۱۰ اردیبهشت
۸:۵۱
۱۲ اردیبهشت
سلام وقت بخیر
پرسشنامه زیر جهت «ارزیابی کیفیت وفاداری مشتریان در کسب وکارها» برای رضایتسنجی در این مسئله طراحی شده است.
تعداد سوالات: 6سوال زمان تقریبی انجام: حداکثر 2 دقیقه
با تشکر از مشارکت و همکاری شما
پرسشنامه زیر جهت «ارزیابی کیفیت وفاداری مشتریان در کسب وکارها» برای رضایتسنجی در این مسئله طراحی شده است.
تعداد سوالات: 6سوال زمان تقریبی انجام: حداکثر 2 دقیقه
با تشکر از مشارکت و همکاری شما
۷:۳۹
ورود به پرسشنامه⇙ https://civilica.com/q/A6/
۷:۴۰
۱۷ اردیبهشت
۷:۱۵
۲۲ اردیبهشت
۸:۱۱
۲۶ اردیبهشت
۹:۵۷
۷ خرداد
۸:۳۰
۱۹ خرداد
۵:۳۵
۱۹ تیر
۱۰:۱۹
۲۴ مرداد
۱۳:۵۵
۴ مهر
۸:۱۴
۱۹:۴۵
۱۰ مهر
۱۰:۲۴
۱۶ مهر
ایده پرداز طلوع CRM
️🟡یک فنجان تجربه مهمان ما باشید گروه شرکتهای آتی برگزار میکند: هفتصد و چهارمین (704) جلسه #کافه_اقتصاد (حضوری و آنلاین) با موضوع: هوشمندسازی کسب و کارهای کوچک و متوسط (با رویکرد باشگاه مشتریان*سجاک* ) ویژه : فعالان حوزه بازاریابی، فروش، توسعه بازار و دانش پژوهان MBA و DBA زمان : چهارشــنبه 11 مهر ماه 1403، ساعت 18 آدرس محل برگزاری: مشهد، نبش چهارراه ابوطالب، سالن اجتماعات شهرکتاب 🟢این جلسه به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود لینک شرکت در کلاس به صورت آنلاین: https://event.alocom.co/class/economycafe/sajak_system_review شماره تماس جهت هماهنگی و ثبت نام: 09156445616 09026445616 ما را از طریق سایت و #اینستاگرام دنبال کنید: http://atiigroup.ir/ https://instagram.com/economy.cafe.ir?utm_medium=copy_link
فیلم ضبط شده وبینار یک فنجان تجربه
موضوع هوشمندسازی با رویکرد باشگاه مشتریان https://www.aparat.com/v/htd3vnx
موضوع هوشمندسازی با رویکرد باشگاه مشتریان https://www.aparat.com/v/htd3vnx
۷:۱۷
۲۶ آبان
۱:۵۰
۲۷ آبان
نبض رضایت-طلوع (1).mp3
۰۲:۱۶-۳.۱۲ مگابایت
۷:۱۸
۲۸ آبان
۷:۳۱
۲۹ آبان
شاخص RFM - ایده پرداز طلوع.mp3
۰۱:۴۹-۲.۵۱ مگابایت
۶:۱۰
۳۰ آبان
۴:۰۲
۱ آذر
۵:۵۸