عکس پروفایل کارگزینی آموزش و پرورش ورامینک

کارگزینی آموزش و پرورش ورامین

۵۸عضو
با سلام و عرض ادببا توجه به پایان سال مالی همکارانی که در سال ۱۴۰۰ حکم طبقه شغلی.رتبه شغلی.تعجیل روستا.برقراری روستا.برقراری حق اولاد و یا هر حکم دیگری را دارند که تاکنون صادر نشده است پیگیری نمایند تا قبل دهم اسفند ماه صادر گردد.

۱۵:۰۲

برابر بخشنامه احتساب سنوات غیر رسمی چنانچه برای هر همکاری حکمی تاکنون صادر نشده حتما تا قبل از دهم پیگیری نمایند.در صورت عدم پیگیری امکان دیون شدن دارد.

۱۵:۰۴

thumnail

۱۵:۱۷

thumnail

۱۵:۱۷

thumnail

۱۵:۱۷

thumnail

۱۵:۱۷

thumnail

۱۵:۱۷

کارگزینی آموزش و پرورش ورامین
undefined تصویر
جدول ارتقا طبقه شغلی بر اساس مدرک تحصیلیتاریخ اجرای حکم ملاک سابقه همکار می باشد.

۱۵:۱۹

کارگزینی آموزش و پرورش ورامین
undefined تصویر
جدول طبقه شغلی مدرک دیپلم که اصلاح شده است جدیدا

۱۵:۲۰

رتبه شغلیرتبه مقدماتیبدو ورود به خدمت صادر می گردد.
رتبه یک پس از دو سال اشتغال و داشتن دو نمره ارزشیابی و دویست ساعت ضمن خدمت صادر می شود.

۱۵:۲۱

رتبه دو در سنوات ۶ سال و با داشتن نمرات ارزشیابی سیصدو پنجاه ساعت ضمن خدمت صادر می شود.نکته:بین رتبه یک و دو چهار سال فاصله باید رعایت شود.وی اگر فرد در روستا خدمت نماید.

۱۵:۲۳

رتبه شغلی سهبا داشتن دوازده سال سابقه و نمرات ارزشیابی و دوره آموزشی ششصد ساعت انجام می شود

۱۵:۲۴

رتبه چهار با داشتن ۱۸ سال سابقه و نمره ارزشیابی و هشتصد ساعت دوره آموزشی

۱۵:۲۵

و رتبه پنج با داشتن ۲۴ سال سابقه و نمره ارزشیابی و هزار ساعت دوره آموزشی

۱۵:۲۶

خدمت در مناطق کمتر توسعه یافته موجب تعجیل می گردد. ولیکن حداقل فاصله بین رتبه ها سه سال باید رعایت گردد.

۱۵:۲۷

فوری فوریبا سلام و ارادت مدیران محترم خواهشمنداست به نیروهای آموزشگاه خود که استخدام آنان به صورت حق التدریس بوده ودر دوره پودمانی دانشگاه فرهنگیان جهت تبدیل وضعیت از استخدام حق التدریس به پیمانی شرکت نموده اندابلاغ فرمایید. حتما فردا۴۰۰۱۲۱۹ جهت تکمیل نمودن فرم به همراه ۴قطعه عکس به امور اداری مراجعه نمایند

۱۶:۵۳

سلام و عرض ادب و آرزوی قبولی طاعات و عبادات.به اطلاع می رساند با توجه به عدم حصول نگارش سیستم پرسنلی برای سال ۱۴۰۱ امکان صدور هیچ حکمی با تاریخ اجرای از ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ وجود ندارد.لذا چنانچه همکاری از تاریخ فوق استحقاق دریافت رتبه یا طبقه شغلی را داردمنتظر بمانند به محض دریافت نگارش انجام خواهد شد.و نیازی به پیگیری ندارد.و خواهشمند است مدیران محترم به نحو شایسته اطلاع رسانی نمایند.لازم به ذکر است که دریافت نگارش و امکان صدور حکم اعلام خواهد شد.

امور اداری و تشکیلات

۳:۲۳

با سلام و احترامدرخصوص واریز مبلغ علی الحساب رتبه بندی به موارد زیر دقت نمایید:۱. این مبلغ به میزان نصف رتبه ۱ (۲۲/۵ درصد بندهای حق شغل، حق شاغل و فوق العاده شغل) محاسبه شده بود و برای ۹ ماه (از مهر ۱۴۰۰ تا خرداد ۱۴۰۱) پرداخت گردید.۲. مبلغ مذکور به افرادی که در حالات استخدامی زیر قرار دارند، پرداخت نشده است:الف) رسته اداری و مالیب) رسته خدماتج) معلمین شاغل در پست های کمتر از کارشناسی نظیر انباردار و ...د) مامور به تحصیل تمام وقته) مامور به سایر دستگاه ها با پرداخت حقوق از مقصدو) مامور به سایر دستگاه ها با پرداخت حقوق از مبدا (به استثنا دانشگاه فرهنگیان)ز) مرخصی بدون حقوق، انفصال، غیبت غیرموجه و قطع حقوق به هر دلیلح) مرخصی زایمانط) معلمین طرح مهرآفرین (به استثنا همکارانی که به دلیل ایثارگری از پیمانی به رسمی تبدیل وضع یافته اند)ی) مامور به خارج از کشورک) حق التدریس، قراردادی، سربازمعلم و دانشجومعلم۳. به همکاران خانم که در خدمت نیمه وقت یا سه چهارم وقت به سر میبرند، به نسبت پرداخت شده است.۴. به همکارانی که مامور به تحصیل نیمه وقت هستند، به نسبت پرداخت شده است.۵. از آنجا که ملاک، لیست حقوق هر ماه بوده است، لذا علی الحساب رتبه بندی دقیقا براساس مبالغ بندهای سه گانه در حقوق هر ماه محاسبه شده است.۶. هرگونه اشتباه در پرداخت، پس از صدور احکام رتبه بندی و پرداخت معوقات براساس احکام صادره، جبران خواهد شد.۷. ضمنا به دلیل پرداخت براساس لیست حقوق، برای استخدامی های سال گذشته که مثلا از اول مهر استخدام پیمانی یا قطعی شده ولی احکام آن ها، آبان صادر شده باشد، چون مهرماه حقوق نگرفته یا حق التدریس دریافت نموده اند، فعلا معوقه مهرماه واریز نشده ولی پس از صدور احکام رتبه بندی معوقات مربوطه به صورت دقیق و کامل پرداخت خواهد شد.

۴:۱۴

سلام و احترامبه اطلاع همکاران گرامی می رساند جهت ثبت مشکلات سامانه رتبه بندی به آدرس ticket.medu.irمراجعه واقدام نمایید.این آدرس در اختیار همکاران قرار داده شود تا چنانچه مشکلاتی دارند در سامانه ثبت نمایند.

۱۸:۴۵