عکس پروفایل عاملیت های منطقه 2ع

عاملیت های منطقه 2

۵۹عضو
thumbnail
اطلاعیه - جمع آوری قطعات تعویضی گارانتی مربوط به عملکرد اسفند 1403

۱۰:۱۰

thumbnail
اطلاعیه - یادآوری در خصوص اهمیت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان در طرح کشیک امداد نوروزی سال 1404

۱۰:۱۰

thumbnail
انتقال موجودی انبار از سال جاری به سال جدید

۴:۱۲

انتقال موجودی انبار از سال جاری به سال جدید.pdf

۱.۴۶ مگابایت

فایل راهنمای انتقال موجودی انبار از سال جاری به سال جدید

۴:۱۲

thumbnail

۱۸:۲۸

thumbnail
اطلاعیه - کنترل و اقدامات لازم در خصوص پذیرش های باز بهمن دیزل و سیباموتور

۹:۰۲

thumbnail
اطلاعیه - کنترل و اقدامات لازم در خصوص پذیرش های باز بهمن موتور

۹:۰۲

undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined
با سلام و صبح بخیر خدمت تمامی همکارانانبارداران محترم هر سه شرکتمستحضر باشید کلاس آموزشی "انتقال موجودی انبار از سال 1403 به 1404" امروز ساعت 13:00 الی 13:30 مجددا برگزار میشه.
undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined

۳:۵۹

undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined
همکارن محترم انباردار در هر سه شرکتاصلاحیه فایل انتقال موجودی کالا از سال 1403 به سال 1404 در نرم افزار ایده بارگذاری شده است.لطفا اقدام به دانلود فایل جدید نمائید.شایان ذکر است دوره آموزشی یاد شده از ساعت 13:00 الی 13:30 مجددا برگزار خواهد شد.
نکات مهم قبل از انتقال موجودی قطعات از سال جاری به سال جدید1- جهت انتقال موجودی انبار عاملیت از سال جاری به سال جدید مقتضی است تمامی تراکنش­ های انبار اعم از رسید موقت و دائم، تمامی قطعات داغی، برگشت از خرید شرکتی و .... تعیین تکلیف گردد.2- نیازی به ابطال پذیرش های باز وجود ندارد. 3- در پذیرش های باز از عودت کالا به انبار و یا عودت کالا از انبار داغی خودداری نمائید.4- نیازی به ابطال سفارش کالاهای ثبت شده وجود ندارد.5- انتقال موجودی تنها با یوزر و پسورد سون مدیر نمایندگی انجام خواهد شد.نکته: انتقال موجودی انبار با یوزر و پسورد سون انباردار، کارشناس فنی، کارشناس پذیرش و .... امکان پذیر نیست.
undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined

۶:۱۶

thumbnail
اطلاعیه - امکان ثبت نوبت های تلفنی و حضوری در سامانه سون پرو

۴:۰۹

آموزش ثبت نوبت تلفنی-حضوری.pdf

۱۰۲۲.۴۶ کیلوبایت

آموزش ثبت نوبت تلفنی - حضوری

۴:۰۹

باسلام و احترامپیشاپیش سال نو رو خدمت شما همکاران محترم عاملیت ها تبریک عرض میکنیم.undefinedهمانطور که مستحضر هستید، از 29 اسفند ماه کشیک نوروزی شروع خواهد شد. مطابق روال این گروه از روز اول جهت صحه گذاری حضور و پشتیبانی شما عزیزان فعالیت خواهد داشت.لینک گروه را برای همکارانتان در عاملیت بفرستید:ble.ir/join/5n9uHMvsTqتوجه: نام کاربری (پروفایل) اعضای گروه باید شامل نام و نام خانوادگی و کد عاملیت باشد. درغیر این صورت قابل شناسایی نبوده و از گروه خارج خواهند شد. محبت کنید موقت اسم پروفایل خودتان را تغییر دهید.

۸:۰۵

thumbnail
ضمن عرض سلام و ادب.هرآنچه در این لحظات از دلهایمان میگذرد ، به نسیم لطف خداوند بر ما روا گردد .undefinedundefinedپیشاپیش سال جدید بر شما عزیزان مبارک و فرخنده باد .همواره شاد سلامت و استوار باشید.نوروزتان پیروزارادتمند سیروسی

۸:۴۲

thumbnail
بسیار مهم - مطابق مکاتبات قبلی در خصوص ابلاغ دستورالعمل شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش بازنگری ۵ و همچنین دستورالعمل اندازه‌گیری رضایت مشتریان بازنگری ۳.چک لیست نظرسنجی مشتریان خدمات پس از فروش که جهت مشتریان پذیرش شده از ابتدای فروردین ماه سال ۱۴۰۴ نظر سنجی میگردد به شرح فوق می باشد.خواهشمند است ضمن مطالعه دقیق نسبت به تغییرات شاخص ها و طیف رضایت از ۵ گزینه ای به ۱۰ گزینه ای و همچنین حذف شاخص های عملکردی و افزایش شاخص های ادراکی دقت فرمایید تا حداکثر امتیاز کسب گردد.

۶:۵۶

undefined undefined*هشدار*با سلام و وقت بخیر خدمت تمامی همکاران گرامی در هر سه شرکتتمامی همکاران مستحضر باشید پذیرش های باز هر سه شرکت به صورت روزانه بررسی و دلایل بسته نشدن آنها از عاملیت استعلام خواهد شد.undefinedشایان ذکر است بیشتر پذیرش های باز در مرحله (tab) ترخیص وسیله نقلیه می باشد که پرسنل عاملیت با عدم تکمیل آن باعث بسته نشدن پذیرش می شوند.در صورت عدم تکمیل فرایند پذیرش تا ترخیص در نرم افزار سون و عدم ارائه ادله مناسب و کافی *"خواب خودرو" *محاسبه خواهد شد و تمامی مسئولیت آن به عهده عاملیت می باشد.در این راستا پیشنهاد می گردد که عاملیت ها به صورت روزانه پذیرش های باز خود را چک نمایند.سپاس از توجه تمامی همکاران

۱۷:۱۴

بازارسال شده از شبکه عاملیت های گروه بهمن

اعلام برنامه ارزیابی (مرحله اول) حوزه خدمات پس از فروش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران 1403 - هفته پنجم.pdf

۱۹۴.۵۸ کیلوبایت

اعلام برنامه ارزیابی (مرحله اول) حوزه خدمات پس از فروش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران 1403 - هفته پنجم

۱۴:۲۹

استفاده از عطر استاندارد داخل خودروهای نمایشگاه و تحویلی و همچنین نصب دستگاه عطرافشان داخل نمایشگاه و سالن پذیرش.pdf

۲۵۶.۹ کیلوبایت

استفاده از عطر استاندارد داخل خودروهای نمایشگاه و تحویلی و همچنین نصب دستگاه عطرافشان داخل نمایشگاه و سالن پذیرش

۳:۳۸

اعلام برنامه ارزیابی (مرحله اول) حوزه خدمات پس از فروش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران 1403 - هفته ششم.pdf

۱۹۶.۴۶ کیلوبایت

اعلام برنامه ارزیابی (مرحله اول) حوزه خدمات پس از فروش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران 1403 - هفته ششم

۱۳:۵۸

thumbnail
اطلاعیه - ابلاغ دستورالعمل ارائه خدمات به خودروهای برقی و هیبریدی (ویرایش 1)

۱۱:۴۸

thumbnail
اطلاعیه -اطلاع رسانی در خصوص تغییرات اعمال شده نرخ اجرت تعمیرات در سال 1404

۳:۵۷