۲۷ تیر
بازارسال شده از همکاران اداری
بخشنامه بیمه تکمیلی سال ۱۴۰۴_۱۴۰۳
نکات قابل توجه در بیمه تکمیلی دانا:داشتن بیمه تکمیلی منوط به داشتن بیمه پایه (سلامت-تامین اجتماعی- نیروهای مسلح و ... که طبق قانون بیمه درمان همگانی و سایر قوانین و مقررات موظف به ارائه خدمت بیمه درمان پایه هستند) می باشد
۱_ شرط بیمه نمودن خانواده شرط کل خانوار می باشد و بیمه کردن گزینشی خانواده میسر نخواهد بود.
۲_ محدودیت سنی در مورد بیمه کردن فرزندان وجود ندارد.(عدم ازدواج و اشتغال)
۳_در صورت بیمه نمودن پدر و مادر (درصورتیکه هر دو در قید حیات باشند) می بایست هر دو بیمه شوند.
۴_خدمت سربازی اشتغال محسوب شده و می بایست از بیمه تکمیلی حذف شوند.
۵_ امکان تغییر در طی قرارداد(به استثنا موارد خاص: تولد، ازدواج، استخدام جدید، اشتغال، فوت، بازنشستگی، اخراج و انتقال خارج استان) نمی باشد.
۶_ قبل از اعمال: لیزیک چشم، انحراف بینی، ماموپلاستی کاهنده، بلفاروپلاستی، انحراف چشم، فتق شکمی، ژنیکوماستی، می بایست حتما تاییدیه پزشک معتمد بیمه دانا باشد.
۷_همکارانی که سال گذشته بیمه تکمیلی دانا بوده اند و قصد تمدید بیمه را دارند، نیاز به هیچگونه اقدامی ندارند.
۸_جهت تغییر در تعداد نفرات افراد تبعی و یا انصراف از بیمه تکمیلی ، همکار فرهنگیان صد و بیست می بایست ضمن مراجعه حضوری به تعاون ادارات، حداکثر تا تاریخ 1403/04/30نسبت به تکمیل فرمهای مربوطه اقدام نمایند.
۹_متقاضیان عضویت جدید، جهت ثبت نام می توانند تا تاریخ 1403/05/10 از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایند: https://apps1.dana-insurance.ir پس از اقدام از طریق سایت مدارک شناسنامه ای، فیش و حکم کارگزینی همکار به تعاون اداره ارائه شود.
۱۰_ همکارانی که قصد مرخصی بدون حقوق دارند در صورت پرداخت کامل حق بیمه(5/600/000ریال) می توانند از بیمه تکمیلی استفاده نمایند.
۱۱_مبلغ حق بیمه 5/600/000ریال(1/870/000 ریال سهم کارمندو مبلغ3/730/000ریال سهم دستگاه) می باشد.۱۲_به محض بازنشستگی همکار از شمول بیمه تکمیلی خارج شده و مجاز به استفاده از خدمات بیمه تکمیلی نمی باشد.
13- جهت بارگذاری مدارک و اسناد پزشکی بیمه دانا با تاریخ تیر ۴۰۳ فعلا سامانه خطای (قرارداد شما به اتمام رسیده است) می دهد. در صورتیکه در قرارداد جدید سال۱۴۰۳ درخواست حذف یا انصراف ثبت نکرده اید، به زودی امکان بارگذاری مدارک فراهم خواهد شد.
از مدیران محترم خواهشمند است نسبت به اطلاع رسانی حداکثری اقدام گردد، بعد از تاریخ های فوق به هیچ وجه اقدامی صورت نخواهد گرفت و مسئولیت با مدیران محترم مدارس است.کارشناس تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش نیمروز
نکات قابل توجه در بیمه تکمیلی دانا:داشتن بیمه تکمیلی منوط به داشتن بیمه پایه (سلامت-تامین اجتماعی- نیروهای مسلح و ... که طبق قانون بیمه درمان همگانی و سایر قوانین و مقررات موظف به ارائه خدمت بیمه درمان پایه هستند) می باشد
۱_ شرط بیمه نمودن خانواده شرط کل خانوار می باشد و بیمه کردن گزینشی خانواده میسر نخواهد بود.
۲_ محدودیت سنی در مورد بیمه کردن فرزندان وجود ندارد.(عدم ازدواج و اشتغال)
۳_در صورت بیمه نمودن پدر و مادر (درصورتیکه هر دو در قید حیات باشند) می بایست هر دو بیمه شوند.
۴_خدمت سربازی اشتغال محسوب شده و می بایست از بیمه تکمیلی حذف شوند.
۵_ امکان تغییر در طی قرارداد(به استثنا موارد خاص: تولد، ازدواج، استخدام جدید، اشتغال، فوت، بازنشستگی، اخراج و انتقال خارج استان) نمی باشد.
۶_ قبل از اعمال: لیزیک چشم، انحراف بینی، ماموپلاستی کاهنده، بلفاروپلاستی، انحراف چشم، فتق شکمی، ژنیکوماستی، می بایست حتما تاییدیه پزشک معتمد بیمه دانا باشد.
۷_همکارانی که سال گذشته بیمه تکمیلی دانا بوده اند و قصد تمدید بیمه را دارند، نیاز به هیچگونه اقدامی ندارند.
۸_جهت تغییر در تعداد نفرات افراد تبعی و یا انصراف از بیمه تکمیلی ، همکار فرهنگیان صد و بیست می بایست ضمن مراجعه حضوری به تعاون ادارات، حداکثر تا تاریخ 1403/04/30نسبت به تکمیل فرمهای مربوطه اقدام نمایند.
۹_متقاضیان عضویت جدید، جهت ثبت نام می توانند تا تاریخ 1403/05/10 از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایند: https://apps1.dana-insurance.ir پس از اقدام از طریق سایت مدارک شناسنامه ای، فیش و حکم کارگزینی همکار به تعاون اداره ارائه شود.
۱۰_ همکارانی که قصد مرخصی بدون حقوق دارند در صورت پرداخت کامل حق بیمه(5/600/000ریال) می توانند از بیمه تکمیلی استفاده نمایند.
۱۱_مبلغ حق بیمه 5/600/000ریال(1/870/000 ریال سهم کارمندو مبلغ3/730/000ریال سهم دستگاه) می باشد.۱۲_به محض بازنشستگی همکار از شمول بیمه تکمیلی خارج شده و مجاز به استفاده از خدمات بیمه تکمیلی نمی باشد.
13- جهت بارگذاری مدارک و اسناد پزشکی بیمه دانا با تاریخ تیر ۴۰۳ فعلا سامانه خطای (قرارداد شما به اتمام رسیده است) می دهد. در صورتیکه در قرارداد جدید سال۱۴۰۳ درخواست حذف یا انصراف ثبت نکرده اید، به زودی امکان بارگذاری مدارک فراهم خواهد شد.
از مدیران محترم خواهشمند است نسبت به اطلاع رسانی حداکثری اقدام گردد، بعد از تاریخ های فوق به هیچ وجه اقدامی صورت نخواهد گرفت و مسئولیت با مدیران محترم مدارس است.کارشناس تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش نیمروز
۱۸:۱۹
۲ مرداد
بازارسال شده از همکاران اداری
۱۸:۴۵
۱۳ مرداد
سلام و عرض ادببا توجه به عدم تعیین پروتکل پرداخت خسارت بیمه تکمیلی قرار جدید ۱۴۰۳-۱۴۰۴ در سامانه رفاپ، از همکاران محترم خواهشمند است برای دریافت هزینه درمانی به دفتر بیمه دانا در شهر زابل، خیابان طالقانی، حدفاصل طالقانی ۳۱ و ۳۳ مراجعه فرمایند.
۴:۱۹
سلام و درودبه اطلاع همکاران محترم می رساند وام تیر ماه صندوق ضروری اداره آموزش و پرورش شهرستان نیمروز تا پایان وقت اداری امروز به حساب عزیزان واریز خواهد گردید
۴:۱۹
بازارسال شده از مرتضی رضائی
۵:۱۴
۱۴ مرداد
بازارسال شده از همکاران اداری
بسیار مهم - فوریسلام و درودقابل توجه همهی همکاران گرانقدر اولیای گرامی و دانش آموزان عزیزامروز، یکشنبه ۱۴ مرداد آخرین مهلت مشاهده و تایید سوابق تحصیلی متقاضیان ورود به دانشگاه می باشد.باتوجه به اتماممهلتزمانی «مشاهده و تایید سوابق تحصیلی» تا روز یکشنبه ۱۴ مرداد، داوطلبان گرامی نسبت به تعیین وضعیت سوابق تحصیلی خود از طریق مراجعه به سامانه جامع آزمون سراسری بهنشانی my.sanjesh.org اقدامنمایند.در صورت بروز مشکل در مشاهده سوابق تحصیلی با شماره پشتیبانی 02154914 تماس حاصل فرمایید.یادآور می شود در صورت عدم مراجعه به سامانه یادشده یا عدم تأیید سوابق تحصیلی، نمره کل سابقه تحصیلی به مراجع مربوطه ارسال نخواهد شد.
۴:۳۸
بازارسال شده از اتوماسیون اداری آموزش وپرورش شهرستان نیمروز
سایت های کاربردی که برای معلمان مهماند
فیش حقوقی فرهنگیان- my.medu.ir فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته- www.retirement.ir سامانه همگام- hamgam.medu.ir ضمن خدمت فرهنگیان- ltms.cfu.ac.irسامانه رایادرس- lms.rayadars.comسامانه امین آموزش و پرورش- edu.medu.irتک کارت فرهنگيان - profile.medu.ir سامانه سنا- snd.medu.irصندوق ذخیره فرهنگیان- www.tifco.coفروشگاه معلمانZhavmode.com مشاور مدرسه- moshavereh.medu.ir نقل و انتقال فرهنگیان- www.enteghalat.com گلستان فرهنگیان- www.education.cfu.ac.irدانشگاه فرهنگیان- cfu.ac.ir ستاد اسکان فرهنگیان- eskan.medu.irسامانه هوشمند معلم- moalem.farsedu.irوزارت آموزش و پرورش- www.medu.ir کد سوابق تحصیلی- dipcode.medu.irلیزینگ فرهنگیان- www.lfco.ir بیمه معلم- mic.co.ir خدمات الکترونیکی آموزش و پرورش- eservice.medu.ir سامانه سجا- saja.medu.ir سامانه فروش کتاب درسی- www.irtextbook.comپورتال بیمه دانا- www.dana-insurance.com
─ ✾࿐༅༅࿐✾ ─
فیش حقوقی فرهنگیان- my.medu.ir فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته- www.retirement.ir سامانه همگام- hamgam.medu.ir ضمن خدمت فرهنگیان- ltms.cfu.ac.irسامانه رایادرس- lms.rayadars.comسامانه امین آموزش و پرورش- edu.medu.irتک کارت فرهنگيان - profile.medu.ir سامانه سنا- snd.medu.irصندوق ذخیره فرهنگیان- www.tifco.coفروشگاه معلمانZhavmode.com مشاور مدرسه- moshavereh.medu.ir نقل و انتقال فرهنگیان- www.enteghalat.com گلستان فرهنگیان- www.education.cfu.ac.irدانشگاه فرهنگیان- cfu.ac.ir ستاد اسکان فرهنگیان- eskan.medu.irسامانه هوشمند معلم- moalem.farsedu.irوزارت آموزش و پرورش- www.medu.ir کد سوابق تحصیلی- dipcode.medu.irلیزینگ فرهنگیان- www.lfco.ir بیمه معلم- mic.co.ir خدمات الکترونیکی آموزش و پرورش- eservice.medu.ir سامانه سجا- saja.medu.ir سامانه فروش کتاب درسی- www.irtextbook.comپورتال بیمه دانا- www.dana-insurance.com
─ ✾࿐༅༅࿐✾ ─
۶:۱۱
اطلاعیه شماره 3 مهارت آموزان ماده ۲۸ و مشمولین قانون تعیین تکلیف
تغییر زمان برگزاری آزمون جامع صلاحیت حرفه ای مهارت آموزان ماده 28 (اصلح)
به اطلاع مهارت آموزان دوره هشتم، نهم و دهم مشمول ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان ، مشمولین قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش و جاماندگان سنوات قبل می رساند، به دلیل درخواست ها و تماس های مکرر مهارت آموزان در خصوص تغییر زمان برگزاری آزمون به منظور شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی ، ایجاد فرصت بیشتر جهت مطالعه ی منابع اعلامی و همچنین مساعدت دانشگاه به منظور شرکت مهارت آموزان دوره دهم نیز در آزمون مذکور ، مقرر شد آزمون جامع صلاحیت حرفه ای (اصلح) به صورت کتبی حضوری در پردیس ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور در روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۷/۶رأس ساعت 10 صبح برگزار گردد.
زمان و آدرس مربوط به سامانه ثبت نام و جایابی در اطلاعیه های بعدی در سایت دانشگاه اعلام خواهد شد.
تغییر زمان برگزاری آزمون جامع صلاحیت حرفه ای مهارت آموزان ماده 28 (اصلح)
به اطلاع مهارت آموزان دوره هشتم، نهم و دهم مشمول ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان ، مشمولین قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش و جاماندگان سنوات قبل می رساند، به دلیل درخواست ها و تماس های مکرر مهارت آموزان در خصوص تغییر زمان برگزاری آزمون به منظور شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی ، ایجاد فرصت بیشتر جهت مطالعه ی منابع اعلامی و همچنین مساعدت دانشگاه به منظور شرکت مهارت آموزان دوره دهم نیز در آزمون مذکور ، مقرر شد آزمون جامع صلاحیت حرفه ای (اصلح) به صورت کتبی حضوری در پردیس ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور در روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۷/۶رأس ساعت 10 صبح برگزار گردد.
زمان و آدرس مربوط به سامانه ثبت نام و جایابی در اطلاعیه های بعدی در سایت دانشگاه اعلام خواهد شد.
۹:۲۶
۲۱ مرداد
خیلی فوری و مهم
به اطلاع همکاران محترم شاغل و بازنشسته(حق التدریس بگَیر) آموزش و پرورش می رساند جهت تائید پرداخت حقوق می بایست همه همکاران در سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir ورود و در اسرع وقت نسبت به فعال نمودن شماره تلفن همراه بنام خودشان و تکمیل اطلاعات شخصی اقدام نمایند.
با توجه به اهمیت موضوع، لطفا در همه گروه های فرهنگیان به اشتراک قرار دهید.
به اطلاع همکاران محترم شاغل و بازنشسته(حق التدریس بگَیر) آموزش و پرورش می رساند جهت تائید پرداخت حقوق می بایست همه همکاران در سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir ورود و در اسرع وقت نسبت به فعال نمودن شماره تلفن همراه بنام خودشان و تکمیل اطلاعات شخصی اقدام نمایند.
با توجه به اهمیت موضوع، لطفا در همه گروه های فرهنگیان به اشتراک قرار دهید.
۴:۱۹
۲۴ مرداد
در پی تداوم گرمای شدید و کمسابقه هوا ؛ کلیه مراکز دولتی و بانکها در روز پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ در منطقه سیستان تعطیل اعلام شد .
در پی تداوم گرمای شدید و کمسابقه هوا و به منظور حفظ سلامتی شهروندان و مدیریت مصرف انرژی، و بنابر تصمیم مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان کلیه مراکز و ادارات دولتی، بانکها و بیمه ها در منطقه سیستان شامل ۵ شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز (به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی) در روز پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ تعطیل خواهند بود.🟠 معلم خبر«اطلاع رسانی مهمترین رویدادها و آخرین اخبار تعلیم و تربیت سیستان و بلوچستان»https://splus.ir/joingroup/ABc_LAfVKmZIue0q8aXm-Q@moalem_khabar
در پی تداوم گرمای شدید و کمسابقه هوا و به منظور حفظ سلامتی شهروندان و مدیریت مصرف انرژی، و بنابر تصمیم مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان کلیه مراکز و ادارات دولتی، بانکها و بیمه ها در منطقه سیستان شامل ۵ شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز (به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی) در روز پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ تعطیل خواهند بود.🟠 معلم خبر«اطلاع رسانی مهمترین رویدادها و آخرین اخبار تعلیم و تربیت سیستان و بلوچستان»https://splus.ir/joingroup/ABc_LAfVKmZIue0q8aXm-Q@moalem_khabar
۱۵:۱۹
۳۱ مرداد
بازارسال شده از 🌺مدیران متوسطه اول🌺
با سلام و احترام و عرض خدا قوت .فایل ارسال شده جهت دریافت اطلاعات دانش اموزانی که تصمیم به شرکت در ازمون تعیین رشته مجدد دارند است.لطفا به قید فوریت تا پایان وقت اداری امروز سه شنبه۳۰ مرداد ماه در همین فایل مشخصات ثبت و تکمیل و ارسال گردد. با تشکر
۳:۱۶
بازارسال شده از محمد ضیائی فر
باسلام همکاران گرامی متقاضی ثبت نام در آزمون راهبری آموزشی و تربیتی ، برای ثبت مشخصات خواسته شده در فرم ثبتنام تا فردا مورخه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ به آموزش اداره مراجعه نمایند.چنانچه بعد از موعد مقرر مراجعه شود ، اقدامی صورت نخواهد گرفت.با تشکر
۳:۱۶
بخشنامه نقل و انتقال اضطراري سال 1403 - Copy.pdf
۳.۶۵ مگابایت
بخشنامه نقل و انتقالات اضطراری برون استانی سال1403
۳:۳۱
۶ شهریور
بازارسال شده از آمار و فناوری نیمروز
تغییر زمان برگزاری آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس
️به اطلاع می رساند آزمون موردکاوی انتخاب و انتصاب مدیران مدارس روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۶/۸ راس ساعت ۸ صبح به صورت هماهنگ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
ـــــــــــــــــــــــــ @fanavari_nimrooz
️به اطلاع می رساند آزمون موردکاوی انتخاب و انتصاب مدیران مدارس روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۶/۸ راس ساعت ۸ صبح به صورت هماهنگ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
ـــــــــــــــــــــــــ @fanavari_nimrooz
۷:۳۳
۱۲ شهریور
همکاران محترم عضو بیمه تکمیل درمان شرکت بیمه دانا قرارداد 1404-1403
موضوع: راه اندازی سامانه بارگذاری الکترونیکی اسناد درمانی بیمه شدگان(داناپ)
• احتراما سامانه بارگذاری الکترونیکی اسناد درمانی بیمه شدگان ( داناپ ) جهت بارگذاری اسناد و مدارک درمانی بیمه شدگان قرارداد جدید از تاریخ 1403/04/01 راه اندازی گردیده و همکاران فرهنگی می توانند از طریق زیر نسبت به نصب اپلیکیشن اقدام نمایند .پورتال بیمه دانا - منوی دانایار - منوی آموزش و پرورش - گزینه داناپ
• به اطلاع همکاران محترم می رساند شرکت بیمه دانا در جهت تسهیل امور ، مستندات درمانی تا سقف مبلغ 10/000/000 ریال را که در اپلیکیشن داناپ ثبت شده اند بدون اخذ مستندات فیزیکی پرداخت خواهد کرد . ( لازم به اشاره است همکاران محترم مستندات درمانی خود را تا سقف مبلغ 10/000/000 ریال را تا پایان قرارداد باید نزد خود نگهداری نمایند )پ
موضوع: راه اندازی سامانه بارگذاری الکترونیکی اسناد درمانی بیمه شدگان(داناپ)
• احتراما سامانه بارگذاری الکترونیکی اسناد درمانی بیمه شدگان ( داناپ ) جهت بارگذاری اسناد و مدارک درمانی بیمه شدگان قرارداد جدید از تاریخ 1403/04/01 راه اندازی گردیده و همکاران فرهنگی می توانند از طریق زیر نسبت به نصب اپلیکیشن اقدام نمایند .پورتال بیمه دانا - منوی دانایار - منوی آموزش و پرورش - گزینه داناپ
• به اطلاع همکاران محترم می رساند شرکت بیمه دانا در جهت تسهیل امور ، مستندات درمانی تا سقف مبلغ 10/000/000 ریال را که در اپلیکیشن داناپ ثبت شده اند بدون اخذ مستندات فیزیکی پرداخت خواهد کرد . ( لازم به اشاره است همکاران محترم مستندات درمانی خود را تا سقف مبلغ 10/000/000 ریال را تا پایان قرارداد باید نزد خود نگهداری نمایند )پ
۲۰:۱۳
۲۱ شهریور
سلاموقت به خیربا توجه به اعلام اداره کل محترم آموزش و پرورش استان و با توجه به متغیر بودن هزینه بیمه عمر در استان های مختلف ایران اسلامی، همکارانی که از شهرستان نیمروز به سایر استان های کشور منتقل شده اند، برای صدور گواهی حقوق میبایست مبلغ ۷۲۷۲۰۰۰ ريال را به شماره حساب ۹۹۰۰۹۹۰۰۹۲ یا شماره شبای ir680130100000009900990092 واریز نموده و اصل فیش پرداختی را به کارشناسی تعاون تحویل دهند. بدیعی است تا عدم وصول فیش، حقوق همکاران در استان مقصد برقرار نخواهد گردید.
از مدیران محترم خواهشمند است اطلاع رسانی کافی صورت گیرد.با تشکرکارشناسی تعاون و امور رفاهی شهرستان نیمروزhttps://splus.ir/Taavonnimrooz
از مدیران محترم خواهشمند است اطلاع رسانی کافی صورت گیرد.با تشکرکارشناسی تعاون و امور رفاهی شهرستان نیمروزhttps://splus.ir/Taavonnimrooz
۱۱:۳۹
امور اداری شهرستان نیمروز
سلام وقت به خیر با توجه به اعلام اداره کل محترم آموزش و پرورش استان و با توجه به متغیر بودن هزینه بیمه عمر در استان های مختلف ایران اسلامی، همکارانی که از شهرستان نیمروز به سایر استان های کشور منتقل شده اند، برای صدور گواهی حقوق میبایست مبلغ ۷۲۷۲۰۰۰ ريال را به شماره حساب ۹۹۰۰۹۹۰۰۹۲ یا شماره شبای ir680130100000009900990092 واریز نموده و اصل فیش پرداختی را به کارشناسی تعاون تحویل دهند. بدیعی است تا عدم وصول فیش، حقوق همکاران در استان مقصد برقرار نخواهد گردید. از مدیران محترم خواهشمند است اطلاع رسانی کافی صورت گیرد. با تشکر کارشناسی تعاون و امور رفاهی شهرستان نیمروز https://splus.ir/Taavonnimrooz
همکاران محترم حتما فیش را در بانک پر بفرمائید
۱۵:۴۹
۲۲ شهریور
با سلام و احترام
با توجه به توافق وزارت آموزش و پرورش و بيمه دانا در خصوص راه اندازي سامانه بارگذاري اسناد و مدارك درماني بيمه شدگان تكميلي(داناپ) شایسته است مدیران محترم موارد ذیل را به اطلاع همکاران ذینفع برسانند 1-سامانه بارگذاری الکترونیکی اسناد درمانی بیمه شدگان ( داناپ ) جهت بارگذاری اسناد و مدارک درمانی بیمه شدگان قرارداد جدید از تاریخ 01/04/1403 راه اندازی گردیده و همکاران فرهنگی می توانند از طریق زیر نسبت به نصب اپلیکیشن اقدام نمایند .پورتال بیمه دانا(سایت بیمه دانا ) - منوی دانایار - منوی آموزش و پرورش - انتخاب گزینه نصب اپلیکیشن داناپ2- نام كاربري و رمز عبور كد ملي بيمه شده اصلي مي باشد كه بعد از اولين ورود مي توان رمز عبور خود را تغيير دهد.3-در داناپ فقط اسناد پاراكلينيكي و سرپايي بعد از يك تير 1403 )قرارداد جديد( قابل بارگذاري مي باشد ومدارک قراردادقدیم قابل بارگذاری نیست وتا30شهریور باید تحویل کارشناس تعاون اداره گردد.(سامانه رفاپ غیر فعال ومدارک قابل بارگذاری نیست)
https://splus.ir/Taavonnimrooz4- اسناد پزشكي زير ده ميليون ريال )يك ميليون تومان( نيازي به ارائه فيزيكي ندارند و اسناد فوق تا پايان قرارداد، جهت درخواست احتمالي شركت بيمه، نزد بيمه شده نگهداري گردند.5- اسناد پزشكي بيمارستاني و بستري نیاز به بارگذاری ندارد وباید مستقیم به نماينده بيمه تحويل گردد.مدارک مورد نیاز:خلاصه پرونده – ریز هزینه بخش-ضورتحساب بیمارستان-در صورت عمل جراحی: شرح عمل وبرگ بیهوشی)6- تمامی مستندات درمانی سرپایی وپاراکلینکی با هر مبلغ باید در سامانه داناپ بارگذاری شود ولی مستندات درمانی تا سقف یک میلیون تومان که در اپلیکیشن داناپ ثبت می شوند نیاز به تحویل فیزیکی مدارک نیست وهمکاران محترم بایدمستندات درمانی تا سقف یک میلیون تومان را تا پایان قرارداد نزد خود نگهداری نمایند. 7- برای مدارک درمانی سرپایی وپاراکلینیکی بالای یک میلیون تومان بعد از بارگذاری در سامانه داناپ باید منتظر ارزیابی توسط شرکت ارزیاب و دریافت پیامک مبنی برتحویل مدارک به نماینده بیمه باشند تا بعد از آن مدارک تحویل نماینده بیمه گردد.
نحوه محاسبه حق بیمه تکمیلی در فیش حقوقی در قرارداد۱۴۰۳ برای اطلاع همکاران
حق بیمه تکمیلی دانا شامل دو بخش(سهم کارمند و سهم کارفرما) به ازای هرنفر ۵۶۰۰۰۰ تومان می باشد که سهم کارمند مبلغی است که بابت عضویت از همکار کسر می گردد.(نفری ۱۸۷۰۰۰تومان) و سهم کارفرما مبلغی است که دولت پرداخت کرده و از همکار کسر نمی گردد.(نفری ۳۷۳۰۰۰تومان)****سهم کارمند شامل :همکار آقا؛ همسر، فرزندان هر نفر ۱۸۷۰۰۰تومان/ پدر ومادر هریک نفری ۵۶۰۰۰۰تومانهمکار خانم؛ فرزندان هر نفر ۱۸۷۰۰۰ تومان/همسراُناث،پدر و مادر هر نفر ۵۶۰۰۰۰ تومانهمسراُناث به معنای شوهرِ همکارِخانم می باشد و حق بیمه ایشان مانند پدرومادر محاسبه می گردد.سهم کارفرما در بیمه تکمیلی دانا؛در قسمت پرداخت فیش حقوقی سهم کارفرما به شما پرداخت می شود(به ازای هر نفر ۳۷۳۰۰۰تومان)به حق بیمه تکمیلی همسر اُناث، پدر ومادر سهم کارفرما تعلق نگرفته و عملا کل مبلغ(۵۶۰۰۰۰تومان) از همکارکسر می شود.معوقه حق بیمه تیرماه برای ثبت نام جدید و افراد افزایشی با عنوان معوقه بیمه تکمیلی در فیش حقوقی مردادماه قابل مشاهده است.باتوجه به توضیحات ارائه شده، پس از رویت فیش حقوقی مردادماه، موارد را بررسی و در صورت بروز مغایرت حتما با چاپ فیش حقوقی به واحد تعاون و امور رفاهی مراجعه فرمایید.مسئولیت و عواقب عدم اطلاع برعهده شخص همکار می باشد.
با توجه به توافق وزارت آموزش و پرورش و بيمه دانا در خصوص راه اندازي سامانه بارگذاري اسناد و مدارك درماني بيمه شدگان تكميلي(داناپ) شایسته است مدیران محترم موارد ذیل را به اطلاع همکاران ذینفع برسانند 1-سامانه بارگذاری الکترونیکی اسناد درمانی بیمه شدگان ( داناپ ) جهت بارگذاری اسناد و مدارک درمانی بیمه شدگان قرارداد جدید از تاریخ 01/04/1403 راه اندازی گردیده و همکاران فرهنگی می توانند از طریق زیر نسبت به نصب اپلیکیشن اقدام نمایند .پورتال بیمه دانا(سایت بیمه دانا ) - منوی دانایار - منوی آموزش و پرورش - انتخاب گزینه نصب اپلیکیشن داناپ2- نام كاربري و رمز عبور كد ملي بيمه شده اصلي مي باشد كه بعد از اولين ورود مي توان رمز عبور خود را تغيير دهد.3-در داناپ فقط اسناد پاراكلينيكي و سرپايي بعد از يك تير 1403 )قرارداد جديد( قابل بارگذاري مي باشد ومدارک قراردادقدیم قابل بارگذاری نیست وتا30شهریور باید تحویل کارشناس تعاون اداره گردد.(سامانه رفاپ غیر فعال ومدارک قابل بارگذاری نیست)
https://splus.ir/Taavonnimrooz4- اسناد پزشكي زير ده ميليون ريال )يك ميليون تومان( نيازي به ارائه فيزيكي ندارند و اسناد فوق تا پايان قرارداد، جهت درخواست احتمالي شركت بيمه، نزد بيمه شده نگهداري گردند.5- اسناد پزشكي بيمارستاني و بستري نیاز به بارگذاری ندارد وباید مستقیم به نماينده بيمه تحويل گردد.مدارک مورد نیاز:خلاصه پرونده – ریز هزینه بخش-ضورتحساب بیمارستان-در صورت عمل جراحی: شرح عمل وبرگ بیهوشی)6- تمامی مستندات درمانی سرپایی وپاراکلینکی با هر مبلغ باید در سامانه داناپ بارگذاری شود ولی مستندات درمانی تا سقف یک میلیون تومان که در اپلیکیشن داناپ ثبت می شوند نیاز به تحویل فیزیکی مدارک نیست وهمکاران محترم بایدمستندات درمانی تا سقف یک میلیون تومان را تا پایان قرارداد نزد خود نگهداری نمایند. 7- برای مدارک درمانی سرپایی وپاراکلینیکی بالای یک میلیون تومان بعد از بارگذاری در سامانه داناپ باید منتظر ارزیابی توسط شرکت ارزیاب و دریافت پیامک مبنی برتحویل مدارک به نماینده بیمه باشند تا بعد از آن مدارک تحویل نماینده بیمه گردد.
نحوه محاسبه حق بیمه تکمیلی در فیش حقوقی در قرارداد۱۴۰۳ برای اطلاع همکاران
حق بیمه تکمیلی دانا شامل دو بخش(سهم کارمند و سهم کارفرما) به ازای هرنفر ۵۶۰۰۰۰ تومان می باشد که سهم کارمند مبلغی است که بابت عضویت از همکار کسر می گردد.(نفری ۱۸۷۰۰۰تومان) و سهم کارفرما مبلغی است که دولت پرداخت کرده و از همکار کسر نمی گردد.(نفری ۳۷۳۰۰۰تومان)****سهم کارمند شامل :همکار آقا؛ همسر، فرزندان هر نفر ۱۸۷۰۰۰تومان/ پدر ومادر هریک نفری ۵۶۰۰۰۰تومانهمکار خانم؛ فرزندان هر نفر ۱۸۷۰۰۰ تومان/همسراُناث،پدر و مادر هر نفر ۵۶۰۰۰۰ تومانهمسراُناث به معنای شوهرِ همکارِخانم می باشد و حق بیمه ایشان مانند پدرومادر محاسبه می گردد.سهم کارفرما در بیمه تکمیلی دانا؛در قسمت پرداخت فیش حقوقی سهم کارفرما به شما پرداخت می شود(به ازای هر نفر ۳۷۳۰۰۰تومان)به حق بیمه تکمیلی همسر اُناث، پدر ومادر سهم کارفرما تعلق نگرفته و عملا کل مبلغ(۵۶۰۰۰۰تومان) از همکارکسر می شود.معوقه حق بیمه تیرماه برای ثبت نام جدید و افراد افزایشی با عنوان معوقه بیمه تکمیلی در فیش حقوقی مردادماه قابل مشاهده است.باتوجه به توضیحات ارائه شده، پس از رویت فیش حقوقی مردادماه، موارد را بررسی و در صورت بروز مغایرت حتما با چاپ فیش حقوقی به واحد تعاون و امور رفاهی مراجعه فرمایید.مسئولیت و عواقب عدم اطلاع برعهده شخص همکار می باشد.
۱۲:۲۳