مراحل ثبت لوگو:
مراجعه به سامانه اداره مالکیت معنوی و ثبت اظهارنامه
ارسال مدارک به اداره
در صورتی که مدارک هم تایید شود اقدام جهت چاپ آگهی در روزنامه رسمی
بعد از چاپ آگهی به مدت یک ماه بعد ثبت نام نوبت دوم آگهی برند
دریافت تصدیق برند ده ساله به صورت حضوری
برای ثبت لوگو باید مراحل قانونی به درستی دنبال شود. بهتر است تمامی این مراحل با نظر و دیدگاه مشاورین متخصص دنبال شود. تا جلوی هزینه های اضافی و دوباره کاری ها گرفته شود. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
مراجعه به سامانه اداره مالکیت معنوی و ثبت اظهارنامه
ارسال مدارک به اداره
در صورتی که مدارک هم تایید شود اقدام جهت چاپ آگهی در روزنامه رسمی
بعد از چاپ آگهی به مدت یک ماه بعد ثبت نام نوبت دوم آگهی برند
دریافت تصدیق برند ده ساله به صورت حضوری
برای ثبت لوگو باید مراحل قانونی به درستی دنبال شود. بهتر است تمامی این مراحل با نظر و دیدگاه مشاورین متخصص دنبال شود. تا جلوی هزینه های اضافی و دوباره کاری ها گرفته شود. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
۱۳:۴۴
درک اهمیت اشکال در طراحی لوگو
قدرتمندترین ابزار یک برند برای تبلیغ خدمات یا محصولات خود یک لوگو است. این اولین چیزی است که مغز انسان هنگام نگاه کردن به یک برند متوجه می شود. لوگوی یک برند باید پیام را منتقل کند. ویژگی هایی مانند فونت، رنگ و شکل باید در طراحی لوگو بسیار مهم باشد. شکل یک لوگو بسیار مهم است زیرا ساختاری به طراحی می دهد. مغز انسان اشکال مختلف را به شیوه روانشناختی متفاوتی می پذیرد. برخی از آن ها برای آن ها جذابیت دارند در حالی که برخی دیگر آن ها را کاملاً به تعویق می اندازند. از این رو، آرم ها باید طوری طراحی شوند که به خاطر سپردن و درک آن آسان باشد. انتخاب اشکالی که پاسخ مورد نظر را برمی انگیزند مفید خواهد بود. ممکن است بر احساس مشتریان نسبت به برند تأثیر بگذارد. واکنش مورد نظر را می توان با انتخاب دقیق اشکال مناسب ایجاد کرد. اشکال هندسی، اشکال ارگانیک و اشکال انتزاعی / نمادین 3 دسته اصلی از اشکال در ساخت لوگو هستند.
اشکال هندسی:
اشکال هندسی اولین چیزی است که در هنگام فکر کردن به اشکال در ذهن ما ایجاد می شود. اینها شامل اشکال اساسی ریاضی یا اشکال دست ساز انسان است که به طور طبیعی در محیط وجود ندارند. بنابراین، با استفاده از اشکال هندسی به طراحی لوگو کمک می کند تا سازماندهی، کارایی و ساختار مناسب را فراهم کند.
اشکال ارگانیک:
اشکال ارگانیک توسط هیچ قانونی اداره نمی شوند. بنابراین، شکل آنها قابل تعریف نیست. تصادفی و بدون مرز چنین اشکالی را توصیف می کند. ایجاد آسایش و آرامش بخشی از مزایای این گونه اشکال است. شما به راحتی می توانید آن ها را در اطراف خود مانند پوست درختان مشاهده کنید. برگ جویده شده توسط حشرات، آبشار، و غیره اشکال ارگانیک می تواند تم کلی لوگو را برجسته کند.
اشکال انتزاعی یا نمادین:
اشکال انتزاعی ساختاری مشخص اما پیچیده دارند . نماد ها یا حروف شیک این شکل را به خوبی توصیف می کنند. آن ها ایده ها یا مفاهیم را به شکل دقیق نشان می دهند. زبان بصری کاربرد اساسی چنین اشکالی است. این اشکال بسیار رایج هستند، بنابراین برای اصلی جلوه دادن آن ها به طراحی هوشمندانه نیاز دارند.
لوگو باید نمادین باشد تا مردم بتوانند آن را در مغز خود ثبت کنند. لوگو می تواند یک برند را بسازد یا شکست دهد. طراحی لوگو نیاز به شکل مناسب برای ایجاد تاثیر مثبت بر مصرف کنندگان دارد. با نگاه کردن به دسته های مختلف و تشخیص قدرت اشکال مختلف. این ممکن است کار انتخاب مناسب برای لوگوی شما را آسان کند.
شکل باید بافت، عمق و حرکت را به لوگو اضافه کند. اشکال انتخاب شده باید نواحی مختلف و نقاط مورد علاقه را برجسته کنند. نایک، اپل و توییتر الهام بخش رویکرد حداقلی و در عین حال تاثیرگذار خود شده اند. در نهایت، استفاده از محصول مشخص می کند که کدام شکل را انتخاب کنید.
قدرتمندترین ابزار یک برند برای تبلیغ خدمات یا محصولات خود یک لوگو است. این اولین چیزی است که مغز انسان هنگام نگاه کردن به یک برند متوجه می شود. لوگوی یک برند باید پیام را منتقل کند. ویژگی هایی مانند فونت، رنگ و شکل باید در طراحی لوگو بسیار مهم باشد. شکل یک لوگو بسیار مهم است زیرا ساختاری به طراحی می دهد. مغز انسان اشکال مختلف را به شیوه روانشناختی متفاوتی می پذیرد. برخی از آن ها برای آن ها جذابیت دارند در حالی که برخی دیگر آن ها را کاملاً به تعویق می اندازند. از این رو، آرم ها باید طوری طراحی شوند که به خاطر سپردن و درک آن آسان باشد. انتخاب اشکالی که پاسخ مورد نظر را برمی انگیزند مفید خواهد بود. ممکن است بر احساس مشتریان نسبت به برند تأثیر بگذارد. واکنش مورد نظر را می توان با انتخاب دقیق اشکال مناسب ایجاد کرد. اشکال هندسی، اشکال ارگانیک و اشکال انتزاعی / نمادین 3 دسته اصلی از اشکال در ساخت لوگو هستند.
اشکال هندسی:
اشکال هندسی اولین چیزی است که در هنگام فکر کردن به اشکال در ذهن ما ایجاد می شود. اینها شامل اشکال اساسی ریاضی یا اشکال دست ساز انسان است که به طور طبیعی در محیط وجود ندارند. بنابراین، با استفاده از اشکال هندسی به طراحی لوگو کمک می کند تا سازماندهی، کارایی و ساختار مناسب را فراهم کند.
اشکال ارگانیک:
اشکال ارگانیک توسط هیچ قانونی اداره نمی شوند. بنابراین، شکل آنها قابل تعریف نیست. تصادفی و بدون مرز چنین اشکالی را توصیف می کند. ایجاد آسایش و آرامش بخشی از مزایای این گونه اشکال است. شما به راحتی می توانید آن ها را در اطراف خود مانند پوست درختان مشاهده کنید. برگ جویده شده توسط حشرات، آبشار، و غیره اشکال ارگانیک می تواند تم کلی لوگو را برجسته کند.
اشکال انتزاعی یا نمادین:
اشکال انتزاعی ساختاری مشخص اما پیچیده دارند . نماد ها یا حروف شیک این شکل را به خوبی توصیف می کنند. آن ها ایده ها یا مفاهیم را به شکل دقیق نشان می دهند. زبان بصری کاربرد اساسی چنین اشکالی است. این اشکال بسیار رایج هستند، بنابراین برای اصلی جلوه دادن آن ها به طراحی هوشمندانه نیاز دارند.
لوگو باید نمادین باشد تا مردم بتوانند آن را در مغز خود ثبت کنند. لوگو می تواند یک برند را بسازد یا شکست دهد. طراحی لوگو نیاز به شکل مناسب برای ایجاد تاثیر مثبت بر مصرف کنندگان دارد. با نگاه کردن به دسته های مختلف و تشخیص قدرت اشکال مختلف. این ممکن است کار انتخاب مناسب برای لوگوی شما را آسان کند.
شکل باید بافت، عمق و حرکت را به لوگو اضافه کند. اشکال انتخاب شده باید نواحی مختلف و نقاط مورد علاقه را برجسته کنند. نایک، اپل و توییتر الهام بخش رویکرد حداقلی و در عین حال تاثیرگذار خود شده اند. در نهایت، استفاده از محصول مشخص می کند که کدام شکل را انتخاب کنید.
۱۳:۴۷
انواع لوگو:
۱۳:۴۸
لوگو تصویری :
یک آیکون یا لوگو مبتنی بر گرافیک است که تصویر برند را در ذهن مخاطبین یاددآور می شود.
یک آیکون یا لوگو مبتنی بر گرافیک است که تصویر برند را در ذهن مخاطبین یاددآور می شود.
۱۳:۴۸
لوگو تایپ یا لوگو نوشتاری:
طراحی لوگو تایپ یا لوگو نوشتاری شکل نوشتاری عنوان یک برند است و یک لوگو مبتنی بر فونت است که تنها بر نام یک کسب و کار تمرکز دارد.از آنجا که تمرکز بر روی نام شما خواهد بود، باید یک فونتی طراحی شود که ماهیت آنچه را که کسب و کار شما انجام می دهد را در بر گیرد.
طراحی لوگو تایپ یا لوگو نوشتاری شکل نوشتاری عنوان یک برند است و یک لوگو مبتنی بر فونت است که تنها بر نام یک کسب و کار تمرکز دارد.از آنجا که تمرکز بر روی نام شما خواهد بود، باید یک فونتی طراحی شود که ماهیت آنچه را که کسب و کار شما انجام می دهد را در بر گیرد.
۱۳:۴۸
لوگو مونوگرام :
مونوگرام یا حرف نماد، شکل گرافیکی حرف یا حروف ابتدایی عنوان تجاری یک برند است. با دیدن منوگرام عنوان برند در ذهن مخاطب یاددآور می شود.
مونوگرام یا حرف نماد، شکل گرافیکی حرف یا حروف ابتدایی عنوان تجاری یک برند است. با دیدن منوگرام عنوان برند در ذهن مخاطب یاددآور می شود.
۱۳:۴۸
لوگو ترکیبی :
از ترکیب عنوان برند و لوگو ( نماد تجاری با نشانه نمادین یک برند ) به دست می آید. از آن جا که یک نام با تصویر مرتبط است، لوگو ترکیبی یک انتخاب همه کاره است، با ترکیب عنوان برند و لوگو، با یکدیگر برای تقویت نام تجاری خود کار می کنند. برای استعلام قیمت لطفا تماس بگیرید.
از ترکیب عنوان برند و لوگو ( نماد تجاری با نشانه نمادین یک برند ) به دست می آید. از آن جا که یک نام با تصویر مرتبط است، لوگو ترکیبی یک انتخاب همه کاره است، با ترکیب عنوان برند و لوگو، با یکدیگر برای تقویت نام تجاری خود کار می کنند. برای استعلام قیمت لطفا تماس بگیرید.
۱۳:۴۹
مارا در اینستاگرام دنبال کنید
۷:۳۱
۸:۲۲
۱۴:۲۵
۱۴:۲۶
۱۴:۲۶
۱۶:۴۱
۱۹:۲۶