بله | کانال دعوتنامه مهربانی
عکس پروفایل دعوتنامه مهربانید

دعوتنامه مهربانی

۳۱۰عضو

در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمی‌شود.

#خواب و #بیدار
هیچ اختلاف اساسی میان مردمان جهان نیست. رنگ ، نژاد ، اقلیم، زبان ...اینها همه صوری اندتنها یک اختلاف واقعی وجود دارد :مردمانی که خوابند، و مردمانی که بیدارند .
مسعود ریاعیundefined

۲۳:۲۱

دوستان جان  از ابتدا  تا انتها    نماز آیات  حتما بخوانید که بقول استاد جان  عبادات کامل ترین مراقبه ها هستند.

نماز آیات دو رکعتی است و در هر رکعت پنج رکوع و دو سجده دارد؛ برای خواندن آن، پس از نیت و تکبیر، حمد و یک سوره خوانده می‌شود. سپس نمازگزار به رکوع می‌رود، و پس از برخاستن، حمد و سوره دیگری می‌خواند و دوباره به رکوع می‌رود. این کار برای پنج بار تکرار می‌شود. پس از اتمام رکوع پنجم، دو سجده انجام داده و در رکعت دوم نیز همین کار تکرار می‌شود و در نهایت پس از تشهد، نماز به پایان می‌رسد. 
طریق دیگر نماز آیات



روش دوم: تقسیم کردن یک سوره 
1. نیت و تکبیر:
پس از نیت و تکبیرة الاحرام، حمد و یک آیه از یک سوره خوانده می‌شود.
2. رکوع و تکرار:
نمازگزار به رکوع رفته، سر برمی‌دارد و آیه دیگری از همان سوره را می‌خواند و دوباره رکوع می‌رود.
3. پنج قسمت کردن سوره:
این کار تا زمانی ادامه می‌یابد که سوره قبل از رکوع پنجم به پایان برسد.
4. سجده و رکعت دوم:
پس از رکوع پنجم، دو سجده انجام شده و رکعت دوم نیز به همین روش انجام می‌شود.



@yavahebalhadaya

۱۶:۵۶

thumbnail
إِنَّ فِي خَلْقِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَاخْتِلَافِ اللَّيْلِ وَالنَّهَارِ لَآيَاتٍ لِأُولِي الْأَلْبَابِ
یقیناً در آفرینش آسمان ها و زمین، و آمد و رفت شب و روز، نشانه هایی [بر توحید، ربوبیّت و قدرت خدا] برای خردمندان است.

۱۷:۰۶

thumbnail
إِنَّ ٱللَّهَ وَمَلَـٰٓئِكَتَهُۥ يُصَلُّونَ عَلَى ٱلنَّبِيِّۚ يَـٰٓأَيُّهَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُواْ صَلُّواْ عَلَيۡهِ وَسَلِّمُواْ تَسۡلِيمًا
undefinedاللهم صل علی محمد و آل محمد

پيامبر اكرم(ص):بهترين فرد شما كسى است كه نيكو سخن بگويد و طعام بدهد و هنگامى كه مردم خوابند نماز (شب) بخواند.
سالروز میلاد پیامبر رحمت، حضرت محمد مصطفی(ص) و رئیس مکتب شیعه حضرت امام جعفر صادق(ع)، مبارک باد.
پویش  اهدای  هر  نوری  یک پرس  طعام  در روز میلاد  رسول رحمت و مهربانی

عزیزان جان  در  روز ۱۷ ربیع الاول  یک پرس غذایی که در منزل برای خودتون  طبخ میکنید را به هر عزیزی  ( فقیر و پولدار فرقی نداره ) اهداکنید .

undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedلطفا در سایر گروه های همفکر  نیز اطلاع رسانی شود اندک اندک جمع مستان میرسد


@yavahebalhadaya
نور و عشق و برکت جاریست

۱۶:۱۸

thumbnail

۱۱:۰۷

خطبه ۳۲
در سال ۳۷ در مسجد کوفه در معرفی مردم و زمان بعد از پیامبر ایراد فرمود. این خطبه حاوی بخشهایی است در بخش اول بیان وضع اسفبار جامعه و مشکلات آن آمده در بخش دوم حضرت مردمان را به پنج دسته تقسیم میکند و ویژگیهای هر گروه را بیان میدارد گروه اول قدرت برفساد ندارند لذا از غم بی آلتی افسرده اند. گروه دوم دارای قدرتند و از آن برای فساد انگیزی بهره می برند گروه سوم با اعمال به ظاهر الهی، دنبال دنیایند. گروه چهارم چون دستشان نمیرسد خود را به زهد و تقوا نشاندار کرده اند و گروه پنجم کسانی هستند که یاد قیامت چشمهایشان را بر جاذبه های دنیا بسته است. در بخش سوم سخن از پاک طینتان و مردان الهی است.https://t.me/yavahebalhadaya/17781/120051
@yavahebalhadaya

۱۲:۰۷

undefinedدر شکایت از سیر ارتجاعی اهل زمان undefined


undefinedأَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا قَدْ أَصْبَحْنَا فِي دَهْرٍ عَنُودٍ وَ زَمَنِ كَنُودٍ يُعَدُّ فِيهِ الْمُحْسِنُ مُسِينًاً وَيَزْدَادُ الظَّالِمُ فِيهِ عُنُوا لَا نَنْتَفِعُ بِمَا عَلِمْنَا وَلَا نَسْأَلُ عَمَّا جَهِلْنَا وَلَا تَتَخَوَّفُ قَارِعَةٌ حَتَّى تَحْلَّ بِنَا

ای مردم ما در روزگاری کینه توز و زمانه ای حق ناشناس به سر می بریم به طوری که نیکوکار را بدکار می شمارند و ستمگر پیوسته بر تجاوز خود می افزاید. ما به دانسته های خود عمل نمی کنیم بلکه هر کسی به ذهنیت خود عمل می کند و از آنچه نمی دانیم نمی پرسیم حوادث هولناک را پیش بینی نمیکنیم و آنگاه شلاق بی فکری خود را می خوریم.


undefinedوَالنَّاسُ عَلَى أَرْبَعَةِ أَصْنَافٍ مِنْهُمْ مَنْ لَا يَمْنَعُهُ الْفَسَادَ فِي الْأَرْضِ إِلَّا مَهَانَةُ نفْسِهِ وَكَلَالَةٌ حَدِهِ وَ نَضِيضُ وَفْرِهِ وَ مِنْهُمُ الْمُصْلِتُ لِسَيْفِهِ وَالْمُتَعْلِنُ بِشَرْهِ وَ الْمُجْلِبُ بِخَيْلِهِ وَ رَجِلِهِ


در این روزگار مردم بر چهار گونه اند ۱ - گروهی که اگر دست به فساد نمی زنند، برای این است که تهیدست و ضعیفند و تیغشان نمی برد. ۲ - گروهی که شمشیرشان را از روبسته، افرادشان را جمع کرده و آشکارا به فتنه و آشوب برخاسته اند.

undefinedقَدْ أَشْرَطَ نَفْسَهُ وَ أَوْبَقَ دِينَهُ لِحُطَامٍ يَنْتَهِرُهُ أَوْ مِقْنَبٍ يَقُودُهُ أَوْ مِنْبَرٍ يَفْرَعُهُ وَ لَبِئْسَ الْمُنْجَرُ أَنْ تَرَى الدُّنْيَا لِنَفْسِكَ ثَمَناً وَمِمَّا لَكَ عِنْدَ اللَّهِ عِوَضاً

آنها برای هدف های دنیوی و سیاسی خود حتی از دینشان مایه می گذارند تا به متاع دنیا برسند. سوارانشان را جلو می فرستند تا مالی را به دست آورند و با پشت تریبون ها و رسانه ها می روند تا خود را پیشوا مطرح کنند واقعا چه بد معامله ای است که انسان خود و آخرتش را به دنیا بفروشد.آخرت را می دهد که دنیا بخرد


undefinedوَمِنْهُمْ مَنْ يَطْلُبُ الدُّنْيَا بِعَمَلِ الْآخِرَةِ وَلَا يَطْلُبُ الْآخِرَةَ بِعَمَلِ الدُّنْيَا قَدْ طَامَنَ مِنْ شَخْصِهِ وَقَارَبَ مِنْ خَطْوِهِ وَ شَمَّرَ مِنْ ثَوْبِهِ وَ زَخْرَفَ مِنْ نَفْسِهِ لِلْأَمَانَةِ وَاتَّخَذَ سِتْرَ اللهِ ذَرِيعَةً إِلَى الْمَعْصِيَةِ

۳_گروه دیگری با عمل آخرتی دنیا را می طلبند و هدف اصلی آنها از عبادت ظاهری رسیدن به دنیاست و با اعمال دنیوی در پی کسب آخرت نیستند. خود را متواضع می نمایند و زاهدانه راه می روند و تظاهر به تقوا و امانتداری میکنند تا کسب اعتبار کنند. آنها با سوء استفاده از پرده پوشی و ستاریت خدا معصیت میکنند.


undefinedوَمِنْهُمْ مَنْ أَبْعَدَهُ عَنْ طَلَبِ المُلْكِ ضُئُولَهُ نَفْسِهِ وَانْقِطَاعُ سَبَبِهِ فَقَصَرَتْهُ الْحَالُ عَلَى حَالِهِ فَتَحَلَّى بِاسْمِ الْقَنَاعَةِ وَتَزَيَّنَ بِلِبَاسِ أَهْلِ الزَّهَادَةِ وَ لَيْسَ مِنْ ذَلِكَ فِي مَرَاحٍ وَلَا مَغْدًى


۴-و گروهی که با جاه طلبی ای که دارند به خاطر ناتوانی و نداشتن وسیله، از نیل به ریاست و سیادت عقب مانده و به ریاکاری پناه برده خود را به صورت زاهدان درآورده اند در صورتی که لحظه ای از شب و روز اهل زهد و تقوا نبوده اند.


undefinedوصف پاکان در جامعه مسخ شدهundefined


undefinedوَ بَنِي رِجَالٌ غَضَّ أَبْصَارَهُمْ ذِكْرُ الْمُرْجِعِ وَ أَرَاقَ دُمُوعَهُمْ خَوْفُ الْمُحْشَرِ فَهُمْ بَيْنَ شَرِيدٍ نَادٍ وَ خَائِفٍ مَقْمُوعٍ وَ سَاكِتٍ مَكْعُومٍ وَدَاعٍ مُخْلِصِ

و تنها گروه اندکی باقی میماند که یاد قیامت چشم هایشان را بر جاذبه های دنیا بسته و اشکشان را جاری ساخته است. برخیشان به خاطر مشاهده رفتار ناشایست مردم، از جامعه رمیده و منزوی شده اند و برخی هم با دلهره از خفقان حاکم لب فروبسته و فاقد قدرت دفاع از حقند و بعضی هم مخلصانه همچنان به سوی حق دعوت میکنند.

undefinedوَتَكْلَانَ مُوجَعٍ قَدْ أَخْمَلَتْهُمُ التَّقِيَّةُ وَشَمِلَتْهُمُ الذِّلَّةُ فَهُمْ فِي بَحْرِ أُجَاجٍ أَفْوَاهُهُمْ ضَامِرَةٌ وَقُلُوبُهُمْ قَرِحَةٌ قَدْ وَعَظُوا حَتَّى مَلُوا وَقُهِرُوا حَتَّى ذَلُّوا وَقُتِلُوا حَتَّى قَلُّوا
و گروهی از جور و بی بندوباری زمانه گریانند به طوری که تقیه و گوشه نشینی آنها را گمنام کرده و دست کسی به آنها نمیرسد دهانشان بسته و دلشان خون است. بی اعتنایی مردم به پندهای آنها موجب شکستگی آنها گشته و تحت فشار قرار گرفته اند به طوری که خوار گشته اند و از بس در راه حق کشته داده اند که جمعشان کم شده است.
@yavahebalhadaya

۱۲:۰۷

undefined دنیا به کسی وفا نکرده undefined
undefinedفَلْتَكُنِ الدُّنْيَا فِي أَعْيُنِكُمْ أَصْغَرَ مِنْ حُتَالَةِ الْفَرَةِ وَ قُرَاضَةِ الْجَلَمِ وَ الْعِظُوا بِمَنْ كَانَ قَبْلَكُمْ قَبْلَ أَنْ يَتَّعِظَ بِكُمْ مَنْ بَعْدَكُمْ وَارْفُضُوهَا ذَمِيمَةٌ فَإِنَّهَا قَدْ رَفَضَتْ مَنْ كَانَ أَشْغَفَ بِهَا مِنْكُمْ
پس باید دنیایی که نیکان را اینگونه کنار زده است در نظر شما کوچک باشد، حتی کوچک تر از دور ریز برگهای بی مصرف و خورده ریزی که از قیچی می ریزد و از احوال گذشتگان پند گیرید، پیش از آنکه خودتان عبرت آیندگان شوید. این دنیای دغل و بدنام را رها کنید؛ زیرا این دنیا به آنها که مشتاق تر از شما بودند وفا نکرده است.
شریف رضی برخی ناآگاه این خطبه را به معاویه نسبت داده است که بی تردید از امیر مؤمنان است. زر را با خاک چه مناسبت و آب شیرین را با شور چه مشابهت جاحظ که سخن شناس و اهل بلاغت است این خطبه را بررسی کرده و در کتاب خود نام کسی را که آنرا به معاویه نسبت داده برده و گفته است این سخنان به سخنان امیر مؤمنان علی شبیه تر است زیرا این نوع تقسیم بندی اقشار مردم به روش کاری او نزدیک تر است. سپس میگوید چه کسی دیده است که معاویه در گفتارش چون زاهدان و عایدان حرف بزند؟

۱۲:۰۷

thumbnail

۱۶:۳۰

thumbnail

۱۶:۳۳

4_5850536791991394385.mp3

۱۳:۰۲-۱۱ مگابایت

۱۶:۳۴

دوستان گرامی

بجای گشتن در گروه ها و کانال هایی بیهوده در چله علم النور ۳ شرکت کنید گوش جان بسپارید به درسهای استاد علی مقدم عزیزم

۱۶:۳۴

4_5861700103483432070.mp3

۴۵:۰۸-۲۷.۹۵ مگابایت

۱۶:۳۷

معجزه نور ( یا واهب الهدایا)undefined چله علم‌النوراسرار طریق روشناییفصل سوم
undefined دیباچه
undefined در فصل سوم چله‌ی علم‌النور، با بهره‌گیری از نور اسماء الهی، حواس پنج‌گانه‌ی انسان از تمامی نیروهای تاریکی و ظلمت پاک خواهند شد.
undefined انتخاب‌های اصلی انسان در عالم خیال که تسلطی بر آن ندارد، رقم می‌خورند.
undefined پاکسازی عالم خیال، با بهره‌گیری از نور اسامی الهی امکان‌پذیر است.
undefined پاکسازی خیال، می‌تواند اعتیاد و عادت‌های ناروا را از لایه‌های عمیق وجود انسان پاک کند.
undefined با حفظ کردن اسامی الهی، نام‌های خداوند در لایه‌های عمیق ذهن وارد و به کدهای برکت‌بخش و پاک‌کننده‌ی اندیشه و خیال تبدیل می‌شوند.
undefined با بهره‌گیری از نام‌های خداوند، نیروهای شر و منفی و طلسم‌ها و اندیشه‌های باطل، از زندگی انسان‌ها و سرزمین‌ها پاک خواهند شد.
۱۴۰۴/۰۹/۰۲
#چله‌_علم‌النور#فصل_سوم
undefinedسایر جلسات چله علم‌النور(فصل سوم)
@spiritual_mind
undefinedچله علم‌النوراسرار طریق روشنایی  فصل سوم
undefinedجلسه اولروزی گسترده
undefinedلازم است انسان با کسب اجازه از پروردگار و اولیاء الهی وارد چله نشینی شود.
undefinedبا طلب از خداوند یکتا، انسان نوری حفاظت‌بخش را وارد زندگی خود می‌کند و نفس او همواره تحت کنترل قرار می‌گیرد.
undefinedلازم است انسان در طول چله نشینی خویشتن‌داری را رعایت کند و از تمسخر، عیب‌جویی و صحبت‌های بی‌مورد و منفی خودداری کند، این‌گونه می‌تواند انرژی ذهنی زیادی را برای حرکت در مسیر رشد و تعالی ذخیره کند.
undefinedبهتر است در طول چله، ورودی‌های تصویری و شنیداری ذهن کنترل شود.
undefinedدر طول چله، با خوراک‌های متبرک شده به اسماء الهی و عطرهای نیکو، می‌توان جسم و تن را متبرک کرد.
undefinedدیدن و شنیدن نام‌های خداوند قبل از خواب، خیال انسان را منور می‌سازد و کدهای شیطانی و پنهان را از ناخودآگاه او پاک می‌کند.
undefinedنور نام مبارک رحمان پروردگار، بستر زیست انسان را پاک و روزی گسترده و برکت ویژه‌ای را به تمام امور زندگی انسان‌ وارد می‌کند.
undefinedتمرین را در حالتی آرامش‌بخش و با حضور قلب انجام دهید.
۱۴۰۴/۰۹/۰۸  #چله‌_علم‌النور  #فصل_سوم
undefinedسایر جلسات چله علم‌النور(فصل سوم)
@spiritual_mind

۱۶:۳۷

4_5864046272318545170.mp3

۵۳:۰۰-۲۶.۴ مگابایت
undefinedچله علم‌النوراسرار طریق روشناییفصل سوم
undefinedجلسه دومبلندای عشق الهی
undefinedحفظ کردن نام‌های خداوند، با نگاه‌کردن به صفحه‌ ثابت مزین شده به اسامی پروردگار به همراه صوت شنیداری اذکار امکان‌پذیر است.
undefined در سیاهه‌نویسی، اسماء الهی با حضور قلب، بدون توجه به نتیجه‌ نوشته می‌شوند و بعد از مدتی خود قلم توانایی نوشتن اذکار را خواهد داشت.
undefinedانسان معنوی لحظه‌ی تبدیل نور به ماده را می‌شناسد و با حضور در قلب و قرار گرفتن در پله‌ی عشق، می‌تواند صادر کننده‌ی نور اسامی الهی در جهان باشد.
undefinedنور رحیم پروردگار، انسان را از اندیشه‌های باطل و تصمیمات ناگهانی رها می‌کند و او را از ژرفای ماده تا بلندای عشق الهی به پرواز درمی‌آورد.
undefined«موزيك تيتراژ آغاز و پايان چله به سفارش آكادمی اينلايت در واحد موزيك اينلايت توليد شده است.»
undefinedقطعات «بیکران و بی‌همتا»از آلبوم «نوش»موسیقی، دکلمه، آواز و تنبور: علی‌اصغر رحیمیدف و دایره: حسین رضایی‌نیاادوات کوبه‌ای: همایون نصیریشعر: قاآنی شیرازیضبط: پیام داوودی، آرش صف‌آراییمیکس و مسترینگ: آرش صف‌آرایی
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
#چله‌_علم‌النور#فصل_سوم
undefinedسایر جلسات چله علم‌النور(فصل سوم)
@spiritual_mind

۱۵:۳۰

4_5868726253367860447.mp3

۵۳:۴۴-۲۶.۶۲ مگابایت
undefinedچله علم‌النوراسرار طریق روشناییفصل سوم
undefinedجلسه سومزیستن در روح
undefined نام‌های «رحمان و رحیم» پروردگار، زندگی انسان را از لحاظ مادی و معنوی دگرگون و او را آماده‌ی ورود به ملکوت الهی می‌کنند.
undefinedهنگامی که خداوند قدرتی به فرشته‌ای تفویض می‌کند، آن فرشته به یکی از اسماء الهی تبدیل می‌شود.
undefinedقوانین ملکوتی، پیوندهای بین انسان و ذهن‌ کل را قطع می‌کنند و انسان سبکبال می‌شود.
undefinedنام «مَلِک» پروردگار، دریچه‌ی ورود به ملکوت الهی را بر انسان می‌گشاید و آرامشی عمیق بر زندگی او حاکم می‌شود و در حفاظت الهی قرار می‌گیرد.
undefinedاین نام مبارک، انسان را در مقام خلیفة اللّهی قرار می‌دهد و همه‌ی امور زندگی او رو به شدن پیش می‌رود.
undefined«موزيك تيتراژ آغاز و پايان چله به سفارش آكادمی اينلايت در واحد موزيك اينلايت توليد شده است.»
undefinedقطعات «بیکران و بی‌همتا»از آلبوم «نوش»موسیقی، دکلمه، آواز و تنبور: علی‌اصغر رحیمیدف و دایره: حسین رضایی‌نیاادوات کوبه‌ای: همایون نصیریشعر: قاآنی شیرازیضبط: پیام داوودی، آرش صف‌آراییمیکس و مسترینگ: آرش صف‌آرایی۱۴۰۴/۰۹/۱۰
#چله‌_علم‌النور#فصل_سوم
undefinedسایر جلسات چله علم‌النور(فصل سوم)
@spiritual_mind

۱۵:۳۸

4_5870978053181546717.mp3

۵۵:۲۶-۲۷.۵۴ مگابایت
undefinedچله علم‌النوراسرار طریق روشناییفصل سوم
undefinedجلسه چهارمموج مقدس
undefinedدر سیاهه‌نویسی، انسان باید بدون غرض باشد تا دست او در مکانیسم قلبی یدالله، حق را به ماده تبدیل کند.
undefinedهنگامی که دریچه‌ی رحمت گشوده می‌شود، وظیفه‌ی انسان نفهمیدن است و نباید وارد سنجش‌های ذهنی شود.
undefinedنام قدوس پروردگار، تقدیر انسان‌ را در طهارت و قداست قرار داده و او را در مسیر آرامش حقیقی، کرامات و مکاشفات قرار می‌دهد.
undefinedقداست، زیستن در پاکی، درست‌کاری، راستی و استواری در راه حق است.
undefinedدر مسیر سلوک، سالک در اقیانوس انوار الهی شناور می‌شود و و در حالت تقدیس می‌تواند با توبه‌ی درونی پاک شود.
undefined«موزيك تيتراژ آغاز و پايان چله به سفارش آكادمی اينلايت در واحد موزيك اينلايت توليد شده است.»
undefinedقطعات «بیکران و بی‌همتا»از آلبوم «نوش»موسیقی، دکلمه، آواز و تنبور: علی‌اصغر رحیمیدف و دایره: حسین رضایی‌نیاادوات کوبه‌ای: همایون نصیریشعر: قاآنی شیرازیضبط: پیام داوودی، آرش صف‌آراییمیکس و مسترینگ: آرش صف‌آرایی
۱۴۰۴/۰۹/۱۱
#چله‌_علم‌النور#فصل_سوم
undefinedسایر جلسات چله علم‌النور(فصل سوم)
@spiritual_mind

۲۰:۱۱

4_5872730756320598608.mp3

۰۱:۰۱:۰۲-۳۰.۰۶ مگابایت
undefinedچله علم‌النوراسرار طریق روشناییفصل سوم
undefinedجلسه پنجمسلام بر تقدیر
undefinedذاکر، ذکر را در ناخودآگاه خود به یاد سپرده است و ذکر مدام بر زبان و دل او جاری می‌شود.
undefinedاگر انسان در مواجهه با لذت و رضایت، رضایت الهی را انتخاب کند و بر آن ثابت قدم شود، به لذت عبادت خواهد رسید.
undefinedوقتی انسان با ذکر اسماء الهی به سمت وصلت حرکت کند، مرحله‌ به‌ مرحله زیبایی‌ها را درک می‌کند تا به مرحله‌ی محو برسد و به غیر از حق نبیند.
undefinedنام سلام پروردگار، انسان را در وضعیت آشتی و سلامتی قرار می‌دهد و جهان اطراف انسان را دارالسلام می‌کند.
undefinedسلام، سخن پروردگار مهربان و فن هدایت برای انسانی است که به دنبال نشانه‌های هدایت باشد.
undefined«موزيك تيتراژ آغاز و پايان چله به سفارش آكادمی اينلايت در واحد موزيك اينلايت توليد شده است.»
undefinedقطعات «بیکران و بی‌همتا»از آلبوم «نوش»موسیقی، دکلمه، آواز و تنبور: علی‌اصغر رحیمیدف و دایره: حسین رضایی‌نیاادوات کوبه‌ای: همایون نصیریشعر: قاآنی شیرازیضبط: پیام داوودی، آرش صف‌آراییمیکس و مسترینگ: آرش صف‌آرایی
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
#چله‌_علم‌النور#فصل_سوم
undefinedسایر جلسات چله علم‌النور (فصل سوم)
@spiritual_mind

۲۰:۳۶