۲۳ مرداد ۱۴۰۲
براى يك فروش موفق، بايد از قبل امادگى داشته باشيد" />
استراتژى ها- بايد ها و نبايد ها- مشخص باشه.بدونيد چطور شروع كنيدچطور ارتباط ايجاد كنيدچطور اعتماد ايجاد كنيدچه سوالاتى بپرسيدچطور محصولاتتون/خدماتتون رو معرفى كنيداگه مشترى اعتراض داشت چى بگىاگه مشترى حد و مرز خودش رو ندونست چى كار كنىاگر فروش نهايى نشد چى كار كنىاگر مشترى تخفيف خواست چى بگىو …
يادتون باشه، آمادگى قبل از رو به رو شدن با مشترى اتفاق ميوفته نه همون زمان!
استراتژى ها- بايد ها و نبايد ها- مشخص باشه.بدونيد چطور شروع كنيدچطور ارتباط ايجاد كنيدچطور اعتماد ايجاد كنيدچه سوالاتى بپرسيدچطور محصولاتتون/خدماتتون رو معرفى كنيداگه مشترى اعتراض داشت چى بگىاگه مشترى حد و مرز خودش رو ندونست چى كار كنىاگر فروش نهايى نشد چى كار كنىاگر مشترى تخفيف خواست چى بگىو …
يادتون باشه، آمادگى قبل از رو به رو شدن با مشترى اتفاق ميوفته نه همون زمان!
۱۰:۴۴
۲۵ مرداد ۱۴۰۲
برای فاکتورهایی که مشتری میخواد چک بده
حتمــــــا قبــل از ارســــال چـــک، تصـــویــر چـــک رو بفرستـــه که صحـــت چـــک رو حســـابداری تاییـــد کــنه
که نه ما و نه مشتری وقت و هزینش گرفته نشه
حتمــــــا قبــل از ارســــال چـــک، تصـــویــر چـــک رو بفرستـــه که صحـــت چـــک رو حســـابداری تاییـــد کــنه
که نه ما و نه مشتری وقت و هزینش گرفته نشه
۷:۱۴