چند نکته مهم زبان بدنی برای #فروشنده ها هم بگم
وقتی #مشتری دارین با موبایل،روزنامه و یا اجناس دیگه تون مشغول نشید که زبان بــدنِ بی اعتنایی رو به خریدار منتقل کنید
لبخنـد و روی خوش،اعتماد بیشتری به خریدار میده تا چهره ای جدی و خشـن و انعطاف ناپذیر
بـه مشتریانـی که جنـس مخالـف شما هستـن زُل نزنیـد، و نگاهـی حاکی از عفـت داشته باشید
اگر روی صندلی نشستید به احترام مشتری بلند شید و بایستید
مشتــری رو راحت بزاریـد در انتخـاب،دنبالـش تو فروشـگاه راه نیوفتید.همون اول بهش بگیـن اگر سوالی داشتید بپرسین ازم
آراسته و مرتب باشید، نه آرایش غلیظ و نامتعارف و نه مدل های عجیب و غریب.چون زبان بدن ما در محل کسب و کار و بیزینس طبق استاندارهای جهانی هم باید حاکی از سادگی و متانت باشد نه فشن و جلف
هنگــام فروشنــدگی آدامــس نجــویــد
کانال ما
https://ble.ir/avaejra
وقتی #مشتری دارین با موبایل،روزنامه و یا اجناس دیگه تون مشغول نشید که زبان بــدنِ بی اعتنایی رو به خریدار منتقل کنید
لبخنـد و روی خوش،اعتماد بیشتری به خریدار میده تا چهره ای جدی و خشـن و انعطاف ناپذیر
بـه مشتریانـی که جنـس مخالـف شما هستـن زُل نزنیـد، و نگاهـی حاکی از عفـت داشته باشید
اگر روی صندلی نشستید به احترام مشتری بلند شید و بایستید
مشتــری رو راحت بزاریـد در انتخـاب،دنبالـش تو فروشـگاه راه نیوفتید.همون اول بهش بگیـن اگر سوالی داشتید بپرسین ازم
آراسته و مرتب باشید، نه آرایش غلیظ و نامتعارف و نه مدل های عجیب و غریب.چون زبان بدن ما در محل کسب و کار و بیزینس طبق استاندارهای جهانی هم باید حاکی از سادگی و متانت باشد نه فشن و جلف
هنگــام فروشنــدگی آدامــس نجــویــد
کانال ما
https://ble.ir/avaejra
۶:۴۱