عکس پروفایل کوچ کسب و کار رویش🌱ک

کوچ کسب و کار رویش🌱

۲۴۸عضو
thumnail
به زودی قراره یه اتفاقی بیوفته... undefined
@Royesh_n

۳:۲۳

#رویش_مهارت
چقدر میتونی استرستو مدیریت کنی undefinedundefinedنکنه باعث شده از کارت بمونی و حتی بقیه هم از کارشون بیوفتن...undefined
undefinedاستراحت و تمدد اعصابundefined#استرس نه تنها قاتل جان شماست، بلکه بر تصمیم‌گیری، تفکّر، معاشرت و روابط اجتماعی‌تان نیز تأثیر منفی می‌گذارد.undefined به همین‌خاطر، کمبود استراحت و آرامش موجب خواهد شد که سه مهارت کلیدی این فهرست ما و البته بسیاری از دیگر مهارت‌ها را هم از دست بدهید. undefinedنباید از یاد برد که کار مداوم تا آستانه‌ی مرگ، تنها برای گذران زندگی و نداشتن وقت برای لذّت بردن از ثمره‌ی کار و تلاشِ خود، به معنای واقعی موفقیّت نیست. این نوع رفتار را تنها می‌توان عقده‌ و وسواس فکری محض دانست. undefinedundefinedاین‌که بتوانیم با خِرَد شخصی به کارآمدترین روش از پسِ شدیدترین بحران‌ها بربیاییم، احتمالا مهم‌ترین مهارت ماست.
فردایی یهتر؛همراه با رویش... undefined
@Royesh_n

۱۹:۱۷

thumnail
#رویش_نو
عادت های موفقیت آمیز یک عدد کارآفرین... undefined
@Royesh_n undefined

۷:۲۹

#رویش_مهارت
چقدر اهل تحقیق و پژوهش هستی‌...undefinedچقدر از لحاظ علمی به رشد توی کسب و کارت فکر می‌کنی ...undefined
undefinedتحقیق و پژوهشقرار نیست همه‌ی افراد در موردِ همه‌چیز حالا حتّی به اندازه‌ی سر انگشتی، اطلاعات داشته باشند. undefinedحتّی در حوزه‌ی فعّالیت خودتان، احتمال این‌که نادانسته‌های‌تان از دانسته‌های‌تان بیش‌تر باشد، خیلی زیاد است.
undefinedحتما نباید از هر موضوعی، سَردربیاورید، اما باید قادر باشید به اطلاعاتی که باید بدانید به‌سرعت و به‌راحتی دست پیدا کنید. این مهارت را با یادگیری استفاده‌ی بهینه و مؤثّر از اینترنت، کتابخانه و یادگیری مطالعه‌ی مولد و مؤثّر می‌توان کسب کرد.
undefined علاوه بر این، باید یاد بگیرید از افرادی که می‌شناسید و با آنها ارتباط دارید، در تحقیق و پژوهش نیز بهره بگیرید و در مواقع نیاز، نزد کارشناس مربوطه بروید.
@Royesh_n

۱۴:۳۸

thumnail
#رویش_نو
حتما که نباید فروشگاه آنلاین داشته باشی... undefinedبرند سازی کن همراه رویشی ...🥳
@Royesh_n undefined

۴:۱۵

thumnail
#اخلاق_کسب_و_کار
در روایتی از حضرت علی علیه السلام است که صراحتا میفرمایند:«طالب علم و خواهان تخصص باید خود را همیشه آماده فراگیری نموده و از آموختن و کسب مهارت ملول و خسته نشود و هر قدر مهارت دارد باز آن را بسیار نپندارد.»undefinedغررالحکم و دررالکلم
@Royesh_n undefined

۱۶:۰۴

#رویش_مهارت
undefinedخود-مدیریتی چیست و چگونه است آیا؟undefinedاصلا تا الان فکر کردی به خودمدیریتی خودتون...undefined
اگرموفقیّت به undefinedاقدام مؤثر متکی است،اقدام مؤثر نیز بهundefined تواناییِ تمرکز حواس بر موضوع موردنظر، در زمانِ لازم وابسته است.undefined پس، به منظور حرکت در مسیر ترقّی لازم است که عادت‌های مفید و مؤثّر داشته باشید و در مهارت‌هایی مانند #سازماندهی و #نظم نیز سرآمد باشید، که مجموعه‌ی اینها را خود-مدیریتی یا خود-کنترلی می‌نامند.
@Royesh_n undefined

۱۵:۴۳

thumnail
#رویش_نو کارهایی که آدمای موفق کمتر انجام میدن undefinedشما چطور ...undefined
@Royesh_n

۱۵:۰۸

thumnail
#کتابگردی_رویشی
undefined انعطاف پذیری ؛ پرورش,استقامت,آرامش و شادیundefinedریک هانسون
@Royesh_nundefined

۱۴:۵۰

#رویش_مهارت
از پس کارهای کامپیوتری و حسابداری خودتون برمیاین؟undefinedمهارت کار با کامپیوتر الان دیگه از نون شب واجب تر شده undefined قضیه بالا و پایین پول هم که دیگه از اونم واجب ترundefined اگر عقب بمونی از این قافله کلاهت پس معرکه است ها!!!نگی نگفتی undefined

undefined کامپیوتر یک مهارت کاریابی عمومی تسلط به مبانی کامپیوتر است.undefined امروزه اگر شما در رشته تحصیلی و تخصصی خود نهایت مهارت و کارایی را داشته باشید، اما در استفاده از کامپیوتر و مهارت های اولیه آن ناتوان باشید، مسلما شکست خواهید خورد. در دنیای فناوری شما لااقل باید از #مهارت_های_اولیه کامپیوتری برخوردار باشید.

undefined حسابداری مقدماتی یکی از واقعیّت‌های ساده‌ی جوامع امروزی این است که پولundefined برای ما امری ضروری است. undefinedمحاسبه‌ی سریع اعداد و ارقام، تواناییِ انجام برآوردهای نسبتا دقیق و درک مفاهیمی مانند بهره‌ی مرکب یا آمار پایه، می‌تواند شما را در جایگاه به‌مراتب بالاتری از دیگران قرار دهد. undefinedهمه‌ی این مهارت‌ها به شما کمک می‌کند تا داده‌ها را بهتر و سریع‌تر تحلیل کنید و تصمیم‌های بهتری را بر مبنای آنها بگیرید. undefinedundefined اصول حسابداری در کارهای بسیار وسیع‌تری نیز مفید و سودمند هستند. به عنوان مثال، حسابِ زمانی که صَرف پروژه‌ای می‌کنید یا محاسبه ارزش عمل خاصی با توجه به هزینه‌های #زمان، #پول و #انرژیِ موردنیازِ آن، از جمله مواردی است که اهمیّت حسابداری را در زندگی روزمره نشان می‌دهد.
فردایی روشن تر؛همراه با رویش undefined
@Royesh_n

۱۲:۳۷

#رویش_نو
رابطه ﺑﯿﻦ واژگانﻭ احتمال ﻣﻮﻓﻖ ﺷﺪنundefined
ﻧﻤﯽ‌ﺧﻮﺍﻡ: %0 undefinedﻧﻤﯽﺗﻮﻧﻢ: % 10undefinedﻧﻤﯽﺩﻭﻧﻢ ﭼﺠﻮﺭﯼ: 20%undefinedﺍﯼ ﮐﺎﺵ ﻣﯽﺗﻮﻧﺴﺘﻢ: 30%undefinedﻣﯽﺧﻮﺍﻡ: %40undefinedﻓﮑﺮ ﮐﻨﻢ ﺍﻣﮑﺎﻥﭘﺬﯾﺮﻩ: %50undefinedﺍﻣﮑﺎﻥﭘﺬﯾﺮﻩ: %60undefinedﻓﮑﺮ ﮐﻨﻢ ﻣﯽﺗﻮﻧﻢ: %70undefinedﻣﯽﺗﻮﻧﻢ: %80undefinedﺍﻧﺠﺎﻣﺶ میﺪﻡ: %90undefinedﺑﺎﯾﺪ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺑﺸﻪ!: %100undefined
هر واژه‌ای فرکانسی دارد و در لحظه‌ای که آن را به زبان می‌آورید این فرکانس در کائنات رها می‌شود. قانون جاذبه به همه فرکانس‌ها جواب می‌دهد. این قانون بی‌طرف است و فقط فرکانس‌های شما را شبیه‌سازی می‌کند و به خودتان بر می‌گرداند.
undefinedکلمات خوب، خوبی‌ها را برایتان هدیه می‌آورند و undefinedکلمات بد، بدی‌ها را...
انتخاب با شماست!undefined
@Royesh_n undefined

۹:۲۳

#رویش_مهارت
یه سری از مهارت ها رو حتما باید یاد بگیرین و توجه کنید undefinedخوش سر و زبون هستی؟ ...undefinedخوش تیپ هستی؟...undefinedدیگه چی بگم ...
undefinedمهارت های برای کسب و کار موفق:
undefined روابط عمومی خوب undefinedبرای موفقیت در کار و زندگی لازم است اصول ارتباطات موثر را بدانید و بتوانید از آن ها به خوبی استفاده کنید. این بدان معنا است که علاوه بر آشنایی با فرهنگ ارتباطات، قادر باشید با همکارانتان درست و حرفه ای رفتار کنید.
undefined افراد هستند که با وجود مهارت های بالای حرفه ای مدام در حال تغییر شغل هستند و یا این که در محیط کاری نمی توانند از نهایت مهارت هایشان سود ببرند و توانایی های خود را به مدیران بشناسانند، یکی از مهم ترین عوامل بازدارنده موفقیت در کار نداشتن روابط عمومی موثر است.
undefinedundefinedمثلا نحوه لباس پوشیدن شما در محل کار در جذب مخاطب بسیار موثر است و اگر شما این کار را به خوبی بلد نیستید می توانید در مدت کوتاهی آن را بیاموزید.undefined وقت شناسی در ساخت شخصیت کاری شما بسیار مهم است که با کمی برنامه ریزی و ممارست می توانید وقت شناس باشید.

undefined سخنرانی undefinedداشتن فن بیان و جلوی حضار (چه یک نفر چه هزاران نفر) متقاعدکننده و محکم سخنرانی کردن، یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که افراد می‌توانند در آن تسلّط پیدا کنند. undefinedافرادی سخنرانان خوبی می‌شوند که خونسرد هستند، اعتمادبه‌نفس دارند و برای مخاطبان جذاب هستند. بیانِ نافذ و گیرا به معنی این است که شما می‌توانید هر مطلبی، از محصولات گرفته تا ایده‌ها، ایدئولوژی‌ها و دیدگاه‌ها را بفروشید و عرضه کنید.undefined سخنران خوب بودن، مهارتی است که بخت شما را برای ترقیِ شغلی، جذب مشتریان مهم‌تر و تأمین مالیِ کسب‌و‌کارتان بیش‌تر خواهد کرد.
@Royesh_n undefined

۱۸:۳۳

thumnail
#رویش_نو
وقتی کارهای کوچک انجام میدهی...
@Royesh_n

۳:۴۲

thumnail
#رویش_مهارت
undefined مهارت های پردرآمدی که میتوان در قرنطینه یاد گرفت...
@Royesh_n

۱۸:۱۷

thumnail
#کتابگردی_رویشی
undefined ثروتمندترین مرد بابل یک برده گله و شکایت میکند که آخر از دست من چه کاری ساخته است؟ من فقط یک برده ام ...undefined
@Royesh_n undefined

۱۶:۵۱

thumnail
#رویش_نو
کی اشتباه نکرده؟
@Royesh_n

۱۲:۵۸

thumnail
#کتابگردی_رویشی
undefined عادت های اتمی یک راه ساده و اثبات شده برای ایجاد عادات خوب... undefined جیمز کلییر
@Royesh_n

۳:۴۹

thumnail
#رویش_مهارت
ایده داری ولی نمیدونی چطوری تبدیل کنی به کسب و کار؟ undefinedundefined هفت روششو اینجا ببین...
@Royesh_n

۱۵:۱۶

thumnail
#رویش_نما
اگر میخوای استارت آپ خودتو نابود کنی مطالب تصویر رو نخون لطفا undefined
جملاتش کوتاه هست ولی هر کدوم دنیایی برای خودش ...undefined
@Royesh_n undefined

۱۶:۳۰

thumnail
#کتابگردی_رویشی
undefined خرده عادت ها راهی آسان و اثبات شده برای ایجاد عادت های خوب...
undefinedشما قدرت تغییر دادن باورهایتان را دارید
@Royesh_n undefined

۱۹:۳۷