عکس پروفایل برناکب

برناک

۱۵۷عضو
thumnail

۱۳:۳۷

thumnail

۱۳:۳۷

thumnail

۱۳:۳۷

thumnail

۱۳:۳۷

thumnail

۱۳:۳۷

thumnail
راهنمای خرید کتاب از کوبوکundefined
امکانات پیشرفته‌تری قراره اضافه بشه که خب نظرات و ایده‌های شما خیلی خیلی می‌تونه برامون مفید باشه undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedبا ما در ارتباط باشید@koobook_app

۱۳:۳۷

thumnail
undefinedمروری سریع بر مدیریت اجایل (Agile)
undefinedدر دنیای پرسرعت امروز، با نزدیک شدن زمان تحویل پروژه، همه چیز می‌تواند به سرعت آشفته و ناقص شود. برای داشتن وضوح در پروژه، اتمام پروژه در زمان تعیین‌شده و راه‌اندازی بی‌نقص برنامه‌ها، پیروی از یک روند می‌تواند مفید باشد.undefinedاحتمالا دربارهٔ متد چابک به ویژه در زمینهٔ مهندسی، چیزهایی شنیده‌اید. این متد به شیوهٔ استانداردی برای توسعهٔ نرم‌افزار تبدیل شده‌است. اجایل به عنوان یک سیستم مدیریت پروژه ایجاد شده است. این سیستم تمرکز اصلی خود را روی دو مورد تحویل سریع نمونه های قابل استفاده و انعطاف‌پذیری بالا در مقابل تغییرات و مشکلات پیش بینی نشده، معطوف کرده است.undefinedامروزه روش‌های چابک در طیف وسیعی از صنایع و کسب‌وکارها در حال توسعه‌اند.
#ویدیو
@bornac

۱۱:۲۳

undefinedمدیریت چابکundefinedروش‌های نوآورانه مدیریت چابک (Agile) انقلابی در فن‌آوری اطلاعات ایجاد کرده‌اند. در طول ۲۵ تا ۳۰ سال گذشته، آن‌ها به میزان قابل توجهی، نرخ موفقیت در توسعه نرم‌افزار، بهبود کیفیت و سرعت ارائه به بازار و انگیزه و بهره‌وری تیم‌های IT را افزایش داده‌اند.
undefinedاجایل در اصل به عنوان یک سیستم مدیریت پروژه ایجاد شده است و تمرکز اصلی خود را روی دو مورد تحویل سریع نمونه‌های قابل استفاده و انعطاف‌پذیری بالا در مقابل تغییرات و مشکلات پیش بینی نشده، معطوف کرده است. این رویکرد چابک نه تنها رشد سودآوری را تسریع می‌کند بلکه به خلق یک نسل جدید از مدیران ماهر عمومی نیز کمک می‌کند.
undefinedاما یک مانع جدی وجود دارد. هنگامی که از مدیران اجرایی می‌پرسیم که چه چیزی در مورد اجایل می‌دانند، آن‌ها ممکن است اصطلاحات مربوط به مدیریت چابک مثل اسپرینت، جعبه زمان و … را نام ببرند و ادعا کنند که شرکت‌هایشان روز به روز چابک‌تر می‌شود. اما از آنجایی که آن‌ها آموزش ندیده‌اند، به درستی این روش را درک نمی‌کنند. در نتیجه، به طور ناخواسته مدیریت خود را با روش‌هایی که مغایر با اصول و شیوه‌های اجایل است، ادامه می‌دهند و اثربخشی تیم‌های چابک را تضعیف می‌کنند.
🟠 در این پست پنج نکته حیاتی را ارائه داده‌ایم که مدیران در صورتی که تمایل به سرمایه‌گذاری بر روی پتانسیل چابک را داشته باشند، باید بتوانند آن‌ها را درک کنند:
undefined بیاموزید اجایل چگونه کار می‌کندundefined درک کنید که مدیریت چابک کجا کار می‌کند و کجا کار نمی‌کندundefined برنامه‌های اجایل را به صورت کوچک شروع کنید و اجازه دهید گسترش یابدundefined به تیم های “مستِر” اجازه دهید تا عملکردهای خود را شخصی سازی کنندundefined موانع رفتارهای چابک را از بین ببرید
undefined مطالعه بیشتر در سایت برناک:
undefined https://bit.ly/3bRJFIt
@bornac

۱۰:۳۲

thumnail
undefinedچه چیزی به ما انگیزه برای کار کردن می‌دهد؟undefinedبرخلاف دانش مرسوم، موضوع فقط پول نیست. اما لذت صرف هم نیست. به نظر می‌رسد که بیشتر ما با انجام پیشرفت مستمر و داشتن حس هدفمندی به موفقیت می‌رسیم. اقتصاددان رفتاری دَن آرییلی دوآزمایش روشنگرانه را ارائه می‌دهد تا گرایش‌های جزئی وغیرمنتظره ما نسبت به معنادار بودن کارمان را آشکار سازد.
#ویدیو‌‌@bornac

۶:۵۶

thumnail
undefined‌هک رشد چیست؟
undefinedیکی از مهم‌ترین مفاهیمی که در بازاریابی و مارکتینگ و همچنین فعالیت‌های کارآفرینی مطرح می‌شود، مفهوم هک رشد است که برای اولین بار در سال 2010توسط شان الیس ایجاد شده است.undefinedهک رشد (خلق رشد)، یعنی فرآیند آزمایش و تجربه‌ی سریعِ شیوه‌های کارآمدِِ رشد کسب‌و‌کار در حوزه‌های بازاریابی و توسعه‌ی محصول. هک رشد یا #خلق_رشد به مجموعه‌ای از آزمایش‌ها و اقدامات معمول (و هم غیرمعمول!) بازاریابی گفته می‌شود که با هدف رشد دادن یک کسب‌وکار انجام می‌شوند.undefined مطالعه بیشتر در سایت برناکundefinedhttps://bit.ly/3hSC3H2
@bornac

۱۷:۱۳

Jasonfried 2010X-480P-1.m4v

۳۳.۳۹ مگابایت

undefinedچرا کسی در محل کارش، کار نمیکنه؟
undefinedچرا بر خلاف تمام مقدمات و زمینه‌آی که در ادارات فراهم شده است، کار اصلی در جاییغیر از اداره رقم می‌خورد؟undefinedجیسون فرید در TEDxMindwest مشکلات موجود رو ارزیابی میکنه و درباره چگونگی انجام کار در محل کار و تفاوتش با زمانی که واقعاً یک کار پیش می‌رود صحبت می‌کند. او در نهایت 3 راه حل برای انجام کار واقعی در محل کار ارائه می‌دهد.
#ویدیو@bornac

۱۷:۵۲

thumnail
undefined مزیت رقابتی راهی برای ژیشی گرفتن از رقبا
undefinedدر بازار پررقابتِ امروز، کسب و کار شما باید آنقدر خاص باشد و حرفی برای گفتن داشته باشد تا از میان خیل عظیم هم‌صنفی‌هایتان دیده شوید و مشتری‌ها را به سمت خود بکشانید؛ به عبارت دیگر باید یک یا چند مزیت رقابتی و ارزش برای کسب و کار خود ایجاد کنید.
undefinedمزیت رقابتی یعنی شرکت یا محصول شما مزایایی بیشتری نسبت به رقبایتان برای مشتری داشته باشد؛ این مزایا به این معنی هستند که شما کارهایی را بهتر از دیگران انجام می‌دهید و همین موجب می‌شود تا مشتری، به خرید از شرکت شما علاقه پیدا کند. مزیت‌های رقابتی شما می‌تواند قیمت کمتر محصول، ویژگی‌های جذاب محصول یا خدمت شما، نحوه توزیع و ارسال بهتر یا هر چیز دیگری باشد که شما را در نگاه مشتری انتخاب بهتری جلوه دهد.
undefinedمطالعه بیشتر در سایت برناکundefined https://bit.ly/2S0WarN
@bornac

۱۸:۰۱

thumnail
undefinedکارت امتیازی متوازن چیست؟
undefinedکارت امتیازی متوازن (Balanced Scorecard) یک سیستم مدیریت و برنامه‌ریزی استراتژیک است که توسط دکتر رابرت کاپلان (Robert Kaplan) و دکتر دیوید نورتون (David Norton) به عنوان یک چارچوب سنجش عملکرد ابداع شده و امروزه به طور وسیعی در کسب‌و‌کارهای صنایع مختلف، سازمان‌های غیرانتفاعی و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد تا فعالیت‌های کسب‌و‌کار را به فراخور چشم‌انداز و استراتژی سازمان متناسب سازد، ارتباطات داخلی و خارجی را بهبود بخشد و بر عملکرد سازمان در قبال اهداف استراتژیکی که دارد نظارت کند.
#ویدیو
@bornac

۱۲:۵۲

thumnail
undefinedیکی از تاثیر گذارترین استراتژی‌ها برای ورود استارتاپ‌ها و کسب و کارهای کوچک به بازار رقابت، به‌کارگیری و استفاده از تکنیک بازاریابی جاویژه یا همان نیچ مارکتینگ (Niche Marketing) است.
undefinedنیچ مارکتینگ (Niche Marketing) که در زبان فارسی، بازاریابی جاویژه ترجمه شده است و با نام‌های بازاریابی دنج و بازاریابی گوشه‌ای نیز شناخته می‌شود، یک تعریف در علم بازاریابی است که ایده‌های بازاریابی بزرگ و گسترده را رها می‌کند و فقط بر برآورده کردن نیازهای یک بخش خاصی از بازار تمرکز می‌کند. در واقع هدف از نیچ مارکت، انتخاب یک گوشه کوچک از بازار برای تبدیل شدن به یک شرکت و برند بزرگ است.
undefinedدر نیچ مارکتینگ به جای رقابت کردن با بزرگان یک صنعت، باید بازار هدف خود را کوچک کرده و سپس در بازار کم رقابت‌تر و با هزینه و سرمایه کمتر، به فروش محصول بپردازید.undefinedمطالعه بیشتر در سایت برناکundefined https://bit.ly/3lq42jw
@bornac

۸:۱۴

thumnail
undefinedهشت راز موفقیت ریچارد سنت جان
چرا افراد موفق می شوند؟ آیا چون باهوش هستند؟ یا اینکه فقط خوش شانس هستند؟ هیچکدام. ریچارد سنت جان (تحلیلگر) 8 راز موفقیت را که به واسطه مصاحبه با افراد موفق و خودساخته به آن‌ها رسیده است را در یک نماهنگ 3 دقیقه ای از دست ندادنی خلاصه کرده است.
#ویدیو@bornac

۱۸:۳۷

undefined استارتاپ ‌هایی که برای کمک به محیط زیست راه اندازی شده‌اند
undefined استارتاپ Molekule
سال تاسیس: ۲۰۱۴
دفتر مرکزی: سان فرانسیسکو

استارتاپ مولکول در سال ۲۰۱۴ تاسیس شده و اکنون در سان فرانسیسکو مستقر است. این استارتاپ تولید کننده یک تصفیه‌کننده‌ی هواست که از فناوری نانو برای زدودن سموم موجود در هوا استفاده می‌کند و به گروه‌‌های حساس کمک می‌کند تا راحت‌‌تر نفس بکشند. این محصول برخلاف تصفیه‌‌کننده‌‌های رایج هوا که ذرات را در فیلتر خود به دام می‌‌اندازند آلاینده‌‌ها، ویروس‌‌ها، مواد حساسیت‌‌زا و بخارات را در سطح مولکولی از بین می‌برد.
undefined استارتاپ Sympower
سال تاسیس: ۲۰۱۵
دفتر مرکزی: آمستردام

استارتاپSympower با استفاده از روش مدیریت عرضه و تقاضا اقدام به ایجاد تعادل در زمینه مصرف و تولید انرژی کرده است.
مدیریت عرضه و تقاضا (Response Demand) روشی بسیار کارآمد، ارزان و ساده جهت متعادل ساختن یک شبکه تولید برق می‌باشد. این شرکت با ایجاد یک فضای ابری در سامانه ی مدیریتی خود تمام دستگاه‌های موجود در یک منطقه را با هم لینک کرده تا در ارتباط با هم کار کنند و در زمان‌های مورد نیاز و اضطراری یکی از آن‌ها از مصرف برق خود کاسته تا برق مورد نیاز برای دستگاه‌های دیگر تامین شود. از اهداف مهم این شرکت مدیریت مصرف انرژی از طریق کاهش نیاز به سوخت‌های فسیلی جهت ایجاد تعادل در شبکه تولید برق می‌باشد.
undefinedاستارتاپ BioCarbon Engineering
سال تاسیس: ۲۰۱۴
دفتر مرکزی: آکسفورد

استارتاپ Biocarbon Engineering در سال ۲۰۱۴ در انگلیس و با هدف کاشت ۵۰۰ میلیارد درخت تا سال ۲۰۶۰ و با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین تاسیس شده است. بنیان گذاران این استارتاپ، برای مقابله با از بین رفتن جنگل‌ها، پهپادی ساخته‌اند که گلوله‌های حاوی بذر را به دورن زمین و در عمق مدنظر شلیک می‌کند. به گفته بنیان گذاران، این پهپاد قادر به کاشت ۱۰۰۰۰۰ درخت در روز است.
undefined استارتاپ Clairy
سال تاسیس: ۲۰۱۶
دفتر مرکزی: ایتالیا

این استارتاپ محیط زیستی، گلدان هوشمندی ساخته است که می‌تواند هوا را تصفیه کند. این دستگاه که ترکیبی از گیاه و فناوری است با استفاده از سنسورها و فیلتر فوتوکاتالیستی به تجزیه و تحلیل میزان آلودگی و حذف آلاینده‌های موجود در محیط خانه و اداره می‌پردازد. مواد مضر جذب شده از طریق ترکیب میکروارگانیسم در خاک به مواد مغذی برای تغذیه گیاه تبدیل می‌شود. این دستگاه با استفاده از ریشه گیاه نه برگ آن به جذب آلاینده‌ها و مواد سمی موجود در هوا می‌پردازد و می‌تواند علاوه بر اکسیژن سازی به زیبایی محیط نیز کمک نماید.
undefined استارتاپ mobike
سال تاسیس: ۲۰۱۵
دفتر مرکزی: چین

موبایک یک شرکت در زمینه دوچرخه اشتراکی با هدف کاهش استفاده از خودروهای تک سرنشین است. این شرکت از چهارمین نسل دوچرخه‌های اشتراکی یعنی دوچرخه شناور استفاده می‌کند. کاربران این سرویس‌، می‌توانند به سادگی و تنها با استفاده از تلفن همراه خود و کیف پول الکترونیکی، از مبدا تا مقصد خود، از این دوچرخه‌ها استفاده کنند و در هر زمان و مکانی، آن را برای دسترسی کاربر بعدی (بدون نیاز به محل مشخص) پارک و قفل نمایند.
undefined برای آشنایی با استارتاپ های بیشتر به سایت برناک رجوع کنید.undefined u.to/ZzcdGg
@bornac

۶:۴۰

thumnail
undefinedقبیله‌هایی که رهبری می‌کنیمدر این سخنرانی ست گادین بحث می‌کند که اینترنت به #بازاریابی انبوه پایان داده و یک واحد اجتماعی انسانی را از گذشته دور زنده کرده است: گادین میگوید در دنیای امروز باید به عنوان یک قبیله یا جامعه به #برند یا #کسب‌_و_کار خود نگاه کنید. به اعتقاد او قبیله‌ها بر اساس #ایده‌ها و ارزش‌های مشترک شکل می‌گیرند و به مردم عادی قدرت #رهبری و ایجاد تغییرات بزرگ را می‌دهند.‌گودین امروز به ما می‌آموزد که رهبران دنیا، چگونه رهبر شدند. از نظر او مهم‌ترین ویژگی رهبران این است که دقیقا می‌دانند چه کاری می‌خواهند انجام دهند و به دنبال ایجاد چه نوع تغییری در جامعه هستند.در واقع، رهبران درک عمیقی از مسائل، مشکلات و شرایط موجود دنیای خود دارند و همه تلاش خود را متمرکز بر این می‌کنند که شرایط را تغییر دهند.
#ویدیو
@bornac

۸:۵۴

thumnail
undefined توصیه‌های جک ما به جوانان علاقه‌مند به کارآفرینی
جک ما، کارآفرین و مدیرعامل موفق کمپانی علی‌بابا، در پاسخ به سوال "اگر به 25 سالگی بازمی‌گشتید چه می‌کردید؟" ضمن بازگو کردن برخی از تجربیات خود از کارآفرینی و دنیای کسب و کار، توصیه‌های آموزنده و مهمی را به علاقمندان به کارآفرینی ارائه می دهد و می‌گوید که هر دهه از عمر خود را بهتر است چطور بگذرانید.
#ویدیو
@bornac

۸:۱۴

thumnail
undefinedچطور یک نام مناسب برای برند خود انتخاب کنیم؟undefinedاز اولین قدم‌های ایجاد یک برند قوی، انتخاب نامی مناسب و به یادماندنی برای آن است.اما برای انتخاب این نام باید چه اصولی را رعایت کنیم؟
undefined‌در این تدتاک به سه قدم اساسی اشاره شده که میتواند برای انتخاب یک نام برند قوی و مناسب به ما کمک کند.
#ویدیو@bornac

۵:۱۱

undefined تحلیل ارزش ویژه برند (مدل BAV)
مدل BAV یک از مدل های معروف برای تحلیل ارزش برند هست که در اثر یکی از گسترده‌ترین برنامه‌های تحقیقاتی در زمینه‌ی برندینگ تدوین شده است. برای طراحی این مدل با بیش از صدها هزار نفر از مردم از ۳۲ کشور مختلف جهان مصاحبه شده و اطلاعات مربوط به سیزده هزار برند جمع‌آوری شده است.
مدل BAV با جمع‌آوری دیدگاه‌های مشتریان یک برند، طبق ۴ شاخص زیر معرفی می‌شود:
undefinedشاخص‌های مدل BAV برای تحلیل ارزش برند
undefined تمایز (Differentiation)تمایز نقطه شروع برای همه برندهاست؛ و میزان تفاوت برند ما نسبت به سایر برندهای مشابه بازار را از دیدگاه مشتریان و مخاطبان نشان می‌دهد.
undefined ارتباط (Relevance)ارتباط میزان جذابیت یک برند را ارزیابی می‌کند. به عبارت دیگر میزان ارتباط برند، نشان می‌دهد که برند شما تا چه اندازه برای مشتریان مناسب است.
undefined اعتبار یا کیفیت ادراک شده (Esteem)اعتبار یا کیفیت ادراک شده یا ادراک مشتری در مورد افزایش محبوبیت یک برند است و نشان می‌دهد که برند شما تا چه میزان در ذهن مشتریانتان اعتبار و ارزش دارد و مشتریان شما تا چه حد برند شما را باکیفیت می‌دانند.
undefined دانش (Knowledge)میزان دانش مشتری به معنای میزان عمق آگاهی او از برند و درک او از هویت برند شما و به طور کلی آشنایی او با برند و محصولات شماست.
undefinedترکیب دو شاخص تمایز و میزان ارتباط، میزان “قدرت برند” یا Brand Strength را تعیین می‌کنند. قدرت برند میزان موفقیت و رشد یک برند در آینده رو پیش بینی میکند.
undefinedدو شاخص اعتبار و دانش مشتری از برند نیز در کنار همدیگر، رفعت برند یا Brand Stature را می‌سازند. رفعت برند میزان اعتبار و شهرت یک برند در گذشته را نشان میدهد.
undefined مقاله کامل رو در سایت برناک بخونید
undefined https://bornac.ir/mag/brand-asset-valuator-model/
@bornac

۸:۴۴