بازارسال شده از اداره امورشعب خوزستان
۱۲:۴۳
بازارسال شده از اداره امورشعب خوزستان
۱۲:۴۳
بازارسال شده از اداره امور شعب استان ایلام
- نصب سیستمهای گرمایشی و سرمایشی مناسب
- بهروزرسانی مبلمان و تجهیزات اتاقها
- ارتقاء سطح بهداشت و نظافت
خداقوت خدمت همکاران گرامی و زحمت کش دایره ساختمان اداره امور شعب
۱۳:۳۱
بازارسال شده از کانال اداره امورشعب استان لرستان
جناب آقای یاسمی ریاست محترم اداره امور شعب بانک ملی و دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای استان لرستان به همراه سایر همکاران سیستم بانکی استان، در راهپیمایی 22 بهمن به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حضور یافتند.
این حضور پرشور نشاندهنده تعهد و وفاداری کارکنان بانک ملی و سایر کارکنان سیستم بانکی استان به ارزشهای انقلاب و آرمانهای نظام جمهوری اسلامی ایران بود. همکاران با در دست داشتن پلاکاردها و شعارهای انقلابی، همبستگی و اتحاد خود را به نمایش گذاشتند و با مردم استان لرستان در این روز تاریخی همراه شدند.
این راهپیمایی فرصتی بود تا کارکنان بانک ملی و سایر بانکها، با حضور در کنار مردم، یاد و خاطره فداکاریها و تلاشهای پیشگامان انقلاب را گرامی بدارند و به تجدید میثاق با آرمانهای امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر بپردازند.
روابط عمومی اداره امور شعب بانک ملی و
شورای هماهنگی بانکهای استان لرستان
این حضور پرشور نشاندهنده تعهد و وفاداری کارکنان بانک ملی و سایر کارکنان سیستم بانکی استان به ارزشهای انقلاب و آرمانهای نظام جمهوری اسلامی ایران بود. همکاران با در دست داشتن پلاکاردها و شعارهای انقلابی، همبستگی و اتحاد خود را به نمایش گذاشتند و با مردم استان لرستان در این روز تاریخی همراه شدند.
این راهپیمایی فرصتی بود تا کارکنان بانک ملی و سایر بانکها، با حضور در کنار مردم، یاد و خاطره فداکاریها و تلاشهای پیشگامان انقلاب را گرامی بدارند و به تجدید میثاق با آرمانهای امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر بپردازند.
روابط عمومی اداره امور شعب بانک ملی و
شورای هماهنگی بانکهای استان لرستان
۱۴:۱۷
بازارسال شده از کانال اداره امورشعب استان لرستان
۱۴:۱۷
بازارسال شده از کانال اداره امورشعب استان لرستان
۱۴:۱۷
بازارسال شده از کانال اداره امورشعب استان لرستان
۱۴:۱۷
بازارسال شده از اداره امور شعب استان البرز
#جشن_حضور_تا_ظهور ⚘️#پیروزی_انقلاب_اسلامی_ایران
۱۴:۵۸
بازارسال شده از اداره امور شعب استان البرز
#جشن_حضور_تا_ظهور ⚘️#پیروزی_انقلاب_اسلامی_ایران
۱۴:۵۸
بازارسال شده از اداره امور شعب استان البرز
#جشن_حضور_تا_ظهور ⚘️#پیروزی_انقلاب_اسلامی_ایران
۱۴:۵۸
بازارسال شده از اداره امور شعب استان البرز
#جشن_حضور_تا_ظهور ⚘️#پیروزی_انقلاب_اسلامی_ایران
۱۴:۵۸
بازارسال شده از اداره امور شعب استان البرز
#جشن_حضور_تا_ظهور ⚘️#پیروزی_انقلاب_اسلامی_ایران
۱۴:۵۸
بازارسال شده از گروه گفتگوی امور بانکی لرستان
ضمن عرض سلام و ارادت و تشکر به جهت حضور همکاران گرامی در جشن چهل و ششمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران گوشه از حضور شما عزیران به همراه شبکه بانکی به تصویر دوربین همکار گرامی جناب آقای مهدی پاینده تقدیم حضور گرمتان می گردد ، لطفابه صورت افقی تماشا بفرمایید
۱۸:۱۹
بازارسال شده از کانال اداره امورشعب استان لرستان
ریاست محترم اداره امور شعب استان لرستان جناب آقای یاسمی از شعبه پارک شهر کوهدشت بازدید و از نزدیک با همکاران دیدار و گفتگو نمودند
در این دیدار که به اتفاق ریاست محترم حراست و کارشناس محترم مطالعات سازمانی صورت پذیرفت جناب آقای یاسمی ضمن دیدار و گفتگوی صمیمی با همکاران شعبه مذکور به نکاتی به شرح ذیل اشاره نمودند از جمله :
مشارکت همه همکاران در جشنواره اعتبارملی ، طرح مهربانی و...
مشارکت همکاران در بازاریابی محصولات جدید و جذب حداکثری منابع
شناسایی مشتريان تاثیر گذار اطراف شعب و سرکشی و تکریم از آنان
فعال بودن همکاران در داخل و خارج از شعب در بحث بازاریابی
حضور به موقع همکاران در شعب
بررسی آمار Pos های مشتریان و رصد مداوم وضعیت آنها
پوشش مناسب همکاران
روابط عمومی اداره امور شعب
بانک ملی استان لرستان
در این دیدار که به اتفاق ریاست محترم حراست و کارشناس محترم مطالعات سازمانی صورت پذیرفت جناب آقای یاسمی ضمن دیدار و گفتگوی صمیمی با همکاران شعبه مذکور به نکاتی به شرح ذیل اشاره نمودند از جمله :
روابط عمومی اداره امور شعب
بانک ملی استان لرستان
۱۰:۲۵
بازارسال شده از کانال اداره امورشعب استان لرستان
ریاست محترم اداره امور شعب استان لرستان جناب آقای یاسمی از شعبه امام کوهدشت بازدید و از نزدیک با همکاران دیدار و گفتگو نمودند
در این دیدار که به همراهی رئیس محترم حوزه حراست و کارشناس محترم مطالعات سازمانی صورت پذیرفت جناب آقای یاسمی ضمن دیدار و گفتگوی صمیمی با همکاران شعبه مذکور به نکاتی به شرح ذیل اشاره نمودند از جمله :
هیچ گونه محدودیتی نسبت به منطقه جغرافیایی در جذب منابع وجود ندارد و همکاران می توانند با استفاده از محصولات جذاب بانک ملی مانند طرح مهربانی ملی، اعتبارملی و... منابع چشمگیری را جذب نمایند
کارکنان صف و ستاد باید به طرح های بانک به طور کامل اشراف داشته باشند که بتوانند براحتی مطالب را انتقال دهند
مشارکت همه همکاران در جشنواره اعتبار ملی ، طرح مهربانی
جذب روزانه حداقل دو مشتری تاثیرگذار توسط همکاران شعب
روزانه بازاریابی توسط تمام کارکنان شعبه صورت پذیرد و اطلاعات و آمار مربوط را به رئیس حوزه ، کارشناس بازایابی ارائه داده شود
مشارکت همکاران در بازاریابی محصولات جدید و جذب حداکثری منابع
آمار عملکرد شعب در جذب منابع رصد و در کانال و گروه های مربوطه اداره امور اطلاع رسانی می شود
شناسایی مشتريان تاثیر گذار اطراف شعب و سرکشی و تکریم از آنان
فعال بودن همکاران در داخل و خارج از شعب در بحث بازاریابی
حضور به موقع همکاران در شعب
هر شعبه یک pos در هر روز را در دستور کار قرار دهد
بررسی آمار Pos های مشتریان و رصد مداوم وضعیت آنها
نظافت روزانه داخل و بیرون شعب
روابط عمومی اداره امور شعب
بانک ملی استان لرستان
در این دیدار که به همراهی رئیس محترم حوزه حراست و کارشناس محترم مطالعات سازمانی صورت پذیرفت جناب آقای یاسمی ضمن دیدار و گفتگوی صمیمی با همکاران شعبه مذکور به نکاتی به شرح ذیل اشاره نمودند از جمله :
روابط عمومی اداره امور شعب
بانک ملی استان لرستان
۱۰:۲۵
بازارسال شده از کانال اداره امورشعب استان لرستان
بازدید ریاست محترم اداره امور شعب استان لرستان از شعبه مرکزی کوهدشت
جناب آقای یاسمی ریاست محترم اداره امور شعب استان لرستان، به همراه رئیس محترم حوزه حراست و کارشناس محترم مطالعات سازمانی از شعبه مرکزی کوهدشت بازدید به عمل آوردند و از نزدیک با همکاران دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار صمیمانه، جناب آقای یاسمی ضمن استماع نقطه نظرات همکاران، بر نکات کلیدی متعددی تأکید نمودند. ایشان مشارکت حداکثری تمامی همکاران در جشنواره اعتبار ملی و طرح مهربانی را به عنوان دو اولویت مهم سازمانی مورد تأکید قرار دادند.
همچنین، ضمن اشاره به اهمیت بازاریابی محصولات جدید، بر جذب حداکثری منابع از طریق شناسایی و تکریم مشتریان تأثیرگذار در محدوده شعب تأکید ورزیدند و سرکشی منظم به این دسته از مشتریان را به عنوان یک رویکرد مؤثر توصیه نمودند.
جناب آقای یاسمی بر حضور فعال و به موقع همکاران در شعب و همچنین فعالیتهای بازاریابی درون و برون شعبهای تأکید کردند و خواستار حضور مؤثر و بهموقع همکاران در این عرصهها شدند.
در ادامه، ایشان با تأکید بر اهمیت توسعه استفاده از دستگاههای کارتخوان (POS)، از شعب خواستند که روزانه حداقل یک POS را در دستور کار خود قرار دهند و آمار مربوط به POSهای مشتریان را به صورت مداوم بررسی و رصد کنند
روابط عمومی اداره امور شعب
بانک ملی استان لرستان
جناب آقای یاسمی ریاست محترم اداره امور شعب استان لرستان، به همراه رئیس محترم حوزه حراست و کارشناس محترم مطالعات سازمانی از شعبه مرکزی کوهدشت بازدید به عمل آوردند و از نزدیک با همکاران دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار صمیمانه، جناب آقای یاسمی ضمن استماع نقطه نظرات همکاران، بر نکات کلیدی متعددی تأکید نمودند. ایشان مشارکت حداکثری تمامی همکاران در جشنواره اعتبار ملی و طرح مهربانی را به عنوان دو اولویت مهم سازمانی مورد تأکید قرار دادند.
همچنین، ضمن اشاره به اهمیت بازاریابی محصولات جدید، بر جذب حداکثری منابع از طریق شناسایی و تکریم مشتریان تأثیرگذار در محدوده شعب تأکید ورزیدند و سرکشی منظم به این دسته از مشتریان را به عنوان یک رویکرد مؤثر توصیه نمودند.
جناب آقای یاسمی بر حضور فعال و به موقع همکاران در شعب و همچنین فعالیتهای بازاریابی درون و برون شعبهای تأکید کردند و خواستار حضور مؤثر و بهموقع همکاران در این عرصهها شدند.
در ادامه، ایشان با تأکید بر اهمیت توسعه استفاده از دستگاههای کارتخوان (POS)، از شعب خواستند که روزانه حداقل یک POS را در دستور کار خود قرار دهند و آمار مربوط به POSهای مشتریان را به صورت مداوم بررسی و رصد کنند
روابط عمومی اداره امور شعب
بانک ملی استان لرستان
۱۰:۲۵
بازارسال شده از کانال اداره امورشعب استان لرستان
در راستای تعامل و همکاری سازنده بین دستگاههای اجرایی، جناب آقای یاسمی ریاست محترم اداره امور شعب بانک ملی استان لرستان، با جناب آقای خسروی رئیس دادگستری شهرستان کوهدشت دیدار و گفتگو کردند.
این دیدار به بررسی مسائل و موضوعات مرتبط با حوزه کاری دو دستگاه و راهکارهای تقویت همکاریهای مشترک اختصاص داشت.
جناب آقای یاسمی در این دیدار بر اهمیت تعامل و همکاری بین بانک و دستگاه قضایی در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم و تسهیل امور مراجعین تأکید کردند.
جناب آقای خسروی نیز ضمن استقبال از این دیدار، بر لزوم تداوم و توسعه همکاریهای مشترک بین دو دستگاه تأکید و آمادگی دستگاه قضایی را برای هرگونه همکاری در این زمینه اعلام کردند.
در پایان موضوعاتی از قبیل تسهیل در وصول مطالبات بانک، رفع مشکلات حقوقی مشتریان، و ارائه خدمات مشاورهای حقوقی به آنان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
روابط عمومی اداره امور شعب
بانک ملی استان لرستان
این دیدار به بررسی مسائل و موضوعات مرتبط با حوزه کاری دو دستگاه و راهکارهای تقویت همکاریهای مشترک اختصاص داشت.
جناب آقای یاسمی در این دیدار بر اهمیت تعامل و همکاری بین بانک و دستگاه قضایی در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم و تسهیل امور مراجعین تأکید کردند.
جناب آقای خسروی نیز ضمن استقبال از این دیدار، بر لزوم تداوم و توسعه همکاریهای مشترک بین دو دستگاه تأکید و آمادگی دستگاه قضایی را برای هرگونه همکاری در این زمینه اعلام کردند.
در پایان موضوعاتی از قبیل تسهیل در وصول مطالبات بانک، رفع مشکلات حقوقی مشتریان، و ارائه خدمات مشاورهای حقوقی به آنان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
روابط عمومی اداره امور شعب
بانک ملی استان لرستان
۱۰:۲۵
بازارسال شده از کانال اداره امورشعب استان لرستان
دیدار رئیس امور شعب بانک ملی استان لرستان با امام جمعه شهرستان کوهدشت
به گزارش روابط عمومی بانک ملی استان لرستان، جناب آقای یاسمی ریاست محترم اداره امور شعب بانک ملی استان لرستان به اتفاق رئیس محترم حراست و کارشناس محترم مطالعات سازمانی با حضور در شهرستان کوهدشت با حجت الاسلام والمسلمین سپهوند، امام جمعه در این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار، آقای یاسمی ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، به اهمیت همکاری و تعامل بین نهادهای دولتی و مذهبی اشاره کردند و اظهار داشتند که این همکاری میتواند نقش بسزایی در تقویت بنیانهای اجتماعی و اقتصادی شهرستان داشته باشد.
ایشان همچنین به نقش بانک ملی در توسعه و پیشرفت استان لرستان اشاره کردند و افزودند: بانک ملی همواره در راستای خدمت به مردم و توسعه استان گام برداشته است و امیدواریم با همکاریهای بیشتر بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.
در ادامه این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین سپهوند ضمن تقدیر از تلاشهای بانک ملی در راستای خدمت به مردم، بر لزوم همدلی و همافزایی نهادهای مختلف تأکید کردند.
ایشان با اشاره به اهمیت توجه به مسائل اجتماعی و اقتصادی در شهرستان کوهدشت، خواستار همکاری بیشتر بانک ملی در این زمینه شدند و ابراز امیدواری کردند که با همکاری و تعامل بیشتر، بتوان گامهای مؤثری در جهت رفع مشکلات شهرستان برداشت.
در پایان این دیدار، دو طرف بر ادامه همکاری و تعامل در راستای خدمت به مردم و توسعه شهرستان کوهدشت تأکید کردند.
روابط عمومی اداره امور شعب
بانک ملی استان لرستان
به گزارش روابط عمومی بانک ملی استان لرستان، جناب آقای یاسمی ریاست محترم اداره امور شعب بانک ملی استان لرستان به اتفاق رئیس محترم حراست و کارشناس محترم مطالعات سازمانی با حضور در شهرستان کوهدشت با حجت الاسلام والمسلمین سپهوند، امام جمعه در این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار، آقای یاسمی ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، به اهمیت همکاری و تعامل بین نهادهای دولتی و مذهبی اشاره کردند و اظهار داشتند که این همکاری میتواند نقش بسزایی در تقویت بنیانهای اجتماعی و اقتصادی شهرستان داشته باشد.
ایشان همچنین به نقش بانک ملی در توسعه و پیشرفت استان لرستان اشاره کردند و افزودند: بانک ملی همواره در راستای خدمت به مردم و توسعه استان گام برداشته است و امیدواریم با همکاریهای بیشتر بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.
در ادامه این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین سپهوند ضمن تقدیر از تلاشهای بانک ملی در راستای خدمت به مردم، بر لزوم همدلی و همافزایی نهادهای مختلف تأکید کردند.
ایشان با اشاره به اهمیت توجه به مسائل اجتماعی و اقتصادی در شهرستان کوهدشت، خواستار همکاری بیشتر بانک ملی در این زمینه شدند و ابراز امیدواری کردند که با همکاری و تعامل بیشتر، بتوان گامهای مؤثری در جهت رفع مشکلات شهرستان برداشت.
در پایان این دیدار، دو طرف بر ادامه همکاری و تعامل در راستای خدمت به مردم و توسعه شهرستان کوهدشت تأکید کردند.
روابط عمومی اداره امور شعب
بانک ملی استان لرستان
۱۰:۲۵
بازارسال شده از بانک ملی آذربایجان غربی
۱۵:۴۰
بازارسال شده از اداره امور شعب استان ایلام
بازدید جناب آقای حاجی پور از شعبه ولیعصر ایلام
جناب آقای حاجی پور، ریاست محترم اداره امور شعب بانک ملی استان ایلام، در تاریخ۱۴۰۳/۱۱/۲۴ از شعبه ولیعصر ایلام بازدید به عمل آوردند. در این بازدید، ایشان ضمن بررسی وضعیت موجود، به روند بازسازی این شعبه توجه ویژهای داشتند.
در طی این بازدید، جناب آقای حاجی پور با دقت به نکات کلیدی در مورد پیشرفت کار اشاره کردند و راهنماییهای لازم را در جهت بهبود و تسریع در روند بازسازی ارائه دادند. ایشان خواستار آن شدند که تمامی مراحل بازسازی با دقت و سرعت بیشتری انجام گیرد.
در پایان، جناب آقای حاجی پور دستورات لازم را به مسئولین مربوطه صادر کردند تا اقدامات لازم برای تسریع در روند بازسازی شعبه ولیعصر ایلام به سرعت انجام شود. ایشان همچنین بر اهمیت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و حفظ رضایت آنان تأکید کردند.
ضمن قدر دانی از همکاران گرامی دایره ساختمان ، امید است با پیگیریهای مستمر، شاهد بازسازی هرچه سریعتر و بهتر این شعبه باشیم.
روابط عمومی بانک ملی استان ایلام
۵:۴۲