطقه «تدمر» در حومه «حمص» در مرکز سوریه هدف حمله هوایی قرار داد.
undefinedدر این حملات، فرودگاه نظامی «تیفور»، مقر «گردان موشکی» و «انبار تسلیحات ارتش سوریه» هدف قرار گرفت.
undefinedهمچنین در حمله هوایی به برج مراقبت فرودگاه نظامی تدمر، دو نیروی وزارت دفاع رژیم حاکم بر سوریه زخمی شدند.
undefined #با_ما_همراه_باشیدundefined @paydarionline

۱۷:۴۸

thumnail
undefined ترامپ از امضای قرارداد منابع معدنی با اوکراین خبر داد
undefinedرئیس‌جمهور ایالات متحده، شب گذشته، اعلام کرد که آمریکا به‌زودی قراردادی برای استخراج منابع معدنی با اوکراین امضا خواهد کرد.
undefinedوی در جریان مراسم امضای چند فرمان اجرایی در کاخ سفید، اظهار داشت: «یکی از اقداماتی که در حال انجام آن هستیم، امضای توافق‌نامه‌ای با اوکراین درباره فلزات نادر زمین در آینده‌ای بسیار نزدیک است.»
undefined #با_ما_همراه_باشیدundefined @paydarionline

۱۷:۵۰

thumnail
undefined ترکیه؛ ده‌ها هزار نفر علیه اردوغان تظاهرات برپا کرده‌اند
undefined #با_ما_همراه_باشیدundefined @paydarionline

۱۷:۵۴

thumnail
undefined نرخ تورم سالانه ۳۲.۵ درصد اعلام شد
undefined مرکز آمار ایران نرخ تورم سال ۱۴۰۳ را ۳۲.۵ درصد و نرخ تورم ماهانه اسفند ماه را ۳.۳ درصد اعلام کرد.
undefinedنرخ تورم نقطه به نقطه اسفند ماه در سال ۱۴۰۳، ۳۷.۱ درصد اعلام شد.
undefined #با_ما_همراه_باشیدundefined @paydarionline

۱۷:۵۸

thumnail
undefined اجتماع مخالفین نتانیاهو در شهر قدس اشغالی
undefined مخالفین سیاست های نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی در اعتراض به تلاش‌های وی برای برکناری رونن بار و گالی بهاراو میارا، رئیس شاباک و دادستان کل اسرائیل در تقاطع پاریس شهر قدس تجمع کردند.
undefined #با_ما_همراه_باشیدundefined @paydarionline

۱۸:۰۱

thumnail
undefined سه درس امیر مؤمنان (ع) به روایت رهبر انقلاب
undefined #با_ما_همراه_باشیدundefined @paydarionline

۱۸:۰۶

undefined ۶۵ درصد تهرانی‌ها اضافه وزن دارند
سید حسین دهقان منشادی فوق تخصص بیماری‌های غدد درون ریز و متابولیسم در گفتگو با مهر: undefinedدر سطح جهانی حدود ۵۰ درصد مردم دچار اضافه‌وزن هستند و این رقم در ایران به ۶۰ درصد و در تهران حتی به ۶۵ درصد می‌رسد.
undefinedافزایش متابولیسم بدن تنها با مصرف دارو یا نوشیدنی‌هایی مانند قهوه و چای امکان‌پذیر نیست، بلکه سبک زندگی سالم و فعالیت بدنی مداوم نقشی کلیدی در این فرآیند دارد.
undefined #با_ما_همراه_باشیدundefined @paydarionline

۱۸:۰۸

thumnail
undefined در دنیای فرضی رییس جمهور ما امروز باید چنین توییتی بنویسد: «از این لحظه هر تیری که اسرائیلی‌ها به غزه شلیک کنند مسئولیتش با آمریکاست.»
undefined #با_ما_همراه_باشیدundefined @paydarionline

۱۸:۱۷

thumnail
undefined مشارکت ستاد اجرایی در آزادی ۶۱۸ زندانی جرائم غیرعمد مالی
undefinedرئیس ستاد اجرایی فرمان امام از مشارکت ۴۲ میلیارد تومانی این ستاد در تأمین هزینۀ آزادی ۶۱۸ زندانی جرائم غیرعمد مالی با دیون زیر ۲۰۰ میلیون تومان خبر داد.
undefinedستاد اجرایی در ابتدای امسال هم زمینۀ آزادی ۶۵۰ زندانی نیازمند جرائم غیرعمد مالی با دیون زیر ۱۰۰ میلیون تومان را فراهم کرده بود.
undefined #با_ما_همراه_باشیدundefined @paydarionline

۱۸:۲۰

thumnail
undefined قرآن را با باور بخوانیم
undefined #با_ما_همراه_باشیدundefined @paydarionline

۱۸:۲۷