اقتصاد و فرهنگ جلسه دوم.m4a
۰۱:۳۱:۲۳-۲۱.۳۷ مگابایت
اقتصاد و فرهنگکتاب مولفههای نرم در تلاقی فرهنگ و اقتصاد#نوا
جلسه دومموضوع: چیستی فرهنگ؛ اقسام، ابعاد و رویکردهادکتر کمیل قیدرلو ۶ خرداد ماه ۱۴۰۳






@economics_and_culture
جلسه دومموضوع: چیستی فرهنگ؛ اقسام، ابعاد و رویکردهادکتر کمیل قیدرلو ۶ خرداد ماه ۱۴۰۳
۱۰:۴۴
اقتصاد و فرهنگ
هسته اقتصادوفرهنگ اندیشکده مطالعات فرهنگ و توسعه با همکاری مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) برگزار میکند: 
️ سلسله جلسات مباحثه #اقتصاد_آموزش_و_پرورش با محوریت کتاب The Wiley Handbook of School Choice 
️
با راهبری دکتر محمد صادق ترابزاده پژوهشگر هسته عدالت اجتماعی و عدالت آموزشی مرکز رشد
زمان برگزاری: شنبهها از ساعت ۱۶ الی ۱۸
مکان نشست: ساختمان پژوهشگاه دانشگاه امام صادق(ع)
به صورت حضوری و مجازی
پیوند حضور مجازی در جلسه
کسب اطلاعات بیشتر و ثبتنام از طریق ارتباط با شماره 09381035965 _
اندیشکده مطالعات فرهنگ و توسعه کانال اندیشکده در پیامرسان بله | تارنمای اندیشکده مطالعات فرهنگ و توسعه | اینستاگرام @economics_and_culture
بسم الله الرحمن الرحیم
ان شاءالله فردا (شنبه) ساعت ۱۶ الی ۱۸ درخدمت دکتر تراب زاده هستیم.
جلسه دومموضوع: فصل دوم کتاب؛تاریخچه مختصر و آینده انتخاب مدرسه
A Brief and Future History of School Choice








@economics_and_culture
ان شاءالله فردا (شنبه) ساعت ۱۶ الی ۱۸ درخدمت دکتر تراب زاده هستیم.
جلسه دومموضوع: فصل دوم کتاب؛تاریخچه مختصر و آینده انتخاب مدرسه
A Brief and Future History of School Choice
۱۸:۱۸
پیشنهاد های انتخاباتی ناظر به آموزش و پرورش دکتر ابراهیم راستیان (سلسله جلسات اقتصاد آ.پ).m4a
۱۰:۲۳-۲.۴۳ مگابایت
#نوا
دکتر ابراهیم راستیان ۵ خردادماه ۱۴۰۳
۱۸:۴۶
اقتصاد آ.پ دکتر ابراهیم راستیان _2.m4a
۰۱:۴۷:۳۴-۲۵.۱۵ مگابایت
#نوا
دکتر ابراهیم راستیان ۵ خردادماه ۱۴۰۳
۱۸:۵۲
اقتصاد آموزش و پرورش#نما
جلسه دومموضوع: فصل دوم کتاب؛تاریخچه مختصر و آینده انتخاب مدرسه
A Brief and Future History of School Choice
دکتر تراب زاده۱۲ خردادماه ۱۴۰۳







@economics_and_culture
جلسه دومموضوع: فصل دوم کتاب؛تاریخچه مختصر و آینده انتخاب مدرسه
A Brief and Future History of School Choice
دکتر تراب زاده۱۲ خردادماه ۱۴۰۳
۱۶:۵۸
۱۶:۵۸
۱۶:۵۸
در مورد صنایع فرهنگی و اقتصادِ فرهنگ در مناظره سوم ریاست جمهوری ۱۴۰۳ چه گفته شد؟
+ پور محمدی: اشاره به اهمیت مسئله اقتصاد فرهنگ، کاهش هزینههای تولید کتاب جهت افزایش سرانه مطالعه
+ قالیباف: توسعه زیرساختها، حمایت جهت افزایش تولیدات فرهنگی، تولی گری دولت
+ پزشکیان: امنیت فرهنگی یا فرهنگ امنیتی؟ مهاجرت هنرمندان و تولیدات زیرزمینی
+ جلیلی: اشاره به اهم مسائل و همچنین داشتهها و فرصتهای این حوزه، توجه به لزوم راهبری و جهت دهی بودجهها و حمایتهای دولتی در جهت خروجی مطلوب
+ قاضی زاده هاشمی: اشاره دقیق به مسائل این حوزه و توجه به سرمایه پیشینه تاریخی ایران و ارائه برنامه اجمالی و خود کنترلی
+ زاکانی: اشاره به برخی مسائل این حوزه و تاکید به حمایت از تولید محصولات فرهنگی








@economics_and_culture
+ پور محمدی: اشاره به اهمیت مسئله اقتصاد فرهنگ، کاهش هزینههای تولید کتاب جهت افزایش سرانه مطالعه
+ قالیباف: توسعه زیرساختها، حمایت جهت افزایش تولیدات فرهنگی، تولی گری دولت
+ پزشکیان: امنیت فرهنگی یا فرهنگ امنیتی؟ مهاجرت هنرمندان و تولیدات زیرزمینی
+ جلیلی: اشاره به اهم مسائل و همچنین داشتهها و فرصتهای این حوزه، توجه به لزوم راهبری و جهت دهی بودجهها و حمایتهای دولتی در جهت خروجی مطلوب
+ قاضی زاده هاشمی: اشاره دقیق به مسائل این حوزه و توجه به سرمایه پیشینه تاریخی ایران و ارائه برنامه اجمالی و خود کنترلی
+ زاکانی: اشاره به برخی مسائل این حوزه و تاکید به حمایت از تولید محصولات فرهنگی
۲۱:۴۱
۹:۳۱

پاکت هدیه
اقتصاد و فرهنگ
عیدتوم مبارک

تعلیم و تربیت اقتصادی فصل اول.pdf
۱۲۲.۱۴ کیلوبایت
خلاصه نموداری کتاب تعلیم و تربیت اقتصادیفصل اولمولفین: دکتر پیغامی و دکتر طغیانیفرمت PDF







@economics_and_culture
۱۳:۳۸
تعلیم و تربیت اقتصادی.xmind
۲۳۵.۶۶ کیلوبایت
خلاصه نموداری کتاب تعلیم و تربیت اقتصادیفصل اولمولفین: دکتر پیغامی و دکتر طغیانیفرمت Xmind







@economics_and_culture
۱۳:۳۸
+ چند شب پیش با یکی از رفقایی که تجربه مفصلی در کار تربیتی نوجوان داشته در حال گپ و گفت بودیم، بحث رفت سمت اتفاقی که برای خروجی های مجموعه های فرهنگی و تربیتی میافته، البته بعد از جدا شدن از اون مرکز یا مجموعه یا مدرسه و...که معمولاً بین دوگان درآمد-اثرگذاری نمیتونند تصمیم و انتخاب درستی داشته باشند.
+ به رفیقم گفتم: چیزی که بهش رسیدم اینه که باید این بچههایی که از هر مجموعهای فارغ میشن سوق پیدا کنند سمت کسب و کار های فرهنگی مثل پوشاک، بازی و اسباببازی، آموزش، تولیدات رسانهای و...که هم بتونن پول در بیارن و زندگی شون رو بچرخونند و هم این ظرفیتی که دارن برای اثر گذاری فرهنگی حیف نشه و نرن سر شغل و کاری که هیچ اثر فرهنگی نداره...
+ اینجا بود که تعجب کردم!رفیقم گفت: آخه این کار خیلی خطرناک و سخته، وقتی حرف پول میاد وسط دیگه اون اهداف مقدس و متعالی کنار میره و کلا کار خراب میشه!!!چند نفر از بچهها میخواستن ورود کنند به بحث تولید محتوای رسانهای، وقتی گفتن میخوایم ازش پول هم در بیاریم پیش خودم گفتم کار خراب شد و...
+ یاد مقدمه کتاب دکتر پیغامی افتادم، وقتی داشتم میخوندم پیش خودم میگفتم دیگه کسی چنین تفکری نداره و گذشته اون دوران که فرهنگیها اقتصاد رو نجس و مخرب بدونند و اقتصادی ها هم مقوله فرهنگ رو اصلا به حساب نیاورند.ولی علی الظاهر هنوز هم هستند عدهای که این مدلی فکر کنند...
+ به قول دکتر پیغامی همین تفکر باعث شده نتوانیم جلوی تهاجم فرهنگی رو بگیریم، چراکه همین کالاهای فرهنگی هستن که به عنوان ابزار اثر گذاری فرهنگی غرب ازش استفاده میشه. ما باید این ابزار ها رو خودمون تصاحب کنیم تا جهت گیری اش دست خودمون باشه نه دشمن...
+ همچنین کسب و کارهای فرهنگی برخلاف اکثر کسب و کارها نیاز به سرمایه اولیه برای راهاندازی ندارند و محدودیت اصلیاش نیروی کار و آدم پای کار هست که همه سختیهاش رو به جون بخره تا بتونه شغل اثرگذار داشته باشه، نه شغل بی اثر یا اثر گذاری بدون درآمد...
۲۰:۲۷
AudioCutter_AudioCutter_جلسه چهارم دکتر تراب زاده.m4a
۰۲:۰۳:۴۰-۲۸.۹۲ مگابایت
A Brief and Future History of School Choice
دکتر محمد صادق تراب زاده۲۶ خردادماه ۱۴۰۳
۱۲:۲۶
فصل سوم_1.m4a
۳۹:۴۱-۲۲.۹۸ مگابایت
دکتر محمد صادق تراب زاده۹ تیرماه ۱۴۰۳
۱۲:۴۶
دکتر محمد صادق تراب زاده۳۰ تیرماه ۱۴۰۳
۱۰:۴۰
۱۰:۴۰
فصل چهارم_1.m4a
۰۱:۲۳:۴۴-۲۹.۱۷ مگابایت
دکتر محمد صادق تراب زاده۳۰ تیرماه ۱۴۰۳
۱۴:۰۰
۱۱:۱۲
Record_۲۰۲۴-۱۰-۱۴_۱۹-۴۳-۴۲.mp3
۰۲:۰۲:۱۲-۲۷.۹۷ مگابایت
۱۱:۱۴