۲۰ تیر ۱۴۰۲
بازارسال شده از اتفاقات
۱۶:۴۱
بازارسال شده از اتفاقات
۱۶:۴۱
بازارسال شده از اتفاقات
۱۶:۴۱
بازارسال شده از اتفاقات
۱۶:۴۱
بازارسال شده از اتفاقات
۱۶:۴۱
بازارسال شده از اتفاقات
تغییرات ترالی اورژانس ویرایش هشتم
۱۶:۴۱
۲۱ تیر ۱۴۰۲
بازارسال شده از سرپرستاران
۱۴:۳۲
بازارسال شده از سرپرستاران
۱۴:۳۲
۱ مرداد ۱۴۰۲
بازارسال شده از سرپرستاران
دستورالعمل نمونه گیری و کشت
۱۲:۱۶
بازارسال شده از سرپرستاران
نمونه گیری کشت ادرار و خون .mp3
۰۸:۰۲-۷.۱۵ مگابایت
۱۲:۱۶
۲ مرداد ۱۴۰۲
بازارسال شده از Midwives.....
دستورالعمل انتقال نوزاد دانشگاه علومپزشکی شیراز ( اداره سلامت کودکان و نوزادان)
۳:۴۳
۳ مرداد ۱۴۰۲
بازارسال شده از گروه آموزشی بیمارستان خرامه
۸:۴۶
بازارسال شده از گروه آموزشی بیمارستان خرامه
سلام همکاران گرامی توجه داشته باشید منشور حقوق بیمار پنج آیتم هست،لطفا ایتم ها رو به ترتیب بلد باشید
۸:۴۶
۶ مرداد ۱۴۰۲
بازارسال شده از گروه آموزشی بیمارستان خرامه
omid reza keshavarz: خلاصه بحران (Dis aster) جهت پرسنلomid reza keshavarz: omid reza keshavarz: سیستم فرماندهی حوادث بیمارستان (HICS) omid reza keshavarz: [۲۰۲۰/۱۲/۱۷، ۱۷:۱۳] Keshavarz: در ابتدا در هر بیمارستان جهت مدیریت بحران چارتی با عنوان HICS وجود دارد مخفف HOSPITAL Incident command system سیستم فرماندهی حوادث بیمارستان که باید چارت جانشین هم داشته باشد هدف از این چارت این است که در مواقع بحران فراییندهای بروکراسی به حداقل برسد و اقدامات سریع در جهت مدیریت بحران انجام شود جهت فعال سازی به موقع طبق نمودار چارت به صورت آبشاری فعال می شود یعنی هر کدام از افراد چارتhicsباید شماره تماس پست زیر مجموعه خود را قبل از بحران جهت اطلاع به ایشان در مواقع بحران داشته باشند بسته به وسعت بحران ممکن است در یک بحران مثل تصادفات ۵ جایگاه اول فعال شود و یا در بحران هایی مثل زلزله همه ی چارت فعال شودomid reza keshavarz: در لحظه اول حادثه سوپروایزر ،فرمانده حادثه است و چارت Hics رو فعال می کندomid reza keshavarz: تریاژ در بحران به روش start رنگ بندی و هر بیمار حداکثر ۱ دقیقه انجام میشهomid reza keshavarz: اگر حادثه رخ داد شما اولین نفر به سوپروایز اطلاع میدهیدomid reza keshavarz: مکان تریاژ start. در محوطه رو به روی درب اسکرینomid reza keshavarz: خروج اظرار ها بخش اداری از قسمت کوهورت که باید باز باشد و کلید ان در دسترس ، بخش داخلی و سی سی یو از کنار نمازخانه و اتاق سابق سوپروایز اموزشی ، دیالیز درب ورودی جدید به سمت تاسیسات ، اورژانس درب ورودی اصلی و درب ورودی که الان اتاق رست انتظامات هستomid reza keshavarz: اخرین اموزش اطفا حریق و کار با کپسول اتش نشانی اسفند ۱۴۰۱omid reza keshavarz: ۵ مخاطره اول بیمارستان:اپیدمی ها(بیماری های تنفسی کووید )۲- اورولود ناشی از حوادث ترافیکی و... ۳-اتش سوزی بخش های مختلف بیمارستان ۴-زلزله ۵- قطع برق ،اب ،ازکار افتادن سیستم تهویه وسرمایش و...omid reza keshavarz: مکان ها پرخطر از نظر اتش سوزی انبار مرکزی ، بایگانی مدارک پزشکی ،۳- سنترال اکسیژن ، موتورخانه و تاسیات ، اتاق عمل ، ازمایشگاهomid reza keshavarz: انبار بخش ها از نظر آتش سوزی پر خطرomid reza keshavarz: جای فایرباکس ها بخش خود را بدانید(جعبه های قرمز رنگ ،شلنگ آب )omid reza keshavarz: جای کپسول های آتش نشانی بخش خود، کنار هر کپسول شیوه استفاده و نوع کپسول ها نوشته شده استomid reza keshavarz: omid reza keshavarz: در هر بیمارستان جهت مدیریت بحران ، اتاقی تحت عنوان Hcc اتاق فرماندهی بیمارستان می باشد که در بیمارستان خرامه ،با توجه به امکانات اتاق ریاست از سال های قبل به این امر اختصاص یافته استomid reza keshavarz: جهت مدیریت بهتر بحران ها، بیمارستان تفاهم نامه هایی با سایر ادارات از جمله هلال احمر ، نیروی انتظامی ، درمانگاه تامین اجتماعی ، بیمارستان سروستان ، سپاه و اداره برق ،شهرداری ، داروخانه دکتر ضیا پور و.... دارد نمونه : همکار پرسنل سپاه و بسیج و در گندزدایی محیط بیمارستان و... در دوران کووید ، و یا همکاری ۱۱۵ و هلال احمر و تامین اجتماعی در انتقال و اعزام مصدومین جهت تامین نیرو در زمان بحران برنامه حضور اورژانسی جهت کلیه بخش ها بیمارستان خصوصا درمان به از سال ها قبل نوشته میشود و در اتاق سوپروایزری موجود می باشد
۱۹:۲۳
۷ مرداد ۱۴۰۲
بازارسال شده از سرپرستاران
داروهای جعبه اورژانس سری دوم
۶:۳۷
۸ مرداد ۱۴۰۲
بازارسال شده از سرپرستاران
مواردی که باید پرسنل در جریان باشند
سیاست های آموزش به بیماربیماری های شایع بخش و دستورالعمل های خودمراقبتیآموزشهای بدو ورود حین بستری،حین ترخیصنیازهای آموزشی بیماران در سه ماهه اولاطلاع از کمیته های آموزش به بیمار درون بخشی و بیمارستانیمصوبات کمیته آموزش به بیمار درون بخشی و بیمارستانیدرصد اثربخشی آموزش به بیمارمنشور حقوق بیماردرصد رضایت پرسنل و بیماران و اقدامات صورت گرفته جهت افزایش رضایت خط مشی های صیانت از حقوق شهروندیمنشور حقوق بیماردرصد رضایت پرسنل و بیماران و اقدامات صورت گرفته جهت افزایش رضایت خط مشی های صیانت از حقوق شهروندیروشهای متفاوت شکایت
سیاست های آموزش به بیماربیماری های شایع بخش و دستورالعمل های خودمراقبتیآموزشهای بدو ورود حین بستری،حین ترخیصنیازهای آموزشی بیماران در سه ماهه اولاطلاع از کمیته های آموزش به بیمار درون بخشی و بیمارستانیمصوبات کمیته آموزش به بیمار درون بخشی و بیمارستانیدرصد اثربخشی آموزش به بیمارمنشور حقوق بیماردرصد رضایت پرسنل و بیماران و اقدامات صورت گرفته جهت افزایش رضایت خط مشی های صیانت از حقوق شهروندیمنشور حقوق بیماردرصد رضایت پرسنل و بیماران و اقدامات صورت گرفته جهت افزایش رضایت خط مشی های صیانت از حقوق شهروندیروشهای متفاوت شکایت
۱۰:۴۷
بازارسال شده از سرپرستاران
مصوبات کمیته آموزش به بیمار.docx
۱۴.۰۷ کیلوبایت
مصوبات کمیته آموزش به بیمار
۱۰:۴۸