منصوره جعفری
بسم الله الرحمن الرحیم السَّلامُ عَلَى أَهْلِ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ مِنْ أَهْلِ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ يَا أَهْلَ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ بِحَقِّ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ كَيْفَ وَجَدْتُمْ قَوْلَ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ مِنْ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ يَا لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ بِحَقِّ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ
۱۲:۲۴
اخوت
سلام بر دوستان گرامی لطفا از گذاشتن پیام خودداری کنید تا دوستان دیکر هم بپیوندند. ضمنا اهل غیب باید به مثابه اهل غیب عمل کنند.
۱:۵۸
اخوت
بسم الله الرحمن الرحیم با سلام و آرزوی موفقیتمطالبی را که دوستان عضو گروه باید بدانند به شرح زیر است:اول، افراد عضو به حضور عوامل غیب مانند ملائکه و ارواح مومنان در امدادهای غیبی برای نصرت جبهه حق با محوریت امام عصر ع اعتقاد کامل دارند. دوم، افراد عضو به حرکت جمعی مومنان در بسیج عوامل غیب برای تقویت امدادهای غیبی، اعتقاد کامل دارند.سوم، افراد عضو اشخاصی از ارواح مومنان را برای مدد امامشان در نظر دارند. دست افراد در این موضوع باز است.چهارم، هر ماه سورههایی را که امداد ملائکه را در پی دارد انتخاب شده افراد عضو باید به صورت معمول آنها را مطالعه کرده و آنها را در حد توان خود یاد بگیرند. منظور از این یادگیری، آموختن حقایق سوره در حد توان فرد است و لازم نیست در حد تخصصی باشد. پنجم، افراد ثواب یادگیری سوره را به ارواح مومنان تقدیم میکنند و در عین حال آنها را در خواندن سوره شریک نموده ارتقای روح آنها را از خداوند درخواست میدارند.ششم: با یادگیری سوره در ماه در هر حدی که مقدور شد و دعایی که صورت میگیرد، امام عصر ع در کانون توجه ارواح مومنان قرار گرفته و قدرت ایشان در مقابله با دشمنان و حمایت از جبهه حق افزایش مییابد.هفتم، شرکت در این گروه نیاز به هیچ پیشنیازی به غیر از اعتقاد به غیب و حمایت بیدریغ از امام نیست. هشتم، هر کس به هر اندازه که متوجه مطالب بالا شد به آن عمل میکند و از ایراد سوال در مورد کیفیت خواندن سوره یا زمان خواندن آن یا نحوه انتخاب ارواح مومنان خودداری می نماید. ضمنا به دلیل نظم گروه، پیشاپیش از حذف پیامهایی که افکار جمع را متفرق میکند، پوزش میخواهم.
۷:۵۳
اخوت
بسم الله الرحمن الرحیم با سلام و آرزوی موفقیت دعای زیر را به نیابت از ارواح مومنان منتخب و ملائکه سوره مبارکه انعام به نیت استجابت دعاهای امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف یکبار یا بیشتر بخوانید:وسائل الشيعة، ج13، ص 280: مُحَمَّدُ بْنُ الْحَسَنِ بِإِسْنَادِهِ عَنِ الْحُسَيْنِ بْنِ سَعِيدٍ عَنْ صَفْوَانَ عَنِ الْمُجَاهِدِ عَنْ ذَرِيحٍ قَالَ: سَمِعْتُ أَبَا عَبْدِ اللَّهِ ع فِي الْكَعْبَةِ- وَ هُوَ سَاجِدٌ وَ هُوَ يَقُولُ «لَا يَرُدُّ غَضَبَكَ إِلَّا حِلْمُكَ وَ لَا يُجِيرُ مِنْ عَذَابِكَ إِلَّا رَحْمَتُكَ وَ لَا يُنْجِي مِنْكَ إِلَّا التَّضَرُّعُ إِلَيْكَ فَهَبْ لِي يَا إِلَهِي فَرَجاً بِالْقُدْرَةِ الَّتِي بِهَا تُحْيِي أَمْوَاتَ الْعِبَادِ وَ بِهَا تَنْشُرُ مَيْتَ الْبِلَادِ وَ لَا تُهْلِكْنِي يَا إِلَهِي حَتَّى تَسْتَجِيبَ لِي دُعَائِي وَ تُعَرِّفَنِي الْإِجَابَةَ اللَّهُمَّ ارْزُقْنِي الْعَافِيَةَ إِلَى مُنْتَهَى أَجَلِي وَ لَا تُشْمِتْ بِي عَدُوِّي وَ لَا تُمَكِّنْهُ مِنْ عُنُقِي مَنْ ذَا الَّذِي يَرْفَعُنِي إِنْ وَضَعْتَنِي وَ مَنْ ذَا الَّذِي يَضَعُنِي إِنْ رَفَعْتَنِي وَ إِنْ أَهْلَكْتَنِي فَمَنْ ذَا الَّذِي يَعْرِضُ لَكَ فِي عَبْدِكَ أَوْ يَسْأَلُكَ عَنْ أَمْرِهِ فَقَدْ عَلِمْتُ يَا إِلَهِي أَنَّهُ لَيْسَ فِي حُكْمِكَ ظُلْمٌ وَ لَا فِي نَقِمَتِكَ عَجَلَةٌ إِنَّمَا يَعْجَلُ مَنْ يَخَافُ الْفَوْتَ وَ يَحْتَاجُ إِلَى الظُّلْمِ الضَّعِيفُ وَ قَدْ تَعَالَيْتَ يَا إِلَهِي عَنْ ذَلِكَ إِلَهِي فَلَا تَجْعَلْنِي لِلْبَلَاءِ غَرَضاً وَ لَا لِنَقِمَتِكَ نَصَباً وَ مَهِّلْنِي وَ نَفْسِي وَ أَقِلْنِي عَثْرَتِي وَ لَا تَرُدَّ يَدِي فِي نَحْرِي وَ لَا تُتْبِعْنِي بِبَلَاءٍ عَلَى أَثَرِ بَلَاءٍ فَقَدْ تَرَى ضَعْفِي وَ تَضَرُّعِي إِلَيْكَ وَ وَحْشَتِي مِنَ النَّاسِ وَ أُنْسِي بِكَ أَعُوذُ بِكَ الْيَوْمَ فَأَعِذْنِي وَ أَسْتَجِيرُ بِكَ فَأَجِرْنِي وَ أَسْتَعِينُ بِكَ عَلَى الضَّرَّاءِ فَأَعِنِّي وَ أَسْتَنْصِرُكَ فَانْصُرْنِي وَ أَتَوَكَّلُ عَلَيْكَ فَاكْفِنِي وَ أُومِنُ بِكَ فَآمِنِّي وَ أَسْتَهْدِيكَ فَاهْدِنِي وَ أَسْتَرْحِمُكَ فَارْحَمْنِي وَ أَسْتَغْفِرُكَ مِمَّا تَعْلَمُ فَاغْفِرْ لِي وَ أَسْتَرْزِقُكَ مِنْ فَضْلِكَ الْوَاسِعِ فَارْزُقْنِي وَ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِيِّ الْعَظِيمِ.»
۸:۲۶