عکس پروفایل ارتباطات و رسانه هاا

ارتباطات و رسانه ها

۲۴۸عضو
thumnail
کم گوی و گزیده گوی
طرح جدید مجله‌ی تایم علیه بسیاری از اینفلوئنسرها و کسانی است که در اینستاگرام و توئیتر و دیگر شبکه‌های مجازی مرتبا نوشته‌های صدمن یک غاز می‌گذارند تا فالوور جذب کنند و خودی نشان دهند.
در گزارش اصلی این شماره مجله تایم آمده است: «ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که زیاد حرف زدن را تشویق و تقاضا می‌کند. ما می‌توانیم یک میلیون فالوئر در توییتر جذب کنیم، در اینستاگرام اینفلوئنسر شویم، ویدیویی منتشر کنیم که وایرال شود. ما توییت می‌کنیم فقط برای آنکه توییت کرده باشیم، حرف می‌زنیم فقط برای آنکه حرف زده باشیم. با این حال بسیاری از قوی‌ترین و موفق ترین مردم دقیقا عکس آن عمل می‌کنند.به جای آنکه در جستجوى توجه باشند از کانون توجهات دوری می‌کنند. وقتی از آنها خواسته می‌شود سخن بگویند دقت می‌کنند.».https://t.me/+kVr_qtjxe_E0MzBk.

۵:۲۱

بفرما #وبینار #رایگان بزن!
از طریق لینک زیر میتوانید وبینارهای رایگان حوزه "ارتباطات ، بازاریابی و اکوسیستم نوآوری" از ابتدای سال 99 تا امروز ( به انتخاب و سلیقه اینجانب میلاد زارعی )را روی پلتفرم #ایسمینار ببینید.
https://docs.google.com/document/d/1XjvyetYlQOgZazLd3p1YGCKOGv1nhflyYTeeenAAigE/edit?usp=sharing


https://t.me/+kVr_qtjxe_E0MzBk

۱۰:۱۹

thumnail

۱۴:۲۸

میلاد زارعی در گفتگو با ایران :
فقر نیروی انسانی حرفه‌ای در صداوسیما مجریان برنامه‌های فرهنگی - مذهبی را به سمت جنگولک بازی سوق می‌دهد/ صدا و سیما با قاشق گوشت را خرد می‌کند!
سازمان صدا و سیما با فقر خبرگان و متخصصین روبرو شده و مجبور است برای ادامه بقا دست به دامن افراد وفادار به سازمان شود، به همین دلیل شاهد حضور مجریان و برنامه‌سازانی در عرصه‌ اجرا هستیم که تاکنون برنامه‌های فرهنگی -مذهبی را به روی آنتن می‌بردند اما اکنون  برای حضور در برنامه‌های سال تحویل دعوت شدند و ناگزیرند برخلاف پرستیژ اجرایی خود اقداماتی برای ایجاد شادی مردم انجام دهند.هنگامی که رسانه از دست آدم‌های کاربلد خارج می‌شود و بدون توجه به سلیقه مخاطب اقدام به ساخت محتواهای به اصطلاح «آنتن پرکن» اقدام می‌کند، طبیعی است که صدا و سیما  مجبور است با قاشق سوپ خوری گوشت را خرد کند!
روزنامه ایرانhttps://irannewspaper.ir/sp-140/28

۱۴:۲۸

thumnail

۷:۴۶

وبینار رایگان " هر برند یک قصه است"
تاریخ برگزاری : ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت : ۱۸ الی ۲۱ محل برگزاری : آنلاین ( پلتفرم ایسمینار)
حامیان:باشگاه مدیریت رسانه یونسکو ایراننشر اطراف / یکتانت / تریبون / زلکا / ایسمینار ارتباطات و رسانه ها / مدیریت ارتباطات / شارا- - - - - - - - - - - - -ثبت نام :https://futuremedia.ir/- - - - - - - - - - - - -

۷:۴۶

thumnail
🖥 وبینار "روزی روزگاری سازمانی"
📌 سرفصل‌های وبینار:✅ با قصه‌ سازمان را از نو بسازید✅ تعریف قصه های آینده ی سازمان✅ چهارچوبی برای رهبران قصه گو


تاریخ برگزاری : ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ساعت : ۱۸ الی ۲۱ محل برگزاری : آنلاین ( پلتفرم ایسمینار)
حامیان:باشگاه مدیریت رسانه یونسکو ایران / زرین پال / نشر اطراف / یکتانت / تریبون / زلکا / ایسمینار / ارتباطات و رسانه ها / مدیریت ارتباطات / شارا / انجمن سواد رسانه ای / انجمن صنفی مدیران رسانه / مرکز رشد واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی / نشر برآیند / رسانه مسئولیت اجتماعی
- - - - - - - - - - - - -ثبت نام رایگان👇 https://futuremedia.ir/- - - - - - - - - - - -

۱۲:۲۹

thumnail
⭕️ بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ داده‌محور با تمرکز بر سوشال مدیا
🔸دیتاک، اولین بوت‌کمپ تخصصی  Data driven digital marketing خود را به‌صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌کند.
🔸این بوت‌کمپ با حضور محمدرضا فهیمی (فعال حوزه بازاریابی دیجیتال)، میلاد زارعی (مدرس  روابط عمومی و  بازاریابی ارتباطی) و بهنام جاوید (سوشال مدیا مارکتر) برگزار می‌شود.
📆 پنجشنبه ۱ تیرماه🕘 ۹ صبح الی ۴ بعدازظهر🎁 هدیه ویژه: تمامی کاربرانی که تا پایان خردادماه اشتراک سامانه دیتاک را تهیه نمایند به‌صورت «رایگان» در بوت کمپ شرکت خواهند داشت.
❇️ برای کسب اطلاعات تکمیلی و ثبت‌نام در بوت‌کمپ روی لینک زیر کلیک کنید👇🏻https://eseminar.tv/wb105595
.https://t.me/ertebatatoresanehahttps://t.me/+kVr_qtjxe_E0MzBk.

۱۷:۲۷

thumnail

۱۳:۰۵

🖥 وبینار رایگان "راهنمای بازاریابی محتوایی"
📌 سرفصل‌های وبینار:✅  آشنایی با تکنیک‌های عملی بازاریابی محتوایی
Content Marketing
مدرس : میلاد زارعی
تاریخ برگزاری :    ۲۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت : ۱۸ الی ۲۱ محل برگزاری : آنلاین ( پلتفرم ایسمینار)
حامیان:باشگاه مدیریت رسانه یونسکو ایران / نشر برآیند  / یکتانت / تریبون  / ایسمینار / ارتباطات و رسانه ها / مدیریت ارتباطات / شارا / انجمن سواد رسانه ای / انجمن صنفی مدیران رسانه / مرکز رشد واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی / نشر اطراف / رسانه مسئولیت اجتماعی - - - - - - - - - - - - -ثبت نام رایگان👇 https://futuremedia.ir/- - - - - - - - - - - - -

۱۳:۰۵

thumnail
دوره آموزشی تولید محتوای خبریویژه فعالان ارتباطاتی استان البرزسه شنبه ، ۲۸ آذر، چهارباغ البرزثبت نام #رایگانتماس: 09905602150
.https://t.me/ertebatatoresanehahttps://t.me/+kVr_qtjxe_E0MzBk.

۱۰:۲۹

thumnail
🖥 وبینار رایگان "آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید"
📌 نگاهی متفاوت به بازاریابی محتوا
- اعتماد سازی با کمک محتوا - تبدیل وب‌سایت به آهنربایی برای خریداران - تبدیل کسب‌وکار به‌ شرکت رسانه‌ای - تبدیل مشتریان فعلی به حامیان برند وفادار
مدرس : میلاد زارعی
تاریخ برگزاری :   ۲۲ دی ۱۴۰۲ ساعت : ۱۸ الی ۲۱ محل برگزاری : آنلاین ( پلتفرم ایسمینار)
حامیان:باشگاه مدیریت رسانه یونسکو ایران / نشر برآیند   / یکتانت / تریبون  / ایسمینار / ارتباطات و رسانه ها / مدیریت ارتباطات / شارا / انجمن صنفی مدیران رسانه / مرکز رشد واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی / نشر اطراف / رسانه مسئولیت اجتماعی - - - - - - - - - - - - -ثبت نام رایگان👇 https://futuremedia.ir/- - - - - - - - - - - - -

۱۳:۵۴