باسلام و ادبو تبریک اعیاد شعبانیه به همه دوستانامیدوارم با عنایت خداوندی و توجهات حضرت ولی عصر عجلالله تعالی فرجهالشریف انشاءالله درگام پیش رو در صورت گزینش بنده حقیر بتوانم خدمتگزار شایستهای برای مردم عزیزم به ویژه همکاران فرهنگی خود باشم!
۲:۵۷
بازارسال شده از Faride
۳:۳۴
۱۷:۴۷
۲۱:۲۱
۲۲:۳۴
۶:۴۰
۶:۰۳
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
۱۲:۴۲
۱۷:۴۹
شمسی عباسی
دغدغه ها وتنگناها، برنامه هامعلمان ومجلس ۱۲: صفحه نخست وزارت آموزش و پرورش مشکلات عدیده ای دارد یکی از مهمترین مسائل آموزش و پرورش کشور لزوم ارتقای منزلت اجتماعی معلمان است. که این مهم به اراده مسئولین، برنامه ریزی مستمر و اقدام و عمل نیاز دارد. ارتقای توانمندی، انگیزه بخشی و معیشت معلمان باید توامان مورد توجه قرار بگیرد. تامین و تربیت معلمان شایسته از ضرورت های محوری آموزش و پرورش است. دانش آموزی که وارد مدرسه می شود باید به چشم نیروی آینده ساز کشور دیده شود و با این هدف که کشور فردا به دست این دانش آموزان سپرده میشود برایشان برنامه ریزی شود و تربیت شوند، وقتی دانش آموزان در فضای بی عدالتی آموزشی رشد میکنند از آن ها چه انتظاری می رود! مدیریت آموزشی از گرایشهای رشته مدیریت، یک علم نوین است. روح آموزش و پرورش ما از کمبود معلم رنج نمیبرد بلکه از بی توجهی به علم مدیریت آموزشی در عذاب است. اردیبهشت ماه امسال رهبر معظم انقلاب به صراحت از فقدان ثبات مدیریتی در این وزارتخانه راهبردی انتقاد کردند. وزارت آموزش و پرورش هم از نظر نهاد تعلیم عمومی و هم از جایگاه پایه گذاری تعالی جامعه جایگاه رفیعی در ساختار جمهوری اسلامی ایران دارد که قابل قیاس با هیچ یک از وزارتخانه های فرهنگی و آموزشی نیست؛ این مهم بارها در دهه های گذشته مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و روسای جمهور و سایر قوا بوده است و همگان اذعان داشته اند که مسیر اصلاح و پیشرفت جامعه از مدارس کشور میگذرد و به هر اندازه که معلم و آموزش عمومی ارزش و اهمیت داده شود، میتوان بزرگترین سرمایه گذاری اجتماعی، فرهنگی و حتی اقتصادی را برای دهه های بعد شاهد بود. رهبر معظم انقلاب با انتقاد از بیثباتی در مدیریت آموزش و پرورش گفته بودند: «دستگاه به این عظمت باتغییر مداوم وزیر، ضربه میخورد؛ بخصوص اینکه تغییر وزیر گاهی تغییر معاونان، مدیران میانی و حتی مدیران مدارس را هم درپی میآورد.» به طوری که این تحولات پی درپی نه تنها نظام آموزشی کشور بلکه در وهله نخست به دانشآموزان یعنی سرمایههای بزرگ کشور و پس از آنها فرهنگیان آسیب زده است.زیرا نهاد آموزش و پرورش با موضوعات بسیاری دست به گریبان است و گستره وسیع وظایف آن نیز سبب میشود تا هر وزیر در مدت زمانی کوتاه امکان رفع این مشکلات را ندارد. با ادامه این روند تغییر وزیر، سکانداران وزارت آموزش و پرورش ناکام در حل مشکلات تقریبا بلندمدت این وزارتخانه میشوند، هرکدام مشکلات را از گذشته میدانند و با نداشتن زمان کافی برای حل مشکل، این مسائل همواره از وزیری به وزیر دیگر منتقل میشود. پس لازم است در کنار دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم، مرکزی برای پرورش مدیران شایسته و متخصص و متعهد به نظام جمهوری اسلامی و کاردان برای وزارت آموزشو پرورش تربیت شوند تا پست های مدیریتی از وزارت، ستاد، مناطق تا مدارس را این افراد تربیت یافته را منصوب مرده تا با برنامه ریزی های دقیق و مناسب شرایط زمانی، به رشد و تعالی نظام آموزشی کشور سرعت بخشند این مهم برای تربیت مدیریت مدارس بیشتر احساس نیاز میشود چرا که مدارس خط مقدم جبهه تعلیم و تربیت است و مدیران مدارس فرماندهان این جبهه اند، بنابراین مدیران مدارس باید براساس شایسته سالاری،توانمندی و خردمندی جسورانه انتخاب شوند نه با سفارش این و آن و زد و بند!
دغدغهها و تنگناها، برنامه ها معلمان ومجلس۱۲: صفحه دومآموزش و پرورش با چند چالش عمده مواجه است. نخستین چالش وضعیت معلمان در این مجموعه است. معلم یکی از عناصر آموزشی است و نقشی کلیدی و تعیین کننده دارد.تا معلمانی دارای ویژگی های شخصیتی و حرفه ای عالی، دارای دانش، مهارت و توانمندی، دارای منزلت اجتماعی و سطح رفاه بالا نداشته باشیم، نظام آموزش و پرورش کار آمد نخواهیم داشت. چالش مهم بعدی کیفیت آموزش است. در همه ابعاد از فضاهای آموزشی و تجهیزات گرفته تا نیروی انسانی و برنامه های درسی همه باید مورد دقت، توجه و بازبینی قرار بگیرند.چالش دیگر ناهماهنگی میان جذب و بازنشستگی معلم است، هر مقدار که از آموزش و پرورش خارج میشوند به همان اندازه هم باید وارد شوندولی متأسفانه در سال¬های اخیر جذب نیرو انجام نشد، اما بازنشستگی فراوانی داشتیم. . بنابراین کمبود معلم نتیجه برنامه¬ریزی اشتباه است که بار آن بردوش معلمان بازنشسته می افتد، بعنوان حق التدریس دعوت بکار می شوند و گاهی اوقات هم حقشان پرداخت نمی شودافزایش جمعیت دانشآموزی موضوع دیگری است که برکمبود معلم در کشور افزوده است، جمعیت دانشآموزی کشور از سال ۹۴ تاکنون سه میلیون نفر افزایش یافته است، برخی از کلاس های درس درکشور هنوز معلم ندارد. بی میلی به تحصیل و آمار ترک تحصیل درمیان دانش آموزان کشور بالا است. از سوی دیگر وضعیت معلمان حق التدریسی چندان مناسب نیست و ابهام درآینده شغلی بسیاری از این معلمان وجود دارد دارد. حق التدریسی ها حقوق ناچیزی می گیرند و گاهی اوقات حقوقشان چند ماه یک بار واریز می شود. بسیاری از آن ها بیمه ندارند و در ردیف معلمان نمونه و کاربلد تعریف نمی شوند. البته نیروهای توانمند دیگری در مدارس با حقوق بسیار پایین سالیان متمادی است خدمت میکنند که برای استخدام رسمی آنهاهیچ اقدامی صورت نمیگیرد.چالش مهم دیگر که مطالبه و خواسته همه بازنشستگان گرامی است، همسان سازی حقوق آنان با شاغلین می باشد که خواسته برحق و درستی است حتی ما می بینیم که کسانی که در سال تحصیلی ۴۰۱-۱۴۰۰ بازنشسته شده اند، معوقه رتبه بندی شش ماهه دوم سال۱۴۰۰ مابهالتفاوت احکام اصلاحی بازنشستگی ۱۴۰۰تا ۱۴۰۲مربوط به رتبه بندی را به آنان نپرداخته اند. و مسئله مهم دیگری که درمعیشت معلمان تأثیرگذار بوده و اصلاً به آن توجه نمیشود و در پستوی فراموشی قرار گرفته و بسیار هم معلمان درآن ذیحق و ذینفع هستند، صندوق ذخیره فرهنگیان میباشد که بنام آنها و به کام دیگران است و شوربختانه این صندوق که از سال ۱۳۷۴شکل گرفته، دولت ۸۰درصد ازتعهد خود را(که طبق اساسنامه برابر باسهم هر معلم دولت موظف به سرمایه گذاری است)تاکنون پرداخت نکرده،در حالی که دراین مدت ازسهم اعضاء کم شده. با این وجود فقط صندوق برای افراد خاصی تبدیل به بنگاه سرمایههای کلان شده است !عدم پرداخت حقوق معلمان اعزامی به خارج و معوقات آنان، یارانه مسکن فرهنگیان، پاداش مناطق محروم،کمک هزینه ازدواج فرهنگیان و فرزندان فرهنگی،عدم پرداخت دیون سنوات کذشته ،.... و چالش های فراوان دیگری که باید در مجلس دوازدهم بررسی و رفع شود!
۱۷:۵۶
شمسی عباسی
دغدغهها و تنگناها، برنامه ها معلمان ومجلس۱۲: صفحه دوم آموزش و پرورش با چند چالش عمده مواجه است. نخستین چالش وضعیت معلمان در این مجموعه است. معلم یکی از عناصر آموزشی است و نقشی کلیدی و تعیین کننده دارد.تا معلمانی دارای ویژگی های شخصیتی و حرفه ای عالی، دارای دانش، مهارت و توانمندی، دارای منزلت اجتماعی و سطح رفاه بالا نداشته باشیم، نظام آموزش و پرورش کار آمد نخواهیم داشت. چالش مهم بعدی کیفیت آموزش است. در همه ابعاد از فضاهای آموزشی و تجهیزات گرفته تا نیروی انسانی و برنامه های درسی همه باید مورد دقت، توجه و بازبینی قرار بگیرند. چالش دیگر ناهماهنگی میان جذب و بازنشستگی معلم است، هر مقدار که از آموزش و پرورش خارج میشوند به همان اندازه هم باید وارد شوندولی متأسفانه در سال¬های اخیر جذب نیرو انجام نشد، اما بازنشستگی فراوانی داشتیم. . بنابراین کمبود معلم نتیجه برنامه¬ریزی اشتباه است که بار آن بردوش معلمان بازنشسته می افتد، بعنوان حق التدریس دعوت بکار می شوند و گاهی اوقات هم حقشان پرداخت نمی شود افزایش جمعیت دانشآموزی موضوع دیگری است که برکمبود معلم در کشور افزوده است، جمعیت دانشآموزی کشور از سال ۹۴ تاکنون سه میلیون نفر افزایش یافته است، برخی از کلاس های درس درکشور هنوز معلم ندارد. بی میلی به تحصیل و آمار ترک تحصیل درمیان دانش آموزان کشور بالا است. از سوی دیگر وضعیت معلمان حق التدریسی چندان مناسب نیست و ابهام درآینده شغلی بسیاری از این معلمان وجود دارد دارد. حق التدریسی ها حقوق ناچیزی می گیرند و گاهی اوقات حقوقشان چند ماه یک بار واریز می شود. بسیاری از آن ها بیمه ندارند و در ردیف معلمان نمونه و کاربلد تعریف نمی شوند. البته نیروهای توانمند دیگری در مدارس با حقوق بسیار پایین سالیان متمادی است خدمت میکنند که برای استخدام رسمی آنهاهیچ اقدامی صورت نمیگیرد. چالش مهم دیگر که مطالبه و خواسته همه بازنشستگان گرامی است، همسان سازی حقوق آنان با شاغلین می باشد که خواسته برحق و درستی است حتی ما می بینیم که کسانی که در سال تحصیلی ۴۰۱-۱۴۰۰ بازنشسته شده اند، معوقه رتبه بندی شش ماهه دوم سال۱۴۰۰ مابهالتفاوت احکام اصلاحی بازنشستگی ۱۴۰۰تا ۱۴۰۲مربوط به رتبه بندی را به آنان نپرداخته اند. و مسئله مهم دیگری که درمعیشت معلمان تأثیرگذار بوده و اصلاً به آن توجه نمیشود و در پستوی فراموشی قرار گرفته و بسیار هم معلمان درآن ذیحق و ذینفع هستند، صندوق ذخیره فرهنگیان میباشد که بنام آنها و به کام دیگران است و شوربختانه این صندوق که از سال ۱۳۷۴شکل گرفته، دولت ۸۰درصد ازتعهد خود را(که طبق اساسنامه برابر باسهم هر معلم دولت موظف به سرمایه گذاری است)تاکنون پرداخت نکرده،در حالی که دراین مدت ازسهم اعضاء کم شده. با این وجود فقط صندوق برای افراد خاصی تبدیل به بنگاه سرمایههای کلان شده است ! عدم پرداخت حقوق معلمان اعزامی به خارج و معوقات آنان، یارانه مسکن فرهنگیان، پاداش مناطق محروم،کمک هزینه ازدواج فرهنگیان و فرزندان فرهنگی،عدم پرداخت دیون سنوات کذشته ،.... و چالش های فراوان دیگری که باید در مجلس دوازدهم بررسی و رفع شود!
دغدغهها و تنگناها، برنامه ها معلمان ومجلس ۱۲: صفحه سومفلسفه رتبه بندی این است که در میان معلمان رقابت ایجاد کند و انگیزه ای برای افزایش کیفیت عملکرد آنها باشد. وقتی رتبه بندی و پاداش تشویقی وجود داشته باشد به تبع آن افزایش کیفیت آموزش نیز به تبع آن رخ می دهد.اما بهبود معیشت معلم نه یک پاداش و تشویق بلکه یک ضرورت است. معلمین به عنوان کارمندان دولت وشاغلین در یکی از حساسترین شغل های اجتماعی باید از معیشت خوبی برخوردار باشند.تکلیف رتبه بندی بخشی از جامعه فرهنگیان هنوز معلوم نیست واعتراض ها و گله ها زیاد و ادامه دار است رتبهبندی شده یک آبنبات چوبی دردست فرهنگیان که با آن مشغولند و خیلی ها هم برای کسب رتبه بالاتردست به مستندات سازی می زنند و معلمی که باید راستگویی را برای دانش آموزانش مشق کند، صرفاً برای بالا و پایین شدن یک رتبه دردام جعل اسناد می افتد و این جز به دلیل اشکالات قانون رتبه بندی، عدم وجود پیش نیازهای مهندسی شدۀ لازم و فراهم نساختن مقدمات آن توسط مسؤولان ذیربط، نیست! ازسوی دیگر این امرموجب شده معلمینی که سالها خون دل خورده اند و صادقانه کارکرده و دنبال مستندات نبودهاند در رتبه های پایینتراز این افراد قرار گیرند و بهحقوق حقه خود نرسند!بنابراین لازم است آیین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان درمجلس دوازدهم اصلاح شده و تغییرات اساسی در آن رخ دهد و هر چه سریع تر تکلیف آن روشن شده و شیرینی به نتیجه رسیدن آن را معلمان عزیز به کام خود بچشند و اثر آن را در زندگی شغلی خود حس کنند!اجرای بهینه طرح رتبه بندی معلمان نیازمند توجه بیشتر مسؤولان ذیربط و از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی است که نمایندگان مجلس دوازدهم باید با شناخت موثر از اقتضائات و مشکلات بخش آموزش و پرورش با اصلاح قوانین در جهت رفع تنگناهای این بخش گام بزرگی بردارند!
۱۸:۰۰
شمسی عباسی
دغدغهها و تنگناها، برنامه ها معلمان ومجلس ۱۲: صفحه سوم فلسفه رتبه بندی این است که در میان معلمان رقابت ایجاد کند و انگیزه ای برای افزایش کیفیت عملکرد آنها باشد. وقتی رتبه بندی و پاداش تشویقی وجود داشته باشد به تبع آن افزایش کیفیت آموزش نیز به تبع آن رخ می دهد.اما بهبود معیشت معلم نه یک پاداش و تشویق بلکه یک ضرورت است. معلمین به عنوان کارمندان دولت وشاغلین در یکی از حساسترین شغل های اجتماعی باید از معیشت خوبی برخوردار باشند. تکلیف رتبه بندی بخشی از جامعه فرهنگیان هنوز معلوم نیست واعتراض ها و گله ها زیاد و ادامه دار است رتبهبندی شده یک آبنبات چوبی دردست فرهنگیان که با آن مشغولند و خیلی ها هم برای کسب رتبه بالاتردست به مستندات سازی می زنند و معلمی که باید راستگویی را برای دانش آموزانش مشق کند، صرفاً برای بالا و پایین شدن یک رتبه دردام جعل اسناد می افتد و این جز به دلیل اشکالات قانون رتبه بندی، عدم وجود پیش نیازهای مهندسی شدۀ لازم و فراهم نساختن مقدمات آن توسط مسؤولان ذیربط، نیست! ازسوی دیگر این امرموجب شده معلمینی که سالها خون دل خورده اند و صادقانه کارکرده و دنبال مستندات نبودهاند در رتبه های پایینتراز این افراد قرار گیرند و بهحقوق حقه خود نرسند!بنابراین لازم است آیین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان درمجلس دوازدهم اصلاح شده و تغییرات اساسی در آن رخ دهد و هر چه سریع تر تکلیف آن روشن شده و شیرینی به نتیجه رسیدن آن را معلمان عزیز به کام خود بچشند و اثر آن را در زندگی شغلی خود حس کنند! اجرای بهینه طرح رتبه بندی معلمان نیازمند توجه بیشتر مسؤولان ذیربط و از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی است که نمایندگان مجلس دوازدهم باید با شناخت موثر از اقتضائات و مشکلات بخش آموزش و پرورش با اصلاح قوانین در جهت رفع تنگناهای این بخش گام بزرگی بردارند!
دغدغهها و تنگناها، برنامه ها معلمان ومجلس ۱۲: صفحه چهارمراهکارها و پیشنهادات: تصویب قوانین کارآمد درجهت اعتلای هرچه بهترآموزش و پرورش و توجه مسؤولان ذیربط به اجرای سندتحول بنیادین به منظورکاهش مشکلات اصلاح قوانین دست و پا گیراستخدامی دروزارت آموزشوپرورش،هماهنگشدن جذبوبازنشستگی معلم،برای جبران کمبود نیروهایمتعهدومتخصصارتقاء جایگاه آموزشوپرورش وبهبود وضعیت معیشتی معلمان،تنها راه ارتقای شاخص توسعه انسانی و پیشرفت،توجه ویژه به آموزشوپرورش و اجرای طرحها و برنامههای بلندمدت دراین مجموعه است.به رسمیت شناختن تشکل¬های معلمان و تعمیق و گسترش مشارکت معلمان به جهت تامین منزلت آن ها ازطریق حمایت ازاین تشکلها و تشکیل نظام صنفی به منظور نقشآفرینی واقعی و عینی دراداره امور مدارس ، مناطق ، ادارات کل و حوزه ستادی آموزشو پرورشارائه طرح تشکیل نظام حرفهای معلمان همانند نظام مهندسی توسط کمیسیون آموزش مجلستلاش برای اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری و افزودن فصل جداگانهای به منظورهمسانسازی نظام حقوق و دستمزد معلمان از جمله با هیأت علمی دانشگاهها و ارتقاءمعیشت و منزلت اجتماعی – حرفهای معلمی و افزایش ۵۰درصدی مانند سایر ارگان های دولتی و اثر گذاری آن در بازنشستگی معلمین عزیزتلاش به منظور اصلاح نظام پرداخت حقوق و مزایای بازنشستگان آموزشوپرورش بهگونهای که هرگونه افزایش حقوق و مزایای شاغلین درمورد بازنشستگان هم سطح نیز اعمال گردد!اعمال افزايش سنواتي حداقل به اندازه تورم رسمي اعلامي از سوي بانك مركزی,اعمال همسانسازي حقوق، مزايا، امكانات و تسهيلات رفاهي متناسب با كارمندان شاغل مستند به قسمت مؤخرماده ۶۴ قانون مديريت خدمات كشوري و ماده ۳۰ قانون برنامه ششم توسعه برای بازنشستگان. احياي تشخص و منزلت اجتماعي و فرهنگي بازنشستگان ارجمند درجامعه به منظور ارج نهادن به خدمات برجسته و شايان توجه اين بزرگان براي عمران، آباداني و حفظ امنيت كشور.اعطا و پرداخت حق مالکانه اعضای سابق و فعلی صندوق ذخیره فرهنگیان، مشارکت معلمان در هیأت امنا، بورسی شدن آن، نظارت معلمان بر عملکرد صندوق و حق بهره مندی معلمان از صندوق!
۱۸:۰۹
شمسی عباسی
دغدغهها و تنگناها، برنامه ها معلمان ومجلس ۱۲: صفحه چهارم راهکارها و پیشنهادات: تصویب قوانین کارآمد درجهت اعتلای هرچه بهترآموزش و پرورش و توجه مسؤولان ذیربط به اجرای سندتحول بنیادین به منظورکاهش مشکلات اصلاح قوانین دست و پا گیراستخدامی دروزارت آموزشوپرورش،هماهنگشدن جذبوبازنشستگی معلم،برای جبران کمبود نیروهایمتعهدومتخصص ارتقاء جایگاه آموزشوپرورش وبهبود وضعیت معیشتی معلمان،تنها راه ارتقای شاخص توسعه انسانی و پیشرفت،توجه ویژه به آموزشوپرورش و اجرای طرحها و برنامههای بلندمدت دراین مجموعه است. به رسمیت شناختن تشکل¬های معلمان و تعمیق و گسترش مشارکت معلمان به جهت تامین منزلت آن ها ازطریق حمایت ازاین تشکلها و تشکیل نظام صنفی به منظور نقشآفرینی واقعی و عینی دراداره امور مدارس ، مناطق ، ادارات کل و حوزه ستادی آموزشو پرورش ارائه طرح تشکیل نظام حرفهای معلمان همانند نظام مهندسی توسط کمیسیون آموزش مجلس تلاش برای اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری و افزودن فصل جداگانهای به منظورهمسانسازی نظام حقوق و دستمزد معلمان از جمله با هیأت علمی دانشگاهها و ارتقاءمعیشت و منزلت اجتماعی – حرفهای معلمی و افزایش ۵۰درصدی مانند سایر ارگان های دولتی و اثر گذاری آن در بازنشستگی معلمین عزیز تلاش به منظور اصلاح نظام پرداخت حقوق و مزایای بازنشستگان آموزشوپرورش بهگونهای که هرگونه افزایش حقوق و مزایای شاغلین درمورد بازنشستگان هم سطح نیز اعمال گردد! اعمال افزايش سنواتي حداقل به اندازه تورم رسمي اعلامي از سوي بانك مركزی,اعمال همسانسازي حقوق، مزايا، امكانات و تسهيلات رفاهي متناسب با كارمندان شاغل مستند به قسمت مؤخرماده ۶۴ قانون مديريت خدمات كشوري و ماده ۳۰ قانون برنامه ششم توسعه برای بازنشستگان. احياي تشخص و منزلت اجتماعي و فرهنگي بازنشستگان ارجمند درجامعه به منظور ارج نهادن به خدمات برجسته و شايان توجه اين بزرگان براي عمران، آباداني و حفظ امنيت كشور. اعطا و پرداخت حق مالکانه اعضای سابق و فعلی صندوق ذخیره فرهنگیان، مشارکت معلمان در هیأت امنا، بورسی شدن آن، نظارت معلمان بر عملکرد صندوق و حق بهره مندی معلمان از صندوق!
دغدغهها و تنگناها، برنامه ها معلمان ومجلس ۱۲: صفحه الی ......بهپایان آمد ایندفتر،حکایت همچنان باقی است ............آموزشوپرورش از بخشهای مختلف وزیربنایی و بسترساز توسعه بهشمار میرود و همه افراد و مسؤولان و نمایندگان در محضر معلمان کسب دانش کردند و نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی باید عزم خود را در راستای کاهش مشکلات نظام آموزشی کشور و معلمینی که شغل انبیا را دارند و نسل های کشور را تربیت، رشد وتعالی میدهد جزم کرده و برای ارتقاء جایگاه این بخش بکوشند.داوطلبین نمایندگی مجلس دوازدهم باید بدانند که طی سالهای گذشته پیش از انتخابات و در زمان برگزاری آن از تعامل و همراهی فرهنگیان استفاده می شود ولی بعد از آنکه انتخابات برگزار و نمایندگان منتخب مشخص و به¬مجلس شورای اسلامی راه مییابند به نحو مطلوب به این بخش توجه نمیکنند؛ پس آنان نباید پس از راهیابی به مجلس معلمان و دغدغههایشان را فراموش کنندوباید به¬پاس این همه مشارکت، همدلی و همراهی گامی برای رفع مشکلات و بهینه سازی معیشت آنان بردارند! من نیز بعنوان نامزد نمایندگی دوازدهمین دوره مجلسشورای اسلامی این را نیک میدانم و امیدوارم اگر شما عزیزان مرا شایسته نمایندگی خود در این دوره بدانید به فریادخواهی ازحقوق شما بپردازم و آن چه را که وظیفه خود میدانم و نسبت بهآن متعهد هستم، درصورت امکان و بسترسازی برای همه دغدغه ها، به یاری خداوندگامی برای رفع آنها بردارم!
۱۸:۱۲
۴:۳۶
۴:۳۹
۴:۴۰
۴:۴۰
بازارسال شده از Faride
مسئولیتپذیریتلاش برای ایرانی آباد و سربلندبنیآدم اعضای یک پیکرند/که درآفرینش زیک گوهرندچو عضوی به درد آورد روزگار/دگر عضوها را نماندقرارتوکزمحنت دیگران بیغمی/نشاید که نامت نهند آدمی
امروز همه ما مسئولیم و باید برای تعالی نظام جمهوری اسلامی به مسئولیت خود عمل کنیم. مسئولیت یک تکلیف الهی است و یک امانت و باید هریک قدرت پذیرش این امانت را داشته باشیم و عمل به تعهدات آن را در خود ببینیم و سپس خود را در معرض قبول مسئولیت قرار دهیم و قطعاً این پذیرش بدون سختی نخواهد بود!یکی از این مسئولیتها در این مقطع زمانی، مشارکت چشمگیر در انتخابات که بسیار هم سرنوشتساز است.در حکمرانی جامعه اسلامی همه باید خود را مسئول بدانند و به نوبه خود احساس مسئولیت کنند!یک روز خود را مسئول میدانستم که در انتخابات شرکت کرده و رأی دهم و امروز احساس کردم که میتوانم بعنوان یک نامزد انتخاباتی این مسئولیت را بپذیرم و به لطف پروردگار توانایی پذیرش این امانت و عمل به تکلیف و تعهد به آن را دارم و این نعمتی است از جانب خدا که بتوانم به مردم سرزمینم خدمت کنم!توانایی« ایجاد مسیر، تغییر مسیر و تصحیح مسیر» که خدای بزرگ به ما داده است؛ خود نعمت است! ما میتوانیم با پذیرش مسئولیت در برابر یگدیگر که همه از یک پیکر و یک کشوریم؛ مشکلات و دردهایمان را درمان کنیم؛ یکی با رأی دادن و دیگری با رأی آوردن!ما برای این که ایران گوهری تابان شود؛ ما برای جاودانه ماندن این خاک پاک خون دلهای بسیاری خوردهایم؛ و باز هم برای جاودانگی و ماندگاری این خاک جانفشانی میکنیم و به مسئولیت خود عمل میکنیم!
امروز همه ما مسئولیم و باید برای تعالی نظام جمهوری اسلامی به مسئولیت خود عمل کنیم. مسئولیت یک تکلیف الهی است و یک امانت و باید هریک قدرت پذیرش این امانت را داشته باشیم و عمل به تعهدات آن را در خود ببینیم و سپس خود را در معرض قبول مسئولیت قرار دهیم و قطعاً این پذیرش بدون سختی نخواهد بود!یکی از این مسئولیتها در این مقطع زمانی، مشارکت چشمگیر در انتخابات که بسیار هم سرنوشتساز است.در حکمرانی جامعه اسلامی همه باید خود را مسئول بدانند و به نوبه خود احساس مسئولیت کنند!یک روز خود را مسئول میدانستم که در انتخابات شرکت کرده و رأی دهم و امروز احساس کردم که میتوانم بعنوان یک نامزد انتخاباتی این مسئولیت را بپذیرم و به لطف پروردگار توانایی پذیرش این امانت و عمل به تکلیف و تعهد به آن را دارم و این نعمتی است از جانب خدا که بتوانم به مردم سرزمینم خدمت کنم!توانایی« ایجاد مسیر، تغییر مسیر و تصحیح مسیر» که خدای بزرگ به ما داده است؛ خود نعمت است! ما میتوانیم با پذیرش مسئولیت در برابر یگدیگر که همه از یک پیکر و یک کشوریم؛ مشکلات و دردهایمان را درمان کنیم؛ یکی با رأی دادن و دیگری با رأی آوردن!ما برای این که ایران گوهری تابان شود؛ ما برای جاودانه ماندن این خاک پاک خون دلهای بسیاری خوردهایم؛ و باز هم برای جاودانگی و ماندگاری این خاک جانفشانی میکنیم و به مسئولیت خود عمل میکنیم!
۵:۱۹
۶:۳۸