گزارش جلسه هفتم دختران ۸ تا ۱۱
جاگورتاهدف: توجه به جزئیات، ساخت ماکت
نقاشی خلاقهدف: کاربرد کیسه در چاپ، تفکر خلاق
کلاژهدف: مهارت سنجش پیامد انتخاب( اگر آن وقت)، دستورزی با خمیر و ساخت رنگین کمان
قرآندر این جلسه مهمان سورهی مبارکهی فلق، بودیم.🪴چیزی که در ابتدای آموزش این سوره با دانش آموزان مطرح میشود، مواجهه با نشاط با مشکلات است.برای این منظور پس از طرح پرسش درباره اینکه برای حل مشکلاتی که برایمان پیش می آید چه کار باید کنیم، سراغ انجام یک بازی رفتیم، بازیایی که در آن میبایست بچهها کاملا هوشیارانه نسبت به انجام آن اقدام میکردند.
🧩سپس پازلهای حل چالش(مشکل) را دریافت کردند و برای کارتهای چالش راه حل های متعددی ثبت کردند.
در ادامه باز هم با انجام فعالیتهایی فهمیدیم که حتی ممکن است خیلی وقتا برای حل مشکلات، چندین راه حل به ذهنمان برسد.
برای آنکه انس دانش آموزان در طول هفته هم با سورهی مدنظر حفظ شود، کاربرگی به خانه آوردهاند، لطفا برای انجام کاربرگ همراهیشان کنید.
بعلاوه اینکه خواندن سوره در طول هفته و یادآوری نکتهی تربیتی آن به انس بیشتر کمک خواهد کرد.
جاگورتاهدف: توجه به جزئیات، ساخت ماکت
نقاشی خلاقهدف: کاربرد کیسه در چاپ، تفکر خلاق
کلاژهدف: مهارت سنجش پیامد انتخاب( اگر آن وقت)، دستورزی با خمیر و ساخت رنگین کمان
قرآندر این جلسه مهمان سورهی مبارکهی فلق، بودیم.🪴چیزی که در ابتدای آموزش این سوره با دانش آموزان مطرح میشود، مواجهه با نشاط با مشکلات است.برای این منظور پس از طرح پرسش درباره اینکه برای حل مشکلاتی که برایمان پیش می آید چه کار باید کنیم، سراغ انجام یک بازی رفتیم، بازیایی که در آن میبایست بچهها کاملا هوشیارانه نسبت به انجام آن اقدام میکردند.
🧩سپس پازلهای حل چالش(مشکل) را دریافت کردند و برای کارتهای چالش راه حل های متعددی ثبت کردند.
در ادامه باز هم با انجام فعالیتهایی فهمیدیم که حتی ممکن است خیلی وقتا برای حل مشکلات، چندین راه حل به ذهنمان برسد.
برای آنکه انس دانش آموزان در طول هفته هم با سورهی مدنظر حفظ شود، کاربرگی به خانه آوردهاند، لطفا برای انجام کاربرگ همراهیشان کنید.
بعلاوه اینکه خواندن سوره در طول هفته و یادآوری نکتهی تربیتی آن به انس بیشتر کمک خواهد کرد.
۱۷:۳۸
۱۷:۳۸
۱۷:۳۸
۱۷:۳۸
۱۷:۳۸
جلسه هفتم دختران ۱۲_۱۵ علم و صنعت معرقهدف: تکمیل پروژه های نیمه کارهو یادگیری مراحل حل مسئله. طراحی و ساخت تابلو و نوشتن مراحل حل مسئله داخل آنیادگیری کار با مته
میخ و نخهدف: خلاقیت در بستن متفاوت نخ ها، آشنایی با افکار ناکارآمد و افکار مقابله ای
قرآنپس از آنکه نوار زمان را در جلسهی پیش با همراهی بچهها انجام دادیم، این جلسه کارمان را با خواندن متن سرآغاز درس دوم سورهی مبارکهی فلق و طراحی سوال از متن خوانده شده، آغاز کردیم.
سپس باهم به تصویرگری گردش روز و شب و تاثیر ان در حرکت ما انسانها پرداختیم.
در ادامه سراغ فعالیت گفتگو رفتیم و دربارهی اینکه چه عواملی سبب میشوند حرکتمان متوقف شوند گفتگو کردیم و نتیجهی گفتگو را ثبت کردیم.
همچنین بعد از تماشای یک کلیپ، دربارهی اینکه پدیدهی طلوع چه احساسی را در آنها زنده میکند و یا چه مفهومی را به آنها یادآور میشود، نوشتند.
این هفته با نوجوانان عزیز قرار گذاشتیم که برای کاربرگ هفتهی پیش، در این هفته زمانی را اختصاص دهند و انجامش دهند.
ایدههای نوجوانان عزیز و انجام کاربرگها به پویایی و انس ، بیشتر جمعمان کمک میکند.
لطفا کاربرگها را با تامل انجام دهند و برای جلسهی بعد برای اشتراک ایدههایشان با خود به کلاس بیاورند.
میخ و نخهدف: خلاقیت در بستن متفاوت نخ ها، آشنایی با افکار ناکارآمد و افکار مقابله ای
قرآنپس از آنکه نوار زمان را در جلسهی پیش با همراهی بچهها انجام دادیم، این جلسه کارمان را با خواندن متن سرآغاز درس دوم سورهی مبارکهی فلق و طراحی سوال از متن خوانده شده، آغاز کردیم.
سپس باهم به تصویرگری گردش روز و شب و تاثیر ان در حرکت ما انسانها پرداختیم.
در ادامه سراغ فعالیت گفتگو رفتیم و دربارهی اینکه چه عواملی سبب میشوند حرکتمان متوقف شوند گفتگو کردیم و نتیجهی گفتگو را ثبت کردیم.
همچنین بعد از تماشای یک کلیپ، دربارهی اینکه پدیدهی طلوع چه احساسی را در آنها زنده میکند و یا چه مفهومی را به آنها یادآور میشود، نوشتند.
این هفته با نوجوانان عزیز قرار گذاشتیم که برای کاربرگ هفتهی پیش، در این هفته زمانی را اختصاص دهند و انجامش دهند.
ایدههای نوجوانان عزیز و انجام کاربرگها به پویایی و انس ، بیشتر جمعمان کمک میکند.
لطفا کاربرگها را با تامل انجام دهند و برای جلسهی بعد برای اشتراک ایدههایشان با خود به کلاس بیاورند.
۱۷:۳۹
۱۷:۴۰
۱۷:۴۰
۱۷:۴۰
۱۷:۴۰
۱۷:۴۰
۱۷:۴۰
بازارسال شده از Mohammad
خانوادههای گرامی خلاق علم و صنعتی!سلامکلاسهای تابستانی امسال رو به پایان است و وقت آن رسیده که با خاطرات خوش تابستان باهم بودنمان خداحافظی کنیم.به همین مناسبت، نمایشگاه دستاوردهای فرزندان عزیزمان را تدارک دیدهایم.🫵از شما دعوت میکنیم تا برای بازدید به سالن مجتمع شهید بهرامی (محل برگزاری کلاسها) تشریف بیاورید و دلگرمی و حمایت را پیوست دلهای آینده سازان ایرانمان کنید.
زمان: ۱۴:۳۰ الی ۱۵ دختران عزیز روز شنبه ۲۳ تیرماهپسران عزیز روز یکشنبه ۲۴ تیرماه
همچنین در پایان، نمایه فردی هر دانشآموز که در طول دوره طی فرآیندی توسط مربیان متخصص ارزیابی و آماده شده است به خانوادهها به صورت خصوصی ارسال میشود.
نمایه فردی چیست؟ این نمایه شامل خلاصهای از فعالیتها و پیشرفتهای فرزندانمان در زمینه های رشد اجتماعی، رشد عاطفی_هیجانی و رشد شناختی در طول دوره پایگاه تابستانی است.
با احتراممدیریت ارتباطات فرهنگی و اجتماعی ۲۲ تیرماه ۱۴۰۳
زمان: ۱۴:۳۰ الی ۱۵ دختران عزیز روز شنبه ۲۳ تیرماهپسران عزیز روز یکشنبه ۲۴ تیرماه
همچنین در پایان، نمایه فردی هر دانشآموز که در طول دوره طی فرآیندی توسط مربیان متخصص ارزیابی و آماده شده است به خانوادهها به صورت خصوصی ارسال میشود.
نمایه فردی چیست؟ این نمایه شامل خلاصهای از فعالیتها و پیشرفتهای فرزندانمان در زمینه های رشد اجتماعی، رشد عاطفی_هیجانی و رشد شناختی در طول دوره پایگاه تابستانی است.
با احتراممدیریت ارتباطات فرهنگی و اجتماعی ۲۲ تیرماه ۱۴۰۳
۱۹:۵۲
۱۲:۲۴
۱۲:۲۶
۱۲:۲۷
۱۲:۳۲
۱۲:۳۴
https://survey.porsline.ir/s/5sdCw0ryلینک نظر سنجی کلاس های تابستانی فرزندان و فرم اعلام شماره کارت جهت عودت وجه بابت دو جلسه آخر کنسلی کلاسها
۱۴:۰۰
از همه اعضای کانال خواهشمندم فرم بالا رو پرنمایند.متشکرم
۱۴:۰۱