۱۲:۰۲
۵:۴۴
۱۸:۱۴
۸:۵۲
دل مدیا / ویدیو سرود
تولید ویدیو سرود محرمی به قید قرعه _ دلمدیا در نظر داره که در ماه محرم و ایام عزاداری سیدالشهدا(علیه السلام) از بین گروههای سرود شهر شیراز به قید قرعه برای ۲ گروه سرود، بطور رایگان ویدیو سرود محرمی تهیه و تولید و پخش کنه. شما هم میتونید درخواست خودتون رو برای شرکت در قرعهکشی به ما پیامک کنید. (روز قرعهکشی: یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲) (قرعه کشی درصورتی انجام میشه که حداقل ۱۲ گروه سرود ثبتنام کرده باشند.) __ + اسم گروه سرود + اسم محله یا مسجد + اسم سرود رو پیامک کنین به: ۰۹۹۰۴۵۱۸۰۸۶ تجرد _ به دیگران اطلاع دهید. دلمدیا| دفتر تولید ویدیو سرود @delmedia
سلامعزاداریها قبول الله_پیرو اطلاعیه ثبتنام جهت قرعهکشی تولید ویدیوسرود از گروههای سرود، ضمن تشکر از حُسن اعتماد شما، بدینوسیله اعلام میگردد:
باتوجه به اینکه تعداد ثبتنام متقاضیان به حد نصاب نرسیده، قرعهکشی برگزار نمیگردد.
دفتر دل مدیا
باتوجه به اینکه تعداد ثبتنام متقاضیان به حد نصاب نرسیده، قرعهکشی برگزار نمیگردد.
دفتر دل مدیا
۹:۰۱
mix moharam 2.mp3
۰۴:۲۰-۹.۹۵ مگابایت
۶:۴۰
۱۸:۲۵
۱۶:۱۷
.به این فکر میکردم مرد جوان فلسطینی چه داشت که زیر بمباران و در محاصره کامل، توانست صدایش را به آن سوی مرزها برساند و ما نمیتوانیم؟ قصه این روزهای غزه تنبّه مهمی برای من داشت. از آن جهت که خود را نسبت به جوان فلسطینی در جهانی پرتتر و محصورتر از او یافتم. این حادثه باعث شد برای اولین بار نسبت به فهممان از ایده «استقلال» به دیده تردید نگاه کنم.
ما از وقتی چشم باز کردیم خودمان را در معرض استعمار و استبداد دیدهایم. از این رو استقلال و آزادی در متن شعار و مطالبات انقلابمان قرار گرفت. پس از استقرار نظام، آن سوی مرز پایگاههای فرهنگی و نظامی دشمن مستقر شد. به ما گفتند- که درست هم گفتند- عدهای به دنبال آمریکاییکردن عالَم هستند. میخواهند با تهاجم سیاسی، فرهنگی، نظامی و اقتصادی شما را در نظم جهانی و تمدن آمریکایی هضم کنند. ما نیازمند تبیین مفهوم استقلال بودیم. تبیین نشد. قرار شد هر چه برچسب «غربی» خورد، مسیر نفوذ دشمن شناخته شود.
از میان تمام «کالاهای غربی»، زبان و پلتفرمهای ارتباطی را هم مذمت کردیم و آنها را ابزار تهاجم فرهنگی خواندیم. البته حرف درستی بود. بعد گفتیم که پلتفرمهای ارتباطی غربی، بستر سلطه اطلاعاتی دشمن هستند. فیلترشان کردیم. استدلالمان در اینجا هم درست بود. اما این حرفها همه واقعیت نبود.
استقلالطلبی در عرصه زبان و ارتباطات یعنی انقطاع تاریخی و اجتماعی با جهان بیرون که از قضا جهان آمریکاست، جهان شیطان است. یعنی نه صدایت به بیرون میرسد (چون شهر شیطان را به خاطر شیطانی بودنش ترک کردی که البته اسمش را گذاشتهای فیلتر!) و نه میتوانی در حمایت از مستضعفان اسیر شهر شیطان روایتی جهانی داشته باشی (چون زبان شهر شیطان برایت ضروری نبود)
حالا قضاوت کن! محاصره غزه تلختر است یا حصاری که ما به دور خومان کشیدهایم؟ ما در محاصرهایم یا آن جوان فلسطینی که تک و تنها میان بمباران خودش را روایت میکند؟ غزه در محاصره است یا فرزندان انقلاب اسلامی در حصار خود گیر افتادهاند؟
سیدیاسرتقوی
ما از وقتی چشم باز کردیم خودمان را در معرض استعمار و استبداد دیدهایم. از این رو استقلال و آزادی در متن شعار و مطالبات انقلابمان قرار گرفت. پس از استقرار نظام، آن سوی مرز پایگاههای فرهنگی و نظامی دشمن مستقر شد. به ما گفتند- که درست هم گفتند- عدهای به دنبال آمریکاییکردن عالَم هستند. میخواهند با تهاجم سیاسی، فرهنگی، نظامی و اقتصادی شما را در نظم جهانی و تمدن آمریکایی هضم کنند. ما نیازمند تبیین مفهوم استقلال بودیم. تبیین نشد. قرار شد هر چه برچسب «غربی» خورد، مسیر نفوذ دشمن شناخته شود.
از میان تمام «کالاهای غربی»، زبان و پلتفرمهای ارتباطی را هم مذمت کردیم و آنها را ابزار تهاجم فرهنگی خواندیم. البته حرف درستی بود. بعد گفتیم که پلتفرمهای ارتباطی غربی، بستر سلطه اطلاعاتی دشمن هستند. فیلترشان کردیم. استدلالمان در اینجا هم درست بود. اما این حرفها همه واقعیت نبود.
استقلالطلبی در عرصه زبان و ارتباطات یعنی انقطاع تاریخی و اجتماعی با جهان بیرون که از قضا جهان آمریکاست، جهان شیطان است. یعنی نه صدایت به بیرون میرسد (چون شهر شیطان را به خاطر شیطانی بودنش ترک کردی که البته اسمش را گذاشتهای فیلتر!) و نه میتوانی در حمایت از مستضعفان اسیر شهر شیطان روایتی جهانی داشته باشی (چون زبان شهر شیطان برایت ضروری نبود)
حالا قضاوت کن! محاصره غزه تلختر است یا حصاری که ما به دور خومان کشیدهایم؟ ما در محاصرهایم یا آن جوان فلسطینی که تک و تنها میان بمباران خودش را روایت میکند؟ غزه در محاصره است یا فرزندان انقلاب اسلامی در حصار خود گیر افتادهاند؟
سیدیاسرتقوی
۵:۰۲
۱۶:۴۵
۱۵:۵۷
بازارسال شده از دل مدیا / ویدیو سرود
۱۵:۲۹
Aboozar Roohi - Yamol Entegham 128.mp3
۰۵:۴۸-۵.۳۶ مگابایت
۱۶:۲۰
۶:۱۷
سرود غدیر سال ۱۴٠۳.mp3
۰۳:۱۲-۷.۳۴ مگابایت
۲:۰۹
بازارسال شده از دل مدیا / ویدیو سرود
۹:۳۲
۱۰:۰۴
ضرورت رویکرد پیکربندی در پشتیبانی نهادی از نهضت های استقلال خواهانه
زهرا تولَّلی دانشجوی دکتری جامعهشناسی دانشگاه شیراز
۱۳ دی سالگرد ترور شهید پهلوان حاج قاسم سلیمانی است..امسال در همین تاریخ شب استاد عالی نسب از سوی موسسه مطالعات دین و اقتصاد برگزار می شود. موسسه ای که موقوفه عالی نسب است و با رویکرد اقتصاد نهادگرا به پشتوانه معرفتی شهید ایه الله دکتر بهشتی و استاد عالی نسب تکیه می کند. استاد عالی نسب هم پهلوان در سیاستگذاری اقتصادی و تولید و صنعت بودند. چه در قامت مشاور اقتصادی برای دولت ملی دکتر مصدق و برای دولت جنگ مهندس موسوی و چه در مقام صنعت گر در حمایت از نهضت ملی شدن صنعت نفت و جبهه های جنگ تحمیلی.. ایشان در سیاست های پیشنهادی خود به این دولت ها در عمل نه شرقی و نه غربی را محقق می کردند. به ویژه در اقتصاد دولت جنگ راه را به روی مناسبات رانتی و ربوی و شوک های نرخ ارز بسته بودند. مانع از اجرای سیاست های مخرب تعدیل ساختاری شده بودند. در عمل نشان داده بودند که پشتوانه نهضت های ملی و جهانی و نبردهای استقلال خواهانه همراهی دولت ها با سیاست های اقتصادی تولیدمحور و عدالت محور و ضد رانت و ربا است. و اینکه دولت ها پایبند مسئولیت های حاکمیتی و اجتماعی خود در قبال مردم و جامعه باشند. نه مانند امروز که بعداز سال ها اجرای برنامه تعدیل ساختاری پایبندی حکومت به مسئولیتهای حاکمیتی به زیر ۱۰ درصد رسیده است. عدالت از محور به یک پیوست در کنار انبوه شوک ها تبدیل شده است.
در واقع، این همزمانی می تواند یک درس و تلنگر جدی هم به همراه خود داشته باشد
یادم هست ک حاج قاسم هم می گفتند زمان جنگ با وجودی ک نفت مان رو ارزان می فروختیم هم باز انقدر کسری و کمبود نداشتیم ک حالا داریم!!..نمیدانم دولت ها چه می کنند ک این وضعیت رو داریم؟!..
این که بیگانگان ب خود اجازه دادند که شروع به ترور مستقیم بزرگان محور مقاومت کنند و با ترور حاج قاسم ب دستور ترامپ هم این رویه آغاز شد و حالا نتانیاهو ب بدترین شکل آن را ادامه می دهد..کار به نسل کشی غزه و گسترش مناطق اشغالی در کشورهای دیگر شده است.. دولت های نیابتی بومی در منطقه هم با آنها همراهی می کنند..
شاید یکی از دلایل کلیدی اش همین بود.. که راه حاج قاسم پشتوانه نهادی امثال استاد عالی نسب و دولت های همپیمان او را نداشت .. به دلایل مختلف نیز سعی می شود این مقاطع تاریخی پرافتخار ایران از حافظه تاریخی مردم و حکومتگران کنار گذاشته بشود یا صرفا گرته برداری عاطفی از آن بشود.
یعنی سال ها است که از پسا جنگ با اجرای سیاست های تعدیل ساختاری و چرخش در الگوی اقتصاد سیاسی و رژیم حقیقت این پشتوانه حیاتی کنار گذاشته شده است..زمینه برای تسخیر شدگی دولت هموار شده است.. برای همین تمام دولت ها از تمام جناح ها کم و بیش آن را اجرا می کنند و از این طریق امروز رابطه مردم و حکومت شکننده شده است.
همین بود ک بیگانگان مطمئن بودند ک رویه ای در کشور مسلط شده که شاید مدتی مردم بابت ترور بزرگ شان بگریند اما با آن نسخه تخریب گر اقتصادی و شوک های پی در پی آن، تبعات فرهنگی و دینی آن، جامعه و حکومت به این راحتی ها نمی توانند پای آرمان های اولیه انقلاب خود بمانند. حتی امکان ستیز داخلی هموار می شود..
به علاوه در نبود پشتوانه فکری اسلام شناسان خردمند و جامع نگر همچون شهید بهشتی نیز مداحی گری راه روایت مسیر حاج قاسم شد و آنها توانی بیش از گرته برداری عاطفی و نظامی گری نداشتند و ناخواسته راه او را تقلیل می دهند.
خلاصه، انگار برای اعتلای امت و وطن، ملک و دین هیچ کدام از این بزرگان و راه آنها را نمی توان به تنهایی خواست نه حاج قاسم بدون استاد عالی نسب و شهید بهشتی و نه آن دو بزرگوار بدون حاج قاسم..ان شالله همه سطوح جامعه بتوانیم همه این بزرگان و ابعاد حیاتی مرتبط با آنها را با هم و در یک پیکربندی فهم کنیم. اساسا بدون یک رویکرد پیکربندی به نهضت های استقلال خواهانه پشتیبانی نهادی لازم برای آنها فراهم نمی شود و تداوم آنها دشوار می شود.https://eitaa.com/sh_intradisciplinary
زهرا تولَّلی دانشجوی دکتری جامعهشناسی دانشگاه شیراز
۱۳ دی سالگرد ترور شهید پهلوان حاج قاسم سلیمانی است..امسال در همین تاریخ شب استاد عالی نسب از سوی موسسه مطالعات دین و اقتصاد برگزار می شود. موسسه ای که موقوفه عالی نسب است و با رویکرد اقتصاد نهادگرا به پشتوانه معرفتی شهید ایه الله دکتر بهشتی و استاد عالی نسب تکیه می کند. استاد عالی نسب هم پهلوان در سیاستگذاری اقتصادی و تولید و صنعت بودند. چه در قامت مشاور اقتصادی برای دولت ملی دکتر مصدق و برای دولت جنگ مهندس موسوی و چه در مقام صنعت گر در حمایت از نهضت ملی شدن صنعت نفت و جبهه های جنگ تحمیلی.. ایشان در سیاست های پیشنهادی خود به این دولت ها در عمل نه شرقی و نه غربی را محقق می کردند. به ویژه در اقتصاد دولت جنگ راه را به روی مناسبات رانتی و ربوی و شوک های نرخ ارز بسته بودند. مانع از اجرای سیاست های مخرب تعدیل ساختاری شده بودند. در عمل نشان داده بودند که پشتوانه نهضت های ملی و جهانی و نبردهای استقلال خواهانه همراهی دولت ها با سیاست های اقتصادی تولیدمحور و عدالت محور و ضد رانت و ربا است. و اینکه دولت ها پایبند مسئولیت های حاکمیتی و اجتماعی خود در قبال مردم و جامعه باشند. نه مانند امروز که بعداز سال ها اجرای برنامه تعدیل ساختاری پایبندی حکومت به مسئولیتهای حاکمیتی به زیر ۱۰ درصد رسیده است. عدالت از محور به یک پیوست در کنار انبوه شوک ها تبدیل شده است.
در واقع، این همزمانی می تواند یک درس و تلنگر جدی هم به همراه خود داشته باشد
یادم هست ک حاج قاسم هم می گفتند زمان جنگ با وجودی ک نفت مان رو ارزان می فروختیم هم باز انقدر کسری و کمبود نداشتیم ک حالا داریم!!..نمیدانم دولت ها چه می کنند ک این وضعیت رو داریم؟!..
این که بیگانگان ب خود اجازه دادند که شروع به ترور مستقیم بزرگان محور مقاومت کنند و با ترور حاج قاسم ب دستور ترامپ هم این رویه آغاز شد و حالا نتانیاهو ب بدترین شکل آن را ادامه می دهد..کار به نسل کشی غزه و گسترش مناطق اشغالی در کشورهای دیگر شده است.. دولت های نیابتی بومی در منطقه هم با آنها همراهی می کنند..
شاید یکی از دلایل کلیدی اش همین بود.. که راه حاج قاسم پشتوانه نهادی امثال استاد عالی نسب و دولت های همپیمان او را نداشت .. به دلایل مختلف نیز سعی می شود این مقاطع تاریخی پرافتخار ایران از حافظه تاریخی مردم و حکومتگران کنار گذاشته بشود یا صرفا گرته برداری عاطفی از آن بشود.
یعنی سال ها است که از پسا جنگ با اجرای سیاست های تعدیل ساختاری و چرخش در الگوی اقتصاد سیاسی و رژیم حقیقت این پشتوانه حیاتی کنار گذاشته شده است..زمینه برای تسخیر شدگی دولت هموار شده است.. برای همین تمام دولت ها از تمام جناح ها کم و بیش آن را اجرا می کنند و از این طریق امروز رابطه مردم و حکومت شکننده شده است.
همین بود ک بیگانگان مطمئن بودند ک رویه ای در کشور مسلط شده که شاید مدتی مردم بابت ترور بزرگ شان بگریند اما با آن نسخه تخریب گر اقتصادی و شوک های پی در پی آن، تبعات فرهنگی و دینی آن، جامعه و حکومت به این راحتی ها نمی توانند پای آرمان های اولیه انقلاب خود بمانند. حتی امکان ستیز داخلی هموار می شود..
به علاوه در نبود پشتوانه فکری اسلام شناسان خردمند و جامع نگر همچون شهید بهشتی نیز مداحی گری راه روایت مسیر حاج قاسم شد و آنها توانی بیش از گرته برداری عاطفی و نظامی گری نداشتند و ناخواسته راه او را تقلیل می دهند.
خلاصه، انگار برای اعتلای امت و وطن، ملک و دین هیچ کدام از این بزرگان و راه آنها را نمی توان به تنهایی خواست نه حاج قاسم بدون استاد عالی نسب و شهید بهشتی و نه آن دو بزرگوار بدون حاج قاسم..ان شالله همه سطوح جامعه بتوانیم همه این بزرگان و ابعاد حیاتی مرتبط با آنها را با هم و در یک پیکربندی فهم کنیم. اساسا بدون یک رویکرد پیکربندی به نهضت های استقلال خواهانه پشتیبانی نهادی لازم برای آنها فراهم نمی شود و تداوم آنها دشوار می شود.https://eitaa.com/sh_intradisciplinary
۷:۴۶
۱۰:۰۴