اخلال در نظم عمومی؟ عموم مؤمنین ایرانی یا عموم کفار ایرانی؟ یا چه...
۱۹:۴۳
مسألهی بنیادگراها سنت است و نه شریعت. سر هماین است که نه تنها با عرفیسازهای بدعتگزار که با شریعتمدارهای نهضتباور هم کنار نمیآیند...
۱۹:۴۷
هنگامی که جهاد به اجتهاد در جایجای جهان را به فشردن دکمهی قرمز از زیر پتو در طهران فروکاسته باشی طبیعی است که ساخت سلاح اتمی را امنیتساز خواهی پنداشت...
۱۹:۵۴
ساخت سلاح اتمی عقب نشستن از جنگ نامتقارن به جنگ نامتعارف است...
۱۹:۵۸
نان شریعت را اگر به نرخ روز میخوردیم، امید این را داشتیم که روزی ساخت سلاح اتمی حلال شود...
۲۰:۰۴
جمهوری جاهلی جایی است که مراتب نرم تا سخت امر به معروف و نهی از منکر اتهام اخلال در نظم و آسایش عمومی را بر خود دارد...
۱:۳۸
جمهوری جاهلی...
۱:۳۸
آن چه قانون مجازات اسلامی خوانده میشود اگر شرعی بود که باید امتداد روزآمد رسالههای فقهی شیعه میبود...
۱:۴۱
منا بودن آدمها به تبعیت آنها از نظام قدرت است یا بیعت آنها با نظام شریعت؟ یا چه...
۱:۵۴
درست مانند نظام، انقلاب هم مدتها است که مشترک لفظی شده است و هماین است انقلابی؛ سویهیی انقلاب را حفظ نظام قدرت میدانند و سویهیی بسط نظام شریعت...
۲:۱۴
بدخیمترین سویهی جنبش فواحش هماین ریشو|چادریهای جانمازآبکش استند که با اسم رمز اولویت به جنگ شریعت محمدی و حجاب شرعی آمدهاند...
۲:۱۹
پدرانشان میگفتند: مشکل مملکت هماین دو لاخ موی بیرون ریخته است؟ پسرانشان میگویند: مشکل مملکت هماین یک چاک سینهی بیرون ریخته است؟ دیاثت نسبت به شریعت به وراثت میرسد...
۲:۲۶
اولویت نام تجاری شریعت نوبهنوی مذهبیهای صورتی است...
۶:۰۹
بینهی ترجیح سنی سکولار برای سالها دستور کار محافل امنیتی عرفی بود. بینهی ترجیح شیعهی سکولار اکنون دستور کار آنها در داخل است...
۶:۱۰
بسی از پرداخت به معنویت و حتا مهدویت و عدالت در رسانههای رسمی برای پنهان کردن نپرداختن به شریعت است...
۶:۱۰
بتپرستی تمام نشده است؛ هنوز برخی سنگ میپرستند و برخی گاو میپرستند و برخی ناس میپرستند؛ این آخری دموکراسی هم خوانده میشود؛ آیین مردمپرستی...
۶:۱۰
بتپرستی تمام نشده است؛ هنوز برخی سنگ میپرستند و برخی گاو میپرستند و برخی ناس میپرستند؛ این آخری دموکراسی هم خوانده میشود؛ آیین مردمپرستی...
۶:۱۰
اکثریت جاهلیت منتشر است...
۶:۱۰
خلاف استحسانهای دستاربندهای پروتستان و آخوندهای پروانهیی نه مصلحت یک امر عرفی است و نه اکثریت یک امر شرعی است. هماین است که با سر هم کردن مصلحت و اکثریت هیچ حکمی بر شریعت بار نمیشود...
۶:۱۱
بیان وحی در بارهی اکثریت صراحتی دموکراسیسوراخکن دارد: و إن تطع اکثر من في الأرض، یضلونک عن سبیل الله؛ إن یتبعون إلا الظن و إن هم إلا یخرصون...
۶:۱۱