بازارسال شده از سیبا تحت وب
🎞 آموزش ویدئویی سیتا 2 ( طرح مهربانی ) : انتقال باقیمانده امتیاز
───────────────ارسال شده در : 1402/09/23 ساعت 10:41:42
🌟 کمک یار ملی 🌟
───────────────ارسال شده در : 1402/09/23 ساعت 10:41:42
🌟 کمک یار ملی 🌟
۱۶:۴۲
بازارسال شده از گروه راهبری سیتا (سامانه یکپارچه تسهیلات و اعتبارات)
با سلام
لطفا جهت پیگیری و حل مشکلات تسهیلات مهربانی، مشتریان با شمارههای زیر تماس بگیرند:
021 83386 و 1679
لطفا جهت پیگیری و حل مشکلات تسهیلات مهربانی، مشتریان با شمارههای زیر تماس بگیرند:
021 83386 و 1679
۱۶:۴۲
بازارسال شده از گروه راهبری سیتا (سامانه یکپارچه تسهیلات و اعتبارات)
با سلام - در ابتدا با کدکاربر عادی از گزینه اعتبارسنجی برای وام گیرنده و ضامن استعلام بگیرید.و بعد درخواست رو شروع کنید.برای مواردی که رتبه اعتباری کفایت نمیکنه، قبل از مرحله استعلام که وثایق رو وارد میکنیم، می بایست علاوه بر قرارداد لازم الاجرا، وثیقه دیگه مثل چک یا سفته یا گواهی کسر حقوق و یا سپرده بلندمدت و ... تو همون مرحله تعیین کنید و بعد تایید وثایق بزنید
در اینصورت بعد از استعلام وام گیرنده و ضامن و ثبت موقت هریک، ثبت نهایی گزارش، بدون مشکل انجام میشه
در اینصورت بعد از استعلام وام گیرنده و ضامن و ثبت موقت هریک، ثبت نهایی گزارش، بدون مشکل انجام میشه
۱۶:۴۲
بازارسال شده از سیبا تحت وب
🎞 آموزش ویدئویی سیتا 2 ( طرح مهربانی ) : محاسبه میانگین
───────────────ارسال شده در : 1402/09/23 ساعت 10:28:33
🌟 کمک یار ملی 🌟
───────────────ارسال شده در : 1402/09/23 ساعت 10:28:33
🌟 کمک یار ملی 🌟
۱۶:۴۲
بازارسال شده از گروه راهبری سیتا (سامانه یکپارچه تسهیلات و اعتبارات)
فرم تقاضای اشخاص حقیقی برای دریافت وام طرح مهربانی.pdf
۳۴.۵۶ کیلوبایت
۱۶:۴۲
بازارسال شده از گروه راهبری سیتا (سامانه یکپارچه تسهیلات و اعتبارات)
فرم تقاضای انتقال امتیاز اعتبار وام اشخاص حقوقی به اشخاص حقیقی.pdf
۱۲۶.۷۲ کیلوبایت
۱۶:۴۲
بازارسال شده از گروه راهبری سیتا (سامانه یکپارچه تسهیلات و اعتبارات)
فرم تقاضای انتقال امتیاز وام اشخاص حقیقی.pdf
۱۲۸.۷۱ کیلوبایت
۱۶:۴۲
بازارسال شده از سیبا تحت وب
🎞 آموزش ویدئویی سیتا 2 ( طرح مهربانی ) : انتقال امتیاز به اعضای درجه یک و تبدیل امتیاز به وام
───────────────ارسال شده در : 1402/09/23 ساعت 10:38:41
🌟 کمک یار ملی 🌟
───────────────ارسال شده در : 1402/09/23 ساعت 10:38:41
🌟 کمک یار ملی 🌟
۱۶:۴۲
بازارسال شده از اداره کل آموزش بانک ملی ایران
5️⃣ سامانه سیتا2 ثبت درخواست تسهیلات
#رسآم#مهربانی_ملی#سیتا2
#رسآم#مهربانی_ملی#سیتا2
۱۶:۴۲
بازارسال شده از گروه راهبری سیتا (سامانه یکپارچه تسهیلات و اعتبارات)
سلام
۱۶:۴۲
بازارسال شده از پورتال جامع کارت
مراحل افتتاح حساب شرکت در شرف تاسیس۱.تکمیل فرم تعریف مشتری به تعداد موسس/موسسان و شرکت در شرف تاسیس ۲. ارائه گواهی حاوی کد رهگیری مربوط به ثبت نام شرکت در شرف تاسیس در سایت ثبت شرکتی ها ۳. کپی کارت ملی هوشمند و شناسنامه موسس /موسسان۴. تکمیل فرم تعهدنامه شرکت در شرف تاسیس توسط موسس/موسسان
توجه: اخذ شماره مشتری شرکت در شرف تاسیس در محیط وب انجام میگردد. از طریق گزینه تعریف مشتری حقوقی ۴۱۱۲(با انتخاب شرکت در شرف تاسیس زیر نوع ۰۲۹ و وارد کردن اسم شرکت، شناسه ملی صفر ، کد اقتصادی صفر و اطلاعات مربوط به آدرس، کد پستی ، تاریخ انقضای هیات مدیره و.....) در نهایت شماره مشتری رو چاپ بگیریدافتتاح حساب هم گزینه ۴۱۲ نوع حساب جاری و زیرنوع جاری عادی انتخاب میشود.
موسس/موسسان حداکثر به مدت ۶ ماه فرصت دارند اقدامات لازم به منظور به ثبت رساندن شرکت را انجام داده و برای تعیین تکلیف و فعال کردن حساب از شرکت در شرف به حقوقی فعال اقدام کنند.توجه: حداقل ۳۵ درصد سرمایه ثبت شده برای شرکت های سهامی خاص باید به حساب مفتوحه یاد شده واریز و مسدود گردد.مراحل لازم پس از به ثبت رسیدن شرکت
۱. ارائه اصل و رونوشت اساسنامه، آگهی تاسیس۲. تکمیل فرم تعریف مشتری به نام شرکت و امضادارن مجاز و اعضای هیات مدیره۳. ارائه اصل و کپی اجاره نامه یا سند مالکیت محل شرکت۴.اصل و کپی کارت ملی هوشمند و شناسنامه اعضای هیات مدیره و امضادارن ۵. درخواست کتبی شرکت مبنی بر فعالسازی و تبدیل حساب شرکت در شرف تاسیس به شرکت فعال.۶. تغییر زیرنوع شماره مشتری از گزینه ۱۰>>>>۱ مرکز از ۰۲۹ >>>> به ۰۹ ۷. وارد کردن شناسه ملی از طریق گزینه ۱۰>>>>۱ مرکز ۸. در سامانه cif جستجو براساس شماره مشتری و انجام گزینه رفع نقص با وارد کردن شناسه ملی ۹. قرار دادن شرایط برداشت روی حساب با توجه به آگهی تاسیس و تغییرات شرکتتوجه: از آن جایی ک حساب اولیه در قالب شرکت در شرف افتتاح گردیده فاقد کد سیاح میباشد بعد از به ثبت رسیدن شرکت و تبدیل حساب از شرکت در شرف به شرکت حقوقی فعال بایستی از گزینه ۴>>>>>۲۷>>>>۱ اقدام به اخذ کد سیاح کنید
توجه: اخذ شماره مشتری شرکت در شرف تاسیس در محیط وب انجام میگردد. از طریق گزینه تعریف مشتری حقوقی ۴۱۱۲(با انتخاب شرکت در شرف تاسیس زیر نوع ۰۲۹ و وارد کردن اسم شرکت، شناسه ملی صفر ، کد اقتصادی صفر و اطلاعات مربوط به آدرس، کد پستی ، تاریخ انقضای هیات مدیره و.....) در نهایت شماره مشتری رو چاپ بگیریدافتتاح حساب هم گزینه ۴۱۲ نوع حساب جاری و زیرنوع جاری عادی انتخاب میشود.
موسس/موسسان حداکثر به مدت ۶ ماه فرصت دارند اقدامات لازم به منظور به ثبت رساندن شرکت را انجام داده و برای تعیین تکلیف و فعال کردن حساب از شرکت در شرف به حقوقی فعال اقدام کنند.توجه: حداقل ۳۵ درصد سرمایه ثبت شده برای شرکت های سهامی خاص باید به حساب مفتوحه یاد شده واریز و مسدود گردد.مراحل لازم پس از به ثبت رسیدن شرکت
۱. ارائه اصل و رونوشت اساسنامه، آگهی تاسیس۲. تکمیل فرم تعریف مشتری به نام شرکت و امضادارن مجاز و اعضای هیات مدیره۳. ارائه اصل و کپی اجاره نامه یا سند مالکیت محل شرکت۴.اصل و کپی کارت ملی هوشمند و شناسنامه اعضای هیات مدیره و امضادارن ۵. درخواست کتبی شرکت مبنی بر فعالسازی و تبدیل حساب شرکت در شرف تاسیس به شرکت فعال.۶. تغییر زیرنوع شماره مشتری از گزینه ۱۰>>>>۱ مرکز از ۰۲۹ >>>> به ۰۹ ۷. وارد کردن شناسه ملی از طریق گزینه ۱۰>>>>۱ مرکز ۸. در سامانه cif جستجو براساس شماره مشتری و انجام گزینه رفع نقص با وارد کردن شناسه ملی ۹. قرار دادن شرایط برداشت روی حساب با توجه به آگهی تاسیس و تغییرات شرکتتوجه: از آن جایی ک حساب اولیه در قالب شرکت در شرف افتتاح گردیده فاقد کد سیاح میباشد بعد از به ثبت رسیدن شرکت و تبدیل حساب از شرکت در شرف به شرکت حقوقی فعال بایستی از گزینه ۴>>>>>۲۷>>>>۱ اقدام به اخذ کد سیاح کنید
۱۶:۴۲
بازارسال شده از بانک ملی ایران
🔺فعالسازی رمز دوم یکبار مصرف🔝در این ویدیو، مراحل فعالسازی رمز دوم یکبار مصرف یا رمز پویای ملیکارت را گام به گام توضیح میدهیم. #رمز_پویا #باجه
🆔 کانال بانکملیایران | @bankmelli1307
🆔 کانال بانکملیایران | @bankmelli1307
۱۶:۴۲
بازارسال شده از بانک ملی ایران
🔺فرایند درخواست تسهیلات پذیرنده ملی در اپلیکیشن بام📌 دارندگان دستگاههای کارتخوان و یا درگاههای پرداخت اینترنتی بانکملیایران برای دریافت تسهیلات طرح پذیرنده ملی میتوانند در اپلیکیشن بام از مسیر اینفوگرافیک بالا☝️اقدام کنند.
#پذیرنده_ملی #بام
🆔 کانال بانکملیایران | @bankmelli1307
#پذیرنده_ملی #بام
🆔 کانال بانکملیایران | @bankmelli1307
۱۶:۴۲
بازارسال شده از سیتا 2:سامانه یکپارچه تسهیلات و اعتبارات ویژه مشتریان حقیقی و حقوقی
آموزش پاک کردن کش و کوکی مرورگر اینترنتی گوگل کروم
۱۶:۴۲
بازارسال شده از سیتا 2:سامانه یکپارچه تسهیلات و اعتبارات ویژه مشتریان حقیقی و حقوقی
با سلام
لطفا جهت آگاهی بیشتر از طرح مهربانی، به مشتریان اعلام کنید که این آدرس رو ببینند. https://bmi.ir/landing/mehrbani
در پیام رسان بله با استفاده از بات ملی یار @melliyarbot پاسخگوی سئوالات مشتریان در این طرح هستیم
لطفا جهت آگاهی بیشتر از طرح مهربانی، به مشتریان اعلام کنید که این آدرس رو ببینند. https://bmi.ir/landing/mehrbani
در پیام رسان بله با استفاده از بات ملی یار @melliyarbot پاسخگوی سئوالات مشتریان در این طرح هستیم
۱۶:۴۲
بازارسال شده از گروه راهبری سیتا (سامانه یکپارچه تسهیلات و اعتبارات)
با سلام -
بمنظور حذف درخواست قبل از مصوبه، از منوی تاریخچه درخواست با کد هر یک از کاربران(عادی-ارشد-مدیر) میتوان اقدام نمود.
موارد حذف درخواست بعد از مصوبه را نیز با کد رئیس شعبه و از منوی حذف درخواست/قرارداد میتوان اقدام نمود.
بمنظور حذف درخواست قبل از مصوبه، از منوی تاریخچه درخواست با کد هر یک از کاربران(عادی-ارشد-مدیر) میتوان اقدام نمود.
موارد حذف درخواست بعد از مصوبه را نیز با کد رئیس شعبه و از منوی حذف درخواست/قرارداد میتوان اقدام نمود.
۹:۰۶
بازارسال شده از سیتا 2:سامانه یکپارچه تسهیلات و اعتبارات ویژه مشتریان حقیقی و حقوقی
با سلام
لطفا به مشتریان تاکید کنید که جهت "ثبت امضای دیجیتال" در بام، گوشی رو روبروی صورت قرار بدید بنحوی که چشم ها به دوربین گوشی خیره بشه.
گوشی رو با زاویه پائین تر از صورت نگیرند
لطفا به مشتریان تاکید کنید که جهت "ثبت امضای دیجیتال" در بام، گوشی رو روبروی صورت قرار بدید بنحوی که چشم ها به دوربین گوشی خیره بشه.
گوشی رو با زاویه پائین تر از صورت نگیرند
۱۶:۴۶
بازارسال شده از گروه راهبری سیتا (سامانه یکپارچه تسهیلات و اعتبارات)
با سلام -
اعطای تسهیلات سیتا 2 در بازه زمانی 29 ام تا 2 ام ماه بعد انجام نمیشه
اعطای تسهیلات سیتا 2 در بازه زمانی 29 ام تا 2 ام ماه بعد انجام نمیشه
۱۶:۴۶