عکس پروفایل پژوهش و کارآفرینیپ

پژوهش و کارآفرینی

۹۰عضو

1.jpg

۱۱.۳۳ کیلوبایت

پاورپوینت مسأله یابی درسازمان ها با رویکرد بهبود مستمرو ماندگاری درعصر دیجیتالB2n.ir/r23039

۱۶:۴۰

222.jpg

۷.۸ کیلوبایت

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی بارویکرد حل مشکلات مدیریتی و استراتژیک برندهای جهانیاجرای موفقیت‌آمیز و رشد کسب‌وکار شما، به درک مشتریان هدف بستگی دارد. هنگامی که تصویر واضحی از اهداف، نیازها و ارزش‌های آنها داشته باشید، می‌توانید آنها را به سمت خرید محصولات یا خدمات خود سوق دهید.....

B2n.ir/p26420

۱۶:۵۵

images-1.jpg

۹.۶۳ کیلوبایت

پاورپوینت اتحادیه بریکس با نگاه به حمایت از کشورهای درحال توسعه و شفافیت در بازارجهانیبریکس (به انگلیسی: BRICS ) نام گروهی به رهبری قدرت‌های اقتصادی نوظهور است که از به هم پیوستن حروف اول نام انگلیسی کشورهای عضو برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی تشکیل شده‌است. در ابتدا نام این گروه بریک نام داشت اما پس از پیوستن آفریقای جنوبی، به بریکس تغییر نام یافت.....B2n.ir/a66536

۱۷:۲۷

639.jpg

۱۱.۷۵ کیلوبایت

پاورپوینت”حمل ونقل هوشمندباتکنولوژی هوش مصنوعی،فرصت استراتژیک برای مدیران هوشمند درترازجهانیحمل و نقل هوشمند و مدیریت ترافیک شهر هوشمند انقلابی در نزدیک شدن شهرها به مفهوم اصلی شهر هوشمند ایجاد می کند، در حالی که ازدحام در خیابان های شهر را کاهش می دهد. شاید بپرسید چطور؟ در جواب میتوان گفت با سنسورها، فن آوری های پیشرفته ارتباطی، اتوماسیون و شبکه های پرسرعت و هوشمندسازی جاده ها.
جا به جایی از یک مکان به مکان دیگر بخشی ذاتی از زندگی ما است – نه فقط امروز بلکه در طول تاریخ. از ارابه و اسب گرفته تا کالسکه، اتومبیل، قطار بخار، هواپیما و فضاپیما – همواره وسایلی برای انسان های در حال حرکت بوده است.
تمدن ما از اسب سواری و شتر سواری برای رسیدن از مکانی به مکان دیگر مسیری طولانی را طی کرده است و حالا با ظهور سیستم های حمل و نقل هوشمند و اینترنت اشیا، جهان در حال ورود به مرحله بعدی حمل و نقل است.....B2n.ir/m38968

۱۳:۰۳

images (2).png

۱۴.۶۴ کیلوبایت

پاورپوینت مگا مارکتینگ استراتژِِِی بازاریابی و روش تأثیرگذار بر ادراک و توانایی مشتریان برای خریدمگا مارکتینگ چیست؟
مگا مارکتینگ (Megamarketing) گسترش بازاریابی فراتر از خریدار به اشخاص ثالثی است که معاملات را تحت تأثیر قرار می دهند (یا مسدود می کنند). این احزاب ثالث شامل اتحادیه‌های کارگری، مؤسسات فرهنگی، گروه‌های اصلاح‌طلب، بانک‌ها و – مهم‌تر از همه – دولت‌ها هستند.
این امر به ویژه از نظر تجارت بین‌المللی مهم است، جایی که دولت‌های ملی ممکن است سیاست‌های اقتصادی حمایت‌گرایانه را اعمال کنند که مانع از ورود شرکت‌های خارجی به بازارهای آنها شود. چنین سیاست دولتی نشان دهنده یک “شخص ثالث” است که تجارت بین خریداران و فروشندگان را مسدود می کند. بنابراین آن طرف باید مماشات («فروخته») شود تا تجارت مورد نظر انجام شود......B2n.ir/n96005

۱۳:۱۰

thumnail
چرا کسب وکارها ورشکست می شوند https://pajoohesh-kara.com/

۱۹:۴۸

thumnail
سیر#تحول سینما درنگاه فاطمه معتمد آریا-#پارادوکس ویژه درحرف و عمل خانم بازیگر

۱۸:۱۳