۱۱ شهریور ۱۴۰۲
بازارسال شده از گروه ریرا
سلام و روز به خیر به همه دوستانان شاءالله زیارات محرمی همگی قبول باشد.
عزیزانی که در دو سه جلسه اخیر همراهمان بودند، در جریان مسیر جدید و طرح نوی نوشتن و تمرین دنباله داری را برای نوشتن یک صحنه داشته اند.در ادامه می خواهیم این مسیر را به یه رویداد بیرونی گره بزنیم.
حدود پنج ماه دیگر، یعنی انتهای دی ماه یک مسابقه برگزار می شود به نام داستان حماسیکه در چند رشته داستان کوتاه و رمان، آثار را بدون محدودیت سنی و تعداد می پذیرد.
به نظرم می رسد، این مسابقه مسیر و روش چهارچوب مندی برای نوشتن داستان برای همه کسانی است که می خواهند به طور جدی در عرصه داستان نویسی ورود پیدا کنند.
از طرف دیگر طرحی که هفته پیش شروع کردیم یعنی نوشتن یک صحنه از ماجرای یکی از جنگ های چریکی امیرالمومنین یک مصداق عالی برای این گونه ادبی است.
برای همین از همه دوستانی که تمایل به شرکت در این جشنواره و نوشتن یک داستان کوتاه را دارند، دعوت می کنم در جلسه طرح و برنامه ریزی برای نوشتن داستان شرکت کنند.
لطفا همه کسانی که چنین علاقه ای را دارند، اسامی خودشان را برای خانم بیگدلی بفرستند.
پی نوشت:1. در طول این دوره، علاوه بر بحث های کارگاهی، مشاوره فردی روی هم کار هم خواهیم داشت.2. جدیت و اهتمام به نوشتن تمرین ها و رفع اشکالات خیلی جدی تر از فضای عمومی کلاس پیگیری خواهد شد.3. کسانی که فعلا علاقه ای به شرکت در این جشنواره ندارند، سیر معمولی تمرینات نوشتن را در کلاس خواهند داشت
عزیزانی که در دو سه جلسه اخیر همراهمان بودند، در جریان مسیر جدید و طرح نوی نوشتن و تمرین دنباله داری را برای نوشتن یک صحنه داشته اند.در ادامه می خواهیم این مسیر را به یه رویداد بیرونی گره بزنیم.
حدود پنج ماه دیگر، یعنی انتهای دی ماه یک مسابقه برگزار می شود به نام داستان حماسیکه در چند رشته داستان کوتاه و رمان، آثار را بدون محدودیت سنی و تعداد می پذیرد.
به نظرم می رسد، این مسابقه مسیر و روش چهارچوب مندی برای نوشتن داستان برای همه کسانی است که می خواهند به طور جدی در عرصه داستان نویسی ورود پیدا کنند.
از طرف دیگر طرحی که هفته پیش شروع کردیم یعنی نوشتن یک صحنه از ماجرای یکی از جنگ های چریکی امیرالمومنین یک مصداق عالی برای این گونه ادبی است.
برای همین از همه دوستانی که تمایل به شرکت در این جشنواره و نوشتن یک داستان کوتاه را دارند، دعوت می کنم در جلسه طرح و برنامه ریزی برای نوشتن داستان شرکت کنند.
لطفا همه کسانی که چنین علاقه ای را دارند، اسامی خودشان را برای خانم بیگدلی بفرستند.
پی نوشت:1. در طول این دوره، علاوه بر بحث های کارگاهی، مشاوره فردی روی هم کار هم خواهیم داشت.2. جدیت و اهتمام به نوشتن تمرین ها و رفع اشکالات خیلی جدی تر از فضای عمومی کلاس پیگیری خواهد شد.3. کسانی که فعلا علاقه ای به شرکت در این جشنواره ندارند، سیر معمولی تمرینات نوشتن را در کلاس خواهند داشت
۶:۲۷
بازارسال شده از حوزه هنری انقلاب اسلامی
۶:۲۷
۲۰ مهر ۱۴۰۲
کارگاه داستان ری را ۱۴۰۲.۷.۱۹.mp3
۰۱:۲۰:۲۱-۳۶.۷۸ مگابایت
۷:۴۰
کارگاه داستان ری را۱۴۰۲.۷.۱۹
۷:۴۱
۲۵ مهر ۱۴۰۲
بازارسال شده از رویداد کتاب📖
۶:۲۸
بازارسال شده از رویداد کتاب📖
۶:۲۹
۷ آبان ۱۴۰۲
بازارسال شده از کتاب بازی
۱۶:۲۴
بازارسال شده از باشگاه ادبی بانوی فرهنگ
۱۶:۲۵
بازارسال شده از باشگاه ادبی بانوی فرهنگ
۱۶:۲۵
۱۸ آذر ۱۴۰۲
بازارسال شده از رویداد کتاب📖
۹:۳۱
۴ فروردین
بازارسال شده از مهرآب
بسم الله
دوران تلخیص و عصارهگیری
چند روز پیش کانال آیت الله حائری که رضوان خدا بر او باد؛ مطلبی گذاشت درباره نماز حضرت آقاوارد نماز شد!من با رهبر انقلاب، در زمان ریاست جمهوری، نماز مغرب و عشاء می خواندم. توی دفترشان دو نفر بودیم. ایشان امام جماعت بود. من هم تنها بودم. دیدم همین که گفت «الله اکبر»، رفت توی نماز! واقعاً #وارد_نماز_شد. من وقتی میگویم واقعاً وارد نماز شد، میفهمم دارم چه می گویم! وارد نماز شدن به این نیست که آدم عبارات و معنا را بفهمد. اینها وارد نماز شدن نیست. انسان چقدر باید در طول روز دقت کرده باشد که در معاشرتش حتی یک #مظلمه هم پیش نیاید تا بتواند اینطور وارد نماز شود! آنوقت اینهمه مسؤولیتها را هم داشته باشد.
چند روز پیش؛ استاد اخوت در کلاس تدبر ادبی گفتند؛ هیچ سورهای مانند سوره بقره کتاب بودن را بیان نکرده است. کتابی که ذلک الکتاب است و برای هدی للمتقین نازل شده است. خب تا وقتی کتاب را نفهمی، آن هدایت برای متقین را هم پیدا نمیکنی. هی قرآن را میخوانید که خوانده باشید؛ یک بار به نیت فهم کتاب سوره بقره را بخوانید.
حالا من آدم یک لاقبای معمولی چند روز است که دارم به همین چند خط کوتاه فکر میکنم.آن جور نماز خواندن و این جور قرآن خواندن به تمناهایم پا گذاشتهاند.قسمتی هر چند کمرنگ از چهارچوب تفکرم رفته است به دنبال چگونگی این ماجرا.چه طور چنین اتفاقی افتاده است؟ چه طور چنین امور بینظیری که تا همین دوران معاصر در میان سلسله عالمان و عارفان بود؛ به حوزه خواستنها و نیازهای من معمولی رسیده است؟
https://ble.ir/mehr_o_ab
دوران تلخیص و عصارهگیری
چند روز پیش کانال آیت الله حائری که رضوان خدا بر او باد؛ مطلبی گذاشت درباره نماز حضرت آقاوارد نماز شد!من با رهبر انقلاب، در زمان ریاست جمهوری، نماز مغرب و عشاء می خواندم. توی دفترشان دو نفر بودیم. ایشان امام جماعت بود. من هم تنها بودم. دیدم همین که گفت «الله اکبر»، رفت توی نماز! واقعاً #وارد_نماز_شد. من وقتی میگویم واقعاً وارد نماز شد، میفهمم دارم چه می گویم! وارد نماز شدن به این نیست که آدم عبارات و معنا را بفهمد. اینها وارد نماز شدن نیست. انسان چقدر باید در طول روز دقت کرده باشد که در معاشرتش حتی یک #مظلمه هم پیش نیاید تا بتواند اینطور وارد نماز شود! آنوقت اینهمه مسؤولیتها را هم داشته باشد.
چند روز پیش؛ استاد اخوت در کلاس تدبر ادبی گفتند؛ هیچ سورهای مانند سوره بقره کتاب بودن را بیان نکرده است. کتابی که ذلک الکتاب است و برای هدی للمتقین نازل شده است. خب تا وقتی کتاب را نفهمی، آن هدایت برای متقین را هم پیدا نمیکنی. هی قرآن را میخوانید که خوانده باشید؛ یک بار به نیت فهم کتاب سوره بقره را بخوانید.
حالا من آدم یک لاقبای معمولی چند روز است که دارم به همین چند خط کوتاه فکر میکنم.آن جور نماز خواندن و این جور قرآن خواندن به تمناهایم پا گذاشتهاند.قسمتی هر چند کمرنگ از چهارچوب تفکرم رفته است به دنبال چگونگی این ماجرا.چه طور چنین اتفاقی افتاده است؟ چه طور چنین امور بینظیری که تا همین دوران معاصر در میان سلسله عالمان و عارفان بود؛ به حوزه خواستنها و نیازهای من معمولی رسیده است؟
https://ble.ir/mehr_o_ab
۹:۵۱
بازارسال شده از مهرآب
از روز سقیفه که دست شیعه از حکومت امامش کوتاه شد تا چند قرن برای احقاق آن حق قیام کرد و شهید شد و تبعید شد. همیشه در حال اختفا و فرار و در این زمان جنگ و گریز نماز هم کوتاه میشود به نماز خوف. در این دورانی که خلفا و حاکمان به دنبال محو نام ولی الله امیرالمونین بودند؛ هسته سخت شیعه تمام تلاشش را کرد برای حفظ اصل شیعه و بدیهی هست که آن چه در هسته سخت باقی میماند اصلی ترین اعتقادات است.برای همین سالهای دور که کتب اربعه را میخواندم همیشه متعجب بودم که چرا شیخ صدوق و شیخ مفید و شیخ طوسی و باقی علما فقط از توحید و نبوت و ولایت گفتهاند؟ این چیزها که بدیهی است. چرا این قدر تکرار کرده اند؟ مدتها بعد که فهمیدم علمای شیعه همیشه آن چیزی را که در دایره اصلیترین خطر بود؛ باید حفظ می کردند و کردند
بعد از حکومت آل بویه، شیعه اعتباری رسمی پیدا کرد و وارد ساحت حکومتی هم شد. دیگر امکان حذفش به طور مطلق وجود نداشت اما تعامل با سایر حکومت های سنی و مردمشان اصل بر حفظ مسلمانی و قرار گرفتن در کنار سایر مذاهب شد تا جان و مال و ناموس شیعه محفوظ بماند و بتواند بر اساس فقه جعفری، عبادات خود را انجام دهد. چند قرن در این میان گذشت اما زعمای شیعه گامی جلوتر آمده بودند و شاخههای مختلف علوم اسلامی را بر اساس روایات اهل بیت و سیرهشان شاخ و برگ میدادند. هر چند در این میان فرق و مذاهب گوناگون هم سربرآورد اما تنه شیعه آنچنان مستحکم شده بود که در طول زمان بتواند شاخ و برگهای جدید را به بار بیاورد یا اضافات را هرس کندو هنوز فاصلهها بود تا درک جامعه کبیره و هنوز مسیر سلوک برای دستیابی به باطن ولایت تنها در میان اندک علما و عرفا وجود داشت؛ افرادی انگشت شمار که متعبد به آداب مراقبتهای خاص و ادعیه ماثوره بودند. و مردم شیعه در دایره همان واجبات در زمان پیش میآمدند و هنوز بستری تکوینی برای عمومی شدن مسیر سلوک ایجاد نشده بود.
از میانههای دوران قاجار و به شکلی واضحتر از دوران مشروطه پیوند متفاوتی میان علمای شیعه و مردم شکل گرفت. مردم به امر علمایشان به میدانهای مختلف رفتند. میدان جنگ با روسیه، با استعمارگران تنباکو به دست، با سلطنتطلبان مشروطه، با قزاقهای چادرپاره کن، با امضا کنندگان کاپیتولاسیون و ...این پیوند عرصه تکوین ارتباط با ملکوت را برای مردم شیعه تغییر داد. یک دفعه مفاتیح الجنان نوشته شد و به خانههای مردم رفت. آن قدر ساده و آن قدر عجیب و غریب، خانههای همه مردم بلا استثنا به روی دعاهای روزهای اهل بیت و نمازها و اعمال و مستحبات باز شد.
اما عظیم ترین تحول در بهمن ۵۷ رخ داد و به معنای حقیقی کلمه انفجاری در عالم شکل گرفت که از جنس نور بود.یکباره آن ارتباط خاص ملکوتی که تا قرنها شبیه جویباری کوچک در میان صخرههای سخت زمانه در سلسله علما و عرفای شیعه جریان داشت و از ابتدای قرن عمومیتی هر چند اندک در میان خواص پیدا کرده بود و به رودی تبدیل شده بود به یکباره مبدل به آبشاری عظیم شد و نه تنها جمع کثیری از شیعیان که مردم فطری جهان را در میان گوارایی خودش گرفت.عرفای موی سپید کرده مکتب اهل بیت در جبهههای ایران به حال نوجوانان سیزده و چهارده ساله و جوانان برومند بیست و چند ساله حسرت میخوردند و میگفتند راه چند ده ساله ما را این جوانان در چند روز طی کردند.سن و سال مناجات شبانه و روزهداری و مراقبه و مشارطه از سنین میانسالی در این دوران به سنین نوجوانی رسید.
و الان در همین دوران است که آرزوهایی که به خاصالخواص تعلق داشت و حتی گمانش به آدمهای معمولی نمیرسید؛ تبدیل به فکر و ذکر و خواست و نیاز امثال مایی شده است.و این راز امید اصحاب آخرالزمان است. این راز قدرت گرفتن اصحاب حق است.این رمز نهایی ظهور است.
https://ble.ir/mehr_o_ab
بعد از حکومت آل بویه، شیعه اعتباری رسمی پیدا کرد و وارد ساحت حکومتی هم شد. دیگر امکان حذفش به طور مطلق وجود نداشت اما تعامل با سایر حکومت های سنی و مردمشان اصل بر حفظ مسلمانی و قرار گرفتن در کنار سایر مذاهب شد تا جان و مال و ناموس شیعه محفوظ بماند و بتواند بر اساس فقه جعفری، عبادات خود را انجام دهد. چند قرن در این میان گذشت اما زعمای شیعه گامی جلوتر آمده بودند و شاخههای مختلف علوم اسلامی را بر اساس روایات اهل بیت و سیرهشان شاخ و برگ میدادند. هر چند در این میان فرق و مذاهب گوناگون هم سربرآورد اما تنه شیعه آنچنان مستحکم شده بود که در طول زمان بتواند شاخ و برگهای جدید را به بار بیاورد یا اضافات را هرس کندو هنوز فاصلهها بود تا درک جامعه کبیره و هنوز مسیر سلوک برای دستیابی به باطن ولایت تنها در میان اندک علما و عرفا وجود داشت؛ افرادی انگشت شمار که متعبد به آداب مراقبتهای خاص و ادعیه ماثوره بودند. و مردم شیعه در دایره همان واجبات در زمان پیش میآمدند و هنوز بستری تکوینی برای عمومی شدن مسیر سلوک ایجاد نشده بود.
از میانههای دوران قاجار و به شکلی واضحتر از دوران مشروطه پیوند متفاوتی میان علمای شیعه و مردم شکل گرفت. مردم به امر علمایشان به میدانهای مختلف رفتند. میدان جنگ با روسیه، با استعمارگران تنباکو به دست، با سلطنتطلبان مشروطه، با قزاقهای چادرپاره کن، با امضا کنندگان کاپیتولاسیون و ...این پیوند عرصه تکوین ارتباط با ملکوت را برای مردم شیعه تغییر داد. یک دفعه مفاتیح الجنان نوشته شد و به خانههای مردم رفت. آن قدر ساده و آن قدر عجیب و غریب، خانههای همه مردم بلا استثنا به روی دعاهای روزهای اهل بیت و نمازها و اعمال و مستحبات باز شد.
اما عظیم ترین تحول در بهمن ۵۷ رخ داد و به معنای حقیقی کلمه انفجاری در عالم شکل گرفت که از جنس نور بود.یکباره آن ارتباط خاص ملکوتی که تا قرنها شبیه جویباری کوچک در میان صخرههای سخت زمانه در سلسله علما و عرفای شیعه جریان داشت و از ابتدای قرن عمومیتی هر چند اندک در میان خواص پیدا کرده بود و به رودی تبدیل شده بود به یکباره مبدل به آبشاری عظیم شد و نه تنها جمع کثیری از شیعیان که مردم فطری جهان را در میان گوارایی خودش گرفت.عرفای موی سپید کرده مکتب اهل بیت در جبهههای ایران به حال نوجوانان سیزده و چهارده ساله و جوانان برومند بیست و چند ساله حسرت میخوردند و میگفتند راه چند ده ساله ما را این جوانان در چند روز طی کردند.سن و سال مناجات شبانه و روزهداری و مراقبه و مشارطه از سنین میانسالی در این دوران به سنین نوجوانی رسید.
و الان در همین دوران است که آرزوهایی که به خاصالخواص تعلق داشت و حتی گمانش به آدمهای معمولی نمیرسید؛ تبدیل به فکر و ذکر و خواست و نیاز امثال مایی شده است.و این راز امید اصحاب آخرالزمان است. این راز قدرت گرفتن اصحاب حق است.این رمز نهایی ظهور است.
https://ble.ir/mehr_o_ab
۱۰:۱۷
۲۵ فروردین
بازارسال شده از مهرآب
۱۳:۴۴
۱ اردیبهشت
بازارسال شده از مهرآب
۶:۱۹
۳ خرداد
بازارسال شده از مهرآب
۵:۳۴
۲۸ خرداد
بازارسال شده از مهرآب
۶:۴۸
۸ تیر
بازارسال شده از مهرآب
پیروز انتخابات ۸ تیر جمهوری اسلامی ایران،
قطعا حضرت بقیهالله اعظم روحی و ارواحنا له الفدا هستند
گذشته
۱. پیش از انقلاب ۵۷، مردم ایران صندوق رای ندیده بودند؛ تنها در حافظه تاریخیشان حرکتهایی از خواست جمعیشان در قضیه تنباکو و مشروطه و کشف حجاب وجود داشت که در ظاهر شکست خورده بودند. اینجا ملاک بقای اسلام بود.
۲. انقلاب اسلامی ایران و صندوق رای آری یا نه، رای به جمهوریت و انتخاب اسلام به عنوان یک ساختار سیاسی و اجتماعی بود. در اینجا شبههای وجود نداشت. رای اسلام بود.
۳. پس از انقلاب ۵۷، همه با نام اسلام و ظواهر اسلامی آمده بودند، حتی مجاهدین خلق. میدان عمل در میان کسانی بود که به هر شکل نامی از اسلام میبردند.مردم در انتخاب بین اسلام ناب و اسلام مارکسیستی، اسلام ناب را انتخاب کردند
۴. در گام بعد؛ جامعه از شعارهای اسلامی عبور کردند و ملاک انتخاب اجرای اسلام شد.از آنجا به بعد عرصه انتخاب به دوگانههای زیر تبدیل شداسلام ناب و اسلام سرمایه داریاسلام ناب و اسلام آمریکایی صد البته که دشمن مقابل در هر کدام از این عرصهها با تمام توان تاخته است و از این سو ملاکهای انتخاب، گام به گام در هر انتخابات جزئیتر و حقیقیتر شده است.این مردم در هر انتخاب مورد امتحان قرار گرفتند تا میزان انطباق خودشان را و نامزدها را با اسلام بسنجند و انتخاب کنند.
۵. تا رسیدیم به امروز که سختترین انتخاب است چون دیگر نمیشود با استنباط و استدلال و نظرسنجی و تکیه به ارای نخبگان سیاسی و حتی علما به نتیجهای رسید که قلب را آرام کنداز امروز به بعد ملاک هر انطباقی قلبی است که مولفههای ایمان بیش از پیش بر آن وارد شده و مستقر شده باشد
قطعا حضرت بقیهالله اعظم روحی و ارواحنا له الفدا هستند
گذشته
۱. پیش از انقلاب ۵۷، مردم ایران صندوق رای ندیده بودند؛ تنها در حافظه تاریخیشان حرکتهایی از خواست جمعیشان در قضیه تنباکو و مشروطه و کشف حجاب وجود داشت که در ظاهر شکست خورده بودند. اینجا ملاک بقای اسلام بود.
۲. انقلاب اسلامی ایران و صندوق رای آری یا نه، رای به جمهوریت و انتخاب اسلام به عنوان یک ساختار سیاسی و اجتماعی بود. در اینجا شبههای وجود نداشت. رای اسلام بود.
۳. پس از انقلاب ۵۷، همه با نام اسلام و ظواهر اسلامی آمده بودند، حتی مجاهدین خلق. میدان عمل در میان کسانی بود که به هر شکل نامی از اسلام میبردند.مردم در انتخاب بین اسلام ناب و اسلام مارکسیستی، اسلام ناب را انتخاب کردند
۴. در گام بعد؛ جامعه از شعارهای اسلامی عبور کردند و ملاک انتخاب اجرای اسلام شد.از آنجا به بعد عرصه انتخاب به دوگانههای زیر تبدیل شداسلام ناب و اسلام سرمایه داریاسلام ناب و اسلام آمریکایی صد البته که دشمن مقابل در هر کدام از این عرصهها با تمام توان تاخته است و از این سو ملاکهای انتخاب، گام به گام در هر انتخابات جزئیتر و حقیقیتر شده است.این مردم در هر انتخاب مورد امتحان قرار گرفتند تا میزان انطباق خودشان را و نامزدها را با اسلام بسنجند و انتخاب کنند.
۵. تا رسیدیم به امروز که سختترین انتخاب است چون دیگر نمیشود با استنباط و استدلال و نظرسنجی و تکیه به ارای نخبگان سیاسی و حتی علما به نتیجهای رسید که قلب را آرام کنداز امروز به بعد ملاک هر انطباقی قلبی است که مولفههای ایمان بیش از پیش بر آن وارد شده و مستقر شده باشد
۹:۱۷
بازارسال شده از مهرآب
حال
هنوز در هیچ کجای عالم، انجام توسلات و تضرعات و ذکرها و نمازها و استغاثه به درگاه خدا برای تبدیل به خیر شدن یک اراده جمعی و تصمیم با اختیار جمع کثیر مردم، رخ نداده استو این اولین بار است که مردم آگاهانه و از روی اختیار تدبیر یک امر مدنی و مدرن مانند انتخابات ریاست جمهوری را از خداوند طلب میکنندبراب اولین بار پیوند شریعت و طریقت در جامعه ایرانی و همه دنیا آشکار شده است و این بار ملاک نه فقط رویه آشکار شریعتمداری نامزدها بلکه باطن عملکرد و نیاتشان محل مداقه و دقت قرار گرفته است و چه کسی است که نداند چنین امری چه قدر عظیم و چه قدر دشوار است. مردم ایران برای انتخابات ریاست جمهوریشان در معرض انتخاب بین کسانی قرار گرفتهاند که شهره به اسلام خواهی و انقلابی بودن هستند و الان بین تطابق حقیقت وجودی آنان با حقیقت اسلام درگیر و آشفتهاند. آزمونی بس سهمگین که برای اولین بار از امتی در اسلام گرفته میشود و این مردم هشیارانه به سراغ استغاثه رفتهاند تا خداوند تدبیر امر غیبی این ماجرا را بکند.چنین رشد و تکاملی در جریان امتهای موحد تاکنون نظیر نداشته است و گامی بزرگ در جهت شکلگیری امت آخرالزمانی حضرت حجت است.برای همین فارغ از نتیجهای که فردا مشخص خواهد شد؛ پیروز این انتخابات؛ بقیه الله اعظم خواهد بود.
هنوز در هیچ کجای عالم، انجام توسلات و تضرعات و ذکرها و نمازها و استغاثه به درگاه خدا برای تبدیل به خیر شدن یک اراده جمعی و تصمیم با اختیار جمع کثیر مردم، رخ نداده استو این اولین بار است که مردم آگاهانه و از روی اختیار تدبیر یک امر مدنی و مدرن مانند انتخابات ریاست جمهوری را از خداوند طلب میکنندبراب اولین بار پیوند شریعت و طریقت در جامعه ایرانی و همه دنیا آشکار شده است و این بار ملاک نه فقط رویه آشکار شریعتمداری نامزدها بلکه باطن عملکرد و نیاتشان محل مداقه و دقت قرار گرفته است و چه کسی است که نداند چنین امری چه قدر عظیم و چه قدر دشوار است. مردم ایران برای انتخابات ریاست جمهوریشان در معرض انتخاب بین کسانی قرار گرفتهاند که شهره به اسلام خواهی و انقلابی بودن هستند و الان بین تطابق حقیقت وجودی آنان با حقیقت اسلام درگیر و آشفتهاند. آزمونی بس سهمگین که برای اولین بار از امتی در اسلام گرفته میشود و این مردم هشیارانه به سراغ استغاثه رفتهاند تا خداوند تدبیر امر غیبی این ماجرا را بکند.چنین رشد و تکاملی در جریان امتهای موحد تاکنون نظیر نداشته است و گامی بزرگ در جهت شکلگیری امت آخرالزمانی حضرت حجت است.برای همین فارغ از نتیجهای که فردا مشخص خواهد شد؛ پیروز این انتخابات؛ بقیه الله اعظم خواهد بود.
۹:۱۷
بازارسال شده از مهرآب
آینده
بماند اثرات تمدنی و جهانی و منطقهای این انتخابات که در همه جای دنیا چشم به آن دوختهاند. یعنی در باطن امر، همه مردم در دنیا از حقیقت عظیمی که در این انتخابات قرار گرفته است؛ آگاهند و این راز آشفتگیها و دل آشوبها و تشویشها و نگرانیهای همه ماست. پیدا کردن پاسخ این سوال که چه کسی برای جبهه انقلاب بهتر است، کار آسانی نیست.امر عظیمی در کار است و هیبت و سطوتش قلبها را در تسخیر خود گرفته است.و در هنگام نزول یک امر عظیم چارهای جز چنگ زدن به ریسمان خداوند به استغاثه نداریم تا خداوند به ضاغت الارض و منعت السماء که در آن گرفتاریم، رحم کند و آن عَلَمی که دست حضرت حجت را در مقابل هیمنه کفر گشوده میکند، در دستان ولی امر مسلمین جهان قرار دهددر آخر یادمان نرود که خداوند اجر خود را بر سعی گذاشته است. در طول این اربعین از شهادت شهید جمهور، سعی و مساعی بدنه مردم انقلابی بر پیدا کردن اصلح برای نظام جمهوری اسلامی بوده است و خداوند به پاداش این سعی، خیر و برکت را بر آن نیت باطنی خواهد گذاشت، فارغ از آن که نتیجه آن سعی بر روی برگه رای چه نامی باشد.
https://ble.ir/mehr_o_ab
بماند اثرات تمدنی و جهانی و منطقهای این انتخابات که در همه جای دنیا چشم به آن دوختهاند. یعنی در باطن امر، همه مردم در دنیا از حقیقت عظیمی که در این انتخابات قرار گرفته است؛ آگاهند و این راز آشفتگیها و دل آشوبها و تشویشها و نگرانیهای همه ماست. پیدا کردن پاسخ این سوال که چه کسی برای جبهه انقلاب بهتر است، کار آسانی نیست.امر عظیمی در کار است و هیبت و سطوتش قلبها را در تسخیر خود گرفته است.و در هنگام نزول یک امر عظیم چارهای جز چنگ زدن به ریسمان خداوند به استغاثه نداریم تا خداوند به ضاغت الارض و منعت السماء که در آن گرفتاریم، رحم کند و آن عَلَمی که دست حضرت حجت را در مقابل هیمنه کفر گشوده میکند، در دستان ولی امر مسلمین جهان قرار دهددر آخر یادمان نرود که خداوند اجر خود را بر سعی گذاشته است. در طول این اربعین از شهادت شهید جمهور، سعی و مساعی بدنه مردم انقلابی بر پیدا کردن اصلح برای نظام جمهوری اسلامی بوده است و خداوند به پاداش این سعی، خیر و برکت را بر آن نیت باطنی خواهد گذاشت، فارغ از آن که نتیجه آن سعی بر روی برگه رای چه نامی باشد.
https://ble.ir/mehr_o_ab
۹:۴۵
۲۶ شهریور
بازارسال شده از مهرآب
۵:۴۰