۹ آبان
ارزیابی اعتماد بین شرکا.pdf
۲۳۷.۷ کیلوبایت
۱۳:۳۱
الگوی شکلگیری نوآوری اجتماعی در جهادسازندگی.pdf
۶۷۶.۷۳ کیلوبایت
۱۳:۴۹
0TF2Q-1. 402.07.15 اقتصاد خودروهاي برقي گزارش نخست.pdf
۶.۴۸ مگابایت
۱۳:۵۳
تدوین راهبرد فناوری های خودروی خودران با رویکرد ماتریس جذابیت - توانمندی.pdf
۱.۰۸ مگابایت
۱۶:۲۶
چگونه ویژگی های صنعت بر فرارسی فناورانه بنگاه دیرآمده تاثیر می گذارد؟ موردکاوی یک بنگاه خودروسازی ایرانی.pdf
۹۴۵.۹۷ کیلوبایت
۱۶:۳۳
چالش های توسعه موتور ملی.pdf
۵۰۳.۵۸ کیلوبایت
۱۶:۳۸
شناسایی راهبردهای همکاری مشترک شرکت های دانش بنیان با زنجیره تامین و توسعه محصول خودروسازی.pdf
۴.۱۲ مگابایت
۱۶:۵۲
قابلیت های عملیاتی به عنوان یکی از پیش شرط های حضور در شبکه تامین جهانی صنعت قطعه سازی خودرو؛ تحلیل چندموردی.pdf
۱.۶۵ مگابایت
۱۶:۵۶
Article.pdf
۱۰۱۴.۰۸ کیلوبایت
۱۷:۰۱
تبیین مدل معادلات ساختاری چابکی فرآیند طراحی و توسعه محصول جدید با تمرکز بر طراحی پلتفرم خودروی ایرانی.pdf
۶۵۲.۶۹ کیلوبایت
۱۷:۰۵
1116953.pdf
۱.۰۷ مگابایت
۱۷:۱۱
۱۰ آبان
ارائه الگوی عوامل عملکردی تاب آوری پایدارزنجیره تامین صنعت قطعه سازی خودروایران با رویکرد توسعه صادرات.pdf
۹۱۳.۸۸ کیلوبایت
۱۲:۰۵
نقش آمیخته بازاریابی در توسعه صادرات قطعه سازی خودرو.pdf
۲۹۳.۵۸ کیلوبایت
۱۲:۱۸
Familiarity-with-the-auto-parts-industry-Opportunities-threats-and-suggestions-on-how-to-enter.pdf
۴۰۰.۸۱ کیلوبایت
۱۲:۵۸
۱۲ آبان
۱۷:۳۳
۱۳ آبان
SCI_Volume 24_Issue 6_Pages 3345-3354.pdf
۳.۳۵ مگابایت
۷:۳۳
حلقه های مفقوده در مدیریت ایران ناسیونال ج1.pdf
۷.۳۵ مگابایت
۸:۲۲
حلقه های مفقوده در مدیریت ایران ناسیونال.pdf
۴.۷۴ مگابایت
۸:۲۲
۱۵ آبان
20170.pdf
۵.۷۵ مگابایت
۹:۰۰
۱۸ آبان
۱۷:۲۹