۱۳ دی ۱۴۰۲
با سلام و احترام پیرو اطلاعیههای قبلی، بدین وسیله به اطلاع میرساند تا زمان رفع مشکل شبکههای بوجود آمده و در دسترس قرار گرفتن سامد، مقتضی است تلفن ۱۱۱ طبق روال معمول به هموطنان پاسخگویی داشته باشد و موارد شکایات فوری و ویژه به صورت دستی ثبت و ذخیره شود تا پس از درست شدن سیستم، به نرم افزار سامد منتقل شود.با تشکر مدیریت سامانه خدمات الکترونیکی مرکز ارتباطات مردمی
۱۱:۵۳
۴ بهمن ۱۴۰۲
با سلام و احترام ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین علیه السلام، نظر به ضرورت اتصال سامد استانها، با عنایت به نامه ارسالی با اولویت آنی که در ذیل تقدیم میشود، تسریع در راهاندازی سامد با اولویت بخش پاسخگویی تلفن ۱۱۱، مزید امتنان خواهد بود.با تشکرمدیریت سامانه خدمات الکترونیکی مرکز ارتباطات مردمی
۱۱:۲۳
۷ اسفند ۱۴۰۲
با سلام و احترام و تبریک اعیاد شعبانیهبا عنایت به در پیش بودن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۱۱ اسفندماه، همانگونه که مستحضرید وظیفه نظارت بر نحوه برگزاری انتخابات بر عهده هیاتهای نظارتی و اجرایی انتخابات بوده و سازوکار دریافت شکایات و گزارشات از تخلفات احتمالی نیز برعهده ایشان میباشد.از سوی دیگر سامانه نظارتی ۱۱۱ ریاستجمهوری یک سامانه نظارتی کلان بوده که در صورت عدم پاسخگویی سایر سامانهها، وظیفه پاسخگویی و پیگیری را بر عهده دارد.لذا با عنایت به تقاضای برخی استانها درخصوص امکان دریافت گزارشات انتخاباتی در صندوق های اخذ رای توسط این سامانه طی روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته، به آگاهی میرساند هرگونه پاسخگویی با هدف دریافت گزارشات از تخلفات انتخاباتی و یا پیگیری و انجام امور اجرایی صندوق های اخذ رای و اساسا هرگونه بهرهبرداری از سامانه سامد خارج از حیطه وظایف و ماموریتهای ابلاغی مرکز ارتباطات مردمی و بدون هماهنگی و اطلاع این مرکز خلاف مقررات بوده و مسئولیت آن بر عهده دفاتر میباشد. و لذا دفاتر بازرسی از بسترهای نظارتی وزارت کشور بهرهمند گردند.با تشکرمدیریت سامانه خدمات الکترونیکی
۱۲:۳۴
۲۱ فروردین
با سلام و احترام ضمن قبولی طاعات و عبادات و تبریک سال جدید و عید سعید فطر، به اطلاع میرساند گزارشات ماهانه استحضاری برخی استانها در مرکز دریافت نمیشود. طی پیگیری از رابطین سامد مشخص شد آدرس صحیح مرکز انتخاب نمیشود. لذا مقتضی است منبعد کلیه مکاتبات و گزارشات خود را به آدرس دبیرخانه مرکز ارتباطات مردمی ارسال نمایید:n_mardom@nahad.gov.irضمنا تاکید میشود خطاب گزارش عملکرد استحضاری ماهانه سامد، استاندار و رونوشت آن برای رئیس مرکز مشخص گردد.با تشکر مدیریت سامانه خدمات الکترونیکی مرکز ارتباط مردمی
۷:۳۷
۱۶ اردیبهشت
با سلام و احترام ضمن تشکر از همراهی و همکاری مدیران کل محترم دفاتر بازرسی استانداریهای کشور، بدینوسیله وضعیت پاسخگویی تلفن ۱۱۱ کشور مربوط به هفته اول و دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از لحاظ ورود منظم و پاسخگویی به موقع، مدیریت پشتخطیها، فعال کردن همزمان دو صف مشاوره و استعلام جهت اطلاع به شرح جدول ذیل ارسال میشود. انتظار میرود مدیران کل محترم در ابتدای سال بر ورود به موقع همکاران سامد در صف پاسخگویی و خروج از صف و پاسخگویی به پشتخطیهای در انتظار تلفن ۱۱۱ نظارت بیشتری نمایند.با تشکرمدیریت سامانه خدمات الکترونیکی مرکز ارتباط مردمی
۸:۴۸
۸:۴۸
۸:۴۸
۲۲ اردیبهشت
با سلام و احترام ضمن تشکر از استانهایی که به موقع پاسخ به نامه این مدیریت در ارتباط با اقدامات هر استان جهت تحقق بندهای ۳ و ۵ مرتبط با صورتجلسه حضور استانداران را گزارش نمودهاند، از مابقی استانهایی که تاکنون اقدامی ننمودهاند، این انتظار میرود هرچه سریعتر، اقدامات استان خود را اعلام فرمایند.با تشکر مدیریت سامانه خدمات الکترونیکی مرکز ارتباط مردمی
۱۵:۵۰
۲۴ اردیبهشت
با سلام و احترام بدینوسیله سومین گزارش وضعیت پاسخگویی تلفن ۱۱۱ کشور مربوط به هفته سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از لحاظ ورود منظم و پاسخگویی به موقع، مدیریت پشتخطیها، فعال کردن همزمان دو صف مشاوره و استعلام جهت اطلاع به شرح جدول ذیل ارسال میشود. همانگونه که قبلا به استحضار رسید، گزارش فوق در ارزیابیها لحاظ خواهد شد و در صورت تداوم نیز به عنوان تذکر کتبی برای استان مربوطه ارسال میشود.با تشکرمدیریت سامانه خدمات الکترونیکی مرکز ارتباط مردمی
۱۱:۵۴
۱۱:۵۸
۲۵ اردیبهشت
با سلام و احترام ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، به اطلاع میرساند دو نامه به شمارههای ۲۱۴۲۸ و ۲۷۱۹۰ برای استانداران محترم و رونوشت برای مدیران کل بازرسی استانداریها جهت طرح در کارگروه صدای مردم ارسال گردیده است.لذا مقتضی است موارد مربوط به استان متبوع در گزارش فوقالذکر را در اسرع وقت پیگیری و نتایج اقدامات و پاسخ خود را برای مرکز ارسال نمایید.با تشکر مدیریت سامانه خدمات الکترونیکی مرکز ارتباط مردمی
۶:۳۱
۶ خرداد
با سلام و احترامضمن عرض تسلیت شهادت ریاست محترم جمهور و همراهان معززشان، به اطلاع میرساند سومین گزارش اهم موارد مردمی در تماس با تلفن ۱۱۱ کشور در سال جاری به شماره ۳۸۰۵۷ برای استانداران محترم با رونوشت برای مدیران کل بازرسی استانداریها جهت طرح در کارگروه صدای مردم ارسال گردیده است.لذا مقتضی است ضمن تسریع در اقدام و اعلام نتیجه دو گزارش قبلی، موارد مربوط به استان متبوع در گزارش فوقالذکر را با قید فوریت پیگیری و نتایج اقدامات و پاسخ نهایی را برای مرکز ارسال نمایید.با تشکر مدیریت سامانه خدمات الکترونیکی مرکز ارتباط مردمی
۶:۱۵
۲۶ خرداد
با سلام و احترام پیرو مکاتبات مرکز ارتباطات مردمی نهاد و وزارت کشور مبنی بر بروزرسانی موارد باقیمانده مردمی کارتابل دستگاههای اجرایی در سطح ملی و استانی، بدینوسیله آخرین گزارش موارد در دست اقدام کارتابل دستگاههای اجرایی استانها جهت پیگیری و اقدام فوری به شکل مجزا برای هر یک از مدیرانکل محترم بازرسی از طریق سیماد ارسال شده است.لذا مقتضی است ضمن تسریع در بروزرسانی کارتابل دستگاهها، نتیجه را به مرکز اعلام نمایید.با تشکراداره کل برنامهریزی، توسعه و فناوری مرکز ارتباطات مردمی
۱۱:۱۷
۳ تیر
با سلام و احترام ضمن تبریک اعیاد امامت و ولایت، پیرو سه گزارش قبلی در خصوص عملکرد پاسخگویی تلفن ۱۱۱ استانها و ضمن تشکر از استانهایی که وضعیت خود را در حوزههای اشاره شده بهبود بخشیدهاند، بدینوسیله گزارش وضعیت پاسخگویی تلفن ۱۱۱ از ۱۵ خرداد ماه تاکنون پیرو تغییر ساعت کار ادارات طبق مصوبه دولت به شرح ذیل اعلام میگردد. لذا مقتضی است مدیرانکل محترم بازرسی استانداریها بر مدیریت پشتخطیها و تماسهای مردمی در بخش پاسخگویی ۱۱۱ نظارت بیشتری نموده و بر اصلاح موارد مندرج در گزارش اهتمام بیشتری نمایند.با تشکرادارهکل برنامهریزی، توسعه و فناوری مرکز ارتباطات مردمی
۱۵:۲۰
۶ تیر
با سلام و احترام به اطلاع میرساند شماره شانزدهم گزارش اهم موارد مردمی به شماره ۵۴۹۶۹ در تاریخ سوم تیرماه برای ۱۷ استاندار و رونوشت برای مدیران کل بازرسی استانداریها ارسال گردیده است.لذا مقتضی است با توجه به گزارشات پیوست، در صورت وجود پیام مرتبط با استان، ضمن تسریع در ارسال نتایج بررسیها و پاسخ گزارشات قبلی، گزارش شانزدهم نیز در اسرع وقت پیگیری شود.با تشکر ادارهکل برنامهریزی، توسعه و فناوری مرکز ارتباطات مردمی
۷:۳۱
با سلام و احترام پیرو گزارش ارسال شده در ۲۶ خرداد ماه با موضوع موارد در دست اقدام در کارتابل دستگاههای اجرایی استان با مدت زمان بیش از ۳۰ روز ، به اطلاع میرساند گزارش وضعیت کارتابل دستگاههای اجرایی در ۳ تیر ماه مجدد تهیه شده است که میزان کاهش و روند تغییرات آمار در دست اقدام را نمایش میدهد و گزارش مرتبط به هر استان از طریق سیماد و پیامرسان بله برای هر یک از مدیرانکل محترم بازرسی ارسال گردیده است. با تشکرادارهکل برنامهریزی، توسعه و فناوری مرکز ارتباطات مردمی
۷:۳۳
۱۸ تیر
•┈••✾گزارش هفدهم✾••┈•با سلام و احترام به اطلاع میرساند شماره هفدهم گزارش اهم موارد مردمی به شماره ۶۲۷۴۵ در تاریخ هجدهم تیرماه برای ۸ استاندار و رونوشت برای مدیران کل بازرسی استانداریها ارسال گردیده است.لذا مقتضی است با توجه به گزارشات پیوست، در صورت وجود پیام مرتبط با استان، ضمن تسریع در ارسال نتایج بررسیها و پاسخ گزارشات قبلی، گزارش هفدهم نیز در اسرع وقت پیگیری شود.با تشکر ادارهکل برنامهریزی، توسعه و فناوری مرکز ارتباطات مردمی
۱۴:۰۶
۲۱ شهریور
با سلام و احترام ضمن تشکر از همکاری مدیرانکل محترم بازرسی استانداریها، بدین وسیله به اطلاع میرساند پیرو تغییر ساعت کار ادارات از ۱۵ شهریور ماه به بعد مطابق با بخشنامه هیات دولت، ساعت فعالیت تلفن ۱۱۱ کشور از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۱۴:۱۵ و استانهای تهران، بوشهر، خوزستان و هرمزگان به دلیل تعطیلی روز پنجشنبه تا ساعت ۱۵:۳۰ تعیین شده است.لذا مقتضی است کمافیسابق بر نظارت مستمر بر ورود و خروج به موقع همکاران مجموعه سامد و مدیریت پشتخطی و تماسهای مردمی اهتمام لازم ورزیده شود.ضمنا لازم به ذکر است تلفن ۱۱۱ به هیچعنوان حین انجام فریضه نماز، آفلاین نگردد و همکاران به شکل چرخشی در این ساعت حتما پاسخگویی داشته باشند.با تشکر سامانه خدمات الکترونیکی مرکز ارتباط مردمی نهاد
۱۴:۳۳