بله | کانال جلیلی زبان مردم
عکس پروفایل جلیلی زبان مردمج

جلیلی زبان مردم

۴۳عضو
بازارسال شده از دکتر سعید جلیلی

گفتگوی_دکتر_جلیلی_با_برنامه_خرمشهر.mp3

۳۷:۵۵-۱۷.۶۸ مگابایت
undefined #نسخه_صوتی | نسخه‌ی صوتی گفتگوی تحلیلی دکتر سعید جلیلی با برنامه «خرمشهر» شبکه افق سیما
undefinedگفتگوی تحلیلی دکتر جلیلی پیرامون پیام مقام معظم رهبری به مناسبت چهلم فرماندهان و دانشمندان شهید؛ ۴ مردادماه ۱۴۰۴
undefined نسخه ویدئویی این گفتگو را از صفحه آپارات دکتر سعید جلیلی ببینید.
undefined @saeedjalily

۱۹:۰۸

بازارسال شده از مدار مادران انقلابی "مادرانه"
thumbnail
تو کجای قصه‌ی مقاومت را می‌سُرایی؟
مقاومت یک ایمان است، یک تفکر است، یک تصمیم قلبی و قطعی است، مقاومت یک مکتب است.
همدلی وصف نشدنی شما باعث شد در کمتر از ۱۰ روز ۲۰۰ میلیون تومان جمع شود. با توجه به بحران عظیم غزه، بار دیگر دست یاری دهیم برای یک حماسه آفرینی و شروع دوباره ...
و سلاح ما برای جهاد و دفاع از مظلوم، بهره‌ای از اموال‌مان.پس «حیّ علی الجهاد باموالکم».
قرارمان برای جهاد روزانه با سهمی از اموال:۶۱۰۴۳۳۷۶۱۴۴۹۵۱۸۰نرگس مظلومی
#عهد_می‌بندیم#ایستاده_تا_ظهور#غزه_گرسنه_است#جاهدوا_باموالکم_و_انفسکم
#مدارمادران‌انقلابی "مادرانه"

وب‌گاه | بله | ایتا
۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
از ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
۱۰۰%
تامین شده
تکمیل شد
جزئیات

۱۰:۴۲

بازارسال شده از زهرا قاسم زاده
آخرشه یک ساعت و بیست دقیقه وقت هست همت کنید کامل بشه

۱۰:۴۲

بازارسال شده از برنامه تلویزیونی ثریا
thumbnail
undefined امشب؛ مستند «در مسیر بهشت»
قسمت هفدهم از مجموعه مستند «ایستاده در غبار»

undefined روایتی از بازتاب حماسه‌سازی ملت ایران و جنایات صهیونیست‌ها در میان زوار خارجی مراسم اربعین ۱۴۰۴
undefined امشب؛ پنج‌شنبه ۳۰ مردادماه، ساعت ۲۳:۱۵
undefined شبکه یک سیما

undefinedکاری از برنامه ثریاundefinedتهیه شده در مرکز سیمرغ سیما@sorayatv

۲۰:۳۶

بازارسال شده از نرگس سادات بیننده
thumbnail
دکتر دانشمند ‎#شهید_عباسی قدیمی‌ترین دوست و همکار ‎#شهید_فخریزاده بود و در زمان این مصاحبه (۹۹/۹/۱۱) رئیس کمیسیون انرژی مجلس بودن و سابقه‌ی ریاست سازمان انرژی اتمی داشتند“در دولت یازدهم برای فخریزاده و تشکیلاتش مزاحمت ایجاد کردند و تلاش کردند تضعیفش کنند”#غوغای_روحانی_نگر#برجام
undefined حامد فخری زاده
@ArchiveRoom

۸:۳۴

بازارسال شده از سیده مرضیه حسینی
thumbnail

۸:۳۴

بازارسال شده از دکتر سعید جلیلی
undefined️ روایتی از صد و دوازدهمین جلسه حکمت سیاسی اسلام در قرآن با سخنرانی دکتر سعید جلیلی:
undefined قطر و برجام و جنگ را ببینید!
undefinedروایت جلیلی از آنان که قطر و مجمل و برجام و جنگ را دیده‌اند و باز از همان مسیر دم می‌زنند.
undefined*کور و بینا، کر و شنوا *انسانها دو دسته اند. کور یا بینا، کر یا شنوا. کور یعنی نه آنها که در چشم یا گوش نقصی دارند. بلکه آنان که قطر و مجمل و برجام و این جنگ را دیده‌اند و باز از همان مسیر دم می‌زنند بعد از دیگران می‌خواهند پارادایم خود را تغییر دهند.
undefinedسعید جلیلی در صدودوازدهمین جلسۀ حکمت سیاسی از شناخت‌شناسی و سیاست گفت. از یک دسته‌بندی دیگر قرآنی: «مَثَلُ ٱلۡفَرِيقَيۡنِ كَٱلۡأَعۡمَىٰ وَٱلۡأَصَمِّ وَٱلۡبَصِيرِ وَٱلسَّمِيعِۚ هَلۡ يَسۡتَوِيَانِ مَثَلًاۚ»؟
undefinedسعید جلیلی از انسان‌شناسی قرآن گفت که می‌گوید شناخت‌شناسی چگونه به سیاست می‌کشد. هستی‌شناسی قرآن وقتی از خلقت انسان می‌گوید، با لفظ «انشا» سخن از یک خلقت جدید می‌آورد؛ آنجا که به انسان علاوه بر گوش و چشم، دل نیز داده می‌شود.
undefinedاین هستیِ شناختیِ انسان، سرآغاز امتحان او با اختیارست: «فَجَعَلۡنَٰهُ سَمِيعَۢا بَصِيرًا إِنَّا هَدَيۡنَٰهُ ٱلسَّبِيلَ إِمَّا شَاكِرࣰا وَإِمَّا كَفُورًا». برای همین قرآن به دیدن و پند گرفتن فرامی‌خواند؛ از نگاه به اقطار آسمان، تا پندگیری از همین قطر.
undefinedجلیلی از فواد گفت که مرکز ادراک با سمع و بصر است. گوش یا چشم می‌بیند، اما آن که «درمی‌یابد»، دل است. آنچه خدا از انسان می‌خواهد تنها انداختن نگاه به آسمانها و زمین نیست، بلکه آن پندی است که در پی آن باید دریابد: «يُقَلِّبُ ٱللَّهُ ٱلَّيۡلَ وَٱلنَّهَارَۚ إِنَّ فِي ذَٰلِكَ لَعِبۡرَةࣰ لِّأُوْلِي ٱلۡأَبۡصَٰرِ» قرآن در سیاست نیز همین را می‌خواهد: نگاه به پدیده‌های پُرپَندِ اجتماعی، مانند همین درگیری‌ها: «قَدۡ كَانَ لَكُمۡ ءَايَةࣱ فِي فِئَتَيۡنِ ٱلۡتَقَتَا» البته برای آنان که می‌بینند: «ان فی ذلک لعبرة لاولی الابصار»
undefinedجلیلی از تجربۀ قطر گفت که همین هفته پیش چشم ماست، قطری که در چشم برخی الگوی کنشگری بود: به آمریکا آویزان شد تا امنیت بگیرد، در نظم آمریکا نقش واسط مذاکره را پذیرفت، قراردادهای آنچنانی اقتصادی بست، به خود ترامپ اشانتیون یک هواپیما هم هبه کرد، «وَٱتَّخَذُواْ مِن دُونِ ٱللَّهِ ءَالِهَةࣰ لَّعَلَّهُمۡ يُنصَرُونَ»، مصداق اتم پارادایم برخی‌ها. چه شد؟ «لَا يَسۡتَطِيعُونَ نَصۡرَهُمۡ وَهُمۡ لَهُمۡ جُندࣱ مُّحۡضَرُونَ» حالا چه؟ حالا قطر نباید پارادایم عوض کند؟
undefinedجلیلی گفت نهضت نفت نیز چنین شد، میان شوروی و انگلیس به آمریکا پناه بردند، همان آمد کودتا کرد. از مجمل تا برجام نیز پر از پند است. به قرارداد مجمل 200 سال پیش که بنگرید می‌بینید تعهدات ایران دقیق و جزئی و محکم، اما تعهدات انگلیس در حد «مساعی جمیلۀ دولت علییه برای حمایت» و چنین مهملاتی است. مثل همان که هفتۀ قبل سعید جلیلی از تضمین عینی ایران در سعدآباد مثال زد. مثل همان که در برجام دیدیم. مثل امروز. به آن پندها برای چنین روزی باید نگریست.
undefinedپس چرا نمی‌بینند؟ پس چرا پند نمی‌گیرند؟ کارایی سمع و بصر را باید با فواد شناخت. مرکز ادراک. آنجاست که پند میگیرد. پند بسیار است، پندگیر اندک. چرا که دیده ها کور نیست، دلهاست که کورند. اینجاست که سیر در زمین نیزسودی ندارد، پندی نمیدهد، پندی نمیگیرند: «أَفَلَمۡ يَسِيرُواْ فِي ٱلۡأَرۡضِ فَتَكُونَ لَهُمۡ قُلُوبࣱ يَعۡقِلُونَ بِهَآ أَوۡ ءَاذَانࣱ يَسۡمَعُونَ بِهَاۖ فَإِنَّهَا لَا تَعۡمَى ٱلۡأَبۡصَٰرُ وَلَٰكِن تَعۡمَى ٱلۡقُلُوبُ ٱلَّتِي فِي ٱلصُّدُورِ». این همان جاست که خطای شناختی به سیاست سرریز می‌کند...
undefined @saeedjalily

۸:۳۸

بازارسال شده از دکتر سعید جلیلی
thumbnail
undefined#فیلم| از معاهده مجمل تا برجام؛ تکرار یک الگوی خسارت‌بار
undefinedدر زمان قاجار معاهده ای با انگلیسی‌ها به نام مجمل امضا می‌شود. در متن این معاهده آنچه که ایران باید انجام دهد، بسیار دقیق و زمانبندی شده آمده و تعهدات انگلیس با حرف‌های کلی مشخص شده است.
undefinedشما می‌بینید دوباره همین مدل در برجام تکرار شده؛ آنچه که ایران باید انجام دهد دقیق ذکر شده است اما طرف مقابل هیچ تضمینی به اجرای تعهداتش ندارد و میگوید به آنها عمل نمی‌کنم.
undefinedگزیده‌ای از صد و دوازدهمین جلسه حکمت سیاسی اسلام در قرآن
undefined @saeedjalily

۱۹:۴۴

بازارسال شده از دکتر سعید جلیلی
undefined️ روایتی از صد و دوازدهمین جلسه حکمت سیاسی اسلام در قرآن با سخنرانی دکتر سعید جلیلی:
undefined قطر و برجام و جنگ را ببینید!
undefinedروایت جلیلی از آنان که قطر و مجمل و برجام و جنگ را دیده‌اند و باز از همان مسیر دم می‌زنند.
undefined*کور و بینا، کر و شنوا *انسانها دو دسته اند. کور یا بینا، کر یا شنوا. کور یعنی نه آنها که در چشم یا گوش نقصی دارند. بلکه آنان که قطر و مجمل و برجام و این جنگ را دیده‌اند و باز از همان مسیر دم می‌زنند بعد از دیگران می‌خواهند پارادایم خود را تغییر دهند.
undefinedسعید جلیلی در صدودوازدهمین جلسۀ حکمت سیاسی از شناخت‌شناسی و سیاست گفت. از یک دسته‌بندی دیگر قرآنی: «مَثَلُ ٱلۡفَرِيقَيۡنِ كَٱلۡأَعۡمَىٰ وَٱلۡأَصَمِّ وَٱلۡبَصِيرِ وَٱلسَّمِيعِۚ هَلۡ يَسۡتَوِيَانِ مَثَلًاۚ»؟
undefinedسعید جلیلی از انسان‌شناسی قرآن گفت که می‌گوید شناخت‌شناسی چگونه به سیاست می‌کشد. هستی‌شناسی قرآن وقتی از خلقت انسان می‌گوید، با لفظ «انشا» سخن از یک خلقت جدید می‌آورد؛ آنجا که به انسان علاوه بر گوش و چشم، دل نیز داده می‌شود.
undefinedاین هستیِ شناختیِ انسان، سرآغاز امتحان او با اختیارست: «فَجَعَلۡنَٰهُ سَمِيعَۢا بَصِيرًا إِنَّا هَدَيۡنَٰهُ ٱلسَّبِيلَ إِمَّا شَاكِرࣰا وَإِمَّا كَفُورًا». برای همین قرآن به دیدن و پند گرفتن فرامی‌خواند؛ از نگاه به اقطار آسمان، تا پندگیری از همین قطر.
undefinedجلیلی از فواد گفت که مرکز ادراک با سمع و بصر است. گوش یا چشم می‌بیند، اما آن که «درمی‌یابد»، دل است. آنچه خدا از انسان می‌خواهد تنها انداختن نگاه به آسمانها و زمین نیست، بلکه آن پندی است که در پی آن باید دریابد: «يُقَلِّبُ ٱللَّهُ ٱلَّيۡلَ وَٱلنَّهَارَۚ إِنَّ فِي ذَٰلِكَ لَعِبۡرَةࣰ لِّأُوْلِي ٱلۡأَبۡصَٰرِ» قرآن در سیاست نیز همین را می‌خواهد: نگاه به پدیده‌های پُرپَندِ اجتماعی، مانند همین درگیری‌ها: «قَدۡ كَانَ لَكُمۡ ءَايَةࣱ فِي فِئَتَيۡنِ ٱلۡتَقَتَا» البته برای آنان که می‌بینند: «ان فی ذلک لعبرة لاولی الابصار»
undefinedجلیلی از تجربۀ قطر گفت که همین هفته پیش چشم ماست، قطری که در چشم برخی الگوی کنشگری بود: به آمریکا آویزان شد تا امنیت بگیرد، در نظم آمریکا نقش واسط مذاکره را پذیرفت، قراردادهای آنچنانی اقتصادی بست، به خود ترامپ اشانتیون یک هواپیما هم هبه کرد، «وَٱتَّخَذُواْ مِن دُونِ ٱللَّهِ ءَالِهَةࣰ لَّعَلَّهُمۡ يُنصَرُونَ»، مصداق اتم پارادایم برخی‌ها. چه شد؟ «لَا يَسۡتَطِيعُونَ نَصۡرَهُمۡ وَهُمۡ لَهُمۡ جُندࣱ مُّحۡضَرُونَ» حالا چه؟ حالا قطر نباید پارادایم عوض کند؟
undefinedجلیلی گفت نهضت نفت نیز چنین شد، میان شوروی و انگلیس به آمریکا پناه بردند، همان آمد کودتا کرد. از مجمل تا برجام نیز پر از پند است. به قرارداد مجمل 200 سال پیش که بنگرید می‌بینید تعهدات ایران دقیق و جزئی و محکم، اما تعهدات انگلیس در حد «مساعی جمیلۀ دولت علییه برای حمایت» و چنین مهملاتی است. مثل همان که هفتۀ قبل سعید جلیلی از تضمین عینی ایران در سعدآباد مثال زد. مثل همان که در برجام دیدیم. مثل امروز. به آن پندها برای چنین روزی باید نگریست.
undefinedپس چرا نمی‌بینند؟ پس چرا پند نمی‌گیرند؟ کارایی سمع و بصر را باید با فواد شناخت. مرکز ادراک. آنجاست که پند میگیرد. پند بسیار است، پندگیر اندک. چرا که دیده ها کور نیست، دلهاست که کورند. اینجاست که سیر در زمین نیزسودی ندارد، پندی نمیدهد، پندی نمیگیرند: «أَفَلَمۡ يَسِيرُواْ فِي ٱلۡأَرۡضِ فَتَكُونَ لَهُمۡ قُلُوبࣱ يَعۡقِلُونَ بِهَآ أَوۡ ءَاذَانࣱ يَسۡمَعُونَ بِهَاۖ فَإِنَّهَا لَا تَعۡمَى ٱلۡأَبۡصَٰرُ وَلَٰكِن تَعۡمَى ٱلۡقُلُوبُ ٱلَّتِي فِي ٱلصُّدُورِ». این همان جاست که خطای شناختی به سیاست سرریز می‌کند...
undefined @saeedjalily

۲۰:۰۲

بازارسال شده از دکتر سعید جلیلی
thumbnail
undefined#فیلم| از معاهده مجمل تا برجام؛ تکرار یک الگوی خسارت‌بار
undefinedدر زمان قاجار معاهده ای با انگلیسی‌ها به نام مجمل امضا می‌شود. در متن این معاهده آنچه که ایران باید انجام دهد، بسیار دقیق و زمانبندی شده آمده و تعهدات انگلیس با حرف‌های کلی مشخص شده است.
undefinedشما می‌بینید دوباره همین مدل در برجام تکرار شده؛ آنچه که ایران باید انجام دهد دقیق ذکر شده است اما طرف مقابل هیچ تضمینی به اجرای تعهداتش ندارد و میگوید به آنها عمل نمی‌کنم.
undefinedگزیده‌ای از صد و دوازدهمین جلسه حکمت سیاسی اسلام در قرآن
undefined @saeedjalily

۲۰:۰۲

بازارسال شده از دکتر سعید جلیلی
thumbnail
undefined#فیلم| قطر؛ الگوی مطلوب غرب‌گرایان که امروز خود قربانی شد
undefinedپس از جنگ تمدنی 12 روزه غرب علیه ایران، مشخص شد بسیاری از حرف‌ها از این قبیل که؛ مذاکره کنیم مسائل حل می‌شود، با توافق 2000 میلیارد دلار سرمایه جذب می‌شود، غلط است، طرف مقابل در میانه مذاکرات حمله نظامی کرد؛ هم خودش هم نوچه‌اش.
undefinedحالا در فراری روبه جلو می‌گویند پارادایم باید تغییر کند! اتفاقا پارادایمی که باید تغییر کند پارادایم شماست که تجویز غلط برای مسائل کشور داشتید. حالا قطر کدام پارادایم را تغییر دهد‌!؟ قطر که نسخه‌های شما را داشت؛ پایگاه نظامی در اختیار آمریکا قرار داد، به رِِِئیس‌جمهور آمریکا هواپیما هدیه داد و میلیاردها دلار قرارداد با شرکت‌های آمریکایی امضا کرد، واسطه آمریکا در مذاکرات مختلف شد، خب پارادایم مطلوب شما قطر بود، امروز دیدید به راحتی به آن حمله می‌کنند بدون آن که محکوم کنند اتفاقا باز تهدید هم می‌کنند.
undefinedگزیده‌ای از صد و دوازدهمین جلسه حکمت سیاسی اسلام در قرآن
undefined @saeedjalily

۲۰:۰۲

بازارسال شده از دکتر سعید جلیلی
thumbnail
undefined#فیلم| از تکیه‌گاه تا تهدید؛ روایت قرآن از خطای محاسباتی
undefinedخداوند در قرآن درباره مناسبات با دیگران می‌فرماید؛ وَاتَّخَذوا مِن دونِ اللَّهِ آلِهَةً لَعَلَّهُم يُنصَرونَ ● لا يَستَطيعونَ نَصرَهُم وَهُم لَهُم جُندٌ مُحضَرونَ. این آیه مصداق حادثه هفته پیش قطر بود، یک سری سیاست‌ها را در مناسبات خود اعمال می‌کند و فکر می‌کند اینها می‌تواند تکیه‌گاه و عامل موفقیت آنها باشد.
undefinedاما نظر قرآن این است که اگر در این مناسبات بصیر نباشی به خطا می‌روی، آنگاه نه تنها در بزنگا‌ه‌ها یاری نمی‌شوی بلکه می‌آیند علیه تو اقدام می‌کنند.
undefinedگزیده‌ای از صد و دوازدهمین جلسه حکمت سیاسی اسلام در قرآن
undefined @saeedjalily

۲۰:۰۲

جلیلی زبان مردم
undefined undefined️ #فیلم| از تکیه‌گاه تا تهدید؛ روایت قرآن از خطای محاسباتی undefinedخداوند در قرآن درباره مناسبات با دیگران می‌فرماید؛ وَاتَّخَذوا مِن دونِ اللَّهِ آلِهَةً لَعَلَّهُم يُنصَرونَ ● لا يَستَطيعونَ نَصرَهُم وَهُم لَهُم جُندٌ مُحضَرونَ. این آیه مصداق حادثه هفته پیش قطر بود، یک سری سیاست‌ها را در مناسبات خود اعمال می‌کند و فکر می‌کند اینها می‌تواند تکیه‌گاه و عامل موفقیت آنها باشد. undefinedاما نظر قرآن این است که اگر در این مناسبات بصیر نباشی به خطا می‌روی، آنگاه نه تنها در بزنگا‌ه‌ها یاری نمی‌شوی بلکه می‌آیند علیه تو اقدام می‌کنند. undefinedگزیده‌ای از صد و دوازدهمین جلسه حکمت سیاسی اسلام در قرآن undefined @saeedjalily
این روزها دنبال تحلیل اوضاع بودم دیدم تحلیلهای دکتر خودمون خیلی عالیه نجیبانه و منصفانه و دقیق

۲۰:۵۶

بازارسال شده از دکتر سعید جلیلی
thumbnail
undefined#فیلم | خلاصه‌ای از صحبتهای شنیدنی دکتر سعید جلیلی در صد و سیزدهمین جلسه حکمت سیاسی اسلام در قرآن پیرامون مسائل سیاست خارجی اخیر در کشور با عنوان"از تو راضی نمی شوند"لَنْ تَرْضَىٰ عَنْكَ...
undefinedفیلم مشروح سخنان دکتر جلیلی را از طریق لینک زیر ملاحظه بفرمایید
aparat.com/v/wux6279
undefined @saeedjalily

۱۹:۵۱

بازارسال شده از دکتر سعید جلیلی
thumbnail
undefined#فیلم| علم باید در جهت پیشرفت بشر باشد نه علیه دانشمندان جامعه/ قرآن، اهل علم و مردم را مسئول مقابله با خِردکُشی می‌داند
undefinedاگر ما آیات قرآن را بخوانیم، می‌بینیم کسانی بر اساس هواهای نفسانی و استکبار خود، انبیا و انسان‌هایی که امر به قسط می‌کنند را می‌کشند و «خردکُشی» می‌کنند. این آیات نشان می‌دهد که علم و دانش، مسئولیتی بزرگ بر عهده دارند؛ کسانی که علم دارند نباید ساکت بمانند، بلکه باید دانش و حقیقت را آشکار کنند و نگذارند ظلم و بی‌عدالتی پنهان بماند. علم باید در جهت پیشرفت و صلح بشر باشد و نه علیه خود دانشمند و جامعه.
undefinedقرآن بیان می‌کند که خداوند از پیامبران میثاق گرفته و آن‌ها موظف‌اند پیام، کتاب و حکمت خود را به مردم منتقل کنند و مردم نیز باید باور کنند و یاری کنند که حقیقت و عقل تحقق یابد. مرحوم علامه طباطبایی تأکید می‌کند که این میثاق تنها مربوط به انبیا نیست، بلکه خطاب به مردم نیز هست تا در برابر ظلم و فساد ایستادگی کنند. خیزش فرزانگان علیه «خردکُشی» نمونه‌ای از تحقق این وظیفه است و نشان می‌دهد که وظیفه همه است که در برابر ظلم و فساد فعال باشند.
undefinedگزیده‌ای از صد و شانزدهمین جلسه حکمت سیاسی اسلام در قرآن
undefined @saeedjalily

۲۰:۱۴

بازارسال شده از نرگس سادات بیننده
کدهای سیاه -۲۹ تیر ۱۴۰۴ https://telewebion.com/episode/0x13d6e076

درباره اوضاع گروگانهای آمریکا و کارایی که آمریکایی ها برای آزادیشان کردنکارای مردمی و ....خیلی جالبه حتما ببینید

۱۲:۴۴

بازارسال شده از نرگس سادات بیننده
thumbnail
https://www.mashreghnews.ir/news/594716/ماجرای-مذاکرات-شهید-بهشتی-با-آمریکایی-هاundefinedundefinedundefinedاین لینک مرتبط با این مطلبه مربوط به این روزهاست دقیق بخونین

۱۶:۰۸

بازارسال شده از وحید یامین پور
thumbnail
وفاق؛ پروژه سیاسی یا راهِ انسجام ملی؟"بیایید با من وفاق کنید!"
وحید یامین‌پور:undefined وفاق شعار مطلوبی است، اما وقتی تبدیل به پروژه سیاسی می‌شود، می‌تواند معنای خود را از دست بدهد و به ابزاری برای فشار و علیه آزادی بیان تبدیل شود.
undefined مرز میان «پذیرش وفاق» و «ابزار کردن وفاق برای خاموش‌کردن نقد» باید روشن بماند: وفاق اصیل از کسی برمی‌آید که از منافع فردی عبور کرده باشد، نه از کسانی که انتقاد را مانعِ اجرای سیاست می‌دانند.
undefined انسجام ملی نه با سانسور و نه با هم‌پوشانی‌های نمایشی به دست می‌آید؛ بلکه با گفت‌وگوی واقعی، قبول تفاوت‌ها و اولویت‌گذاری روی منافع مشترکِ ۹۲ میلیون هم‌وطن تحقق می‌یابد.
undefined «برنامه تلویزیونی #جام‌_جم»چهارشنبه ۱۳ آبان‌ماهشبکه یک سیماundefined @jamejam_irib

۹:۱۵

بازارسال شده از وحید یامین پور
thumbnail

۹:۱۸