۸:۱۷
۷:۳۲
۸:۵۱
۱۰:۴۳
۹:۰۱
۱۱:۲۲
۸:۲۳
هفت پرسش استراتژیک که باید به آن پاسخ دقیق بدهید،
مشتری اصلی شما کیست؟
ارزشهای اسای شما چگونه مشتریها، کارکنان و سهامداران را اولویتبندی میکنند؟
کدام متغیرهای کلیدی عملکرد را رصد میکنید؟
چه خطوط قرمز استراتژیکی را تعیین کردهاید؟
چگونه تنش خلاق ایجاد میکنید؟
چگونه کارکنان شما متعهدِ کمک به یکدیگر میشوند؟
چه عدم قطعیتهای استراتژیکی خواب را از شکا گرفته است؟
#ایده و آموزش کسب وکار پول ساز @cod_ir09024092424
مشتری اصلی شما کیست؟
ارزشهای اسای شما چگونه مشتریها، کارکنان و سهامداران را اولویتبندی میکنند؟
کدام متغیرهای کلیدی عملکرد را رصد میکنید؟
چه خطوط قرمز استراتژیکی را تعیین کردهاید؟
چگونه تنش خلاق ایجاد میکنید؟
چگونه کارکنان شما متعهدِ کمک به یکدیگر میشوند؟
چه عدم قطعیتهای استراتژیکی خواب را از شکا گرفته است؟
#ایده و آموزش کسب وکار پول ساز @cod_ir09024092424
۱۰:۳۴
۱۸:۳۶
۱۶:۵۷
چرا پنل هوشمند پستی cod24:
دریافت بارکد رهگیری ۲۴ ساعتهسرویس های مختلف پرداخت مثل پرداخت در محل کرایه در مقصد نقدی و ...درگاه پرداخت اختصاصی ارسال وضعیت های مختلف پستی گزینه جمع آوری مرسولاتگزارش گیری ماهانهپشتیبانی ۲۴ ساعتهو...شما با داشتن پنل پستی هوشمند cod24 میتونید بدون مراجعه به دفاتر پستی تمام کارهای پستی و مدیریت سفارشات خود را انجام دهید0902409242402191693024www.cod24.ir
دریافت بارکد رهگیری ۲۴ ساعتهسرویس های مختلف پرداخت مثل پرداخت در محل کرایه در مقصد نقدی و ...درگاه پرداخت اختصاصی ارسال وضعیت های مختلف پستی گزینه جمع آوری مرسولاتگزارش گیری ماهانهپشتیبانی ۲۴ ساعتهو...شما با داشتن پنل پستی هوشمند cod24 میتونید بدون مراجعه به دفاتر پستی تمام کارهای پستی و مدیریت سفارشات خود را انجام دهید0902409242402191693024www.cod24.ir
۷:۴۶
اثر لنگر
اثر لنگر (Anchoring effect)، به این نکته مهم اشاره دارد که انسانها برای قضاوت درباره یک پدیده، آن را با پدیدهها و تجربیات قبلیشان مقایسه میکنند
برای مثال، وقتی به یک مشتری محصول جدیدی را پیشنهاد میدهیم، او آن محصول جدید را بر اساس تجربیات قبلیاش، مثل خرید محصولات جدید رقبا یا خرید محصولات کنونیمان در گذشته، ارزیابی میکند
برای همین، هنگامی که مشتری پیشنهاد یا محصول یا شرایطمان را قضاوت میکند، حتما باید متوجه شویم ما را با چه کسی مقایسه میکند
مثلا ممکن است مشتری به ما بگوید «محصولتان گران است». در این حالت، به جای توضیح دلایل گران بودن محصول یا منافع آن، ابتدا باید ببینیم مشتری بر اساس مقایسه محصول ما با چه محصولی به این نتیجه رسیده است که محصولمان گران است
وقتی چارچوب مرجع مشتری را بشناسیم، راحتتر میتوانیم قضاوت او را اصلاح یا رد کنیم.
اثر لنگر (Anchoring effect)، به این نکته مهم اشاره دارد که انسانها برای قضاوت درباره یک پدیده، آن را با پدیدهها و تجربیات قبلیشان مقایسه میکنند
برای مثال، وقتی به یک مشتری محصول جدیدی را پیشنهاد میدهیم، او آن محصول جدید را بر اساس تجربیات قبلیاش، مثل خرید محصولات جدید رقبا یا خرید محصولات کنونیمان در گذشته، ارزیابی میکند
برای همین، هنگامی که مشتری پیشنهاد یا محصول یا شرایطمان را قضاوت میکند، حتما باید متوجه شویم ما را با چه کسی مقایسه میکند
مثلا ممکن است مشتری به ما بگوید «محصولتان گران است». در این حالت، به جای توضیح دلایل گران بودن محصول یا منافع آن، ابتدا باید ببینیم مشتری بر اساس مقایسه محصول ما با چه محصولی به این نتیجه رسیده است که محصولمان گران است
وقتی چارچوب مرجع مشتری را بشناسیم، راحتتر میتوانیم قضاوت او را اصلاح یا رد کنیم.
۱۸:۵۴
خبر خوب!اکنون سرویس خدمات سریع و مطمئن الوپیک در cod24.
اگر ساکن شهرهای تهران، شیراز و کرج هستید از این پس میتوانید برای ارسال درون شهری از سرویس الوپیک در پنل cod24 استفاده کنید.
ویژگیها:- تحویل در سریعترین زمان ممکن- پیگیری لحظهای سفارشات- پشتیبانی حرفهای و ۲۴ ساعته
با ما هر روز بهتر باشید:www.cod24.ir 02191693024
اگر ساکن شهرهای تهران، شیراز و کرج هستید از این پس میتوانید برای ارسال درون شهری از سرویس الوپیک در پنل cod24 استفاده کنید.
ویژگیها:- تحویل در سریعترین زمان ممکن- پیگیری لحظهای سفارشات- پشتیبانی حرفهای و ۲۴ ساعته
با ما هر روز بهتر باشید:www.cod24.ir 02191693024
۷:۵۵
پنل پستیدر واقع یک راه ارتباطی بین شما و اداره پست هست.که برای ارسال کالاهای شما طراحی شده.️پنل پستی cod24️اومده براتون امکاناتی از قبیل :گرفتن بارکد آنیارسال کد رهگیریخدمات پرداخت در محل و کرایه در مقصدو ثبت اطلاعات مشتری در پنل، توسط خودتون
پس اگه هنوزم پنل پستی cod24 رو نداری!!زود بیا به آدرس سایت زیر و ثبت نام کن.تا دیگه تو باجه های دفاتر پستی معطل نشی️https://www.cod24.ir/
پس اگه هنوزم پنل پستی cod24 رو نداری!!زود بیا به آدرس سایت زیر و ثبت نام کن.تا دیگه تو باجه های دفاتر پستی معطل نشی️https://www.cod24.ir/
۱۸:۴۵
۸:۰۱
تله مشتری یا "Customer trap"
به استراتژیها یا تکنیکهایی اطلاق میشود که شرکتها و کسبوکارها برای جذب و حفظ مشتریان به کار میبرند، به طوری که مشتری احساس میکند مجبور است یا به نفع اوست که به استفاده از خدمات یا محصولات آن کسبوکار ادامه دهد.
انواع تلههای مشتری
قراردادهای طولانیمدت: برخی شرکتها قراردادهای طولانیمدتی ارائه میدهند که مشتری را ملزم به استفاده از خدمات آنها برای مدتزمان طولانی میکند.
هزینههای فسخ زودهنگام: اگر مشتری بخواهد زودتر از موعد قرارداد یا اشتراک خود را فسخ کند، معمولاً باید هزینههای بالایی بپردازد. این باعث میشود مشتری کمتر به تغییر سرویسدهنده فکر کند.
ایجاد اکوسیستم بسته: برخی کسبوکارها با ایجاد اکوسیستمی بسته از محصولات و خدمات، مشتری را به استفاده مداوم از آنها محدود میکنند. به عنوان مثال، شرکتهایی که محصولات سختافزاری و نرمافزاری به هم وابسته ارائه میدهند، ممکن است کاری کنند که تغییر به محصولات دیگر بسیار دشوار یا هزینهبر باشد.
اشتراکهای خودکار تمدید شونده: استفاده از اشتراکهای خودکار که پس از اتمام دوره، بهطور خودکار تمدید میشوند، میتواند مشتری را درگیر نگه دارد، حتی اگر دیگر به آن محصول نیاز نداشته باشد.
قفل کردن دادهها یا اطلاعات مشتری: برخی شرکتها اطلاعات مهم مشتری را بهگونهای ذخیره میکنند که انتقال این اطلاعات به سیستم یا سرویس دیگری دشوار باشد.
به استراتژیها یا تکنیکهایی اطلاق میشود که شرکتها و کسبوکارها برای جذب و حفظ مشتریان به کار میبرند، به طوری که مشتری احساس میکند مجبور است یا به نفع اوست که به استفاده از خدمات یا محصولات آن کسبوکار ادامه دهد.
انواع تلههای مشتری
قراردادهای طولانیمدت: برخی شرکتها قراردادهای طولانیمدتی ارائه میدهند که مشتری را ملزم به استفاده از خدمات آنها برای مدتزمان طولانی میکند.
هزینههای فسخ زودهنگام: اگر مشتری بخواهد زودتر از موعد قرارداد یا اشتراک خود را فسخ کند، معمولاً باید هزینههای بالایی بپردازد. این باعث میشود مشتری کمتر به تغییر سرویسدهنده فکر کند.
ایجاد اکوسیستم بسته: برخی کسبوکارها با ایجاد اکوسیستمی بسته از محصولات و خدمات، مشتری را به استفاده مداوم از آنها محدود میکنند. به عنوان مثال، شرکتهایی که محصولات سختافزاری و نرمافزاری به هم وابسته ارائه میدهند، ممکن است کاری کنند که تغییر به محصولات دیگر بسیار دشوار یا هزینهبر باشد.
اشتراکهای خودکار تمدید شونده: استفاده از اشتراکهای خودکار که پس از اتمام دوره، بهطور خودکار تمدید میشوند، میتواند مشتری را درگیر نگه دارد، حتی اگر دیگر به آن محصول نیاز نداشته باشد.
قفل کردن دادهها یا اطلاعات مشتری: برخی شرکتها اطلاعات مهم مشتری را بهگونهای ذخیره میکنند که انتقال این اطلاعات به سیستم یا سرویس دیگری دشوار باشد.
۹:۳۱
۱۳:۴۹
۱۰:۵۶
۱۴:۰۳
۸:۵۴