بازارسال شده از منبر فاطمی
امام صادق علیه السلام فرمودند: «اگر شما نیز همانند بنی اسرائیل دعا کنید، خداوند فرج امام زمان علیه السلام را زود تر خواهد رساند، در غیر این صورت غیبت به انتهای خود خواهد رسید. » [۳]
راوی نقل میکند در #صبح روز بیست و یکم ماه رمضان، خدمت امام صادق علیه السلام رسیدم و ایشان را در سجده یافتم. آن قدر سجدۀ ایشان طولانی شد که صدای نفس نفس شان به گوش میرسید. از جمله دعاهایی که ایشان در سجده مینمودند، این بود:
«معبودا! فرج آن کسی که #فرج تمام اولیایت به دست اوست را برسان. » [۱] پس چرا ما این گونه دست به دعا بر نمی داریم؟ چرا فقط به فکر خودمان هستیم؟ اگر خداوند فرج امام زمان علیه السلام را برساند، فرج تمام امامان علیهم السلام و تمام دوستان ایشان را رسانده است. فرج ایشان، فرج تمام گرفتاریها و مشکلات است.----------[۳]: همان
[۱]: دَخَلْتُ عَلَى أَبي عَبْدِ اللهِ لا لَيْلَةَ إِحْدَى وَ عِشْرِينَ مِنْ شَهْرٍ رَمَضَانَ... خَرَّ سَاجِداً لا أَسْمَعُ مِنْهُ إِلَّا النَّفْسَ سَاعَةً طَوِيلَةٌ ثُمَّ سَمِعْتُهُ يَقُول: ﴿... أَسْأَلُكَ بِجَمِيعِ مَا سَأَلْتُكَ وَ مَا لَمْ أَسْأَلُكَ مِنْ عَظِيمٍ جَلَالِكَ مَا لَوْ عَلِمْتُهُ لَسَأَلْتُكَ بِهِ أَنْ تُصَلِّيَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ أَهْلِ بَيْتِهِ وَ أَنْ تَأْذَنَ لِفَرَجِ مَنْ بِفَرَجِهِ فَرَجُ أَوْلِيَائِكَ وَ أَصْفِيَائِكَ مِنْ خَلْقِكَ وَ بِهِ تُبِيدُ الظَّالِمِينَ وَ تُهْلِكُهُمْ عَجِّلْ ذَلِكَ يَا رَبَّ الْعَالَمِينَ... ﴾ بحار الأنوار، ج ۹۵، ص ۱۵۷
#شب_قدر
[۱]: دَخَلْتُ عَلَى أَبي عَبْدِ اللهِ لا لَيْلَةَ إِحْدَى وَ عِشْرِينَ مِنْ شَهْرٍ رَمَضَانَ... خَرَّ سَاجِداً لا أَسْمَعُ مِنْهُ إِلَّا النَّفْسَ سَاعَةً طَوِيلَةٌ ثُمَّ سَمِعْتُهُ يَقُول: ﴿... أَسْأَلُكَ بِجَمِيعِ مَا سَأَلْتُكَ وَ مَا لَمْ أَسْأَلُكَ مِنْ عَظِيمٍ جَلَالِكَ مَا لَوْ عَلِمْتُهُ لَسَأَلْتُكَ بِهِ أَنْ تُصَلِّيَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ أَهْلِ بَيْتِهِ وَ أَنْ تَأْذَنَ لِفَرَجِ مَنْ بِفَرَجِهِ فَرَجُ أَوْلِيَائِكَ وَ أَصْفِيَائِكَ مِنْ خَلْقِكَ وَ بِهِ تُبِيدُ الظَّالِمِينَ وَ تُهْلِكُهُمْ عَجِّلْ ذَلِكَ يَا رَبَّ الْعَالَمِينَ... ﴾ بحار الأنوار، ج ۹۵، ص ۱۵۷
#شب_قدر
۲۲:۳۷
۲۳:۲۸
۹:۲۴
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
بمنه و کرمه و فضله
۲۲:۱۲
بازارسال شده از KHAMENEI.IR
۱۴:۵۴
روز اجتماع و اتحاد و عزت مسلمین
حقیقتاً ما مسلمین امروز باید به دنبال آن نقاطی باشیم که همه آحاد مسلمان را در شرق و غرب دنیای اسلام، از هر ملیتی، با هر نژادی، با هر زبانی و با هر فرهنگی، گرد محور توحید و کلمه متعالی اسلامی جمع کند. عید فطر از جمله اینهاست. لذا در دعای قنوت عید فطر عرض میکنیم «الذّی جعلته للمسلمین عیدا» ۱۳۷۶/۱۱/۰۹
لازمه استفاده از این فرصتها و موقعیتهای حساس، اتحاد دنیای اسلام است. البته اتحاد به معنای یکی شدن دولتها یا همفکر شدن آنها در همه گرایشهای سیاسی نیست بلکه به معنی شناخت منافع مشترک و تعریف کردن منافع خود بهگونهای که باعث اختلاف و نزاع و دعوا بین یکدیگر نشود . ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
نمایش انسجام قلبیِ ملت
روز عید فطر دارای دو خصوصیت ممتاز است که خصوصیت اول آن عبارت است از این حالت طهارت و نزاهت و نظافتی که در دل و جان انسانهای مؤمن به وجود آمده است؛ در اثر ریاضتهای شرعی و الهی ماه مبارک رمضان*... خصوصیت دوم هم *در همین نماز شما متجلی است. روز عید فطر تجسم و نمایش انسجام حقیقی و قلبی ملت است. ۱۳۸۷/۰۷/۱۰
بیانات مقام معظم رهبری درباره عید فطر
#عید_بندگی_همبستگی
ولایت مومنین@momenoun_valayah
حقیقتاً ما مسلمین امروز باید به دنبال آن نقاطی باشیم که همه آحاد مسلمان را در شرق و غرب دنیای اسلام، از هر ملیتی، با هر نژادی، با هر زبانی و با هر فرهنگی، گرد محور توحید و کلمه متعالی اسلامی جمع کند. عید فطر از جمله اینهاست. لذا در دعای قنوت عید فطر عرض میکنیم «الذّی جعلته للمسلمین عیدا» ۱۳۷۶/۱۱/۰۹
لازمه استفاده از این فرصتها و موقعیتهای حساس، اتحاد دنیای اسلام است. البته اتحاد به معنای یکی شدن دولتها یا همفکر شدن آنها در همه گرایشهای سیاسی نیست بلکه به معنی شناخت منافع مشترک و تعریف کردن منافع خود بهگونهای که باعث اختلاف و نزاع و دعوا بین یکدیگر نشود . ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
نمایش انسجام قلبیِ ملت
روز عید فطر دارای دو خصوصیت ممتاز است که خصوصیت اول آن عبارت است از این حالت طهارت و نزاهت و نظافتی که در دل و جان انسانهای مؤمن به وجود آمده است؛ در اثر ریاضتهای شرعی و الهی ماه مبارک رمضان*... خصوصیت دوم هم *در همین نماز شما متجلی است. روز عید فطر تجسم و نمایش انسجام حقیقی و قلبی ملت است. ۱۳۸۷/۰۷/۱۰
بیانات مقام معظم رهبری درباره عید فطر
#عید_بندگی_همبستگی
۱۷:۵۲

پاکت هدیه
ولایت مومنین
اللَّهُ أَكْبَرُ وَ لِلَّهِ الْحَمْدُ. الْحَمْدُ لِلَّهِ عَلَى مَا هَدَانَا وَ لَهُ الشُّكْرُ عَلَى مَا أَوْلاَنَا
بازارسال شده از حکمرانی مردم
اعتکاف خانه اندیشه ورزان مسجد مروی.حکمرانی مردمی.mp3
۵۸:۵۵-۲۰.۲۴ مگابایت
۴:۰۸
بازارسال شده از الولايَه | حکمرانی اسلامی مردمی
۷:۱۴
https://www.aparat.com/v/j48gq3m
چه کنیم که به حضرات سلمان و ابوذر و مقداد ره و ... نزدیک شویم؟ تاسف از کارهای غیر اختیاری ما نیست تاسف از این است که ما اختیارا نمیخواهیم شبیه آنها شویم. راه جبران : محاسبه نفس در آخر روز آیت الله بهجت رحمت الله علیه
ولایت مومنین@momenoun_valayah
چه کنیم که به حضرات سلمان و ابوذر و مقداد ره و ... نزدیک شویم؟ تاسف از کارهای غیر اختیاری ما نیست تاسف از این است که ما اختیارا نمیخواهیم شبیه آنها شویم. راه جبران : محاسبه نفس در آخر روز آیت الله بهجت رحمت الله علیه
۱۱:۱۰
بازارسال شده از حوزه دانشگاهیان علم و صنعت
-1642979581_-1170832580.mp3
۴۳:۴۱-۴۰ مگابایت
#شبکهسازی #شبکه_ولایت_مومنین
۱۶:۲۸
- مُحَمَّدُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ اَلنُعْمَانِيُّ ، قَالَ: أَخْبَرَنَا عَلِيُّ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ اَلْبَنْدَنِيجِيُّ ، عَنْ عُبَيْدِ اَللَّهِ بْنِ مُوسَى اَلْعَبَّاسِيِّ ، عَنْ هَارُونَ بْنِ مُسْلِمٍ ، عَنِ اَلْقَاسِمِ بْنِ عُرْوَةَ ، عَنْ بُرَيْدِ بْنِ مُعَاوِيَةَ اَلْعِجْلِيِّ ، عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِيٍّ اَلْبَاقِرِ (عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ) : فِي قَوْلِهِ: يٰا أَيُّهَا اَلَّذِينَ آمَنُوا اِصْبِرُوا وَ صٰابِرُوا وَ رٰابِطُوا . قَالَ: «اِصْبِرُوا عَلَى أَدَاءِ اَلْفَرَائِضِ، وَ صَابِرُوا عَدُوَّكُمْ، وَ رَابِطُوا إِمَامَكُمُ اَلْمُنْتَظَرَ »
- عَلِيُّ بْنُ إِبْرَاهِيم َ، قَالَ: حَدَّثَنِي أَبِي ، عَنِ اِبْنِ أَبِي عُمَيْر ٍ، عَنِ اِبْنِ مُسْكَان َ، عَنْ أَبِي عَبْدِ اَللَّهِ (عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ) ، قَالَ: «اِصْبِرُوا عَلَى اَلْمَصَائِبِ، وَ صَابِرُوا عَلَى اَلْفَرَائِضِ، وَ رَابِطُوا عَلَى اَلْأَئِمَّةِ ».
- اِصْبِرُوا عَلَى اَلْأَذَى فِينَا» قُلْتُ: وَ صٰابِرُوا ؟ قَالَ: «عَلَى عَدُوِّكُمْ مَعَ وَلِيِّكُمْ» قُلْتُ: وَ رٰابِطُوا ؟ قَالَ: « اَلْمُقَامَ مَعَ إِمَامِكُمْ »، وَ اِتَّقُوا اَللّٰهَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ قُلْتُ: تَنْزِيلٌ؟ قَالَ: «نَعَمْ».
- عَنْ أَبِي اَلطُّفَيْلِ ، عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ (عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ) : فِي هَذِهِ اَلْآيَةِ، قَالَ: « نَزَلَتْ فِينَا ، وَ لَمْ يَكُنِ اَلرِّبَاطُ اَلَّذِي أُمِرْنَا بِهِ بَعْدُ، وَ سَيَكُونُ ذَلِكَ يَكُونُ مِنْ نَسْلِنَا اَلْمُرَابِطُ، وَ مِنْ نَسْلِ اِبْنِ نَاثِلٍ اَلْمُرَابِطُ ».
- و أخرج ابن مردويه عن أبى أيوب قال وقف علينا رسول الله صلى الله عليه و سلم فقال هل لكم إلى ما يمحو الله تعالى به الذنوب و يعظم به الأجر فقلنا نعم يا رسول الله قال إسباغ الوضوء على المكاره و كثرة الخطا إلى المساجد و انتظار الصلاة بعد الصلاة قال و هو قول الله يٰا أَيُّهَا اَلَّذِينَ آمَنُوا اِصْبِرُوا وَ صٰابِرُوا وَ رٰابِطُوا فذلكم هو الرباط في المساجد
- و أخرج ابن مردويه من وجه آخر عن أبى سلمة بن عبد الرحمن قال أقبل على أبو هريرة يوما فقال أ تدرى يا ابن أخى فيم أنزلت هذه الآية يٰا أَيُّهَا اَلَّذِينَ آمَنُوا اِصْبِرُوا وَ صٰابِرُوا وَ رٰابِطُوا قلت لا قال أما نه لم يكن في زمان النبي صلى الله عليه و سلم غزوا يرابطون فيه و لكنها نزلت في قوم يعمرون المساجد يصلون الصلاة في مواقيتها ثم يذكرون الله فيها فعليهم أنزلت اِصْبِرُوا أى على الصلوات الخمس وَ صٰابِرُوا أنفسكم و هواكم وَ رٰابِطُوا في مساجدكم وَ اِتَّقُوا اَللّٰهَ فيما علمكم لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ
#عهد_جمعی#سلوک_تشکیلاتی#ولایت_مومنین#برنامه_تربیتی#ارتباط_با_امام_زمان#ارتباط_با_مومنین#مسجد
۱۴:۴۳
۱۸:۵۶
۷:۱۱
بازارسال شده از الولايَه | حکمرانی اسلامی مردمی
۱۹:۰۰
🫶 معلم خوب رفیق فاب! دوست نزدیک ، حامی و پشتیبان و در یک کلام ولی شاگردش هست
نسبت ولایت و معلمی در بیان امام سجاد علیه السلام در رساله حقوق ایشان
🫵 حق شاگرد بر معلم
وَ أَمَّا حَقُّ رَعِیَّتِکَ بِالْعِلْمِ فَأَنْ تَعْلَمَ أَنَّ اللَّهَ قَدْ جَعَلَکَ لَهُمْ قَیِّماً فِیمَا آتَاکَ مِنَ الْعِلْمِ وَ وَلَّاکَ مِنْ خِزَانَةِ الْحِکْمَةِ فَإِنْ أَحْسَنْتَ فِیمَا وَلَّاکَ اللَّهُ مِنْ ذَلِکَ وَ قُمْتَ بِهِ لَهُمْ مَقَامَ الْخَازِنِ الشَّفِیقِ النَّاصِحِ لِمَوْلَاهُ فِی عَبِیدِهِ الصَّابِرِ الْمُحْتَسِبِ الَّذِی إِذَا رَأَی ذَا حَاجَةٍ أَخْرَجَ لَهُ مِنَ الْأَمْوَالِ الَّتِی فِی یَدَیْهِ رَاشِداً وَ کُنْتَ لِذَلِکَ آمِلًا مُعْتَقِداً وَ إِلَّا کُنْتَ لَهُ خَائِناً وَ لِخَلْقِهِ ظَالِماً وَ لِسَلَبِهِ وَ غَیْرِهِ مُتَعَرِّضاً
و اما حق زیردست علمی و شاگردت اینست که بدانی خدا به وسیله علمی که به تو داده و خزانه حکمتی که بتو سپرده تو را ولی (پشتیبان هم جبهه و سرپرست) شاگردانت ساخته و اگر در این ولایتی که خدا به تو داده خوب کار کنی و در جایگاه یک خزانه دار مهربان و خیرخواه مولا باشی نسبت به بنده هایش که صابر و خدا خواه است وقتی نیازمندی بیند از اموالی که بدست او است باو بدهد، سرپرست درستی باشی ، خادم با ایمانی هستی و گر نه بخدا خائن و بخلقش ظالمی و متعرض سلب او (این نعمت را از تو) و عزتش شدهای.
🫵 حق معلم بر شاگرد
أَمَّا حَقُّ سَائِسِکَ بِالْعِلْمِ فَالتَّعْظِیمُ لَهُ وَ التَّوْقِیرُ لِمَجْلِسِهِ وَ حُسْنُ الِاسْتِمَاعِ إِلَیْهِ وَ الْإِقْبَالُ عَلَیْهِ وَ الْمَعُونَةُ لَهُ عَلَی نَفْسِکَ فِیمَا لَا غِنَی بِکَ عَنْهُ مِنَ الْعِلْمِ بِأَنْ تُفَرِّغَ لَهُ عَقْلَکَ وَ تُحَضِّرَهُ فَهْمَکَ وَ تُذَکِّیَ لَهُ قَلْبَکَ وَ تُجَلِّیَ لَهُ بَصَرَکَ بِتَرْکِ اللَّذَّاتِ وَ نَقْضِ الشَّهَوَاتِ وَ أَنْ تَعْلَمَ أَنَّکَ فِیمَا أَلْقَی رَسُولُهُ إِلَی مَنْ لَقِیَکَ مِنْ أَهْلِ الْجَهْلِ فَلَزِمَکَ حُسْنُ التَّأْدِیَةِ عَنْهُ إِلَیْهِمْ وَ لَا تَخُنْهُ فِی تَأْدِیَةِ رِسَالَتِهِ وَ الْقِیَامِ بِهَا عَنْهُ إِذَا تَقَلَّدْتَهَا وَ لَا حَوْلَ وَ لا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ
حق پیشوای علمی و معلم، احترام مجلس او است که خوب به او گوش کنی و بدو رو کنی و به او یاری دهی برای خودت تا آنچه را نیاز داری به تو بیاموزد باینکه عقل خود را خاص او سازی و فهم و هوشت را باو پردازی و دل خود را بدو دهی و خوب چشمت را باو اندازی بسبب ترک لذات و صرف نظر نمودن و کم کردن از شهوات. و بدان که این که در هر چه بتو آموزد باید رسول او باشی و آن را بنادانان برسانی و بر تو لازم است که این رسالت را بخوبی از طرف او ادا کنی و در ادایش خیانت نورزی و خوب بآن بپردازی که عهده دار هستی، و لا حول و لا قوة الا باللَّه.
ولایت مومنین@momenoun_valayah
🫵 حق شاگرد بر معلم
وَ أَمَّا حَقُّ رَعِیَّتِکَ بِالْعِلْمِ فَأَنْ تَعْلَمَ أَنَّ اللَّهَ قَدْ جَعَلَکَ لَهُمْ قَیِّماً فِیمَا آتَاکَ مِنَ الْعِلْمِ وَ وَلَّاکَ مِنْ خِزَانَةِ الْحِکْمَةِ فَإِنْ أَحْسَنْتَ فِیمَا وَلَّاکَ اللَّهُ مِنْ ذَلِکَ وَ قُمْتَ بِهِ لَهُمْ مَقَامَ الْخَازِنِ الشَّفِیقِ النَّاصِحِ لِمَوْلَاهُ فِی عَبِیدِهِ الصَّابِرِ الْمُحْتَسِبِ الَّذِی إِذَا رَأَی ذَا حَاجَةٍ أَخْرَجَ لَهُ مِنَ الْأَمْوَالِ الَّتِی فِی یَدَیْهِ رَاشِداً وَ کُنْتَ لِذَلِکَ آمِلًا مُعْتَقِداً وَ إِلَّا کُنْتَ لَهُ خَائِناً وَ لِخَلْقِهِ ظَالِماً وَ لِسَلَبِهِ وَ غَیْرِهِ مُتَعَرِّضاً
🫵 حق معلم بر شاگرد
أَمَّا حَقُّ سَائِسِکَ بِالْعِلْمِ فَالتَّعْظِیمُ لَهُ وَ التَّوْقِیرُ لِمَجْلِسِهِ وَ حُسْنُ الِاسْتِمَاعِ إِلَیْهِ وَ الْإِقْبَالُ عَلَیْهِ وَ الْمَعُونَةُ لَهُ عَلَی نَفْسِکَ فِیمَا لَا غِنَی بِکَ عَنْهُ مِنَ الْعِلْمِ بِأَنْ تُفَرِّغَ لَهُ عَقْلَکَ وَ تُحَضِّرَهُ فَهْمَکَ وَ تُذَکِّیَ لَهُ قَلْبَکَ وَ تُجَلِّیَ لَهُ بَصَرَکَ بِتَرْکِ اللَّذَّاتِ وَ نَقْضِ الشَّهَوَاتِ وَ أَنْ تَعْلَمَ أَنَّکَ فِیمَا أَلْقَی رَسُولُهُ إِلَی مَنْ لَقِیَکَ مِنْ أَهْلِ الْجَهْلِ فَلَزِمَکَ حُسْنُ التَّأْدِیَةِ عَنْهُ إِلَیْهِمْ وَ لَا تَخُنْهُ فِی تَأْدِیَةِ رِسَالَتِهِ وَ الْقِیَامِ بِهَا عَنْهُ إِذَا تَقَلَّدْتَهَا وَ لَا حَوْلَ وَ لا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ
۲۰:۰۰
بازارسال شده از الولايَه | حکمرانی اسلامی مردمی
۶:۴۲
بازارسال شده از یک فنجان روایت
به خاطر دشمنی با حزب اللهی ها و دوستی با غربی ها!
#سیاسی#یک_فنجان_روایت
۵:۲۴
بازارسال شده از گعده مهدویت - استاد صالحی
19 پادکست - الفت میان قلوب مومنین به میزان قربشان به روح امام - جلسه مهدویت استاد صالحی .mp3
۱۲:۲۲-۱۲.۰۸ مگابایت
﷽ | #برشی_از_جلسه ۱۹ مهدویت
الفت میان قلوب مومنین به میزان قربشان به روح امام
🦚 ولایت بین مؤمنین، عامل اتصال؛
اختلاف بین مؤمنین، عامل انفصال؛
در نسبتمان با روح امام عصر (ارواحنا فداه)
ولایت امام، حقیقت هستی و روح عالم است و عامل اصلی اتصال تمام پیکره هستی به هم.
رابطه و حضور امام در وجود همه موجودات "علی السواء" و یکسان است، شبیه حضور روح در همه اعضای بدن.
اتصال و قرب ما به امام، به میزان "سنخیت" و "قرب وجودی" که با ایشان پیدا میکنیم، بستگی دارد.
ولایت، عامل اتصال تمام پیکره هستی و همچنین عامل اتصال و الفت مؤمنین با یکدیگر است.
الفت و اتصال عمیقتر مؤمنین با یکدیگر، نشانه و عامل تقویت رابطهشان با امام است*.
هر چیزی که باعث *اخلال، غیبت، تهمت، کینه و فاصله بین دو مؤمن شود، باعث دوری از روح امام میگردد.
غیبت به شدت حرام است چون «با غیبت و لطمه زدن به حرمت مؤمن» مستقیماً رابطه و اتصال فرد را با روح امام قطع میکند و باعث گسستن از آن میشود، و مادامی که اثر غیبتش هست دارد این گسستن از امام را استمراراً ادامه میدهد.
حرمت مؤمن از حرمت کعبه بالاتر است*؛ چرا؟ چون *حریم اتصال با روح امام است.
هرچقدر حریم مؤمن بیشتر رعایت شود و الفت و اتصال با او عمیقتر باشد، اتصال با حقیقت ولایت و روح امام بالاتر میرود*.
وظیفه ما در قبال مؤمنین، *اجتناب از کوچکترین سوء ظن و بدگمانی است، چه رسد به گفتن آن!
در مواجهه با غیبت یا بدگمانی نسبت به مؤمن، وظیفه اول "رد غیبت" و تلاش برای توجیه و حفظ آبروی اوست، با فرض کردن انواع احتمالات مثبت.
امام صادق (علیه السلام) به صحابه سرّشان جناب مفضل بن عمر میگویند من تو را دوست دارم و هر کسی که تو را دوست بدارد، اگر همه اصحابم مثل تو بودند هیچ دوتایشان باهم اختلاف پیدا نمیکردند ، بجهت علم و عملی که مفضل در ارتباط با امام و مؤمنین دارد.(إِلَيَّ يَا مُفَضَّلُ، فَوَ رَبِّي إِنِّي لَأُحِبُّكَ وَ أُحِبُّ مَنْ يُحِبُّكَ، يَا مُفَضَّلُ لَوْ عَرَفَ جَمِيعُ أَصْحَابِي مَا تَعْرِفُ مَا اِخْتَلَفَ اِثْنَانِ)
حاج حسین یکتا میگفت چند روز قبل شهادت #شهید_رئیسی بعد از نماز شبشان به من گفتند حاج حسین دعا کنید خدا به من اخلاص بده و به بعضی انصاف...
اختلاف، کینه و عدم الفت بین مؤمنین سبب شد در انتخابات اخیر انقلابی ها دو شقه شدند
مانع اصلی ظهور و حضور امام در جامعه اختلاف بین مومنین است.
جهت شنیدن صوت کامل جلسه
@Sania_Ashar | سلسله مباحث مهدویت استاد صالحی
🦚 ولایت بین مؤمنین، عامل اتصال؛
۹:۴۹