۲۸ مهر
۱۵:۲۸
۱۵:۲۸
۲۹ مهر
۱۰:۴۳
۱ آبان
۹:۳۵
۹:۴۴
۳ آبان
رویداد مدرسه گردی کانون مدارس اسلامی
میزبان: دبیرستان پسرانه صلحا (دوره دوم) - تهران زمان: بازدید حضوری ، شنبه 5 آبان 1403 - ساعت 8 تا 10
اسامی میهمانان محترم : ۱ سرکارخانم نازنین ابدی ۲ سرکارخانم نفیسه طالبی ۳ جناب آقای سید احمد ۴ جناب آقای بنیامین ابراهیمی ۵ جناب آقای مجید مهدی زاده ۶ سرکارخانم صدیقه استقامت ۷ جناب آقای علی شایان ۸ جناب آقای سلمان نوش آبادی ۹ جناب آقای امیر پالیزدار ۱۰ سرکارخانم مریم علیاری مولان ۱۱ جناب آقای رضا فاطمی صفت ۱۲ سرکارخانم زهره صبرآموز
نشانی کانال: ble.ir/kanoonma_ir مکاتبه با پشتیبانی: ble.ir/kanoonmair
میزبان: دبیرستان پسرانه صلحا (دوره دوم) - تهران زمان: بازدید حضوری ، شنبه 5 آبان 1403 - ساعت 8 تا 10
اسامی میهمانان محترم : ۱ سرکارخانم نازنین ابدی ۲ سرکارخانم نفیسه طالبی ۳ جناب آقای سید احمد ۴ جناب آقای بنیامین ابراهیمی ۵ جناب آقای مجید مهدی زاده ۶ سرکارخانم صدیقه استقامت ۷ جناب آقای علی شایان ۸ جناب آقای سلمان نوش آبادی ۹ جناب آقای امیر پالیزدار ۱۰ سرکارخانم مریم علیاری مولان ۱۱ جناب آقای رضا فاطمی صفت ۱۲ سرکارخانم زهره صبرآموز
نشانی کانال: ble.ir/kanoonma_ir مکاتبه با پشتیبانی: ble.ir/kanoonmair
۱۵:۰۹
رویداد مدرسه گردی کانون مدارس اسلامی بازدید از مدرسه صلحا
قابل توجه بزرگوارانی که در این رویداد ثبت نام فرموده اند:
سلام علیکم،
میزبان محترم برنامه، جهت استفاده بهتر از زمان و بهرمندی شما عزیزان نکاتی را به شرح ذیل بیان کرده اند:
محدوده مدرسه صلحا یعنی اتوبان صیاد و میدان هروی، آن ساعت صبح دارای ازدحام شدید ترافیکی است و عزیزانی که با وسیله شخصی تشریف می آورند باید خیلی زودتر حرکت کنند که دیر نرسند.
با توجه به اینکه جای پارک در محدوده مدرسه کم است، توصیه می شود میهمانان محترم از سایر وسایل خصوصا از مترو استفاده کنند. فاصله ایستگاه متروی میدان هروی تا مدرسه صرفا چند قدم است.
از ساعت 8 تا 10 صبح طی جلساتی ، محتواها و برنامه های مدرسه خدمت عزیزان تشریح می گردد و پس از آن (بعد از ساعت 10) نیز این امکان وجود دارد که میهمانان محترم از فضاهای مدرسه بازدید میدانی داشته باشند.
برای فراهم سازی بهتر زمینه های بازدید، لطفا عزیزانی که نامشان در لیست درج شده در اولین فرصت اطلاعات ذیل را به آیدی پشتیبانی ble.ir/kanoonmair ارسال فرمایند:
ـ نام و نام خانوادگی:
ـ نام مدرسه:
ـ مسئولیت سازمانی:
یاداوری می گردد تاریخ بازدید از متوسطه دوره دوم ، روز شنبه 5 آبان 1403 است.
با توجه به محدودیت های موجود، صرفا پذیرای عزیزانی خواهیم بود که ثبت نام فرموده اند. ان شالله به زودی رویدادهای بعدی مدرسه گردی از طریق همین کانال اعلام خواهد شد.
نشانی کانال: ble.ir/kanoonma_ir مکاتبه با پشتیبانی: ble.ir/kanoonmair
قابل توجه بزرگوارانی که در این رویداد ثبت نام فرموده اند:
سلام علیکم،
میزبان محترم برنامه، جهت استفاده بهتر از زمان و بهرمندی شما عزیزان نکاتی را به شرح ذیل بیان کرده اند:
محدوده مدرسه صلحا یعنی اتوبان صیاد و میدان هروی، آن ساعت صبح دارای ازدحام شدید ترافیکی است و عزیزانی که با وسیله شخصی تشریف می آورند باید خیلی زودتر حرکت کنند که دیر نرسند.
با توجه به اینکه جای پارک در محدوده مدرسه کم است، توصیه می شود میهمانان محترم از سایر وسایل خصوصا از مترو استفاده کنند. فاصله ایستگاه متروی میدان هروی تا مدرسه صرفا چند قدم است.
از ساعت 8 تا 10 صبح طی جلساتی ، محتواها و برنامه های مدرسه خدمت عزیزان تشریح می گردد و پس از آن (بعد از ساعت 10) نیز این امکان وجود دارد که میهمانان محترم از فضاهای مدرسه بازدید میدانی داشته باشند.
برای فراهم سازی بهتر زمینه های بازدید، لطفا عزیزانی که نامشان در لیست درج شده در اولین فرصت اطلاعات ذیل را به آیدی پشتیبانی ble.ir/kanoonmair ارسال فرمایند:
ـ نام و نام خانوادگی:
ـ نام مدرسه:
ـ مسئولیت سازمانی:
یاداوری می گردد تاریخ بازدید از متوسطه دوره دوم ، روز شنبه 5 آبان 1403 است.
با توجه به محدودیت های موجود، صرفا پذیرای عزیزانی خواهیم بود که ثبت نام فرموده اند. ان شالله به زودی رویدادهای بعدی مدرسه گردی از طریق همین کانال اعلام خواهد شد.
نشانی کانال: ble.ir/kanoonma_ir مکاتبه با پشتیبانی: ble.ir/kanoonmair
۱۵:۱۰
۵ آبان
بازارسال شده از گروه آموزش و پرورش مرکز پژوهشهای مجلس
20141.pdf
۳.۰۸ مگابایت
#گزارش_کارشناسی | بررسی راهکارهای تقویت نظام آموزش و پرورش رسمی عمومی
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۸/۱
#تقویت_مدارس_دولتی #کیفیت_آموزشی #عدالت_آموزشی
کانال «گروه آموزش و پرورش مرکز پژوهشهای مجلس» در ایتا و بله @ap_rcmajlis
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۸/۱
#تقویت_مدارس_دولتی #کیفیت_آموزشی #عدالت_آموزشی
کانال «گروه آموزش و پرورش مرکز پژوهشهای مجلس» در ایتا و بله @ap_rcmajlis
۱۳:۱۵
بازارسال شده از گروه آموزش و پرورش مرکز پژوهشهای مجلس
چکیده گزارش «بررسی راهکارهای تقویت نظام آموزش و پرورش رسمی عمومی»
نظام آموزشوپرورش با توجه به چالشهایی که عمدتاً ریشه در تمرکز شدید اختیارات مالی و اداری در ستاد وزارتخانه دارد، با مشکلات و مسائل روزمرهای مواجه است که در تمامی ادوار این وزارتخانه نیز ثابت بودهاند و همه وزرای آموزشوپرورش را وادار کرده که بخش عمدهای از وقت خود را به حلوفصل پایانناپذیر آنها تخصیص دهند.
ازسوی دیگر کمبودهای مالی باعث میشود که عمده بودجه آموزشوپرورش صرف پرداخت حقوق و دستمزد شود و تقریباً منابعی برای انجام امور کیفیتبخشی باقی نماند.
همچنین در قیاس با نظامهای پیشرفته آموزشوپرورش دنیا، خلأهایی همچون اجباری نبودن پیشدبستانی در ایران، نبود پایگاه جامع اطلاعاتی برای آگاهی از وضعیت مدارس، حافظهمحور بودن محتوای آموزشی و عدم ماندگاری معلمان ابتدایی در این مقطع موجبات افت کیفیت آموزشی را فراهم آورده است.
بر این اساس در گزارش پیش رو ضمن گذری مختصر بر برخی از اصلیترین چالشهای نظام آموزشوپرورش، راهکارهایی سیاستی با هدف تقویت مدارس دولتی و با رویکرد مدرسه محوری ارائه شده است.
این پیشنهادها، آموزشوپرورش را به ایجاد تغییراتی ساختاری و محتوایی سوق میدهد تا زیرساختی فراهم آید که موجب تسریع در تحول نظام آموزشی و اجرای سند تحول بنیادین شود.
محور اصلی این پیشنهادها، تمرکززدایی از ستاد آموزشوپرورش با ارتقای ادارات کل استانی به سازمانهای آموزشوپرورش استانی و سپس اعطای اختیارات مالی و اداری از ستاد به سازمان بوده است.
همچنین پیشنهادی برای اجباری شدن آموزشهای پیشدبستانی با امکانات فعلی ارائه شده است. موارد مهم دیگری همچون ایجاد پایگاه جامع اطلاعات مدارس و رتبهبندی مدارس به تبع آن، اصلاح تقویم آموزشی و اعطای اختیارات به استانها، تعیین مشوقهایی برای نگهداشت معلمان در مقطع ابتدایی و تغییراتی در ساماندهی نیروی انسانی از دیگر پیشنهادهای ذکر شده است.ـــــــــــــــــــــ کانال «گروه آموزش و پرورش مرکز پژوهشهای مجلس» در ایتا و بله @ap_rcmajlis
نظام آموزشوپرورش با توجه به چالشهایی که عمدتاً ریشه در تمرکز شدید اختیارات مالی و اداری در ستاد وزارتخانه دارد، با مشکلات و مسائل روزمرهای مواجه است که در تمامی ادوار این وزارتخانه نیز ثابت بودهاند و همه وزرای آموزشوپرورش را وادار کرده که بخش عمدهای از وقت خود را به حلوفصل پایانناپذیر آنها تخصیص دهند.
ازسوی دیگر کمبودهای مالی باعث میشود که عمده بودجه آموزشوپرورش صرف پرداخت حقوق و دستمزد شود و تقریباً منابعی برای انجام امور کیفیتبخشی باقی نماند.
همچنین در قیاس با نظامهای پیشرفته آموزشوپرورش دنیا، خلأهایی همچون اجباری نبودن پیشدبستانی در ایران، نبود پایگاه جامع اطلاعاتی برای آگاهی از وضعیت مدارس، حافظهمحور بودن محتوای آموزشی و عدم ماندگاری معلمان ابتدایی در این مقطع موجبات افت کیفیت آموزشی را فراهم آورده است.
بر این اساس در گزارش پیش رو ضمن گذری مختصر بر برخی از اصلیترین چالشهای نظام آموزشوپرورش، راهکارهایی سیاستی با هدف تقویت مدارس دولتی و با رویکرد مدرسه محوری ارائه شده است.
این پیشنهادها، آموزشوپرورش را به ایجاد تغییراتی ساختاری و محتوایی سوق میدهد تا زیرساختی فراهم آید که موجب تسریع در تحول نظام آموزشی و اجرای سند تحول بنیادین شود.
محور اصلی این پیشنهادها، تمرکززدایی از ستاد آموزشوپرورش با ارتقای ادارات کل استانی به سازمانهای آموزشوپرورش استانی و سپس اعطای اختیارات مالی و اداری از ستاد به سازمان بوده است.
همچنین پیشنهادی برای اجباری شدن آموزشهای پیشدبستانی با امکانات فعلی ارائه شده است. موارد مهم دیگری همچون ایجاد پایگاه جامع اطلاعات مدارس و رتبهبندی مدارس به تبع آن، اصلاح تقویم آموزشی و اعطای اختیارات به استانها، تعیین مشوقهایی برای نگهداشت معلمان در مقطع ابتدایی و تغییراتی در ساماندهی نیروی انسانی از دیگر پیشنهادهای ذکر شده است.ـــــــــــــــــــــ کانال «گروه آموزش و پرورش مرکز پژوهشهای مجلس» در ایتا و بله @ap_rcmajlis
۱۳:۱۵
۶ آبان
۹:۱۷
۹:۱۷
۹:۱۷
۹:۱۷
۹:۱۷
۹:۱۷
۹:۱۷
۹:۱۷
۹:۱۷
۷ آبان
۶:۴۰
بازارسال شده از دعوت به نماز🇵🇸
۱۶:۱۷