سلام
میانگین نمرات آبان و آذر به تفکیک کلاس ها 





قطعا با تلاش بیشتر و کسب نمره درخشان در برگه ترم اول، نمرات بدِ آبان و آذر جبران خواهد شد
۵:۲۵
بازارسال شده از دبیرستان شهید دکتر مفتح
اطلاعیه توزیع کارنامه ها و ثبت نام برای پایه بالاتر
۱۰:۰۶
بازارسال شده از دبیرستان شهید دکتر مفتح
برنامه امتحانی تابستان (تجدید یهای خرداد)
۲۰:۲۶
بازارسال شده از دبیرستان شهید دکتر مفتح
ضمن عرض سلام و احترام خدمت اولیا و دانش آموزان محترم: خواهشمند است دقت بفرمایید که برنامه را خوب توجه داشته باشید تا خدای نکرده روز امتحان را فراموش نکنید و یا اشتباهی نیایید . اگر اشتباهی از سوی شما صورت بپذیرد دیگر جای جبران نیست . به دانش آموزانتان تاکید کنید که درسهایشان را خوب مطالعه کنند . سوالاتی که دبیرانشان در طول سال کار کرده اند را خوب مطالعه کنند . علاوه بر آن باید به خود درس و کتاب مسلط باشند تا انشاله بهترین نمره را کسب کنند . ساعت امتحان را هنوز مشخص نکرده ایم . که آن را هم بزودی اعلام خواهیم کرد .
۲۰:۲۶
بازارسال شده از دبیرستان شهید دکتر مفتح
ساعات امتحان پایه نهم :10:30صبح خواهد بود
۲۰:۲۶
بازارسال شده از دبیرستان شهید دکتر مفتح
دانش آموزان تجدیدی توجه داشته باشید ،تمام مطالبی را که دبیرانتان در طول سال تحصیلی با شما کار کرده اند را برای شهریور ماه مطالعه کنید .
۲۰:۲۶
بازارسال شده از دبیرستان شهید دکتر مفتح
دبیری که برای شهریور ماه سوال طرح میکند الزاما همان دبیر شما در طول سال تحصیلی نمیباشد.پس انتظار ارسال نمونه سوال نداشته باشید .
۲۰:۲۶
بازارسال شده از دبیرستان شهید دکتر مفتح
تمام تلاشتان را داشته باشید که قبول شوید ،اگر دانش آموزی خدای نکرده تجدید شود میتواند منجر به مردودی دانش آموز بشود و دیگر جای هیچ گونه جبرانی نیست.
۲۰:۲۶
بازارسال شده از دبیرستان شهید دکتر مفتح
ساعات امتحانی پایه های هفتم و هشتم هم بزودی اعلام خواهد شد.
۲۰:۲۶
با سلام و احترام خدمت اولیا عزیز :به استحضار میرساند که همکاران دبیرستان به طور مستمر در حال اعلام نمرات درسی دانش آموزان عزیز میباشند.خواهشمند است کانالهای درسی دانش آموزانتان را در بله چک بفرمایید و از وضعیت نمرات و شرایط درسی فرزندانتان مطلع شوید.و جهت پیگیریهای بیشتر میتوانید همه روزه از ساعت ۱۵:۴۰ لغایت ۱۶ به مدرسه تشریف بیاورید و با دبیران محترم ملاقات داشته باشید.از طرفی با توجه به نزدیکی به ایام امتحانات ترم اول ،از هم اکنون با فرزندانتان صحبتهای لازم را داشته باشید تا در این فرصت تقریبا یکماهه به امتحانات ،نقاط ضعف خود را پوشش دهند تا انشالله شاهد نمرات درخشان فرزندانمان در ترم اول باشیم.

۸:۰۹
بازارسال شده از
سلام و عرض ارادت به تمامی اساتید و همکاران گرامی، مدیران محترم مدارس، داوران محترم مدرسه ای و همچنین دانش آموزان عزیز پایههای هفتم هشتم و نهم
🟢امسال هم طبق روال سال های گذشته، یازدهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی برگزار خواهد شد🟢از همه دانش آموزان علاقمند و فعال در همه پایه ها دعوت میشود که در محور (قرآن و معارف اسلامی) در این جشنواره شرکت کنند و نام مدرسه را در سطح منطقه، استانی و حتی کشوری، سر بلند نمایند.
🟢امسال در رشته یا محور قرآن و معارف اسلامی دو موضوع معرفی شده است که علاقمندان می بایست یکی از آن ها را انتخاب کرده و در قالب پادکَست کوتاه ( فایل صوتی فرمت MP3) کار و اثر خود را ارائه دهند۱. موضوع اول: استجابت دعا۲. موضوع دوم:یک موضوع آزاد انتخابی از طرف دانش آموزان
🟢توجه کنید که در مرحله ی مدرسه ای ، اثر ابتدا توسط دانش آموزان نوشته میشود سپس به فایل صوتی (پادکست) تبدیل میگردد. یعنی اثر نهایی شما به صورت فایل صوتی ضبط شده از طرف دانش آموز داوطلب می باشد.🟢نکته بعدی اینکه حتما این کار و اثر باید به صورت گروهی انجام گردد. معمولا و بهتر است که گروه ها دو نفره باشند. ارائه اثر به صورت تک نفره مورد قبول نیست.
🟢اثر شما به این شکل است که: یکی از موضوعات ارائه شده را (استجابت دعا یا موضوع آزاد) انتخاب میکنید و داستانی را که در فایل پیوستی (pdf) میتوانید آن را ببینید، ادامه میدهید و یا اینکه خودتان داستانی را با خلاقیت خود ایجاد میکنید و یا موضوعی که برای خودتان در زندگی پیش آمده را تعریف میکنید .🟢 حتما باید منبع شما آیات قرآنی باشد که از آن، نورِ امید و امیدواری به زندگی و حل مشکلات توسط توسل به آیات قرآن ، به وضوح در داستانتان آمده باشد.
🟢 در هر موضوعی که روی آن کار میشود، باید از کتاب قرآن مجید نیز استفاده گردد یعنی منبع اصلی شما، آیات قرآن باشد و نتیجه گیری و پاسخ به سوالات چالشی باید از طریق آیات قرآنی باشد. مخصوصا دو آیه ای که مسئولین جشنواره انتخاب کرده اند ( که در فایل پیوستی میتوانید این دو آیه ی مهم را مشاهده کنید) حتما باید در اثرتان وجود داشته باشد و به آنها اشاره کرده باشید
🟢مطلب مهم بعدی اینکه چند سوال چالشی و بسیار مهم در این مرحله وجود دارد.( این سوالات را میتوانید در فایل پیوستی پایین مشاهده کنید) دانش آموز باید ضمن ارائه ی اثَرِ خود، به این چند سوال چالشی نیز با کمک گرفتن از آیات قرآنی و کتاب های تفسیر قرآن ، پاسخ دهد. پاسخ دادن به این سوالات میتواند مستقیم باشد و یا غیر مستقیم و در حین داستان گویی و ارائه اثر باشد🟢از هر مدرسه فقط یک گروه برتر( به انتخاب داوران مدرسه که مدیر مدرسه آنها را تعیین می کند) به منطقه معرفی میگردد تا مورد بررسی و ارزیابی داوران منطقه ای قرار بگیرد.🟢 ثبت نام در مرحله ی مدرسه ای کاملا آزاد است و همه دانش آموزان میتوانند شرکت کنند( فقط در یک محور ، یعنی فقط یک رشته مثلا فقط قرآن و معارف یا فقط ادبیات )
🟢🟢🟢آخرین مطلب...


بسیار مهم... 


سه فایلِ زیر جهت تسلط به موضوع و چگونگی ارائه ی اثر، برای تمامی گروه های مدیران محترم، معلمانِ راهنمای عزیز و داوران مدرسه ای و همچنین دانش آموزان عزیز ِ داوطلب ، بسیار مفید است و در واقع جواب تمامی سوالات خود را میتوانید از این سه فایل ( یک فایل صوتی که وبینار و جلسه توجیهی محور قرآن و معارف اسلامی است، و دو فایل بعدی نیز به صورت pdf میباشد که محتوای وبینار و همچنین شیوه نامه محور قرآن و معارف اسلامی می باشد) به دست آورید. حتما توصیه اکید میگردد که فایل صوتی را با حوصله گوش دهید تا کاملا توجیه گردید و به تمامی سوالات خود برسید
آرزوی توفیق برای تمامی عزیزانامجدی- ناظر منطقه ای یازدهمین جشنواره نوجوان خوارزمی _ محور قرآن و معارف اسلامی
🟢امسال هم طبق روال سال های گذشته، یازدهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی برگزار خواهد شد🟢از همه دانش آموزان علاقمند و فعال در همه پایه ها دعوت میشود که در محور (قرآن و معارف اسلامی) در این جشنواره شرکت کنند و نام مدرسه را در سطح منطقه، استانی و حتی کشوری، سر بلند نمایند.
🟢امسال در رشته یا محور قرآن و معارف اسلامی دو موضوع معرفی شده است که علاقمندان می بایست یکی از آن ها را انتخاب کرده و در قالب پادکَست کوتاه ( فایل صوتی فرمت MP3) کار و اثر خود را ارائه دهند۱. موضوع اول: استجابت دعا۲. موضوع دوم:یک موضوع آزاد انتخابی از طرف دانش آموزان
🟢توجه کنید که در مرحله ی مدرسه ای ، اثر ابتدا توسط دانش آموزان نوشته میشود سپس به فایل صوتی (پادکست) تبدیل میگردد. یعنی اثر نهایی شما به صورت فایل صوتی ضبط شده از طرف دانش آموز داوطلب می باشد.🟢نکته بعدی اینکه حتما این کار و اثر باید به صورت گروهی انجام گردد. معمولا و بهتر است که گروه ها دو نفره باشند. ارائه اثر به صورت تک نفره مورد قبول نیست.
🟢اثر شما به این شکل است که: یکی از موضوعات ارائه شده را (استجابت دعا یا موضوع آزاد) انتخاب میکنید و داستانی را که در فایل پیوستی (pdf) میتوانید آن را ببینید، ادامه میدهید و یا اینکه خودتان داستانی را با خلاقیت خود ایجاد میکنید و یا موضوعی که برای خودتان در زندگی پیش آمده را تعریف میکنید .🟢 حتما باید منبع شما آیات قرآنی باشد که از آن، نورِ امید و امیدواری به زندگی و حل مشکلات توسط توسل به آیات قرآن ، به وضوح در داستانتان آمده باشد.
🟢 در هر موضوعی که روی آن کار میشود، باید از کتاب قرآن مجید نیز استفاده گردد یعنی منبع اصلی شما، آیات قرآن باشد و نتیجه گیری و پاسخ به سوالات چالشی باید از طریق آیات قرآنی باشد. مخصوصا دو آیه ای که مسئولین جشنواره انتخاب کرده اند ( که در فایل پیوستی میتوانید این دو آیه ی مهم را مشاهده کنید) حتما باید در اثرتان وجود داشته باشد و به آنها اشاره کرده باشید
🟢مطلب مهم بعدی اینکه چند سوال چالشی و بسیار مهم در این مرحله وجود دارد.( این سوالات را میتوانید در فایل پیوستی پایین مشاهده کنید) دانش آموز باید ضمن ارائه ی اثَرِ خود، به این چند سوال چالشی نیز با کمک گرفتن از آیات قرآنی و کتاب های تفسیر قرآن ، پاسخ دهد. پاسخ دادن به این سوالات میتواند مستقیم باشد و یا غیر مستقیم و در حین داستان گویی و ارائه اثر باشد🟢از هر مدرسه فقط یک گروه برتر( به انتخاب داوران مدرسه که مدیر مدرسه آنها را تعیین می کند) به منطقه معرفی میگردد تا مورد بررسی و ارزیابی داوران منطقه ای قرار بگیرد.🟢 ثبت نام در مرحله ی مدرسه ای کاملا آزاد است و همه دانش آموزان میتوانند شرکت کنند( فقط در یک محور ، یعنی فقط یک رشته مثلا فقط قرآن و معارف یا فقط ادبیات )
🟢🟢🟢آخرین مطلب...
سه فایلِ زیر جهت تسلط به موضوع و چگونگی ارائه ی اثر، برای تمامی گروه های مدیران محترم، معلمانِ راهنمای عزیز و داوران مدرسه ای و همچنین دانش آموزان عزیز ِ داوطلب ، بسیار مفید است و در واقع جواب تمامی سوالات خود را میتوانید از این سه فایل ( یک فایل صوتی که وبینار و جلسه توجیهی محور قرآن و معارف اسلامی است، و دو فایل بعدی نیز به صورت pdf میباشد که محتوای وبینار و همچنین شیوه نامه محور قرآن و معارف اسلامی می باشد) به دست آورید. حتما توصیه اکید میگردد که فایل صوتی را با حوصله گوش دهید تا کاملا توجیه گردید و به تمامی سوالات خود برسید
آرزوی توفیق برای تمامی عزیزانامجدی- ناظر منطقه ای یازدهمین جشنواره نوجوان خوارزمی _ محور قرآن و معارف اسلامی
۲۱:۰۸
بازارسال شده از
وبینار یازدهمین جشنواره خوارزمی_ محور قرآن و معارف.mp3
۰۲:۰۰:۴۱-۲۷.۶۳ مگابایت
فایل صوتی وبینار توجیهی محور قرآن و معارف اسلامی جشنواره نوجوان خوارزمی
۲۱:۰۸
بازارسال شده از
شیوه نامه خوارزمی قرآن و معارف ۱۴۰۳.pdf
۹۰۷.۲۲ کیلوبایت
🟢شیوه نامه یازدهمین جشنواره نوجوان خوارزمی محور قرآن و معارف اسلامیسال ۱۴۰۳/۱۴۰۴ (فایل نهایی)
۲۱:۰۸
بازارسال شده از
کارگاه توجیهی محور قرآن و معارف.pdf
۱.۰۶ مگابایت
محتوای ارائه شده در وبینار توجیهی محور قرآن و معارف اسلامی جشنواره نوجوان خوارزمی@quran_nojavan
۲۱:۰۸
۲۱:۱۶
۱. هدف از جشنواره خوارزمی آشنایی با قرآن و حل مشکلات و ایجاد امید توسط قرآن و توسل به آیات قرآن و کمک از قرآن در زندگی است. ( دانش آموز اگر در این باره مورد سوال قرار گرفت، اینگونه جواب بدهد)
۲. ثبتنام مدرسه ای و بارگزاری و داوری باید تا ۲۵ اسفند به پایان رسیده و اثر باید تا قبل از این تاریخ به منطقه مورد نظر در قالب پادکست ارسال شده باشد
۳. حل موقعیت و سوالات چالشی قبل از ساخت پادکست، مهم است
۴. موضوعات اثر نباید تکراری و از موضوعات سال های گذشته باشد
۵. با استفاده از بررسی آیات و روایات به سوالات چالشی پاسخ دهد. سپس سناریو و موقعیت و داستان خود را بسازد. دقت کنید که در طول انجام این موقعیت و داستان ، باید نور و نقش امید را از قرآن در اثر خود پدیدار کند
۶. استفاده از یکی از دو آیه پیشنهادی کافی است و لازم نیست از هر دو استفاده کند. ضمنا میتواند از آیات بیشتری استفاده کند نه اینکه فقط از دو آیه پیشنهادی استفاده کند.استفاده از دو آیه ی پیشنهادی فقط برای نقش امید در زندگی است نه برای پاسخگویی به سوالات چالشی.
۷. دانش آموز ابتدا باید امید را با استفاده از آیات و روایات به زندگی برگرداند سپس به سوالات چالشی پیش آمده با استفاده از آیات و روایات پاسخ دهد
۸. دانش آموز خودش باید به درک و نتیجه برسد ( از طریق آیات و روایات و کتب تفاسیر) نه اینکه جواب ها را سرچ کرده و سخن بزرگان را برای جواب بدهد. دانش آموز خودش باید به درک و فهم و جواب برسد
۹. گام دوم تهییه پادکست است. پادکست یعنی فایل صوتی کوتاه. چند مورد مهم است. پادکست نباید بیشتر از ۱۰ دقیقه باشد.شروع فایل باید موضوع خود را بیان کند. خودش و هم گروهی را معرفی کند و مشخصات را بگوید. منابع مورد استفاده در ابتدا یا انتهای پادکست ذکر کند. در حین پادکست هم آدرس آیه ی مورد استفاده را دقیق بیان کند و بگوید مثلا در تفسیر فلان و آیه ی فلان ...
۱۰. استفاده از منابع تفسیری پیشنهادی :۱. تفسیر نور استاد قرائتی۲. تفسیر نمونه مکارم۳. تفسیر المیزان طباطبایی۴. تفسیر آیت الله جوادی آملی
و استفاده از پایگاه های اینترنتی قرآنی۱. پایگاه جامع قرآنی۲. پرتال جامع علوم قرآنی۳. نرم افزار قرآنی نور۴. نرم افزار حفظ النور
۴:۳۷
۹:۴۸
نمره ماهانه مهر قرآن ۹۰۳دبیر امجدی:


۴:۰۰
قرآن ۹۰۳
۴:۰۰
نمرات برای یک آزمون کتبی و از ۲۰ نمره می باشد.ان شاء الله آزمون جبرانی برگزار خواهد شد و دانش آموزان ، نمرات ضعیف را جبران خواهند کرد.جزئیات آزمون جبرانی در کلاس به اطلاع دانش آموزان خواهد رسید
۴:۰۷