عکس پروفایل آرشیو فایل های آموزشی مراقبت از فرزندان آ

آرشیو فایل های آموزشی مراقبت از فرزندان

۲۶عضو
عکس پروفایل آرشیو فایل های آموزشی مراقبت از فرزندان آ
۲۶ عضو

آرشیو فایل های آموزشی مراقبت از فرزندان

در این کانال تمام فایل ها و مطالب مرتبط با مراقبت از فرزندان امداد بگیر بهزیستی بارگزاری می گردد

۲۸ آذر ۱۴۰۲

بازارسال شده از خانم نظری
درسته؟

۷:۵۷

بازارسال شده از آموزش مددکاران شبه خانواده استان ایلام
پاسخ به سوال همکاران در مورد مداخلات آموزشی undefinedundefinedundefined

۷:۵۷

بازارسال شده از آموزش مددکاران شبه خانواده استان ایلام

مداخلات آموزشی.m4a

۰۴:۱۱-۳.۹۴ مگابایت

۷:۵۷

بازارسال شده از آموزش مددکاران شبه خانواده استان ایلام
خانم کریمی برای تمام اهداف مراقبت جدید باید ارزشیابی تکوینی انجام بدیم ؟

۱۷:۳۸

بازارسال شده از آموزش مددکاران شبه خانواده استان ایلام
باسلام و احترام. undefinedundefinedارزشیابی تکوینی یا فرایندی برای کلیه اهداف قابلیت اجرایی داره. نمونه تکمیل شده تمام فرم های مراقبت در راهنمای گام به گام گنجانده شده است.

۱۷:۳۸

۲۴ دی ۱۴۰۲

بازارسال شده از آموزش گروه۲و۳مددکاران شبه خانواده
thumnail

۴:۴۰

بازارسال شده از آموزش گروه۲و۳مددکاران شبه خانواده
باسلام و احترام خدمت همکاران عزیز undefinedundefinedبه یاری خداوند سبحان،جلسات آموزش مجازی به منظور اجرایی نمودن شیوه نامه مراقبت از کودکان بدون مراقب موثر در بستر خدمات مبتنی بر خانواده ویژه گروه دوم مددکاران از این هفته برگزار خواهد شد. undefined عنوان جلسه: مروری بر فرم های نظارتی، نحوه تنظیم گزارش توصیفی، تنظیم جدول نیازها undefined تاریخ و ساعت جلسه : روز سه شنبه ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۸ الی ۹:۳۰ undefined شرکت کنندگان: مددکاران جدید مراکز مثبت همکار در شهرستان های ایلام، ایوان، هلیلان ، کارشناسان رابط اجتماعی دارای پرونده فرزند امدادبگیر ( چرداول، ایوان) undefined مدارک مورد نیاز جهت شرکت در دوره : انتخاب یک پرونده جهت آموزش- داشتن فرم نظارتی الف/ب- داشتن فرم نگارش گزارش توصیفی- داشتن جدول نیازها و پرینت پاورپوینت تنظیم جدول نیازها توجه: undefinedundefinedundefinedundefinedهر مددکار طبق آموزش های لازم است بر پرونده فیزیکی و الکترونیکی فرزند تسلط داشته باشد undefined بستر آموزش آنلاین: دوره در بستر اسکای روم برگزار می گردد. undefined لینک شرکت در دوره : سلام همکاران انشاءالله روز سه شنبه ۲۸ آذر ماه آموزش مجازی ساعت ۸ الی https://www.skyroom.online/ch/beh_ilam20/life

۴:۴۰

بازارسال شده از آموزش گروه۲و۳مددکاران شبه خانواده
thumnail
به نام خداوند لوح و قلم حقیقت نگار وجود و عدم خدایی که داننده ی رازهاستنخستین سرآغاز سرآغاز هاستundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedاولین جلسه آموزش مجازی گروه دوم مددکاران و کارشناسان دارای پرونده فرزندان امدادبگیر مورخ ۱۴۰۲/۹/۲۸ ساعت ۸ لغایت ۱۰ صبح در بستر اسکای روم برگزار شد ‌. محتوای آموزش ۱. مرور فرم های نظارتی و پاسخ به سوالات مددکاران در خصوص نحوه تکمیل فرم های الف/ب ۲. تاکید بر نکات و الزامات بازدید از منزل و ضرورت استفاده از کارابزارهای مختلف ( مشاهده، مصاحبه، پرسشنامه و،،،) در امر بازدید . ۲. آموزش نحوه تنظیم گزارش توصیفی از وضعیت فرزند و خانواده. ۳. آموزش نحوه تکمیل جدول نیازها در پایان مقرر شد مددکاران محترم نسبت به مرور فایل های آموزشی اقدام نموده و ضمن تسلط بر نحوه تکمیل فرم الف و ب نسبت به بازدید از منزل فرزند اقدام نمایند .
از حمایت و پشتیبانی همکارانم در دفتر کودکان بهزیستی استان و شهرستان ها صمیمانه سپاسگزارم .
undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined

۴:۴۱

بازارسال شده از آموزش گروه۲و۳مددکاران شبه خانواده
thumnail
به نام خداوند بخشنده و مهربان
undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedباسلام خدمت همکاران گرامی undefinedدومین جلسه آموزش مجازی مددکاران جدید ( گروه دوم) در بستر اسکای روم undefined تاریخ و ساعت جلسه: شنبه ۹ دی ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۴ undefined لینک جلسه : https://www.skyroom.online/ch/beh_ilam21/lifeundefined مخاطبین: مددکاران جدید مراکر مثبت همکار و همکاران بخش دولتی ( گروه دوم )undefined تکالیف جلسه گذشته:فعالیت هایی که می بایست مددکاران عزیز در فواصل جلسه اول و دوم انجام می دادند : ۱. پرونده فیزیکی یکی از فرزندان برای آموزش انتخاب نمایند . ۲. فرم الف/ب را برای فرزند تکمیل کنند.‌۳. گزارش توصیفی از وضعیت فرزند تهیه کنند. ۳. جدول نیازهای شناسایی شده و خطرات احتمالی را تکمیل نمایتد‌.undefined محتوای جلسه روز شنبه ۹ دی ماه ۱۴۰۲۱. مروری بر دستور جلسه هفته گذشته ، بررسی تکالیف جلسه اول و پاسخ به سوالات مددکاران. ۲‌. آموزش هدف گذاری اسمارت ( مرور پاورپوینت تعیین اهداف توسط مددکاران) فرم های مورد نیاز جلسه که باید پرینت آنها در دسترس مددکار : ۱. جدول خام اولویت بندی نیازها ۲. جدول خام تبدیل نیاز به هدف اسمارت ۳. جدول پیش بینی تحقق اهداف undefined محتوای مورد نیاز جلسه در کانال آرشیو آموزش و گروه آموزش گروه ۲ بارگزاری شده است.
undefinedundefinedundefinedundefined

۴:۴۱

بازارسال شده از آموزش گروه۲و۳مددکاران شبه خانواده
thumnail
به نام خداوند بخشنده و مهربان
undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedدومین جلسه آموزش مجازی مددکاران جدید ( گروه دوم) در بستر اسکای روم مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۹ راس ساعت ۱۲:۳۰ برگزار گردید. در این جلسه که ۹۰ دقیقه به طول انجامید. ‌سوپروایزر دفتر کودکان بهزیستی استان ضمن مرور مباحث جلسه گذشته، تکالیف مددکاران را بررسی نموده و نحوه هدف گذاری را توضیح داد و در خصوص نیازهای یکی از فرزندان روش هدف گذاری اسمارت را برای مددکاران تشریح نمود و پس از پاسخ به سوالات مددکاران و تعیین تکالیف جلسه بعدی ( تکمیل جدول اهداف اسمارت، تکمیل جدول سطوح تحقق اهداف ) جلسه راس ساعت ۱۴:۱۰ به اتمام رسید.‌undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedمریم کریمی سوپروایزر دفتر کودکان بهزیستی استان ایلام
undefinedundefinedundefined

۴:۴۲

بازارسال شده از آموزش گروه۲و۳مددکاران شبه خانواده
thumnail
به نام خدای دانا و حکیم undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined
باسلام احترام خدمت همکاران گرامی undefinedسومین جلسه آموزش مجازی مددکاران جدید ( گروه دوم) در بستر اسکای روم 🟢 تاریخ و ساعت جلسه: یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۱ الی ۱۲:۳۰🟢 لینک جلسه: https://www.skyroom.online/ch/beh_ilam16/life🟢 مخاطبین: مددکاران جدید مراکر مثبت همکار و همکاران بخش دولتی ( گروه دوم )🟢 تکالیف جلسه گذشته:فعالیت هایی که می بایست مددکاران عزیز در فواصل جلسات اول و دوم و سوم انجام می دادند : ۱. فرم الف/ب را برای فرزند تکمیل کنند.‌۲.‌ گزارش توصیفی از وضعیت فرزند تهیه کنند. ۳. جدول نیازهای شناسایی شده و خطرات احتمالی را تکمیل نمایند‌.۴. جدول اهداف اسمارت را تکمیل کنند.۵.‌با همکاری خانواده جدول پیش بینی سطوح تحقق اهداف را تکمیل نمایند. 🟢 محتوای جلسه روز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲۱. مروری بر دستور جلسه هفته گذشته ، بررسی تکالیف.‌۲‌. آموزش نحوه ارزیابی راهکارها و تکمیل جدول راهکارها.۳. نحوه تنظیم قرارداد با همکاری خانواده برای اهداف توافق شده.🟢 فرم های مورد نیاز جلسه که باید پرینت آنها در دسترس مددکار : ۱. جدول خام راهکارها۲. جدول خام قرارداد ۳. پاورپوینت قرارداد و برنامه ریزی برای راهکارها🟢 محتوای مورد نیاز جلسه در کانال آرشیو آموزش و گروه آموزش گروه ۲ بارگزاری شده است.
undefinedundefinedundefinedundefinedundefined

۴:۴۲

بازارسال شده از آموزش گروه۲و۳مددکاران شبه خانواده
thumnail
به نام خداوند بخشنده و مهربانundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined
سومین جلسه آموزش مددکاران گروه دوم در مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ راس ساعت ۱۱ در بستر اسکای روم برگزار شد. در این جلسه سوپروایزر ابتدا مروری بر سرفصل های آموزشی جلسات قبل نمود ( تکمیل فرم های نظارتی، گزارش توصیفی، جدول نیازها، جدول سطوح تحقق اهداف ) و سپس از طریق کیس محوری نحوه تکمیل جدول راهکارها را تشریح نمود و در پایان ضمن جمع بندی به سوالات مددکاران پاسخ داده شد. undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedضمنا بنابر پیشنهاد عده‌ای از مددکاران در خصوص برگزاری جلسات به صورت حضوری، مقرر شد با توافق اکثریت مددکاران، این مهم توسط سوپروایزر از طریق کارشناس مسول دفتر کودکان بهزیستی استان پیگیری گردد .‌
در پایان از همه همکاران عزیز حوزه اجتماعی در ستاد بهزیستی استان و شهرستان ها و مددکاران و مدیران مراکز مثبت زندگی همکار کمال تشکر را دارم.
مریم کریمی سوپروایزر دفتر کودکان بهزیستی استان ایلام undefinedundefinedundefined

۱۵:۰۶

۱۰ بهمن ۱۴۰۲

بازارسال شده از آموزش مددکاران شبه خانواده استان ایلام
thumnail
به نام خدایی که خاک آفرید کزان خاک انسان پاک آفریدundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedدر راستای اجرای شیوه نامه مراقبت از کودکان، جلسه آموزش نحوه تکمیل فرم‌ های نظارتی و تدوین برنامه مراقبتی برای فرزندان روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ با حضور مددکاران گروه ( مددکاران جدید بخش دولتی و مراکز مثبت همکار شهرستان های ایلام، ایوان،چرداول و هلیلان ) برگزار گردید‌. در این جلسه که ساعت ۸ صبح آغاز و ساعت ۱۵ خاتمه یافت، موارد ذیل به صورت عملی و با مشارکت فعال مددکاران آموزش داده شد .۱. ضرورت چینش منظم پرونده فیزیکی فرزندان. ۲. تاکید در بروز رسانی پرونده ها و ضرورت وجود احکام سرپرستی برای کلیه پرونده ها .۳. ارزیابی مراقبت های قبلی و اقداماتی که قبلا برای فرزند اجرا شده است. ۴. آموزش نحوه تکمیل فرم های نظارتی با ارائه نمونه تکمیل شده فرم ها .۵. نحوه تنظیم گزارش توصیفی ۶. نحوه تکمیل جدول نیازها، هدف گذاری اسمارت ۷. نحوه تکمیل جدول ارزیابی راهکارها ۸. نحوه تکمیل قرارداد توافقی برای اجرای برنامه مراقبت ۹. ارزشیابی مداخلات و برنامه مراقبت ( ارزشیابی تکوینی و تراکمی) ۱۰. تکمیل فرم انواع مداخلات۱۱. تکمیل فرم رعایت اصول حرفه اي ۱۲. تکمیل فرم کار تیمی ۱۳. تکمیل فرم حمایت گیری در پایان جزوه راهنمای گام به گام نحوه تکمیل فرم های مراقبت به مددکاران ارائه شد.undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedبرخود واجب میدانم از حمایت و پشتیبانی معاون محترم اجتماعی جناب آقای محمودی، کارشناس مسول گرانقدر دفتر کودکان بهزیستی استان سرکار خانم یعقوبی و همکاران بزرگوار ایشان، همکاران حوزه اجتماعی در ستاد بهزیستی شهرستان ها و مدیران و مددکاران عزیز مراکز مثبت همکار که دستیابی به اهداف شیوه نامه جز با همراهی و همدلی آنان میسر نیست تشکر کرده و برای همگان سربلندی، بلند همتی و تندرستی از درگاه یزدان پاک مسئلت دارم .undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedبا احترام مریم کریمی سوپروایزر دفتر کودکان بهزیستی استان ایلام undefinedundefinedundefinedundefined

۱۵:۳۲

۵ شهریور

بازارسال شده از Mary

فرم های الف و ب همراه با راهنمای تکمیل.pdf

۲.۰۳ مگابایت

سلام عزیزان undefinedبه منظور راحتی کار فایل فرم های الف و ب همراه با راهنمای تکمیل خدمت شما ارسال میگردد. این فایل را میتوان پرینت گرفت و در بازدیدها به همراه داشت.‌undefinedundefinedundefined

۲۰:۰۹

۱۰ شهریور

بازارسال شده از Mahin.karimipoor
thumnail
به نام خداوند بخشنده و مهربان درود بر همه عزیزان undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedششمین جلسه آموزش گام به گام شیوه نامه مراقبت، روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۶/۶ ساعت۷ لغایت ۸:۳۰ در بستر اسکای روم برگزار شد. در این جلسه که ۲۰ نفر از کارشناسان اجتماعی، مسولان فنی و مددکاران مراکز مثبت همکار شهرستان های ایلام، ایوان، آبدانان،چوار،چرداول،بدره، دهلران، هلیلان حضور داشتند، سرپرست مددکاری ضمن مروری اجمالی بر فرم های نظارتی، به سوالات مددکاران در خصوص بارگزاری فرم های نظارتی و جداول مراقبت پاسخ داد و در ادامه سرکار خانم کیانی مددکار محترم مرکز ۱۵۳۲۷ شهرستان هلیلان گزارش توصیفی از وضعیت فرزند امدادبگیر را ارائه داد و به گزارش وی بازخورد داده شد و مقرر شد مددکاران در شهریور ماه جاری بازدید تابستانه را طبق تاریخ های اعلامی انجام داده و ضمن تکمیل فرم های نظارتی نسبت به تکمیل گزارش توصیفی و جدول نیازها با مشارکت فرزند و خانواده اقدام نمایند. undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedدر پایان سرپرست مددکاری ضمن تشکر از شرکت کنندگان،یادآور شد مددکاران در آموزش های هفتگی مشارکت داشته و آموزش های مکتسبه را در قالب کیس ریپورت ارائه دهند.undefinedundefined

۷:۰۷

۱۳ شهریور

۱۸ شهریور

بازارسال شده از آموزش مددکاران شبه خانواده استان ایلام
thumnail
درود بر همه همکاران undefinedundefined
لینک جلسه آموزش برنامه مراقبت ویژه کارشناسان، مددکاران ومسولان فنی مراکز مثبت همکار با دفتر کودکان undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedhttps://www.skyroom.online/ch/beh_ilam03/ilam
undefinedعنوان جلسه : نحوه تکمیل جدول نیازها به انضمام ارایه جدول نیازهای مددجو توسط مددکاران undefinedتاریخ و ساعت جلسه : دو شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۹ساعت ۷:۳۰ لغایت ۹undefinedتنظیم جدول نیازهای فرزند و ارائه در کلاستوجه توجه undefinedundefinedundefinedبه پاس احترام به همگان جلسه راس ساعت۷:۳۰ صبح برگزار خواهد شد. به منظور حضور و غیاب، لطفا با نام و نام خانوادگی خود وارد کلاس شوید undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedمطالعه فایل های ذیل جهت آمادگی در کلاس الزامی است و آموزش مشارکتی خواهد بود
از همراهیتان صمیمانه سپاسگزارمundefinedundefined

۱۱:۰۲

بازارسال شده از آموزش مددکاران شبه خانواده استان ایلام

ارزیابی نیازهای کودک و خانواده (2).pdf

۱.۲۶ مگابایت

لطفا فایل را مطالعه کنید

۱۱:۰۲

بازارسال شده از آموزش مددکاران شبه خانواده استان ایلام
thumnail
درود بر همه همکاران undefinedundefined
لینک جلسه آموزش برنامه مراقبت ویژه کارشناسان، مددکاران ومسولان فنی مراکز مثبت همکار با دفتر کودکان undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedhttps://www.skyroom.online/ch/beh_ilam03/ilam
undefinedعنوان جلسه : نحوه تکمیل جدول نیازها به انضمام ارایه جدول نیازهای مددجو توسط مددکاران undefinedتاریخ و ساعت جلسه : دو شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۹ساعت ۷:۳۰ لغایت ۹undefinedتنظیم جدول نیازهای فرزند و ارائه در کلاستوجه توجه undefinedundefinedundefinedبه پاس احترام به همگان جلسه راس ساعت۷:۳۰ صبح برگزار خواهد شد. به منظور حضور و غیاب، لطفا با نام و نام خانوادگی خود وارد کلاس شوید undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedمطالعه فایل های ذیل جهت آمادگی در کلاس الزامی است و آموزش مشارکتی خواهد بود
از همراهیتان صمیمانه سپاسگزارمundefinedundefined

۱۴:۳۳