۶:۴۰
مسیر پولدار شدن.pdf
۸۷.۷۶ کیلوبایت
🟠🟠نویسنده در این مقاله ابتدا به بررسی این موضوع می پردازد که پول کجاست سپس چگونگی در اختیار گرفتن این پول را تا رسیدن به نتیجه نهایی که پولدار شدن خواننده است پیگیری می نماید.
۶:۴۱
۱۰:۳۹
اعتماد مشتری برای پول دادن.mp3
۰۹:۳۷-۱۳.۲۲ مگابایت
۱۰:۴۲
۱۱:۰۴
مدل های فروش محصول.pdf
۵۳.۹۸ کیلوبایت
🟠🟠شاید این اسامی برایتان آشنا باشد: C2C - B2C - B2Bدر این مقاله نویسنده می کوشد تا نشان دهد تجارت در کدام دسته از انواع فروش است و مخاطب را به مسیر درست راهنمایی نماید.
۱۱:۰۹
۱۱:۱۴
۶:۳۳
سلیقه و فرهنگ کشورها.mp3
۱۹:۱۶-۳۰.۸۸ مگابایت
۶:۴۱
نشست تجاری.pdf
۵۷.۷۵ کیلوبایت
🟠🟠برای برگزاری یک نشست تجاری B2B نیازمند مقدماتی هستیم که تمام این مقدمات در آراد برندینگ مهیاست و نویسنده در این مقاله به تشریح معنی نشست تجاری B2B و شرایط برپایی این نشست ها می پردازد.
۶:۴۶
۶:۴۷
مقایسه.mp3
۲۲:۰۸-۷.۶ مگابایت
۶:۴۸
۶:۵۵
برتری تجارت.pdf
۱۰۴.۸ کیلوبایت
زمانی که می خواهیم شغلی انتخاب کنیم و عمرمان را پای آن بگذاریم ۱۲ شاخصه اصلی داریم که نویسنده در این مقاله به آنها پرداخته و برتری تجارت را در هر کدام از این شاخصه ها به صورت مجزا اثبات نموده است.
۹:۴۱
۱۳:۰۷
زنجیره تامین چیست؟ (1).mp3
۳۹:۳۹-۵۴.۴۶ مگابایت
۸:۰۸
۸:۰۹
بزن در رو نباشیم.pdf
۵۵.۷۶ کیلوبایت
🟠🟠یک اصطلاح عامیانه ای در تجارت وجود دارد به نام بزن در رو بودن که به شدت ناپایدار است و آراد برندینگ می کوشد این دسته افراد را وارد تجارت نکند و در این مقاله مختصات بزن در رو ها را بیان نموده است.
۸:۰۹
۸:۴۳
ترس از ورود به تجارت (1).mp3
۲۲:۳۹-۳۱.۱۱ مگابایت
۹:۰۳