امام صـادق (عليهالسلام) :
دعای چهارڪس مستجاب نمیشود :
①ڪسی ڪه در خانه بنشیند و بگوید : خدایا روزی مرا برسان ، ڪه خدا به او میگوید : آیا دستور ندادم ڪه پی روزی بروی و تلاش ڪنی.②مردی ڪه مغلوب زنش شده است ، ڪه خداوند می گوید : آیا اختیار او را به دست تو واگذار نڪردم ؟③فردی ڪه دارای مال و ثروت باشد و آن را تباه ڪند و گوید : خدایا روزیم را برسان ڪه خداوند میفرماید : آیا دستور ندادم ڪه میانه رو باش و اسراف نڪن ، سپس این آیه را خواند : بندگان خدا ڪسانی هستند ڪه هنگام انفاق اسراف نمی ڪنند و بخل هم نمی ورزند بلڪه میان این دو راه میانه را میگرند.④مردی ڪه پول داشته و آن را قرض داده بدون آنڪه سندی بگیرد خداوند میفرماید : مگر تو را دستور ندادم ڪه شاهد بگیری ؟
بحارالانوار جلد 103 صفحه 12 حدیث 5
دعای چهارڪس مستجاب نمیشود :
①ڪسی ڪه در خانه بنشیند و بگوید : خدایا روزی مرا برسان ، ڪه خدا به او میگوید : آیا دستور ندادم ڪه پی روزی بروی و تلاش ڪنی.②مردی ڪه مغلوب زنش شده است ، ڪه خداوند می گوید : آیا اختیار او را به دست تو واگذار نڪردم ؟③فردی ڪه دارای مال و ثروت باشد و آن را تباه ڪند و گوید : خدایا روزیم را برسان ڪه خداوند میفرماید : آیا دستور ندادم ڪه میانه رو باش و اسراف نڪن ، سپس این آیه را خواند : بندگان خدا ڪسانی هستند ڪه هنگام انفاق اسراف نمی ڪنند و بخل هم نمی ورزند بلڪه میان این دو راه میانه را میگرند.④مردی ڪه پول داشته و آن را قرض داده بدون آنڪه سندی بگیرد خداوند میفرماید : مگر تو را دستور ندادم ڪه شاهد بگیری ؟
بحارالانوار جلد 103 صفحه 12 حدیث 5
۱۴:۳۶
گیف
۰۱:۵۲
۱۴:۵۹
گیف
۰۲:۰۴
۱۷:۳۳
دینداریتان را برای خوش آمدن این دسته از سلبریتی ها نابود نکنید
متأسفانه در میان خواص و مسئولین برخی هستند که حاضرند برای خوشایند برخی از سلبریتی های طرفدار بی بند و باری، از احکام الهی کوتاه بیایند و مثلاً بگویند که ما اهل جذب کردن هستیم و ...
باید به این عده بگوییم که این دسته از سلبریتی ها اصل و ریشه ندارند و بنده نفس و شهوت خود هستند. اگر خدا برایشان ملاک بود، به طور علنی معصیت نمی کردند و خود غرق در فساد فکری و عملی نمی شدند.
در حقیقت، این دسته از خواص و مسئولین، دلشان را خوش نکنند که مثلاً آن سلبریتی ها را جذب کرده اند و ... .
در بزنگاه ها همان سلبریتی ها دوباره شمشیر می کشند. پایش برسد به راحتی از روی همین خواص و مسئولین هم رد می شوند. زیرا کسی که مطابق هوای نفس و شهوت قدم برمی دارد، حتی به خود هم رحم نمی کند، چه برسد به دیگران!
متأسفانه در میان خواص و مسئولین برخی هستند که حاضرند برای خوشایند برخی از سلبریتی های طرفدار بی بند و باری، از احکام الهی کوتاه بیایند و مثلاً بگویند که ما اهل جذب کردن هستیم و ...
باید به این عده بگوییم که این دسته از سلبریتی ها اصل و ریشه ندارند و بنده نفس و شهوت خود هستند. اگر خدا برایشان ملاک بود، به طور علنی معصیت نمی کردند و خود غرق در فساد فکری و عملی نمی شدند.
در حقیقت، این دسته از خواص و مسئولین، دلشان را خوش نکنند که مثلاً آن سلبریتی ها را جذب کرده اند و ... .
در بزنگاه ها همان سلبریتی ها دوباره شمشیر می کشند. پایش برسد به راحتی از روی همین خواص و مسئولین هم رد می شوند. زیرا کسی که مطابق هوای نفس و شهوت قدم برمی دارد، حتی به خود هم رحم نمی کند، چه برسد به دیگران!
۷:۳۳
گیف
۰۶:۰۵
۶:۱۷
((وصیت و سلام حضرت امام حسن عسکری علیهالسلام به شیعیان))
«أُوصیکُمْ :
بِتَقْوَى اللّهِ
وَ الْوَرَعِ فى دینِکُمْ
وَ الاْجْتَهادِ لِلّهِ
وَ صِدْقِ الْحَدیثِ
وَ أَداءِ الأَمانَةِ إِلى مَنِ ائْتَمَنَکُمْ مِنْ بَرٍّ أَوْ فاجِر
وَ طُولُ السُّجُودِ
وَ حُسْنِ الْجَوارِ.
فَبِهذا جاءَ مُحَمَّدٌ(صلى الله علیه وآله وسلم) صَلُّوا فى عَشائِرِهِمْ وَ اشْهَدُوا جَنائِزَهُمْ وَ عُودُوا مَرْضاهُمْ وَ أَدُّوا حُقُوقَهُمْ، فَإِنَّ الرَّجُلَ مِنْکُمْ إِذا وَرَعَ فى دینِهِ وَ صَدَقَ فى حَدیثِهِ وَ أَدَّى الاْمانَةَ وَ حَسَّنَ خُلْقَهُ مَعَ النّاسِ قیلَ: هذا شیعِىٌ فَیَسُرُّنى ذلِکَ. إِتَّقُوا اللّهَ وَ کُونُوا زَیْنًا وَ لا تَکُونُوا شَیْنًا،
جُرُّوا إِلَیْنا کُلَّ مَوَدَّة وَ ادْفَعُوا عَنّا کُلَّ قَبیح، فَإِنَّهُ ما قیلَ فینا مِنْ حَسَن فَنَحْنُ أَهْلُهُ وَ ما قیلَ فینا مِنْ سُوء فَما نَحْنُ کَذلِکَ. لَناحَقٌّ فى کِتابِ اللّهِ وَ قَرابَةٌ مِنْ رَسُولِ اللّهِ وَ تَطْهیرٌ مِنَ اللّهِ لا یَدَّعیهِ أَحَدٌ غَیْرُنا إِلاّ کَذّابٌ.
أَکْثِرُوا ذِکْرَ اللّهِ
وَ ذِکْرَ الْمَوْتِ
وَ تِلاوَةَ الْقُرانِ
وَ الصَّلاةَ عَلَى النَّبِىِّ(صلى الله علیه وآله وسلم)فَإِنَّ الصَّلاةَ عَلى رَسُولِ اللّهِ عَشْرُ حَسَنات، إِحْفَظُوا ما وَصَّیْتُکُمْ بِهِ وَ أَسْتَوْدِعُکُمُ اللّهَ وَ أَقْرَأُ عَلَیْکُمْ السَّلامَ.»
«بحارالأنوار، ج ۷۵، ص ۳۷۲»
شما را به تقواى الهى و پارسایى در دینتان و تلاش براى خدا و راستگویى و امانتدارى درباره کسى که شما را امین دانسته ـ نیکوکار باشد یا بدکار ـ و طول سجود و حُسنِ همسایگى سفارش مى کنم. محمّد صلّیاللهعلیهوآلهوسلم براى همین آمده است.
در میان جماعتهاى آنان [ اهل تسنن] نماز بخوانید و بر سر جنازه آنها حاضر شوید و مریضانشان را عیادت کنید. و حقوقشان را ادا نمایید، زیرا هر یک از شما چون در دینش پارسا و در سخنش راستگو و امانتدار و خوش اخلاق با مردم باشد، گفته مى شود: این یک شیعه است، و این کارهاست که مرا خوشحال مى سازد.
تقواى الهى داشته باشید، مایه زینت باشید نه زشتى، تمام دوستى خود را به سوى ما بکشانید و همه زشتى را از ما بگردانید، زیرا هر خوبى که درباره ما گفته شود ما اهل آنیم و هر بدى درباره ما گفته شود ما از آن به دوریم. در کتاب خدا براى ما حقّى و قرابتى از پیامبر خداست و خداوند ما را پاک شمرده، احدى جز ما مدّعى این مقام نیست، مگر آن که دروغ مى گوید.
زیاد به یاد خدا باشید و زیاد یاد مرگ کنید و زیاد قرآن را تلاوت نمایید و زیاد بر پیغمبر صلّیاللهعلیهوآلهوسلم صلوات بفرستید. زیرا صلوات بر پیامبر خدا صلّیاللهعلیهوآلهوسلم ده حسنه دارد. آنچه را به شما گفتم حفظ (و عمل) کنید و شما را به خدا مى سپارم، و سلام بر شما.))
«أُوصیکُمْ :
بِتَقْوَى اللّهِ
وَ الْوَرَعِ فى دینِکُمْ
وَ الاْجْتَهادِ لِلّهِ
وَ صِدْقِ الْحَدیثِ
وَ أَداءِ الأَمانَةِ إِلى مَنِ ائْتَمَنَکُمْ مِنْ بَرٍّ أَوْ فاجِر
وَ طُولُ السُّجُودِ
وَ حُسْنِ الْجَوارِ.
فَبِهذا جاءَ مُحَمَّدٌ(صلى الله علیه وآله وسلم) صَلُّوا فى عَشائِرِهِمْ وَ اشْهَدُوا جَنائِزَهُمْ وَ عُودُوا مَرْضاهُمْ وَ أَدُّوا حُقُوقَهُمْ، فَإِنَّ الرَّجُلَ مِنْکُمْ إِذا وَرَعَ فى دینِهِ وَ صَدَقَ فى حَدیثِهِ وَ أَدَّى الاْمانَةَ وَ حَسَّنَ خُلْقَهُ مَعَ النّاسِ قیلَ: هذا شیعِىٌ فَیَسُرُّنى ذلِکَ. إِتَّقُوا اللّهَ وَ کُونُوا زَیْنًا وَ لا تَکُونُوا شَیْنًا،
جُرُّوا إِلَیْنا کُلَّ مَوَدَّة وَ ادْفَعُوا عَنّا کُلَّ قَبیح، فَإِنَّهُ ما قیلَ فینا مِنْ حَسَن فَنَحْنُ أَهْلُهُ وَ ما قیلَ فینا مِنْ سُوء فَما نَحْنُ کَذلِکَ. لَناحَقٌّ فى کِتابِ اللّهِ وَ قَرابَةٌ مِنْ رَسُولِ اللّهِ وَ تَطْهیرٌ مِنَ اللّهِ لا یَدَّعیهِ أَحَدٌ غَیْرُنا إِلاّ کَذّابٌ.
أَکْثِرُوا ذِکْرَ اللّهِ
وَ ذِکْرَ الْمَوْتِ
وَ تِلاوَةَ الْقُرانِ
وَ الصَّلاةَ عَلَى النَّبِىِّ(صلى الله علیه وآله وسلم)فَإِنَّ الصَّلاةَ عَلى رَسُولِ اللّهِ عَشْرُ حَسَنات، إِحْفَظُوا ما وَصَّیْتُکُمْ بِهِ وَ أَسْتَوْدِعُکُمُ اللّهَ وَ أَقْرَأُ عَلَیْکُمْ السَّلامَ.»
«بحارالأنوار، ج ۷۵، ص ۳۷۲»
شما را به تقواى الهى و پارسایى در دینتان و تلاش براى خدا و راستگویى و امانتدارى درباره کسى که شما را امین دانسته ـ نیکوکار باشد یا بدکار ـ و طول سجود و حُسنِ همسایگى سفارش مى کنم. محمّد صلّیاللهعلیهوآلهوسلم براى همین آمده است.
در میان جماعتهاى آنان [ اهل تسنن] نماز بخوانید و بر سر جنازه آنها حاضر شوید و مریضانشان را عیادت کنید. و حقوقشان را ادا نمایید، زیرا هر یک از شما چون در دینش پارسا و در سخنش راستگو و امانتدار و خوش اخلاق با مردم باشد، گفته مى شود: این یک شیعه است، و این کارهاست که مرا خوشحال مى سازد.
تقواى الهى داشته باشید، مایه زینت باشید نه زشتى، تمام دوستى خود را به سوى ما بکشانید و همه زشتى را از ما بگردانید، زیرا هر خوبى که درباره ما گفته شود ما اهل آنیم و هر بدى درباره ما گفته شود ما از آن به دوریم. در کتاب خدا براى ما حقّى و قرابتى از پیامبر خداست و خداوند ما را پاک شمرده، احدى جز ما مدّعى این مقام نیست، مگر آن که دروغ مى گوید.
زیاد به یاد خدا باشید و زیاد یاد مرگ کنید و زیاد قرآن را تلاوت نمایید و زیاد بر پیغمبر صلّیاللهعلیهوآلهوسلم صلوات بفرستید. زیرا صلوات بر پیامبر خدا صلّیاللهعلیهوآلهوسلم ده حسنه دارد. آنچه را به شما گفتم حفظ (و عمل) کنید و شما را به خدا مى سپارم، و سلام بر شما.))
۲۰:۱۱
علت ازدواج های پیامبر
حضرت پیامبر بمدت ۲۸ سال فقط با خدیجه صلوات الله علیهما زندگی کردند.فقط در ده سال باقیمانده، ازدواج های متعدد داشتند، آن هم نه بخاطر قدرت بود نه شهوت و نه ثروت
بخاطر قدرت نبود چون مواردی بود که خواستگاری رفتند و جواب مثبت ندادند برای شهوت نبود چون با برخی از آنان فقط دو ماه بودند و برخی حتی یک شب هم خلوت نداشتند. برای ثروت نبود چون بعد از ازدواج با خدیجه، ثروتمندترین فرد شده بود. بلکه برای تبلیغ و ترویج اسلام بود که هر کدام از آنان مبلغ اسلام شده، قبایل آنان هم متمایل شوند.در محضر استاد احمد عابدی
دهم ربیع الاول ازدواج پیامبر خاتم با خدیجه کبری صلوات الله علیهما مبارک باد
حضرت پیامبر بمدت ۲۸ سال فقط با خدیجه صلوات الله علیهما زندگی کردند.فقط در ده سال باقیمانده، ازدواج های متعدد داشتند، آن هم نه بخاطر قدرت بود نه شهوت و نه ثروت
بخاطر قدرت نبود چون مواردی بود که خواستگاری رفتند و جواب مثبت ندادند برای شهوت نبود چون با برخی از آنان فقط دو ماه بودند و برخی حتی یک شب هم خلوت نداشتند. برای ثروت نبود چون بعد از ازدواج با خدیجه، ثروتمندترین فرد شده بود. بلکه برای تبلیغ و ترویج اسلام بود که هر کدام از آنان مبلغ اسلام شده، قبایل آنان هم متمایل شوند.در محضر استاد احمد عابدی
دهم ربیع الاول ازدواج پیامبر خاتم با خدیجه کبری صلوات الله علیهما مبارک باد
۱۷:۳۰
#داستــــــــــان شـــــــــب
️حکایتی بسیار زیبا و خواندنی
جوانی می گوید: با پدرم بحث کردم و صداها بالا رفت.از هم جداشدیم. شب به تخت خوابم رفتم.به خدا قسم اندوه قلب و عقلم را فرا گرفته بود...مثل همیشه سرم را روی بالش گذاشتم. چون هر وقت غم ها زیاد می شوند با خواب از آنها می گریزم...
روز بعد از دانشگاه بیرون آمدم و موبایلم را جلو در دانشگاه در آوردم و پیامی برای پدرم نوشتم تا به این وسیله از او دلجویی کنم.
در آن نوشتم:شنیدم که کف پای انسان از پشت آن نرمتر و لطیف تر است.آیا پای شما به من اجازه می دهد که با لبم از درستی این ادعا مطمئن شوم؟
به خانه رسیدم و در را باز کردم. دیدم پدرم در سالن منتظر من هست و چشمانش اشکبار هست...
پدرم گفت: اجازه نمی دهم که پایم را ببوسی !!ولی این ادعا درست است و من شخصا بارها آن را انجام دادهام.وقتی کوچک بودی کف و پشت پای تو را می بوسیدم.
اشک از چشمانم سرازیر شد...
یک روز پدرتان از این دنیا می رود ... قبل از این که او را از دست دهید به او نزدیک شوید... اگر هم از دنیا رفته است یادش را گرامی دارید و بر او رحمت و درود بفرستید.
۱:۲۹
#داستــــــــــان شـــــــــب
️حکایتی بسیار زیبا و خواندنی
جوانی می گوید: با پدرم بحث کردم و صداها بالا رفت.از هم جداشدیم. شب به تخت خوابم رفتم.به خدا قسم اندوه قلب و عقلم را فرا گرفته بود...مثل همیشه سرم را روی بالش گذاشتم. چون هر وقت غم ها زیاد می شوند با خواب از آنها می گریزم...
روز بعد از دانشگاه بیرون آمدم و موبایلم را جلو در دانشگاه در آوردم و پیامی برای پدرم نوشتم تا به این وسیله از او دلجویی کنم.
در آن نوشتم:شنیدم که کف پای انسان از پشت آن نرمتر و لطیف تر است.آیا پای شما به من اجازه می دهد که با لبم از درستی این ادعا مطمئن شوم؟
به خانه رسیدم و در را باز کردم. دیدم پدرم در سالن منتظر من هست و چشمانش اشکبار هست...
پدرم گفت: اجازه نمی دهم که پایم را ببوسی !!ولی این ادعا درست است و من شخصا بارها آن را انجام دادهام.وقتی کوچک بودی کف و پشت پای تو را می بوسیدم.
اشک از چشمانم سرازیر شد...
یک روز پدرتان از این دنیا می رود ... قبل از این که او را از دست دهید به او نزدیک شوید... اگر هم از دنیا رفته است یادش را گرامی دارید و بر او رحمت و درود بفرستید.
۱:۲۹
سلام دوستاناین متن را به عنوان یک عبرت نگاه کنید نه سیاسی.لطفا......و لطفا تا انتها بخوانید
مطالبی که به صورت کاملا مستند تو رسانه ها مخصوصا رسانه ملی پخش شده است.خودتون قضاوت کنید.
ﺍﻣﺎﻡ ﺧﺎﻣﻨﻪ ﺍﯼ:ﺑﻪ ﻣﺬﺍﮐﺮﺍﺕ ﺑﺪﺑﯿﻨﻢ .
ﺣﺴﻦ ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ:ﺑﻪ ﻣﺬﺍﮐﺮﺍﺕ ﺧﻮﺷﺒﯿﻨﻢ.
ﺣﻀﺮﺕ ﺁﻗﺎ:ﻋﻠﻮﻡ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺷﻮﺩ.
ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ: ﮐﺠﺎﯼ ﻋﻠﻮﻡ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺷﻮﺩ؟
ﺣﻀﺮﺕ ﺁﻗﺎ: ﺑﺎﯾﺪ ﻧﻬﯽ ﺍﺯ ﻣﻨﮑﺮ ﮐﺮﺩ
ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ:ﻣﺮﺩﻡ ﻧﯿﺎﺯﺑﻪ ﺍﺭﺷﺎﺩﻧﺪﺍﺭﻧﺪ.
ﺣﻀﺮﺕ ﺁﻗﺎ:ﻧﮕﺬﺍﺭﯾﺪ ﺑﺎ ﻣﻄﺎﻟﺐ ﻧﺎﺻﺤﯿﺢ ﺩﯾﻦ ﻣﺮﺩﻡ ﺭﺍ ﻟﺠﻦ ﻣﺎﻝ ﮐﻨﻨﺪ
ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ:ﺑﺎﯾﺪ ﺳﺎﻧﺴﻮﺭ ﻭ ﻣﻤﯿﺰﯼ ﺭﺍ ﺑﺮﺩﺍﺭﯾﻢ،ﻣﺮﺩﻡ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﻣﯿﻔﻬﻤﻨﺪ
ﺣﻀﺮﺕ ﺁﻗﺎ: ﮔﺎﻫﻰ ﺷﻨﯿﺪﻩ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﮐﺴﺎﻧﻰ ﺩﺭﮔﻮﺷﻪﻭﮐﻨﺎﺭ ﻣﯿﮕﻮﯾﻨﺪ، ﺁﻗﺎ،ﻣﮕﺮ ﻣﺎ ﻣﻮﻇّﻔﯿﻢ ﻣﺮﺩﻡ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺑﻬﺸﺖ ﺑﺮﺳﺎﻧﯿﻢ؟ﺧﺐ ﺑﻠﻪ؛ﻓﺮﻕ ﺣﺎﮐﻢﺍﺳﻼﻣﻰ ﺑﺎ ﺣﮑّﺎﻡ ﺩﯾﮕﺮ ﺩﺭ ﻫﻤﯿﻦ ﺍﺳﺖ ﺍﯾﻦ ﻭﻇﯿﻔﻪﻯ ﻣﺎ ﺍﺳﺖ.
ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ:ﺑﮕﺬﺍﺭﯾﻢ ﻣﺮﺩﻡ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺭﺍﻩ ﺑﻬﺸﺖ ﺭﺍ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮐﻨﻨﺪ،ﻧﻤﯽﺗﻮﺍﻥ ﺑﺎ ﺯﻭﺭ ﻭ ﺷﻼﻕ ﻣﺮﺩﻡ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺑﻬﺸﺖ ﺑﺮﺩ
ﺣﻀﺮﺕ ﺁﻗﺎ: ﺍﻳﻦ ﻣﻨﺒﺮﻫﺎ ﻳﻚ ﻭﺳﻴﻠﻪ ﻣﻨﺤﺼﺮ ﺑﻪ ﻓﺮﺩ ﺍﺳﺖ، ﺍﮔﺮ ﻣﺤﺘﻮﺍ ﻭﻣﻀﻤﻮﻥ ﻣﻨﺒﺮﻫﺎﻱ ﻣﺎ ﺷﺎﻳﺴﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ،ﻫﻴﭻ ﻭﺳﻴﻠﻪ ﺍﻱ ﻧﻤﻴﺘﻮﺍﻧﺪ ﺑﺎ ﺁﻧﻬﺎ ﻣﻮﺍﺟﻬﻪ ﻭ ﻣﻘﺎﺑﻠﻪ ﺑﻜﻨﺪ.
ﺭﻭﺣﺎﻧﻲ: ﺩﻭﺭﺍﻥ ﭘﻴﺎﻣﻬﺎﻱ ﻳﻜﻄﺮﻓﻪ ﺑﻪ ﺳﺮ ﺁﻣﺪﻩ، ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺭﺳﺎﻧﺪﻥ ﭘﻴﺎﻡ ﺍﺯ ﻃﺮﻳﻖ ﺑﻠﻨﺪﮔﻮﻫﺎﻱ ﻳﻜﻄﺮﻓﻪ، ﻣﻨﺒﺮﻫﺎﻱ ﻳﻜﻄﺮﻓﻪ ﻭ ﺳﻨﺘﻲ ﺑﻪ ﺳﺮ ﺁﻣﺪﻩ.
ﺣﻀﺮﺕ ﺁﻗﺎ:ﮐﺴﺎﻧﯿﮑﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﺌﻮﺭﯾﺰﻩ ﮐﺮﺩﻥ ﺳﺎﺯﺵ، ﺗﺴﻠﯿﻢ ﻭ ﺍﻃﺎﻋﺖ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺯﻭﺭﮔﻮﯾﺎﻥ،ﻧﻈﺎﻡ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺟﻨﮓ ﻃﻠﺒﯽ ﻣﺘﻬﻢ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ﺧﯿﺎﻧﺖ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ﻭ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯿﮕﻮﯾﻨﺪ /ﻧﻈﺎﻡ ﺍﺳﻼﻣﯽ،ﻧﻈﺎﻡ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ،ﻧﻈﺎﻡ ﺷﺮﻑ ﻭ ﺳﻼﻣﺖ ﻭ ﺗﮑﺮﯾﻢ ﺑﺸﺮ ﺍﺳﺖ.
ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ:ﻣﺎ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺑﺮ ﺭﻭﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﭘﻨﺠﻪ ﺑﮑﺸﯿﻢ ﻭ ﺩﺍﯾﻤﺎ ﺳﺮ ﺟﻨﮓ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﻢ / ﻋﺪﻩ ﺍﯼ ﺣﯿﺎﺕ ﺳﯿﺎﺳﯽ ﺷﺎﻥ ﺩﺭ ﺩﺭﮔﯿﺮﯾﻬﺎ ﻭ ﺁﺷﻮﺑﻬﺎﺳﺖ
ﺣﻀﺮﺕ ﺁﻗﺎ:ﻣﺎ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺍﺯ ﻟﻔﻆ " ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﭼﻨﺪ ﺩﻭﻟﺖ ﻣﺴﺘﮑﺒﺮ ﻭ ﺯﻭﺭﮔﻮ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻨﯿﻢ /ﺑﻨﺪﻩ ﻣﺨﺎﻟﻔﻢ ﺍﯾﻨﻬﺎ ﺭﺍ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﺑﺪﺍﻧﯿﻢ
ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ:ﻣﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺟﻬﺎﻧﯽ ( 5+1 ) ﺗﻌﺎﻣﻞ ﻭ ﻣﺬﺍﮐﺮﻩ ﮐﻨﯿﻢ
تکرار تاریخ معلم تاریخمان میگفت:که امیرالمومنین (ع) جنگ را در صفین برده بود ...️️در دقیقه 90 برخی شعار تعامل و اعتدال سر دادند و اصلا یادشان رفت معاویه همان فرزند هند جگرخوار است !!!️️علی (ع) را به پای میز "مذاکره" کشاندند !!!️️و جنگ برده اش را ناتمام گذاشتند !!!️هر چه علی (ع) گفت "مذاکره" خدعه دشمن است، اینها میخواهند جنگ باخته را دوباره ببرند ...کسی گوش نکرد !!️تازه حاضر نشدند ابن عباس و حتی مالک را که نماینده علی (ع) بود به مذاکره بفرستند !!!️گفتند مالک جنگ طلب، خشن و غیر منعطف است !!!️بلاخره پایشان را در یک کفش کردند که حتما باید ابوموسی اشعری !!! برای مذاکره برود ...علی (ع) گفت من به ابوموسی مطمئن نیستم...️آنها گفتند شما بدبین هستی. ابوموسی خوب و انقلابی ست !!!علی (ع) گفت: من به نتیجه این مذاکرات خوشبین نیستم. شما به هدفی که ازین مذاکرات دارید نمیرسید. ️گفتند در مذاکرات خوشبینی و بدبینی معنا ندارد !!!علی (ع) گفت باشد ... مذاکره کنید، این هم تجربه ای میشود برای مردم ... که بفهمند به ترسوها و آنها که پای مقاومت ندارند نباید اعتماد کرد ...مذاکره ابوموسی و عمر و عاص شروع شد️تا مدتها متن مذاکرات محرمانه بود !!!علی (ع) مالک را فرستاد تا به ابوموسی بگوید ما پشتیبان توایم، مبادا به عمرو عاص اعتماد کنی، او شیطان بزرگ است...️ابوموسی ابرو در هم کشید و به مالک گفت: شما توهم توطئه دارید !!! عمروعاص مودب و باهوش است. اگر او به من قولی دهد به او اعتماد میکنم !!!️روز اعلام نتیجه مذاکرات حکمیت فرا رسیددر مذاکرات محرمانه البته به طور شفاهی تعهد کرده بودند که هر دو نفرشان ، علی (ع) و معاویه را عزل کنند و امر را به رای عمومی بگذارند.️در مسجد عمروعاص اول به ابوموسی تعارف زد. گفت تو بزرگ مایی !!!!️ابوموسی خندید و بالای منبر رفت ️️و گفت: چنانکه این انگشتر را از دست در می آورم علی ع را از خلافت عزل میکنم !!!! بعد پایین آمد و با لبخند به عمروعاص بفرما زد️عمروعاص بالا رفت و گفت چنانچه این انگشتر را از دست در میآورم علی ع را خلع و چنانچه دوباره این انگشتر را به دست میکنم معاویه را نصب مینمایم !!!️️ابوموسی خشکش زده بود ...فایده ای هم نداشت ... خود کرده را تدبیر نیست .... اما علی (ع) از همان ابتدا خوشبین نبود ...چون دشمن شناس بود ....️️ اینچنین بود که معاویه جنگ باخته نظامی را تبدیل به پیروزی سیاسی کرد......باشد که از تاریخ درس گیریم
️️
مطالبی که به صورت کاملا مستند تو رسانه ها مخصوصا رسانه ملی پخش شده است.خودتون قضاوت کنید.
ﺍﻣﺎﻡ ﺧﺎﻣﻨﻪ ﺍﯼ:ﺑﻪ ﻣﺬﺍﮐﺮﺍﺕ ﺑﺪﺑﯿﻨﻢ .
ﺣﺴﻦ ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ:ﺑﻪ ﻣﺬﺍﮐﺮﺍﺕ ﺧﻮﺷﺒﯿﻨﻢ.
ﺣﻀﺮﺕ ﺁﻗﺎ:ﻋﻠﻮﻡ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺷﻮﺩ.
ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ: ﮐﺠﺎﯼ ﻋﻠﻮﻡ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺷﻮﺩ؟
ﺣﻀﺮﺕ ﺁﻗﺎ: ﺑﺎﯾﺪ ﻧﻬﯽ ﺍﺯ ﻣﻨﮑﺮ ﮐﺮﺩ
ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ:ﻣﺮﺩﻡ ﻧﯿﺎﺯﺑﻪ ﺍﺭﺷﺎﺩﻧﺪﺍﺭﻧﺪ.
ﺣﻀﺮﺕ ﺁﻗﺎ:ﻧﮕﺬﺍﺭﯾﺪ ﺑﺎ ﻣﻄﺎﻟﺐ ﻧﺎﺻﺤﯿﺢ ﺩﯾﻦ ﻣﺮﺩﻡ ﺭﺍ ﻟﺠﻦ ﻣﺎﻝ ﮐﻨﻨﺪ
ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ:ﺑﺎﯾﺪ ﺳﺎﻧﺴﻮﺭ ﻭ ﻣﻤﯿﺰﯼ ﺭﺍ ﺑﺮﺩﺍﺭﯾﻢ،ﻣﺮﺩﻡ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﻣﯿﻔﻬﻤﻨﺪ
ﺣﻀﺮﺕ ﺁﻗﺎ: ﮔﺎﻫﻰ ﺷﻨﯿﺪﻩ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﮐﺴﺎﻧﻰ ﺩﺭﮔﻮﺷﻪﻭﮐﻨﺎﺭ ﻣﯿﮕﻮﯾﻨﺪ، ﺁﻗﺎ،ﻣﮕﺮ ﻣﺎ ﻣﻮﻇّﻔﯿﻢ ﻣﺮﺩﻡ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺑﻬﺸﺖ ﺑﺮﺳﺎﻧﯿﻢ؟ﺧﺐ ﺑﻠﻪ؛ﻓﺮﻕ ﺣﺎﮐﻢﺍﺳﻼﻣﻰ ﺑﺎ ﺣﮑّﺎﻡ ﺩﯾﮕﺮ ﺩﺭ ﻫﻤﯿﻦ ﺍﺳﺖ ﺍﯾﻦ ﻭﻇﯿﻔﻪﻯ ﻣﺎ ﺍﺳﺖ.
ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ:ﺑﮕﺬﺍﺭﯾﻢ ﻣﺮﺩﻡ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺭﺍﻩ ﺑﻬﺸﺖ ﺭﺍ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮐﻨﻨﺪ،ﻧﻤﯽﺗﻮﺍﻥ ﺑﺎ ﺯﻭﺭ ﻭ ﺷﻼﻕ ﻣﺮﺩﻡ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺑﻬﺸﺖ ﺑﺮﺩ
ﺣﻀﺮﺕ ﺁﻗﺎ: ﺍﻳﻦ ﻣﻨﺒﺮﻫﺎ ﻳﻚ ﻭﺳﻴﻠﻪ ﻣﻨﺤﺼﺮ ﺑﻪ ﻓﺮﺩ ﺍﺳﺖ، ﺍﮔﺮ ﻣﺤﺘﻮﺍ ﻭﻣﻀﻤﻮﻥ ﻣﻨﺒﺮﻫﺎﻱ ﻣﺎ ﺷﺎﻳﺴﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ،ﻫﻴﭻ ﻭﺳﻴﻠﻪ ﺍﻱ ﻧﻤﻴﺘﻮﺍﻧﺪ ﺑﺎ ﺁﻧﻬﺎ ﻣﻮﺍﺟﻬﻪ ﻭ ﻣﻘﺎﺑﻠﻪ ﺑﻜﻨﺪ.
ﺭﻭﺣﺎﻧﻲ: ﺩﻭﺭﺍﻥ ﭘﻴﺎﻣﻬﺎﻱ ﻳﻜﻄﺮﻓﻪ ﺑﻪ ﺳﺮ ﺁﻣﺪﻩ، ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺭﺳﺎﻧﺪﻥ ﭘﻴﺎﻡ ﺍﺯ ﻃﺮﻳﻖ ﺑﻠﻨﺪﮔﻮﻫﺎﻱ ﻳﻜﻄﺮﻓﻪ، ﻣﻨﺒﺮﻫﺎﻱ ﻳﻜﻄﺮﻓﻪ ﻭ ﺳﻨﺘﻲ ﺑﻪ ﺳﺮ ﺁﻣﺪﻩ.
ﺣﻀﺮﺕ ﺁﻗﺎ:ﮐﺴﺎﻧﯿﮑﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﺌﻮﺭﯾﺰﻩ ﮐﺮﺩﻥ ﺳﺎﺯﺵ، ﺗﺴﻠﯿﻢ ﻭ ﺍﻃﺎﻋﺖ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺯﻭﺭﮔﻮﯾﺎﻥ،ﻧﻈﺎﻡ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺟﻨﮓ ﻃﻠﺒﯽ ﻣﺘﻬﻢ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ﺧﯿﺎﻧﺖ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ﻭ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯿﮕﻮﯾﻨﺪ /ﻧﻈﺎﻡ ﺍﺳﻼﻣﯽ،ﻧﻈﺎﻡ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ،ﻧﻈﺎﻡ ﺷﺮﻑ ﻭ ﺳﻼﻣﺖ ﻭ ﺗﮑﺮﯾﻢ ﺑﺸﺮ ﺍﺳﺖ.
ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ:ﻣﺎ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺑﺮ ﺭﻭﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﭘﻨﺠﻪ ﺑﮑﺸﯿﻢ ﻭ ﺩﺍﯾﻤﺎ ﺳﺮ ﺟﻨﮓ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﻢ / ﻋﺪﻩ ﺍﯼ ﺣﯿﺎﺕ ﺳﯿﺎﺳﯽ ﺷﺎﻥ ﺩﺭ ﺩﺭﮔﯿﺮﯾﻬﺎ ﻭ ﺁﺷﻮﺑﻬﺎﺳﺖ
ﺣﻀﺮﺕ ﺁﻗﺎ:ﻣﺎ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺍﺯ ﻟﻔﻆ " ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﭼﻨﺪ ﺩﻭﻟﺖ ﻣﺴﺘﮑﺒﺮ ﻭ ﺯﻭﺭﮔﻮ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻨﯿﻢ /ﺑﻨﺪﻩ ﻣﺨﺎﻟﻔﻢ ﺍﯾﻨﻬﺎ ﺭﺍ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﺑﺪﺍﻧﯿﻢ
ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ:ﻣﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺟﻬﺎﻧﯽ ( 5+1 ) ﺗﻌﺎﻣﻞ ﻭ ﻣﺬﺍﮐﺮﻩ ﮐﻨﯿﻢ
تکرار تاریخ معلم تاریخمان میگفت:که امیرالمومنین (ع) جنگ را در صفین برده بود ...️️در دقیقه 90 برخی شعار تعامل و اعتدال سر دادند و اصلا یادشان رفت معاویه همان فرزند هند جگرخوار است !!!️️علی (ع) را به پای میز "مذاکره" کشاندند !!!️️و جنگ برده اش را ناتمام گذاشتند !!!️هر چه علی (ع) گفت "مذاکره" خدعه دشمن است، اینها میخواهند جنگ باخته را دوباره ببرند ...کسی گوش نکرد !!️تازه حاضر نشدند ابن عباس و حتی مالک را که نماینده علی (ع) بود به مذاکره بفرستند !!!️گفتند مالک جنگ طلب، خشن و غیر منعطف است !!!️بلاخره پایشان را در یک کفش کردند که حتما باید ابوموسی اشعری !!! برای مذاکره برود ...علی (ع) گفت من به ابوموسی مطمئن نیستم...️آنها گفتند شما بدبین هستی. ابوموسی خوب و انقلابی ست !!!علی (ع) گفت: من به نتیجه این مذاکرات خوشبین نیستم. شما به هدفی که ازین مذاکرات دارید نمیرسید. ️گفتند در مذاکرات خوشبینی و بدبینی معنا ندارد !!!علی (ع) گفت باشد ... مذاکره کنید، این هم تجربه ای میشود برای مردم ... که بفهمند به ترسوها و آنها که پای مقاومت ندارند نباید اعتماد کرد ...مذاکره ابوموسی و عمر و عاص شروع شد️تا مدتها متن مذاکرات محرمانه بود !!!علی (ع) مالک را فرستاد تا به ابوموسی بگوید ما پشتیبان توایم، مبادا به عمرو عاص اعتماد کنی، او شیطان بزرگ است...️ابوموسی ابرو در هم کشید و به مالک گفت: شما توهم توطئه دارید !!! عمروعاص مودب و باهوش است. اگر او به من قولی دهد به او اعتماد میکنم !!!️روز اعلام نتیجه مذاکرات حکمیت فرا رسیددر مذاکرات محرمانه البته به طور شفاهی تعهد کرده بودند که هر دو نفرشان ، علی (ع) و معاویه را عزل کنند و امر را به رای عمومی بگذارند.️در مسجد عمروعاص اول به ابوموسی تعارف زد. گفت تو بزرگ مایی !!!!️ابوموسی خندید و بالای منبر رفت ️️و گفت: چنانکه این انگشتر را از دست در می آورم علی ع را از خلافت عزل میکنم !!!! بعد پایین آمد و با لبخند به عمروعاص بفرما زد️عمروعاص بالا رفت و گفت چنانچه این انگشتر را از دست در میآورم علی ع را خلع و چنانچه دوباره این انگشتر را به دست میکنم معاویه را نصب مینمایم !!!️️ابوموسی خشکش زده بود ...فایده ای هم نداشت ... خود کرده را تدبیر نیست .... اما علی (ع) از همان ابتدا خوشبین نبود ...چون دشمن شناس بود ....️️ اینچنین بود که معاویه جنگ باخته نظامی را تبدیل به پیروزی سیاسی کرد......باشد که از تاریخ درس گیریم
️️
۲:۴۴
۷:۵۸
گیف
۰۲:۳۷
۱۶:۲۱
گیف
۰۲:۱۷
۷:۲۳
گیف
۰۲:۴۳
۷:۲۵
گیف
۰۱:۳۴
۱۲:۴۳
گیف
۰۱:۳۰
۵:۰۷
گیف
۰۱:۳۰
۶:۲۵
۳:۴۵
۸:۳۷
جـلادهـای شـیـطـانپـرسـتبخشی از احکام صهیونیستهای جلاد از کتاب تلمود
شرح و تفسیرهای گوناگونی بر تورات نوشته شده که همه آنها جمع آوری شده و به اضافه چند کتاب دیگر در کتاب مخوفی به نام «تلمود» یعنی تعلیم دیانت و آداب یهود، جمع آوری شدهاند که برای یهود، هم ردیف تورات یا بالاتر از آن است.
احکام ضدبشری زیر، از تلمود است
هر چه غیر یهودی دیدید به اندازهای که در توان شماست به قتل برسانید اگرچنین امری در توان یک یهودی باشد و انجام ندهد مرتکب خلاف شده است.به قتل رساندن مسیحی ثواب دارد حال اگرکسی نمیتواند او را بکشد حداقل مقدمات قتل او را فراهم کند.چون یهود مساوی با عزّت الهیه هستند، تمامی دنیا و مافیها ملک آنان بوده و حق تسلط کامل بر آن را دارند.
تعدّی کردن به ناموس غیر یهودی بلامانع است زیرا کُفار مانند حیوانات هستند و حیوانات را زناشویی نیست یهودی حق دارد زنان غیرمؤمنه (زنان غیریهودی) را به غصب برباید و زنا و لواط با غیریهودی عقاب و کیفری ندارد.دزدی از یهودی حرام و از غیر یهودی جایز است همچنان که انسان برحیوانات فضیلت دارد، یهود بر اقوام دیگر فضیلت دارد.نطفهای که از غیریهودی منعقد میشود نطفه اسب است.خانههای غیریهودی به منزله طویله است.هرگاه یهودی و اجنبی شکایت داشته باشند باید حق را به جانب یهودی داد اگرچه بر باطل باشد.ربودن اموال دیگران به وسیله ربا مانعی ندارد زیرا خداوند شما را به رباگرفتن از غیریهودی امر میفرماید. به کسانی که یهودی نیستند قرض ندهید مگر آن که نزول بگیرید در غیر این صورت قرض دادن به غیر یهودی جایز نیست.ما ملّت برگزیده خداوند هستیم و بدین سبب برای ما حیواناتی انسانی خلق کرده است زیرا خدا میدانست که ما نیاز به دو نوع حیوان داریم؛ یکی حیوانات بیشعور و غیر ناطقه مانند چهارپایان و دیگری حیوانات ناطقه و با شعور مانند مسیحیان و مسلمانان و بودائیان.بر یهود لازم است، که املاک دیگران را خریدارى کند تا آنها صاحب ملک نباشند و همیشه سلطه اقتصادى براى یهود باشد پیش از آن که یهود نفوذ و سلطه کامل خود را بدست آورند. کشتن مسیحى از واجبات مذهبى ما است و پیمان بستن با او، یهودى را ملتزم به اداء نمیکند.همچنان که انسان بر حیوانات فضیلت دارد، یهود بر اقوام دیگر فضیلت دارند.سگ افضل از غیر یهودى است، زیرا در اعیاد باید به سگ نان و گوشت داد، ولى نان دادن به اجنبى حرام است. اجانب، دشمن خدا و مثل خنزیر و قتلشان مباح است.اجانب براى خدمت کردن یهود به صورت انسان خلق شده اند. دزدى از یهودى حرام است و از غیر یهودى جایز میباشد.براى شما جایز است که مأمورین گمرگ را غش بنمائید و براى او قسم دروغ خورید از خاخام (صموئیل) یاد بگیرید.حیات و زندگانى دیگران ملک یهود است، چه رسد به اموال آنها هرگاه غیر یهودى احتیاج به پول داشته باشد آن قدر باید از او (ربا) و نزول گرفت که تمام دارائى خود را از دست بدهد.غیر یهودى هرچند صالح و نیکوکار باشد، او را باید کشت.حرام است غیر یهودى را نجات بدهید، حتى اگر در چاهى بیفتد باید فورا سنگى بر در آن گذاشت.اگر یکى از اجانب را بکشیم مثل این است که در راه خدا قربانى کردهایم اگر یک نفر یهودى کمکى به غیر یهودى بکند گناهى نابخشودنى مرتکب شده است. اگر غیر یهود در دریا در حال غرق شدن است، نباید نجاتش بدهی.بر یهود واجب است روزى سه مرتبه مسیحیان را لعن کنند و دعا کنند تا خداوند آنها را نابود سازد بر ما لازم است که با نصارى، مانند حیوانات معامله کنیم.#جلادهای_صهیونیستمنبع: کتاب تلمود
حجت الاسلام رحمت الله معظمی
شرح و تفسیرهای گوناگونی بر تورات نوشته شده که همه آنها جمع آوری شده و به اضافه چند کتاب دیگر در کتاب مخوفی به نام «تلمود» یعنی تعلیم دیانت و آداب یهود، جمع آوری شدهاند که برای یهود، هم ردیف تورات یا بالاتر از آن است.
احکام ضدبشری زیر، از تلمود است
هر چه غیر یهودی دیدید به اندازهای که در توان شماست به قتل برسانید اگرچنین امری در توان یک یهودی باشد و انجام ندهد مرتکب خلاف شده است.به قتل رساندن مسیحی ثواب دارد حال اگرکسی نمیتواند او را بکشد حداقل مقدمات قتل او را فراهم کند.چون یهود مساوی با عزّت الهیه هستند، تمامی دنیا و مافیها ملک آنان بوده و حق تسلط کامل بر آن را دارند.
تعدّی کردن به ناموس غیر یهودی بلامانع است زیرا کُفار مانند حیوانات هستند و حیوانات را زناشویی نیست یهودی حق دارد زنان غیرمؤمنه (زنان غیریهودی) را به غصب برباید و زنا و لواط با غیریهودی عقاب و کیفری ندارد.دزدی از یهودی حرام و از غیر یهودی جایز است همچنان که انسان برحیوانات فضیلت دارد، یهود بر اقوام دیگر فضیلت دارد.نطفهای که از غیریهودی منعقد میشود نطفه اسب است.خانههای غیریهودی به منزله طویله است.هرگاه یهودی و اجنبی شکایت داشته باشند باید حق را به جانب یهودی داد اگرچه بر باطل باشد.ربودن اموال دیگران به وسیله ربا مانعی ندارد زیرا خداوند شما را به رباگرفتن از غیریهودی امر میفرماید. به کسانی که یهودی نیستند قرض ندهید مگر آن که نزول بگیرید در غیر این صورت قرض دادن به غیر یهودی جایز نیست.ما ملّت برگزیده خداوند هستیم و بدین سبب برای ما حیواناتی انسانی خلق کرده است زیرا خدا میدانست که ما نیاز به دو نوع حیوان داریم؛ یکی حیوانات بیشعور و غیر ناطقه مانند چهارپایان و دیگری حیوانات ناطقه و با شعور مانند مسیحیان و مسلمانان و بودائیان.بر یهود لازم است، که املاک دیگران را خریدارى کند تا آنها صاحب ملک نباشند و همیشه سلطه اقتصادى براى یهود باشد پیش از آن که یهود نفوذ و سلطه کامل خود را بدست آورند. کشتن مسیحى از واجبات مذهبى ما است و پیمان بستن با او، یهودى را ملتزم به اداء نمیکند.همچنان که انسان بر حیوانات فضیلت دارد، یهود بر اقوام دیگر فضیلت دارند.سگ افضل از غیر یهودى است، زیرا در اعیاد باید به سگ نان و گوشت داد، ولى نان دادن به اجنبى حرام است. اجانب، دشمن خدا و مثل خنزیر و قتلشان مباح است.اجانب براى خدمت کردن یهود به صورت انسان خلق شده اند. دزدى از یهودى حرام است و از غیر یهودى جایز میباشد.براى شما جایز است که مأمورین گمرگ را غش بنمائید و براى او قسم دروغ خورید از خاخام (صموئیل) یاد بگیرید.حیات و زندگانى دیگران ملک یهود است، چه رسد به اموال آنها هرگاه غیر یهودى احتیاج به پول داشته باشد آن قدر باید از او (ربا) و نزول گرفت که تمام دارائى خود را از دست بدهد.غیر یهودى هرچند صالح و نیکوکار باشد، او را باید کشت.حرام است غیر یهودى را نجات بدهید، حتى اگر در چاهى بیفتد باید فورا سنگى بر در آن گذاشت.اگر یکى از اجانب را بکشیم مثل این است که در راه خدا قربانى کردهایم اگر یک نفر یهودى کمکى به غیر یهودى بکند گناهى نابخشودنى مرتکب شده است. اگر غیر یهود در دریا در حال غرق شدن است، نباید نجاتش بدهی.بر یهود واجب است روزى سه مرتبه مسیحیان را لعن کنند و دعا کنند تا خداوند آنها را نابود سازد بر ما لازم است که با نصارى، مانند حیوانات معامله کنیم.#جلادهای_صهیونیستمنبع: کتاب تلمود
حجت الاسلام رحمت الله معظمی
۱۵:۴۷