بازارسال شده از 🥰گروه اولیا هشتم 1404 _1403سمائیان
روز جوانه ها و شکوفه ها مخصوص دانش آموزان دوره اول دبیرستان پایه هفتم روز چهارشنبه 1402/6/29 خواهد بود لازم است همه دانش آموزان عزیز در این روز با لباس فرم در مدرسه حضور پیدا کنند
۳:۰۱
۷:۳۹
۷:۳۹
۹:۴۵
بازارسال شده از 🥰گروه اولیا هشتم 1404 _1403سمائیان
۹:۲۴
بازارسال شده از 🥰گروه اولیا هشتم 1404 _1403سمائیان
۹:۲۴
۱۱:۳۸
۱۷:۱۲
با عرض سلام اولیا محترم با توجه به نزدیک شدن به ایام آغاز سال تحصیلی ، مدیریت دبیرستان از تمامی اولیایی که توانایی مشارکت در نقاشی خطوط حیات مدرسه رادارند دعوت به همکاری می کند. باتشکر
۷:۱۴
۷:۱۶
۷:۲۲
مهارت هایی که سازمان بهداشت جهانی برای داشتن زندگی فردی و اجتماعی موفق معرفی کرده است.
1- مهارت خودآگاهی
2- مهارت همدلی
3- مهارت روابط بین فردی
4- مهارت ارتباط موثر
5- مهارت مقابله با استرس
6- مهارت مدیریت هیجان
7- مهارت حل مسئله
8- مهارتت تصمیم گیری
9- مهارت تفکر خلاق
10- مهارت تفکر نقادانهمهارت خودآگاهی
توانایی شناخت نقاط ضعف و قوت و یافتن تصویری واقع بینانه از خود. شناخت نیازها و تمایلات فردی برای آشنایی با حقوق و مسئولیت های فردی - اجتماعی
مهارت همدلی
درک کردن دیگران و مشکلاتشان در هر شرایطی. این مهارت به دوست داشتن و دوست داشته شدن و در نتیجه، روابط اجتماعی بهتر افراد با یکدیگر می انجامد.
مهارت روابط بین فردی
مشارکت و همکاری با دیگران، همراه با اعتماد واقع بینانه، که در کنار تقویت دوستی ها، دوستی های ناسالم را خاتمه می دهد تا کسی از چنین روابطی آسیب نبیند.
مهارت ارتباط موثر
درک بهتر نیازها و احساسات دیگران، به شیوه ای که فرد بتواند نیازها و احساسات خودش را نیز در میان بگذارد. تا ارتباطی رضایت بخش شکل گیرد.
مهارت مقابله با فشار عصبی
با آموختن این مهارت افراد هیجان های مثبت و منفی را در خود و دیگران می شناسند و سعی می کنند واکنشی نشان دهند که این عوامل مشکلی برای آن ها ایجاد نکنند.
مهارت مدیریت هیجان
هر انسانی که در زندگی خود با هیجانات گوناگونی از جمله غم، خشم، ترس، خوشحالی، لذت و موارد دیگر مواجه است که همه این هیجانات بر زندگی او تاثیر می گذارد. شناخت و مهار این هیجانات، همان مدیریت هیجان است. برای کسب این مهارت فرد به طور کامل باید بتواند احساسات و هیجانات دیگران را نیز درک و به نوعی این هیجانات را مهار کند.
مهارت حل مسئله
زندگی سرشار از مسائل ساده و پیچیده است. با کسب این مهارت بهتر می توانیم مشکلات و مسائلی را که هر روز در زندگی برایمان رخ می دهند، از سر راه زندگی مان برداریم.مهارت تفکر خلاق
تفکر یکی از مهمترین مهارت های زندگی است. مهارت تفکر خلاق، همان قدرت کشف، نوآوری و خلق ایده ای جدید است تا در موارد گوناگون بتوانیم راهی جدید و موثر بیابیم. با آموختن تفکر خلاق، هنگام مواجهه با مشکلات و دشواری ها احساسات منفی را به احساسات مثبت تبدیل می کنیم.
هنگامی که تفکر خلاق را می آموزیم دیگر مشکلات زندگی مزاحم ما نیستند، بلکه هر کدام فرصتی هستند تا راه حل های جدید بیابیم و مشکلات را به گونه ای حل کنیم که کسی تاکنون این کار را نکرده باشد.
مهارت تفکر نقادانه
این مهارت موجب می شود هر چیزی را به سادگی قبول یا رد نکنیم و پیش از آن، موضوع مورد نظر را به خوبی مورد بررسی قرار دهیم و پس از آن، در مورد رد یا پذیرش آن تصمیم گیری کنیم.
با آموختن تفکر نقادانه فریب دیگران را نمی خوریم و به عاقبت امور به خوبی فکر می کنیم و دقیق و درست تصمیم می گیریم و ارتباطات درستی برقرار می کنیم.
1- مهارت خودآگاهی
2- مهارت همدلی
3- مهارت روابط بین فردی
4- مهارت ارتباط موثر
5- مهارت مقابله با استرس
6- مهارت مدیریت هیجان
7- مهارت حل مسئله
8- مهارتت تصمیم گیری
9- مهارت تفکر خلاق
10- مهارت تفکر نقادانهمهارت خودآگاهی
توانایی شناخت نقاط ضعف و قوت و یافتن تصویری واقع بینانه از خود. شناخت نیازها و تمایلات فردی برای آشنایی با حقوق و مسئولیت های فردی - اجتماعی
مهارت همدلی
درک کردن دیگران و مشکلاتشان در هر شرایطی. این مهارت به دوست داشتن و دوست داشته شدن و در نتیجه، روابط اجتماعی بهتر افراد با یکدیگر می انجامد.
مهارت روابط بین فردی
مشارکت و همکاری با دیگران، همراه با اعتماد واقع بینانه، که در کنار تقویت دوستی ها، دوستی های ناسالم را خاتمه می دهد تا کسی از چنین روابطی آسیب نبیند.
مهارت ارتباط موثر
درک بهتر نیازها و احساسات دیگران، به شیوه ای که فرد بتواند نیازها و احساسات خودش را نیز در میان بگذارد. تا ارتباطی رضایت بخش شکل گیرد.
مهارت مقابله با فشار عصبی
با آموختن این مهارت افراد هیجان های مثبت و منفی را در خود و دیگران می شناسند و سعی می کنند واکنشی نشان دهند که این عوامل مشکلی برای آن ها ایجاد نکنند.
مهارت مدیریت هیجان
هر انسانی که در زندگی خود با هیجانات گوناگونی از جمله غم، خشم، ترس، خوشحالی، لذت و موارد دیگر مواجه است که همه این هیجانات بر زندگی او تاثیر می گذارد. شناخت و مهار این هیجانات، همان مدیریت هیجان است. برای کسب این مهارت فرد به طور کامل باید بتواند احساسات و هیجانات دیگران را نیز درک و به نوعی این هیجانات را مهار کند.
مهارت حل مسئله
زندگی سرشار از مسائل ساده و پیچیده است. با کسب این مهارت بهتر می توانیم مشکلات و مسائلی را که هر روز در زندگی برایمان رخ می دهند، از سر راه زندگی مان برداریم.مهارت تفکر خلاق
تفکر یکی از مهمترین مهارت های زندگی است. مهارت تفکر خلاق، همان قدرت کشف، نوآوری و خلق ایده ای جدید است تا در موارد گوناگون بتوانیم راهی جدید و موثر بیابیم. با آموختن تفکر خلاق، هنگام مواجهه با مشکلات و دشواری ها احساسات منفی را به احساسات مثبت تبدیل می کنیم.
هنگامی که تفکر خلاق را می آموزیم دیگر مشکلات زندگی مزاحم ما نیستند، بلکه هر کدام فرصتی هستند تا راه حل های جدید بیابیم و مشکلات را به گونه ای حل کنیم که کسی تاکنون این کار را نکرده باشد.
مهارت تفکر نقادانه
این مهارت موجب می شود هر چیزی را به سادگی قبول یا رد نکنیم و پیش از آن، موضوع مورد نظر را به خوبی مورد بررسی قرار دهیم و پس از آن، در مورد رد یا پذیرش آن تصمیم گیری کنیم.
با آموختن تفکر نقادانه فریب دیگران را نمی خوریم و به عاقبت امور به خوبی فکر می کنیم و دقیق و درست تصمیم می گیریم و ارتباطات درستی برقرار می کنیم.
۲۰:۰۵
بازارسال شده از کانون علمی «امام الرحمة»
۲:۱۳
با سلام و احترامبا افتخار درخشش دانش آموزان دبیرستان سماییان آبیک در آزمونهای نمونه دولتی و تیزهوشان را ارج مینهیم و برای همه آنها از خداوند منان موفقیت و رشد روزافزون در همه ابعاد انسانی را خواستاریم .و اززحمات دبیران و کادر اجرایی و حمایت اولیا تقدیر و تشکر می گردد . از طرف مدیر دبیرستان سماییانرشته ریاضی و فیزیک۱-نازنین زهرا اینانلوتیزهوشان۲- سوگل وادی زادهتیزهوشان۳-زهرا خسرونژاد نمونه دولتی۴- حنانه خسرونژادنمونه دولتی۵- پارمیس صالحی نمونه دولتی۶- مبینا اسحاقی فردنمونه دولتی۷- سما دامادینمونه دولتی۸- زینب کزازینمونه دولتی۹- غزاله حمدینمونه دولتی۱۰- هستی کریمینمونه دولتی
رشته علوم تجربی۱-فاطمه رضالو تیزهوشان۲-ستایش رجبینمونه دولتی۳- آنوشا پوردشتنمونه دولتی۴- فاطمه صدیق اعلمینمونه دولتی۵- ستایش حبیبینمونه دولتی۶- سارا ثنایی پورنمونه دولتی۷- یسنا محمدخانینمونه دولتی۸- فاطمه زارعنمونه دولتی
رشته علوم انسانی۱-حنانه مافیتیزهوشان۲- تینا سرایلو تیزهوشان۳-آیلار باقرزادهنمونه دولتی۴- زینب کریمینمونه دولتی۵- مبینا هنرینمونه دولتی۶- مهراوه غلامینمونه دولتی۷- مائده صالحی نمونه دولتی۸- زینب علیزادهنمونه دولتیرشته ریاضی و فیزیک۱-نازنین زهرا اینانلوتیزهوشان۲- سوگل وادی زادهتیزهوشان۳-زهرا خسرونژاد نمونه دولتی۴- حنانه خسرونژادنمونه دولتی۵- پارمیس صالحی نمونه دولتی۶- مبینا اسحاقی فردنمونه دولتی۷- سما دامادینمونه دولتی۸- زینب کزازینمونه دولتی۹- غزاله حمدینمونه دولتی۱۰- هستی کریمینمونه دولتی
رشته علوم تجربی۱-فاطمه رضالو تیزهوشان۲-ستایش رجبینمونه دولتی۳- آنوشا پوردشتنمونه دولتی۴- فاطمه صدیق اعلمینمونه دولتی۵- ستایش حبیبینمونه دولتی۶- سارا ثنایی پورنمونه دولتی۷- یسنا محمدخانینمونه دولتی۸- فاطمه زارعنمونه دولتی
رشته علوم انسانی۱-حنانه مافیتیزهوشان۲- تینا سرایلو تیزهوشان۳-آیلار باقرزادهنمونه دولتی۴- زینب کریمینمونه دولتی۵- مبینا هنرینمونه دولتی۶- مهراوه غلامینمونه دولتی۷- مائده صالحی نمونه دولتی۸- زینب علیزادهنمونه دولتیدختران گلم همتتان پاینده باد
رشته علوم تجربی۱-فاطمه رضالو تیزهوشان۲-ستایش رجبینمونه دولتی۳- آنوشا پوردشتنمونه دولتی۴- فاطمه صدیق اعلمینمونه دولتی۵- ستایش حبیبینمونه دولتی۶- سارا ثنایی پورنمونه دولتی۷- یسنا محمدخانینمونه دولتی۸- فاطمه زارعنمونه دولتی
رشته علوم انسانی۱-حنانه مافیتیزهوشان۲- تینا سرایلو تیزهوشان۳-آیلار باقرزادهنمونه دولتی۴- زینب کریمینمونه دولتی۵- مبینا هنرینمونه دولتی۶- مهراوه غلامینمونه دولتی۷- مائده صالحی نمونه دولتی۸- زینب علیزادهنمونه دولتیرشته ریاضی و فیزیک۱-نازنین زهرا اینانلوتیزهوشان۲- سوگل وادی زادهتیزهوشان۳-زهرا خسرونژاد نمونه دولتی۴- حنانه خسرونژادنمونه دولتی۵- پارمیس صالحی نمونه دولتی۶- مبینا اسحاقی فردنمونه دولتی۷- سما دامادینمونه دولتی۸- زینب کزازینمونه دولتی۹- غزاله حمدینمونه دولتی۱۰- هستی کریمینمونه دولتی
رشته علوم تجربی۱-فاطمه رضالو تیزهوشان۲-ستایش رجبینمونه دولتی۳- آنوشا پوردشتنمونه دولتی۴- فاطمه صدیق اعلمینمونه دولتی۵- ستایش حبیبینمونه دولتی۶- سارا ثنایی پورنمونه دولتی۷- یسنا محمدخانینمونه دولتی۸- فاطمه زارعنمونه دولتی
رشته علوم انسانی۱-حنانه مافیتیزهوشان۲- تینا سرایلو تیزهوشان۳-آیلار باقرزادهنمونه دولتی۴- زینب کریمینمونه دولتی۵- مبینا هنرینمونه دولتی۶- مهراوه غلامینمونه دولتی۷- مائده صالحی نمونه دولتی۸- زینب علیزادهنمونه دولتیدختران گلم همتتان پاینده باد
۵:۳۴
#رضایت از موفقیت یعنی #شکست!
نوکیا، شرکتی که قربانی موفقیت خود شد !
شرکت نوکیا یكی از قدرتمندترین شرکتهای دنیا و بزرگترین تولیدکنندهی گوشیهای تلفن همراه در جهان بود که پس از کاهش ۹۹ درصدی ارزش سهامش توسط شرکت مایكروسافت خریداری شد.
در طی برگزاری مراسم فروش،رئیس این شرکت گفت: ما بهترین تیم مدیریتی و اجرایی را در اختیار داشتیم، ما هیچ اقدام اشتباهی انجام ندادیم،سخت تلاش کردیم اما علیرغم همه اینها شكست خوردیم!
بعد از گفتن این جمله، تمام تیم مدیریتی نوکیا و خود رئیس آن شرکت به طور غمانگیزی گریه کردند.
امروزه به خوبی کار کردن و "انجامِ درستِ کار" (کارایی) و حفظ وضع موجود، برای موفقیت #کافی_نیست.
بلكه باید به دنبال انجام "کارِ درست" (اثربخشی) بود.
رهبران نوکیا، به دنبال یادگیری مداوم و تغییر و نوآوری سریع نبودند.آنها نتوانستند "تغییـــرات مداوم و سریع صنعت تلفن همراه" را که به واسطه شرکت های SAMSUNG و APPLE رقم میخورد را پیشبینی کنند.هزاران کارمند سخت کوش نوکیا از کار برکنار شدند.
شرکت نوکیا هیچ اشتباهی نداشت!آنها هیچ کار خطایی انجام ندادند اما ...
"جهان به سرعت در حال تغییر" است.ضعف آنها در عدم یادگیری، رشد و تغییر مداوم و سریع بود.
آنها به این خاطر که یادگیری مداوم را فراموش کردند، نه تنها شانس خود برای رسیدن به "موفقیت" را از دست دادند، بلكه شانس "بقا" را نیز از دست دادند.
امروزه اگر به دنبال رشد و پیشرفت نباشید و از موفقیت امروز خود راضی بوده و به دنبال حفظ وضع فعلی باشید شكست خواهید خورد.
نوکیا به واسطه موفقیت چشم گیری که داشت شكست خورد.
آنها "قربانی موفقيت خود" شدند.
نوکیا، شرکتی که قربانی موفقیت خود شد !
شرکت نوکیا یكی از قدرتمندترین شرکتهای دنیا و بزرگترین تولیدکنندهی گوشیهای تلفن همراه در جهان بود که پس از کاهش ۹۹ درصدی ارزش سهامش توسط شرکت مایكروسافت خریداری شد.
در طی برگزاری مراسم فروش،رئیس این شرکت گفت: ما بهترین تیم مدیریتی و اجرایی را در اختیار داشتیم، ما هیچ اقدام اشتباهی انجام ندادیم،سخت تلاش کردیم اما علیرغم همه اینها شكست خوردیم!
بعد از گفتن این جمله، تمام تیم مدیریتی نوکیا و خود رئیس آن شرکت به طور غمانگیزی گریه کردند.
امروزه به خوبی کار کردن و "انجامِ درستِ کار" (کارایی) و حفظ وضع موجود، برای موفقیت #کافی_نیست.
بلكه باید به دنبال انجام "کارِ درست" (اثربخشی) بود.
رهبران نوکیا، به دنبال یادگیری مداوم و تغییر و نوآوری سریع نبودند.آنها نتوانستند "تغییـــرات مداوم و سریع صنعت تلفن همراه" را که به واسطه شرکت های SAMSUNG و APPLE رقم میخورد را پیشبینی کنند.هزاران کارمند سخت کوش نوکیا از کار برکنار شدند.
شرکت نوکیا هیچ اشتباهی نداشت!آنها هیچ کار خطایی انجام ندادند اما ...
"جهان به سرعت در حال تغییر" است.ضعف آنها در عدم یادگیری، رشد و تغییر مداوم و سریع بود.
آنها به این خاطر که یادگیری مداوم را فراموش کردند، نه تنها شانس خود برای رسیدن به "موفقیت" را از دست دادند، بلكه شانس "بقا" را نیز از دست دادند.
امروزه اگر به دنبال رشد و پیشرفت نباشید و از موفقیت امروز خود راضی بوده و به دنبال حفظ وضع فعلی باشید شكست خواهید خورد.
نوکیا به واسطه موفقیت چشم گیری که داشت شكست خورد.
آنها "قربانی موفقيت خود" شدند.
۸:۰۷
بازارسال شده از 🥰گروه اولیا هشتم 1404 _1403سمائیان
۴:۴۴
بازارسال شده از 🥰گروه اولیا هشتم 1404 _1403سمائیان
۴:۴۴
بازارسال شده از استاد محمد شجاعی (رسمی)
۱۰:۰۰
بازارسال شده از گروه اولیا هفتم 1404-1403
۱۶:۴۸