شریعتمدار، عرفیساز ناصبی را تکفیر و تنجیس میکند. بنیادگرا اما پاسخ کفرگویی را با قذف کردن و شتم کردن میدهد. ادب شریعتمدار، ادب جعفر است و ادب بنیادگرا ادب جعفر نیست...
۱۴:۱۳
نوخلفیهای شیعه به نومدخلی شدن میگویند: تقدیر...
۱۴:۲۱
سطح نفوذ ایدههای صورتی نومرجئه میان جوانهای مذهبی در ایران اسلامی را که میبینم آن حدیث هشدار امام جعفر صادق، علیه السلام، در گوشم زنگ میزند: بادروا احداثکم بالحدیث، قبل أن تسبقکم إلیهم المرجئه...
۱۴:۴۳
نومرجئه را با خوارج و داعش خطاب کردن متشرعها شناسایی کنید...
۱۴:۴۳
مکتبیها در رکاب امام زمانشان شهید میشوند. سکولارها در رکاب که میمیرند؟ یا چه...
۱۴:۴۳
پیشنیاز شهادت بیعت با امام امت است؛ در رکاب بودن...
۱۵:۵۰
ته مسیر گسست شهادت از شریعت هماین است که شهادت یک امر ملی عرفی است و نه یک امر امی قدسی؛ ته این مسیر آن است که شهید نه یک زندهی مقدس که یک مردهی محترم است؛ عرفیسازی امر شرعی شهادت...
۱۷:۴۱
قضاوت را اگر به قیامت باید وا نهاد پس چه نیازی است به فقاهت؟ یا چه...
۱۷:۵۳
خطر حیاتی برای اکنون شیعه سلفیگری نیست، خلفیگری است؛ نوخلفیگری با مایههای نومدخلیگری...
۱۷:۵۷
این دستاربند پروتستان سترون را سالها است که از کتابهایش در بارهی صلیبیت میشناسم. ایدهی این شیخ کافر از تشیع، مانند بسی دیگر از بددینهای صاحب کرسی در آکادمی ایرانی آن است که شبانان مدرن طائفهی شیعه باشند و این که مؤمنین امامی بز هم دست اینها ندادهاند ناراحتشان میکند...
۱۸:۲۰
ابطالطلبهای ایرانی ناصبیمشرب استند؛ و فرمود: ناصبی از سگ نجستر است...
۱۸:۳۲
حضرات معصوم ناموس عالم استند؛ آن که معصوم را هتک میکند بیناموس است...
۱۸:۳۳
این شیخ بیناموس و دستاربند پروتستان نخستین مارتین لوتر ناکام نیست که در آکادمی ملحد ایرانی عمل آمده است و آخرینش نیز نخواهد بود. چارهی حوزهی شرعیهی شیعه چه است؟ در نطفه خفه کردن این کفار هار با تکفیر محکم مطلق آکادمی...
۱۸:۳۳
آکادمیهای الاهیات که در قم مقدسه برابر مدرسههای شرعی علم شدهاند کارخانهی تولید دستاربند پروتستان و دینپژوه بددین و دزد با چراغ است...
۱۸:۴۵
این که در سنت محمدی تا مهدوی مقر حکمرانی حکومت اسلامی مسجد بوده است و نه حسینیه یا مهدیه فائدهاش آن است که نتوان جای ذکر گفتن در آن کف زد...
۱۸:۵۶
برداشتن دستار پروتستانهای سترون برخورد لازم با معلول است؛ برخورد کافی با علت، تخته کردن در آکادمیهای مدرن الاهیات در ایران اسلامی است...
۱۹:۱۷
دعوای مکتبی و سکولار و دعوای اردکیش و پروتستان، دعوای شیعه-شیعه نیست، دعوای ایمان و کفر است...
۲۰:۰۸
فرمود: و ما کان صلاتهم عند البیت إلا مکاء و تصدیة. فرمود: پیامبر از کف زدن و سوت کشیدن نهی کرد. این که در بیت مرجعیت عظمای شیعه، از تکبیر گفتن به کف زدن تعرب کردهییم معناش گسستن از کتاب و عترت است...
۲۰:۳۱
به طور کلی کف زدن فی نفسه به نحو متعارف در جشنهای اعیاد یا برای تشویق و تأیید و مانند آن اشکال ندارد ولی بهتر است فضای مجالس دینی به خصوص مراسمی که در مساجد و حسینیهها و نمازخانهها برگزار می شود، به ذکر صلوات و تکبیر معطّر گردد.[امام سید علی حسینی خامنهیی]
۲۰:۴۵
هر قدر تکبیر گفتن سرخ و تنوری و قوام است، کف زدن صورتی و یواش و مقوا است...
۲۰:۵۲