بله | کانال کشیک نوروزی پرسنل سازمان فرهنگی
ک

کشیک نوروزی پرسنل سازمان فرهنگی

۱۰۹عضو
لازم به ذکر است رمز ورود به سامانه مدیران تایید کننده کشیک نوروزی از رمز عبور دیگر پرسنل متفاوت می باشد که رمز اختصاصی آنها از طریق پیام رسان بله برای ایشان ارسال می گردد .

۹:۵۴

نحوه صدور درخواست کشیک نوروزی توسط پرسنل :

۹:۵۵

جهت صدور درخواست کشیک نوروزی ، از منوی کشویی سمت راست سامانه ، بر روی گزینه «ماموریت» و سپس بر روی گزینه «درخواست» کلیک نمایید و در صفحه جدید در مقابل گزینه «نوع ماموریت» یکی از گزینه های «کشیک نوروزی صبح» ، «کشیک نوروزی عصر» و یا «کشیک نوروزی شب» را انتخاب نمایید.

۹:۵۵

تاریخ انجام کشیک نوروزی را با کلیک بر روی آیکون تقویم انتخاب نموده و ساعت شروع و پایان ماموریت کشیک نوروزی را درج نمایید . (مطابق با ساعت درج شده در مقابل نوع کشیک نوروزی انتخابی) .

۹:۵۵

«موضوع» را «کشیک نوروزی» و «مقصدها» را محل حضورتان در کشیک نورزی تایپ نمایید . بطور مثال : محور حافظیه یا باغ جهان نما و ... و در پایان بر روی کلید «ثبت درخواست» کلیک نمایید .

۹:۵۵

thumbnail

۹:۵۵

thumbnail

۹:۵۶

پس از این مرحله درخواست ماموریت کشیک نوروزی پرسنل به کارتابل مدیر مربوطه ارجاع داده میشود و پس از تایید مدیر به کارتابل کارگزین سازمان ارجاع خورده که پس از تایید نهایی در کشیک آن پرسنل ثبت می گردد .

۹:۵۶

نحوه اطلاع از تایید یا عدم تایید درخواست کشیک نوروزی ارسال شده :

۹:۵۶

جهت اطلاع از وضعیت درخواست کشیک نوروزی ارسال شده ، از منوع کشویی سمت راست سامانه بر روی گزینه «ماموریت» و سپس بر روی گزینه «وضعیت درخواست» کلیک نموده تاریخ شروع و پایان درخواست های ارسال شده را انتخاب نموده و کلید «جستجو» را کلیک نمایید .

۹:۵۶

thumbnail

۹:۵۶

نکات مهم :

۹:۵۷

- با توجه به راه اندازی سامانه حضور و غیاب آفتاب سازمان فرهنگی از روز پنجشنبه مورخ 2/1/1403 ، تمام پرسنل حاضر در کشیک نورورزی می بایست هر روز نسبت به ارسال درخواست کشیک نوروزی همان روز خود در سامانه حضور و غیاب آفتاب اقدام نمایند .

۹:۵۷

- پرسنلی که از تاریخ 26/12/1403 در کشیک نوروزی حضور داشته اند ، علاوه بر ارسال درخواست های همان روز نسبت به ارسال کشیک روزهایی که حضور داشته اند اقدام نمایند .

۹:۵۷

- ارسال درخواست کشیک نوروزی جایگزین ثبت تردد نمی باشد و پرسنل می بایست علاوه بر ارسال درخواست کشیک نوروزی ، تردد خود را در دستگاه محل کشیک نوروزی خود ثبت نمایند . لازم به ذکر است در صورت عدم ثبت تردد پرسنل در دستگاه حضور و غیاب و ارسال درخواست کشیک نورورزی ، آن درخواست کشیک مورد تایید امور اداری قرار نمی گیرد .

۹:۵۷

- طبق بخشنامه کشیک نوروزی اداره کل سرمایه انسانی حداکثر تعداد کشیک نوروزی پرسنل در هر روز حداکثرر 2 کشیک می باشد .

۹:۵۷

- در روزهای کاری و غیر تعطیل ( 26 تا 28 اسفند 1402 و 5 تا 9 فروردین 1403) یکی از شیفت ها ، شیفت کاری و موظف بوده و برای آن شیفت درخواست کشیک ارسال نگردد .

۹:۵۷

- پرسنلی که محل تردد آنها فاقد دستگاه حضور و غیاب می باشد با تایید مدیر مربوطه درخواست کشیک آنها مورد تایید نهایی قرار می گیرد .

۹:۵۸

- پرسنلی که سامانه حضور و غیاب آنها فعال نبوده و یا با پیغام خطای «نام کاربری یا کلمه عبور اشتباه می باشد!» مواجه می شوند به آقای احمد محجوب از طریق پیام رسان بله پیام دهند تا در اولین فرصت نسبت به رفع خطای موجود اقدام شود .

۹:۵۸

- لازم به ذکر است درخواست های کشیک پرسنل جهت تایید به مدیر مربوط به همان خدمات کشیک ارسال می گردد ؛ لذا از مدیران محترم حاضر در کشیک نوروزی خواهشمند است در صورت تغییر و جابجایی محل کشیک یکی از پرسنل که مدیر تایید کننده آن نیز باید تغییر پیدا کند ، به کارگزینی سازمان اطلاع لازم صورت پذیرد . بطور مثال یکی از پرسنل کشیک نوروزی خود را از تاریخ 26/12/1402 در حوزه گردشگری انجام داده و از تاریخ 3/1/1403 در حوزه مشارکتها مردمی فعالیت نموده است بنابراین می بایست از 26/12/1402 درخواست های آن پرسنل به تایید مدیر گردشگری برسد و از تاریخ 3/1/1403 درخواست های کشیک آن پرسنل توسط مدیر مشارکتهای مردمی تایید گردد .

۹:۵۸