شیوه مطالعه...
۱۷:۰۰
با سلام و احترام و صلوات بر حضرت محمد(ص) و خاندان پاك و مطهر ايشان ،با عنايت به برگزاري چهل و سومين جشنواره فرهنگي هنري "فردا " در سال تحصيلي 1404-1403، ضمن تاكيد بر اجراي دقيق «شيوه نامه اجرايي جشنواره فرهنگي هنري فردا»، به پيوست، جداول عناوين رشته ها و گرايش هاي جشنواره، اعلام مي گردد. مقتضي است ضمن مطالعه دقيق شيوه نامه، جداول و فرم ها نسبت به جمع آوري آثار از دانش آموزان و ارسال آن به اين مديريت اقدام گردد. تذكرات مهم:1- تشكيل ستاد برگزاري چهل و سومين دوره مسابقات فرهنگي هنري اميد فردا و پيگيري مستمر بخشنامه ها، اطلاعيه ها و شيوه نامه ها.2- اطلاعات دانش آموزان داوطلب شركت در جشنواره مذكور در سامانه نورينو ثبت گردد.3- احراز اصالت آثار خلق شده توسط دانش آموز، به عهده مدرسه مي باشد. دانش آموزان جهت احراز اثر فيلم چند ثانيه اي(تايم لپس) جهت احراز اثر از خود گرفته و به آموزشگاه تحويل نماين تا در داوري آثار مدرسه ملاك قرار گيرد.4- هر دانش آموز مي تواند صرفا در يك رشته انفرادي و يك رشته گروهي، شركت نمايد.5-به سهميه ارسال آثار به دبيرخانه منطقه در هر رشته در شيوه نامه توجه شود.6- برگزاري جشنواره و برگزاري نمايشگاه آثار دستي و تجسمي در سطح مدرسه در هفته فرهنگ و هنر(هفته اول بهمن ماه) بصورت حضوري( اجراي سرود ، تئاتر، برگزاري نمايشگاه آثار دستي تجسمي و...) در حضور تمامي دانش آموزان و اولياء آنها مورد تاكيد جدي و از اهم برنامه هاي مرحله آموزشگاهي مي باشد. گزارش برگزاري اين هفته در گروه مستندات قرار گيرد، همچنين مدارس علاقمند به شركت در مسابقه ويژه اين هفته كه جوايز نفيس كشوري نيز دارد به شيوه نامه پيوستي مراجعه نمايند.7- با توجه به برگزاري حضوري مسابقات هنرهاي آوايي و نمايشي جدول زمان بندي اجراي حضوري پس از ارسال اطلاعات و فرم هاي خواسته شده توسط مدارس شركت كننده در اين بخش متعاقبا اطلاع رساني خواهد شد.8- آثار دستي تجسمي ارسالي بدون قاب و شيشه باشد و فرم مشخصات حتما به اثر الصاق گردد(مشخصات رنگ روغن روي چوب قاب نوشته شود). زمان دريافت آثار و دبيرخانه دريافت آثار در گروه اطلاع رساني خواهد شد.9- تمامي آثار ارسالي علاوه بر فرم هاي الصاقي، براي هر اثر يك فايل به نام صاحب اثر كه حاوي ( فرم مشخصات انفرادي(فرمت ورد)، شناسه اثر(فرمت ورد)، گواهي اشتغال به تحصيل از سامانه سيدا با تصوير مهر و امضاي مديرآموزشگاه و فرم هاي اختصاصي هر اثر كه در كتاب راهكار نامه اشاره شده است، عكس از مراحل آفريدن اثر) ايجاد و تمامي فايل ها و به همراه ليست اكسل آثار ارسالي به منطقه را در قالب لوح فشرده و فلش (هردو)به دبيرخانه جشنواره تحويل نماييد.10-آثار ادبي مثل شعر، رسانه و فضاي مجازي ، فيلم مستند ، پويا نمايي، موشن گرافي ، ويدئوكست و... كلا بصورت فايل بوده (تذكر شعر و داستان علاوه بر فايل ورد و پي دي اف پرينت هم شود) اصل اثر به همراه مشخصات صاحب اثر و گواهي استغال به تحصيل و فرم هاي مربوطه در قالب لوح فشرده و فلش ارسال گردد.
۱۲:۰۳
با سلام و احترام و صلوات بر حضرت محمد(ص) و خاندان پاك و مطهر ايشان، به اطلاع مي رساند به پيوست شيوه نامه اجرايي بيست و پنجمين پرسش مهر رياست محترم جمهوري در سال تحصيلي 1404-1403 با موضوع " راه وفاثق در مدرسه و تاثير آن در فرداي كشور عزيزمان ايران چيست؟" ارسال مي گردد. به منظور پيگيري سياست هاي رئيس جمهور محترم، با در نظر داشتن سند تحول بنيادين آموزش و پرورش، شيوه نامه جديد با رويكرد اصل دانش آموز محوري در راستاي برنامه فراگير پرورشي ناظر به فعاليت محوري نشاط و اميد، مشاركت تشكلهاي مردمي و جهادي و استفاده از ظرفيت سازمانها و نهادي هاي ديگر تكوين شده است. لذا شايسته است با توجه به نكات ذيل، نسبت به ابلاغ و اجراي شيوه نامه پيوستي، اقدامات لازم معمول گردد.1- مطالعه شيوه نامه پيوستي و تشويق و ترغيب دانش آموزان و همكاران فرهنگي
2- اطلاع رساني مناسب جهت ثبت نام حداكثري دانش آموزان در سامانه نورينو (ثبت نام كليه شركت كنندگان دانش آموز يا همكار در اين سامانه الزامي است).
4- جمع آوري و داوري آثار دانش آموزان طبق قالب و رشته هاي مندرج در شيوه نامه
5-همكاران فرهنگي آثار خود را تا دهم بهمن ماه به كارشناسي فرهنگي و هنري ارسال كنند به همراه فرم مشخصات انفرادي ويژه فرهنگيان و تصوير حكم كارگزيني( ساير مستندات لازم و الزامات اثر بستگي به نوع رشته مشابه آثار دانش آموزي است)، جهت اطلاعات بيشتر با كارشناسي فرهنگي هنري اداره 46824545 يا به كانال كشوري پرسش مهر مراجعه نماييد@porseshemehr
6- ارسال آثار منتخب ( در هر يك از رشته ها از هر مدرسه سه اثر برتر بدون در نظر گرفتن پايه تحصيلي و در رشته سرود همگاني يك اثر از هر مدرسه ) به همراه ليس اكسل پيوستي تحويل دبيرخانه تحويل آثار گردد. با توجه به همزماني با جشنواره فردا به احتمال زياد آثار پرسش مهر زودتر از موعود و هفته اول بهمن ماه جمع آوري گردد. زمان و مكان تحويل آثار از طريق بستر شاد اطلاع رساني مي شود.
7- برگزاري پرسش مهر بيست و پنجم به صورت دانش آموز محور و سپردن نقش به دانش آموزان و تشكل هاي دانش آموزي
8-در نظر گرفتن تمهيدات لازم جهت توليد و پس از آن نشر و نمايش عمومي آثار منتخب در معرض ديد تمامي دانش آموزان در سطح آموزشگاه و ارسال گزارش برگزاري نمايشگاه به اين كارشناسي از طريق اتوماسيون اداري
9- از مدارسي كه بر اساس ثبت در سامانه نورينو بالاترين ميزان مشاركت در شركت دانش آموزان در اين پرسش و ارسال اثر به دبير خانه منطقه اي داشته باشند از طرف منطقه تقدير نامه صادر خواهد شد. (تقدير نامه مدارسي كه سال قبل بيشترين اثر را ارسال نمودند در سامانه تقديرنامه ها بارگزاري شد).
10- ازآثار توليدي پويش مهر رياست جمهوري در جشنواره فرهنگي هنري " اميد فردا" نيز مي شود استفاده نمود.
2- اطلاع رساني مناسب جهت ثبت نام حداكثري دانش آموزان در سامانه نورينو (ثبت نام كليه شركت كنندگان دانش آموز يا همكار در اين سامانه الزامي است).
4- جمع آوري و داوري آثار دانش آموزان طبق قالب و رشته هاي مندرج در شيوه نامه
5-همكاران فرهنگي آثار خود را تا دهم بهمن ماه به كارشناسي فرهنگي و هنري ارسال كنند به همراه فرم مشخصات انفرادي ويژه فرهنگيان و تصوير حكم كارگزيني( ساير مستندات لازم و الزامات اثر بستگي به نوع رشته مشابه آثار دانش آموزي است)، جهت اطلاعات بيشتر با كارشناسي فرهنگي هنري اداره 46824545 يا به كانال كشوري پرسش مهر مراجعه نماييد@porseshemehr
6- ارسال آثار منتخب ( در هر يك از رشته ها از هر مدرسه سه اثر برتر بدون در نظر گرفتن پايه تحصيلي و در رشته سرود همگاني يك اثر از هر مدرسه ) به همراه ليس اكسل پيوستي تحويل دبيرخانه تحويل آثار گردد. با توجه به همزماني با جشنواره فردا به احتمال زياد آثار پرسش مهر زودتر از موعود و هفته اول بهمن ماه جمع آوري گردد. زمان و مكان تحويل آثار از طريق بستر شاد اطلاع رساني مي شود.
7- برگزاري پرسش مهر بيست و پنجم به صورت دانش آموز محور و سپردن نقش به دانش آموزان و تشكل هاي دانش آموزي
8-در نظر گرفتن تمهيدات لازم جهت توليد و پس از آن نشر و نمايش عمومي آثار منتخب در معرض ديد تمامي دانش آموزان در سطح آموزشگاه و ارسال گزارش برگزاري نمايشگاه به اين كارشناسي از طريق اتوماسيون اداري
9- از مدارسي كه بر اساس ثبت در سامانه نورينو بالاترين ميزان مشاركت در شركت دانش آموزان در اين پرسش و ارسال اثر به دبير خانه منطقه اي داشته باشند از طرف منطقه تقدير نامه صادر خواهد شد. (تقدير نامه مدارسي كه سال قبل بيشترين اثر را ارسال نمودند در سامانه تقديرنامه ها بارگزاري شد).
10- ازآثار توليدي پويش مهر رياست جمهوري در جشنواره فرهنگي هنري " اميد فردا" نيز مي شود استفاده نمود.
۱۲:۰۴
به بچه اینجوری پول تو جیبی بده...
۶:۴۲
.
بچه ام درونگراست یا برونگرا؟
اگر میخواهی موفق شوی دنیا بر اساس زمان محوری و توان محوری است. هیچ وقت برونگرا در زمان محور موفق نمیشود، برونگراها توان محورند من خودم برونگرا هستم ما توان محور هستیم.
یعنی چی؟من برادرم درونگرا بود زمان محور بود چهارده ساعت درس میخواند، ما نه، ما گلدن تایم یا ساعت طلایی داریم. در آن ساعت طلایی خوب بخوانیم معجزه میکنیم.فرق آدمها این است توان محور، زمان محور.
بعضیها هستند با توان کاری ندارند میگویند زمان را از دست بدهیم استرس میگیریم، یعنی باید حتماً روی مدت زمان قرار بگیرد.بعضیا با زمان کاری ندارند میگویند زمان چیست من دو ساعت میخوانم، ولی خوب میخوانم. خداییش هم خوب می خواند. مثلاً حتی اینها بعضیها شب امتحانی هستند در این حد.
تو باید بفهمی تیپ شخصیتیت کدام است؟ شما اگر دو تا بچه در خانه باشید، خلقت بر این اساس است که اگر بچه اول ...
۶:۱۴
استاد فاطمي نيا:اولين شب جمعه ماه رجب را ليلة الرغائب گويند. "رغيبه" به معناي چيزي است كه مورد رغبت وميل باش و هم چنين به معناي بخشش فراوان است.
۷:۳۲
•انتخاب رشته دانشگاهی...
کلیپ های بیشتر از دکتر #عزیزی👇🏻@dr.azizi.clip _#ازدواج #دختر #پسر #روانشناسی #پدر #مادر #سعید_عزیزی
کلیپ های بیشتر از دکتر #عزیزی👇🏻@dr.azizi.clip _#ازدواج #دختر #پسر #روانشناسی #پدر #مادر #سعید_عزیزی
۱۶:۳۸
🟡بهترین زمان برای جذب هر ویتامین و عملکرد بهترشون در بدن
حتما اين ويديو رو ببين لايك كن
















لايك و سيو يادت نره
#ویتامین #مکمل_ویتامین #ویتامینc #ویتامین_دی #آزمایشگاه #آزمایشگاه_تشخیص_طبی...
۱۷:۱۳
به دنیای جذاب ما خوش آمدی!
۱۹:۱۷
بازارسال شده از دبستان پسرانه ی شهید حسن پور ( دوره ی اول ودوم )
معرفی امام هادی علیه السلام :
نام: علی بن محمد(ع)کنیه: ابوالحسن ثالثزادروز : ۱۵ ذیالحجه، سال ۲۱۲قزادگاه: صریا • مدینهمدت امامت : ۳۴ سال (۲۲۰ تا ۲۵۴ق)شهادت: ۳ رجب ۲۵۴قمدفن: سامرا • عراقمحل زندگی: مدینه • سامرالقب(ها): هادی • نَقیپدر: امام جواد(ع)مادر: سمانه مغربیههمسر(ان): حُدیثفرزند ان : حسن • محمد • حسین • جعفرطول عمر: ۴۲ سال
علی بن محمد مشهور به امام هادی یا امام علی النقی (۲۱۲-۲۵۴ق) دهمین امام شیعیان و فرزند امام جواد(ع) است. او از ۲۲۰ تا ۲۵۴ق به مدت ۳۴ سال، امامت را به عهده داشت. دوران امامت امام هادی با خلافت چند تن از خلفای عباسی از جمله متوکل همزمان بود. او بیشتر سالهای امامتش را در سامرا تحت نظارت حاکمان عباسی گذرانداز امام هادی(ع) احادیثی در امور اعتقادی، تفسیر، فقه و اخلاق روایت کردهاند. در بخشی از این روایات، به مباحث کلامی همچون تشبیه و تنزیه و جبر و اختیار پرداخته شده است. زیارت جامعه کبیره و زیارت غدیریه نیز از او نقل شده است.
خلفای عباسی امام هادی(ع) را محدود میکردند و مانع از ارتباطش با شیعیان میشدند. به همین علت، وی بیشتر به واسطه سازمان وکالت که متشکل از جمعی از وکیلان امام بود، با شیعیان ارتباط داشت. عبدالعظیم حسنی، عثمان بن سعید، اَیوب بن نوح و حسن بن راشد از اصحاب او بودهاند.
مزار امام هادی در سامرا، زیارتگاه شیعیان است. این زیارتگاه به دلیل دفن او و فرزندش امام حسن عسکری(ع)، حرم عسکریَین خوانده میشود. حرم عسکریین در سالهای ۱۳۸۴ و ۱۳۸۶ش طی حملات تروریستی تخریب شد. ستاد عتبات عالیات ایران از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۴ش آن را بازسازی کرد.
دبستان پسرانه شهید حسن پور
التماس دعا
نام: علی بن محمد(ع)کنیه: ابوالحسن ثالثزادروز : ۱۵ ذیالحجه، سال ۲۱۲قزادگاه: صریا • مدینهمدت امامت : ۳۴ سال (۲۲۰ تا ۲۵۴ق)شهادت: ۳ رجب ۲۵۴قمدفن: سامرا • عراقمحل زندگی: مدینه • سامرالقب(ها): هادی • نَقیپدر: امام جواد(ع)مادر: سمانه مغربیههمسر(ان): حُدیثفرزند ان : حسن • محمد • حسین • جعفرطول عمر: ۴۲ سال
علی بن محمد مشهور به امام هادی یا امام علی النقی (۲۱۲-۲۵۴ق) دهمین امام شیعیان و فرزند امام جواد(ع) است. او از ۲۲۰ تا ۲۵۴ق به مدت ۳۴ سال، امامت را به عهده داشت. دوران امامت امام هادی با خلافت چند تن از خلفای عباسی از جمله متوکل همزمان بود. او بیشتر سالهای امامتش را در سامرا تحت نظارت حاکمان عباسی گذرانداز امام هادی(ع) احادیثی در امور اعتقادی، تفسیر، فقه و اخلاق روایت کردهاند. در بخشی از این روایات، به مباحث کلامی همچون تشبیه و تنزیه و جبر و اختیار پرداخته شده است. زیارت جامعه کبیره و زیارت غدیریه نیز از او نقل شده است.
خلفای عباسی امام هادی(ع) را محدود میکردند و مانع از ارتباطش با شیعیان میشدند. به همین علت، وی بیشتر به واسطه سازمان وکالت که متشکل از جمعی از وکیلان امام بود، با شیعیان ارتباط داشت. عبدالعظیم حسنی، عثمان بن سعید، اَیوب بن نوح و حسن بن راشد از اصحاب او بودهاند.
مزار امام هادی در سامرا، زیارتگاه شیعیان است. این زیارتگاه به دلیل دفن او و فرزندش امام حسن عسکری(ع)، حرم عسکریَین خوانده میشود. حرم عسکریین در سالهای ۱۳۸۴ و ۱۳۸۶ش طی حملات تروریستی تخریب شد. ستاد عتبات عالیات ایران از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۴ش آن را بازسازی کرد.
دبستان پسرانه شهید حسن پور
التماس دعا
۱۹:۲۶
۷:۱۹
روش مطالعه دروس حفظی
#روش_مطالعه
#روش_مطالعه
۷:۳۷
معدلت ۲۰میشه اگه....
#کنکور #مشاوره
#کنکور #مشاوره
۷:۳۸
۸:۳۸
گول کسایی که میگن ته درس خوندن هیچی نیست نخور
۱۶:۲۳
حواستون به دایره ارتباطاتون و دوستانتون باشه
#کنکور #پزشکی #داروسازی #دندانپزشکی #ارتباط #موفقیت #مهاجرت #دانشگاه_شریف
#کنکور #پزشکی #داروسازی #دندانپزشکی #ارتباط #موفقیت #مهاجرت #دانشگاه_شریف
۱۶:۳۹
فعالیت های پرورشی دبیرستان دکتر معین
215_64173205535002.pdf
دانش آموزان گل آقایان علیرضا موگویی ابوالفضل باقری و متین احمدی در رشته احکام آقایان امیرحسین کریمی محمدصالح علی پور و مانی غمیلویی در رشته انشای نماز آقایان امیرمحمد برخورداری کیارش زندی و کیارش کاظمی نسب در رشته تفسیر قرآن کریم آقایان امیررضا جلالوند علی باقری و سهیل رودی در رشته نهج البلاغه آقایان یاسین غفاری نزاد مهیار بختیاری و امیرمحمد برزگر در رشته صحیفه سجادیه و آقای محمدرضا جلالوند در رشته اذان ثبت نام کرده اند لطفا هرچه سریعتر در مای مدیو قسمت نورینو ثبت نام خود را تکمیل کنند و منبع آزمون را دریافت نمایند.دانش آموزان فوق از طرف دبیرستان مورد تشویق ویژه برخوردار خواهند شد...
۹:۳۱
۷:۱۹
۷:۲۲