در دنیای مدرن امروز، شبکههای اجتماعی نقشی بیبدیلی در زندگی روزمره ما ایفا میکنند. از ارتباط با دوستان و خانواده گرفته تا بازاریابی و توسعه کسبوکار، این پلتفرمها به ابزاری ضروری برای برقراری ارتباط تبدیل شدهاند. اما، آیا تا به حال به این فکر کردهاید که حضور ما در این شبکهها شبیه به زندگی در یک خانه اجارهای است؟@naritawebامروزه خیلی از شرکتها و کسبوکارها از شبکهها اجتماعی برای ارتباط با مشتریان، تبلیغات و افزایش شناخت برندشان استفاده میکنند. صرف فعال بودن در شبکههای اجتماعی نمیتواند فروش بلندمدت شما را تضمین کند. در واقع شبکههای اجتماعی خانههای اجارهای هستند که مالکان اصلی آنها ما نیستیم و طبق خواست و میل ما نمیچرخند و مدیریتشان دستان ما نیست. بلکه در دست سازندگانشان هست. آنها هستند که با قوانین و الگوریتمهایی که تعیین میکنند تصمیم میگیرند که چه کسبوکارهایی بیشتر دیده شوند و چه کسبوکارهایی کمتر. این مساله آسیبزنندهترین مسالهی پیش روی کسبوکارهایی است که برای فروش و بازاریابی فقط به این شبکهها تکیه کردهاند. در صورتی که کسبوکارهایی که سایت دارند میتوانند بهراحتی استراتژیهای مختلف بازاریابی و فروش را خودشان مطابق نیاز کسبوکارشان طراحی و اجرا کنند. پیشنهاد و توصیه همه مشاوران کسبوکار راهاندازی سایت مخصوص خودتان است. شما با راهاندازی وبسایتتان راههای بیشماری از بازاریابی و تبلیغات را برای کسبوکارتان باز میکنید. درباره راهها و استراتژیهای بازاریابی از طریق وبسایت در پستهای بعدی بیشتر برایتان مینویسم. ناریتا، آژانسی خلاق برای طراحی سایتهای کاربردی راهنمایی و ثبت سفارش طراحی سایت ️ @Zahrashamskolahi 09372421668لینک وبسایتhttps://narita.ir/