اهداف برگزاری کارگاههای اولویتبندی:
۴:۲۳
چه موقع #کارگاه اولویتبندی برگزار کنیم؟ (http://mortazavifar.com/)
۱۳:۲۴
تا حالا شده کلیک کنی رو یه دکمه و معلوم نباشه که اطلاعاتت داره فرستاده میشه یا نه؟یهو حس کنی گیر کردی!
یه نکته دیگه هم هست، اینکه وقتی کاربر موس رو روی دکمه میذاره، حالت دکمه یه کم عوض بشه. اینجوری کاربر مطمئن میشه که دکمه کار میکنه و قراره اطلاعات رو بفرسته.
#آموزش #کوتاه #هفتگی
۲۰:۴۱
کارگاه ایده پردازی سومین مرحله از فرآیند طراحی تفکر محسوب میشه که طی اون، ایدههای مختلف برای حلِ یه مشکل خاص رو بدون هیچ قضاوت و انتقادی تولید میکنیم. توی این کارگاهها، از همه شرکتکنندهها خواسته میشه تا هر چقدر که میتونن ایده بدن.
کارگاههای ایده پردازی این ویژگیها رو دارن:
۱۵:۵۹
بعضی وقتا ممکنه کاربرا از تخفیف پیشنهادی خوششون نیاد. شاید ترجیح بدن که کالا رو با قیمت اصلی بخرن یا کد تخفیف بهتری پیدا کردن.
#آموزش #کوتاه #هفتگی
۱۶:۰۲
خیلیها در مورد تفاوتهای بین نوشتن تجربه کاربری (UX writing) و رشتههای مرتبط مثل کپیرایتینگ، طراحی محتوا و استراتژی محتوا گیج هستن. بیاین ببینیم که UX writing چی نیست:
• کپیرایتینگ بیشترین تفاوت رو با UX writing داره. کپیرایتینگ روی ایجاد محتوای جذاب تمرکز داره، نه راهنمایی کاربر از طریق اون. در واقع، کپیرایتینگ به بازاریابی مربوطه، نه تجربه کاربری.
#آموزش #کوتاه #UX #تجربه_کاربری
۱۵:۰۳

پاکت هدیه
UI/ Ux and moTion
ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر مبارک 
