۱۵ مهر
۱۱:۱۰
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
خانم ها علیمردانی /طبیب زاده/ندا امینی ایمیل های ماه پیش که از پایش گرقفتید خیلی زیاده دوباره مطالعه کنید و دقت بیشتری داشته باشید
۱۱:۲۵
۱۷ مهر
۰۷/۱۷چند نکته ۱-اپراتور مجاز به دادن پیشنهاد عودت وجه به مشتری نمی باشد ۲ـنصب آنتن در تمام شهرها انجام میشود، در شهرهایی که خدمات هندی من دارد پذیرش هندی من و در سایر شهر ها پذیرش تعمیر با خرابی اول :نصب و راه اندازی شرح خرابی :نصب آنتن۳-در صورت تماس تکنسین مبنی بر دریافت کد حضور به علت مشکلات سیستم اندروید و اینترنت در ایام تعطیل و خارج از شیفت کاری مجاز به اعلام کد حضور هستید .در بقیه روزها و ساعات طبق روال قبل تکنسین با دفتر هماهنگی انجام دهد .۴-در صورت تماس مشتری مبنی بر خرید اکسسوری اگر پذیرش در دست اقدام داشت و یا همزمان با ثبت پذیرش اکسسوری هم درخواست کرد در قسمت پیام برای سرویسکار ثبت شود در غیر این صورت برای مسئول فروش تلفنی (خانم بهاره مظاهری )فعالیت شود «بابت اعلام قیمت اکسسوری برای خانم مظاهری فعالیت شود »۵-گارانتی محصولات لوازم خانگی کوچک( برندهای انتخاب ) از زمان فاکتور خرید محاسبه می شود اگر فاکتور خرید نداشت از تاریخ تولید محاسبه می گردد.۶-برای تمام تی وی ها نصب دیواری به شرطی انجام می شود که دیوار شرایط و ایمنی کافی را برای نصب دیواری داشته باشد .و تکنسین محل نصب را تایید کنند .
۱۵:۱۲
فعالیت بهاره مظاهری1. برای اکسسوری سایر برند 2.خرید، نصب و تعمیر و تعویض فیلتر اسنوا کووی3. نصب،خرید و تعمیر تصفیه آب اسپارت4. در خواست خرید ،قیمت وتعمیر اکسسوری و مواردی که مربوط به اکسسوری میشود5. در صورت تماس مشتری با واحد کالسنتر و درخواست استفاده از طرح سرویس کندانسوربرای هر گونه تماس و پیگیری ،سوال و هزینه و درخواست بایگانی و پیگیری ،عدم مراجعه و .....6.خرید آنتن7. با توجه به شروع فاز اصلاحیه طرح دلجویی از مشتریان ناراضی در صورت تماس مشتری با ۱۶۹۹و هر گونه سوال درباره طرح دلجویی (هدایای انتخاب من و بیمه دال )
جهت ثبت فعالیت برای خانم مظاهری باید اطلاعات مخاطب را چککنید و بعد اقدام به ثبت فعالیت کنید
جهت ثبت فعالیت برای خانم مظاهری باید اطلاعات مخاطب را چککنید و بعد اقدام به ثبت فعالیت کنید
۱۵:۳۴
تندی1.درصورت اعلام مشتری بابت تماس برای آموزش رایگان تلویزیون و دان و هوما و لباسشویی ،آپدیت واپگرید وبه روز رسانی لانچر برای همه گروه محصولات برند گروه انتخاب به غیر از لوازم خانگی کوچک طرح بازدید ماه آخر گارانتی فعالیت برای خانم مینا دادخواه 2. پیگیری پذیرش های تندی با سوپرپایزر فرم می باشد3. همکاران تندی بیمه موبایل میفروشند4. اگر در فرم مخاطب (پذیرش تندی داشت )شماره ثبت شده در قسمت "تلفن دیگر از فرم مخاطب حذف نشود .این شماره خانم خانه هست جهت اطلاعات پذیرش های تندی باید در فرم مخاطب باشد5. اگر مشتری فرم تندی باز دارد و برای همان محصول طی تماس اعلام خرابی میکند پذیرش جدید گرفته شود6. گر مشتری درمورد خرید چکی ،راهنمایی تلفنی(اگر پذیرش تندی داره و تندی کاری رو برای مشتری انجام داده و مشتری میخواد با شخص تندی صحبت کند) ،شکایت از تندی و یا درخواست صحبت با مسئول تندی را داشتند ،لطفا برای خانم ندا محمودی فعالیت شود
۱۵:۴۶
۱۸ مهر
کلاس فردا کنسل شد
۱۲:۳۱
کارکرد امروز
۱۶:۰۵
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
۱۹ مهر
ساعت امروز ۱۶تا۲۲
۹:۲۱
خطا های ایمیلی افراد 1.نصب دیواری تلوزیون که قبلا نصب شده پذیرش نصب مجدد میگیریم و داخل پیام مینویسیم نصب دیواریاشتباه اپراتور :اپراتور تعمیر با کد خرابی نصب و راه اندازی گرفته است2.قول پیگیری ولی فعالیتی ثبت نشد3.مشتری 3محصول نصب کردند تلوزیون و یخچال و لباسشویی مشتری اعلام میکند مانیتور خراب است اصلا اپراتور نمیپرسد کدام محصول و برای تلوزیون تعمیر میگیرد درصورتی که مانتیتور یخچال خراب است صدای اپراتور به شدت قطع میشود و مشتری متوجه صحبت اپراتور نمیشود 4.عدم ثبت کلمه sms در ابتدا متن 5.درخواست آموزش مجدد و زمان شست وشو زیاد است ولی اپراتور فقط کد خرابی آموزش مجدد را ثبت کرده و کد خرابی دوم را ثبت نکردند6.عدم ثبت شماره خیابان در آدرس7.اپراتور با سرچ اسم فروشگاه میتوانست فروشگاه را ثبت کند ولی اسم فروشگاه و شماره را در قسمت پایین نوشت8. پذیرش فعالیت باز دارد ولی اپراتور فعالیت جدید ایجاد میکند بجای ویرایش فعالیت9.مشتری اعلام میکند نشت آب دارد و یه صدایی میدهد اپراتور خرابی دوم را ثبت نکرده اند10.مشتری بابت آدرس تماس گرفته اپراتور از مشتری میپرسد منطقه چند هستید مشتری اعلام میکند 13 ولی اپراتور منطقه11 را انتخاب میکند11.مشتری اعلام میکند صفحه محصول برق دارد اپراتور بجای انتخاب کد خرابی تخلیه برق استاتیک کدخرابی اشتباه مشکل برق یا کارنمیکند را انتخاب میکند12.وقتی مشتری پذیرش باز دارد و درخواست قرار ملاقات خارج از تایم72 ساعت را دارد باید فرم کنسل شود و مجدد تماس بگیرند توجه کنید باید فعالیت یادداشت و پیام کنسلی گذاشته شوداشتباه اپراتور فقط فعالیت گذاشتند 13.اپراتور اطلاعات فروشگاه را با مشتری چک نمی کند و دو فروشگاه با این نام در سیستم ثبت شده است14.مشتری اعلام میکند درب سفید قرمز اپراتور مینویسد درب سفید15.قول پیگیری وارسال پیامک برای فرم وضعیت تامین قطعه زیر 72 ساعت15.شماره تماس مشتری را تغییر داده اند ولی اجرای گردش کار ثبت نکرده اند16.ثبت فعالیت بابت پیگیری فرم با وضعیت منتظر راهنمایی فنی کمتر از 24 ساعت17. ارسال پیامک برای سرویسکار به جای پیگیری برای تیم سوپروایزری19.ثبت نکردن ارور در جزئیات خرابی20.عدم حذف شماره سوم باتوجه به اینکه پذیرش تندی نداشتند21.مشتری اعلام میکند که محصول از سمت شرکت تعویض شده ولی اپراتور فروشگاه را(هلدینگ) ثبت نمیکند22.برای ثبت دوقلو بجای یخچال ساید اروپایی یخچال بالا پایین ثبت کرده استدقت کنید برا محصولات دوقلو باید قسمت گروه خرابی ساید اروپایی باشد23.وقتی فرم مشتری قطعه هست یا صحبت مشتری مبنی بر سفارش قطعه توسط تکنسین هست ولی درخواست قطعه ثبت نشده فعالیت برای سوپروایزر میگذاریم24.مشتری اعلام میکند کارگر گرفته اند و درب یخچال باید باز شود اپراتور فعالیتی ثبت نمیکند 25.تصحیح نکردن خطای ثبتی گذشته(منزل شخصی در آدرس مشتری باید پاک شود ))26.نزدن اجرای گردش کار بعد از اضافه کردن کدپستی27. برای جمع شدن آب داخل لاستیک دور درب لباسشوی کد خرابی آب در محفظه را بزنید نه نشت آب28.خطای ثبتی(ثبت سرکار خانم بجای جناب آقا در عنوان))29.خطای ثبتی،مشتری اعلام میکند نصف صفحه تاریک شده است و اپراتور ثبت میکند تصویر ندارد30.عدم ثبت و ذخیره کد ملی و نام کوچک مشتری در فرم مخاطب31.مشتری اعلام میکند با شماره0935 تماس بگیرند ولی اپراتور در فعالیت ثبت نکرد32.وقتی فرمی فعالیت دارد و مشتری مجدد برای پیگیری تماس میگیرد تماس مجدد یا نوشته مناسب را ثبت کنید32.مشتری درخواست راه اندازی یخساز را دارداپراتور در شرح خرابی نوشته یخساز کار نمیکند
۱۳:۱۵
توجه کنیداگر مشتری زیر1ماه محصول رو تحویل گرفته و خرابی هم اعلام میکنه طرح تعویض رو براش فعال کنید
۱۵:۳۷
هفته آیندهخانم ها:زمانی ،طبیب زاده،غلامی،تربتی،عزیزی ساعت۷تا۱۵بقیه افراد گروه 8تا۱۶
۲۰:۱۳
۲۱ مهر
تایم8 از فردا سر تایم 8 تو خط باشید 15 دقیقه زوتر نمیخواد بیاید
۴:۲۰
۵:۵۵
۲۲ مهر
خانم هایی که تایم 7 صبح هستید اگر مرخصی روزانه یا ساعت اول تایم رو میگیرید یک نفر جایگزین باید بذارید
۵:۰۰
من 24 25 26 مرخصی هستم لطفا حواستون به کارکردتون باشه
۵:۰۱
مهماگر مشتری برای موبایل تماس گرفت سوال را یادداشت کنید و پی وی برای من ارسال کنید من فقط اطلاعات سوال رو میخوام روند کار مثل قبل هست به مشتری میگید مربوط به واحد دیگری است و ارتباط میدید به داخلی موبایل
۶:۳۲
آموزشی ✨✨✨
مهم اگر مشتری برای موبایل تماس گرفت سوال را یادداشت کنید و پی وی برای من ارسال کنید من فقط اطلاعات سوال رو میخوام روند کار مثل قبل هست به مشتری میگید مربوط به واحد دیگری است و ارتباط میدید به داخلی موبایل
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
آموزشی ✨✨✨
هفته آینده خانم ها: زمانی ،طبیب زاده،غلامی،تربتی،عزیزی ساعت۷تا۱۵ بقیه افراد گروه 8تا۱۶
خانم تربتی،عزیزی از فردا ساعت 8 داخل خط باشید
۱۲:۰۸