بله | کانال علمی کاربردی هلال تهران
عکس پروفایل علمی کاربردی هلال تهرانع

علمی کاربردی هلال تهران

۲۰۶عضو
thumbnail
کاربرگ 102 - برای دانشجویان کاردانی که دیپلم آن ها هنوز آماده نشده است پس از دانلود تکمیل و توسط مرکز یا آموزش و پرورش محل تحصیل مهر و امضاء گردد و سپس بارگذاری کنید

۷:۱۲

thumbnail
کاربرگ 103 - برای دانشجویان کارشناسی (اسامی آن ها طی روزهای آینده اعلام می شود) که گواهی نامه موقت ایشان هنوز آماده نمی باشد

۷:۱۳

مراحل ثبت نام اولیه (بارگذاری مدارک) دانشجویان ورودی جدید (مهرماه 1404) مقاطع کاردانی(مقطع کارشناسی متعاقبا اعلام می گردد و از طریق همین راهنما می توانند اقدام به بارگذاری مدارک خود کنند)
ضمن عرض تبریک و خوش آمد گوییمراحل ثبت نام اولیه (بارگذاری مدارک در سامانه آموزشی دانشگاه جامع یا هم آوا) برای دانشجویان مقطع کاردانی از روز چهارشنبه مورخ 1403/07/30 الی یکشنبه مورخ 1404/08/04 به ترتیب مراحل زیر می باشد.(دانشجویان مقطع کارشناسی نیز متعاقبا اعلام می گردد و مراحل بارگذاری یکسان می باشد. برای مراجعه حضوری، تحویل مدارک، انتخاب واحد و تایید آن متعاقبا از راه های ارتباطی به دانشجویان اعلام می گردد.
1- راه های ارتباطی با مرکز و راهنمای تصویری برای ثبت نام دانشجویان ورودی جدید مهرماه 1404 از طریق :کانال تلگرام مرکز : http://telegram.me/unihelalکانال بله مرکز : http://ble.ir/unihelalوبلاگ مرکز : www.unihelal.blogsky.com
2- برای بارگذاری مدارک ابتدا وارد سامانه هم آوا به آدرس www.edu.uast.ac.ir شده و نسبت به مقطع قبولی وارد کادر سبز رنگ (مطابق تصویر شماره 1 در بالای همین پیام) شده و سپس با وارد کردن کد ملی به عنوان نام کاربری و شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور (مطابق تصویر شماره 2 در بالای همین پیام) وارد سامانه ثبت نام شوید.
3- دانشجویان کاردانی مطابق تصویر شماره 3 و مقطع کارشناسی (پس از اعلام قبولی طی روزهای آتی) مطابق تصویر شماره 4 (کادر قرمز رنگ مشخص شده) گزینه های مورد نظر را تکمیل و اقدام به بارگذاری تصاویر مدارک مورد نیاز نمایند.
4- کارشناسان مرکز حداکثر 48 ساعت بعد از بارگذاری مدارک اقدام به کنترل و تایید مدارک بارگذاری کرده و دانشجویان موظفند 48 ساعت بعد از بارگذاری مدارک خود با مراجعه مجدد به سامانه در صورت عدم تایید و نقص، اقدام به رفع آن نمایند.
5- دانشجویان کاردانی که دیپلم آن ها هنوز آماده نشده است می بایست اقدام به بارگذاری گواهینامه موقت نمایند در غیر این صورت کاربرگ 102 (تایید معدل دیپلم) در بالای همین پیام را دانلود و به تایید مدرسه یا آموزش و پرورش منطقه رسانده و سپس بارگذاری نمایند.
6- دانشجویان کارشناسی (پس از اعلام قبولی طی روزهای آتی) که گواهی نامه موقت ایشان هنوز آماده نمی باشد این دسته از دانشجویان کاربرگ 103 (تایید معدل کاردانی) را دانلود و به تایید دانشگاه و یا مرکز اخذ کاردانی رسانده و سپس بارگذاری نمایند.- از بارگذاری دانش نامه به دلیل نداشتن معدل خودداری کنید.- دانشجویانی که کاردانی خود را در این مرکز اخذ کرده اند، در صورت عدم صدور گواهینامه موقت و نداشتن آن می توانند از سامانه هم آوا کارنامه خود را اخذ و صفحه آخر آن را بارگذاری نمایند.
7- در قسمت آپلود عکس دانشجویان دقت نمایند عکس پرسنلی و واضح باشد.
8- دانشجویان آقا که کارت پایان خدمت ندارند در قسمت کارت پایان خدمت عکس کارت ملی را بارگذاری نمایند و در مراجعه به مرکز برای تشکیل پرونده، نامه معافیت تحصیلی را از واحد آموزش دریافت و با مراجعه به هر یک از شعب پلیس+10 نسبت به معافیت تحصیلی خود اقدام نمایند.
9- پس از بارگذاری مدارک شناسنامه، کارت ملی، پایان خدمت و گواهینامه موقت معدل دار برای کارشناسی ها (پس از اعلام قبولی طی روزهای آتی) و اصل دیپلم برای کاردانی ها در مرحله بارگذاری کاربرگ های 103، 101 و 102 همان مدرک تحصیلی خود را باگذاری کنید و سپس به مرحله ضوابط آموزشی رفته و آن را تایید کنید و سپس عکس خود را آپلود کنید. نیازی به تکمیل فرم 104 تعهد برای پذیرفته شدگان دارای مغایرت نمی باشد.
10- نام فایل هایی که می خواهید بارگذاری کنید حتما انگلیسی باشد و دقت شود در نام ها خط تیره و پرانتز نباشد دلیل خطای runtime به این دلیل می باشد. تصاویر می بایست با کیفیت و مطابق اندازه و حجم خواسته شده باشد.
*- در صورت داشتن سوال در خصوص بارگذاری مدارک با تلفن 88993960 داخلی 207 از ساعت 8 الی 14 روزهای شنبه الی چهارشنبه تماس حاصل نمایید.*- پس از انجام مراحل فوق و تایید توسط دانشگاه به دانشجویان متعاقبا برای "تحویل مدارک" و ورود به سامانه و تایید انتخاب واحد و شروع کلاس ها اعلام می گردد.

۷:۱۵

قابل توجه پذیرفته شدگانمقطع کارشناسی مهرماه ۱۴۰۴(کارشناسی ۴۰۴۱)از امروز یکشنبه مورخ ۴ الی سه شنبه ۶ آبان ماه مطابق مراحل تصویری فوق می بایست اقدام به بارگذاری مدارک خود کنند.مراحل ورود به سامانه، پرداخت شهریه، برنامه کلاسی، مراجعه حضوری و تشکیل پرونده برای هر دو مقطع کاردانی و کارشناسی متعاقبا اعلام می شود

۴:۱۲

پرداخت حق بیمه دانشجویی برای ورودی های جدید مهرماه 1404 (کاردانی و کارشناسی 4041) دانشجویانی که مدارک خود رابه درستی بارگذاری کرده اندو توسط مدرک تایید شده (با مراجعه به سامانه در صورت تایید تمامی آیتم ها سبز رنگ می شود) می بایست مطابق راهنمای تصویری زیر وارد سامانه "هم آوا" خود شده و ابتدا حق بیمه به مبلغ 160930 ریال را پرداخت نمایند تا مرکز بتواند برای ایشان انتخاب واحد انجام دهد.پس از انتخاب واحد طریقه پرداخت شهریه، مراجعه حضوری برای تشکیل پرونده و روز و ساعت تشکیل کلاس ها و زمان مراجعه شنبه مورخ 10 آبان ماه اعلام می گردد.

1- ابتدا مطابق تصویر شماره ١ وارد سامانه هم آوا به آدرس زیر شوید.https://edu.uast.ac.ir/CAS/Account/Login
2- برای ورود به سامانه مطابق تصویر شماره ٢ در قسمت نام کاربری و رمزعبور هر دو "کدملی" خود را (حتما با فونت انگلیسی) وارد کنید.
3- دانشجویانی که قبلا دانشجوی علمی کاربردی بوده اند، فارغ التحصیل شده و یا انصراف داده اند ممکن است نام کاربری ایشان "کدملی" نباشد و می بایست قبل کد ملی از کلمات بزرگ انگلیسی A یا B یا C به تعداد شرکت در دانشگاه علمی کاربردی (انصراف و یا فارغ التحصیلی) استفاده کنند مانند "A0066977089" مطابق تصویر ٣*- توجه داشته باشید رمز عبور فقط "کد ملی" می باشد و از وارد کردن حروف انگلیسی در رمزعبور خودداری کنید.*- در وارد کردن نام کاربری اگر باحرف A قبل از کد ملی وارد هم آوای تحصیل در مراکز قبل شدید با B و سپس C و... امتحان کنید تا وارد سامانه هم آوای این مرکز با نام "مرکز آموزش علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان تهران " شوید.
4- پس از ورود به سامانه از شما درخواست تغییر رمز می گردد (گزینه های ذخیره و انصراف رویت می شود) از تایید گزینه های تغییر رمز و انصراف خودداری شود و مطابق تصویر٤ گزینه "دسترسی" را از بالا سمت راست انتخاب کرده تا آیتم ها رویت شود. در صورت عدم ورود می توانید تغیر رمز دهید.
5- - از گزینه های رویت شده مطابق تصویر٥ گزینه "تسویه حساب دانشجو" را انتخاب کنید. در صورتی که با گوشی وارد سامانه می شوید اگر بر روی آیکن "انتخاب واحد" کلیک کرده و وارد آن نمی شوید بر روی کادر خالی روبروی گزینه "دسترسی" (کادر جستجو) کلیک کنید تا آیتم های سامانه به صورت ستونی مشاهده شوند و از آنجا گزینه "تسویه حساب دانشجو" را انتخاب کنید و اقدام به پرداخت حق بیمه با کارت های عضو شتاب کنید.

۱۰:۵۳

thumbnail
تصویر شماره 1

۱۰:۵۴

thumbnail
تصویر شماره 2

۱۰:۵۴

thumbnail
تصویر شماره 3

۱۰:۵۵

thumbnail
تصویر شماره 4

۱۰:۵۵

thumbnail
تصویر شماره 5

۱۰:۵۶

قابل توجه تمامی دانشجویان ورودی جدید مهرماه 1404
با توجه به عدم آشنایی با سامانه هم آوا و ورود به آن و به منظور تشکیل پرونده تمامی دانشجویان ورودی جدید می بایست با در دست داشتن مدارک زیر در روزهای دوشنبه الی سه شنبه مورخ 12 الی 13 آبان ماه ازساعت 8 الی 14 به مرکز به آدرس میدان فلسطین - خیابان فلسطین - خیابان ایتالیا - نبش خیابان محتشمی پور پلاک 1 موسسه هلال ایران طبقه دوم مراجعه نمایند تا ضمن تشکیل پرونده نسبت به آشنایی ورود به سامانه و انتخاب واحد اقدام نمایند.
مدارک لازم :
1- تصویر تمامی صفحات شناسنامه2- تصویر کارت ملی (پشت و رو)3- تصویر کارت پایان خدمت برای آقایان (پشت و رو)4- 4 قطعه عکس
5-1- برای مقطع کاردانی اصل دیپلم یا گواهینامه موقت یا گواهی معدل از مدرسه یا آموزش و پرورش منطقه تحصیل
5-2- برای مقطع کارشناسی اصل دانشنامه یا گواهینامه موقت کاردانی یا فرم گواهی معدل

۸:۴۵

قابل توجه دانشجویان کارشناسی مدیریت سوانح ورودی ۴۰۳۱ کلاس های فردا از ساعت ۱۴:۱۵ برگزار می شود.

۱۰:۱۰

قابل توجه دانشجویان ورودی جدید مهرماه 1404برنامه کلاسی این دسته به شرح زیر می باشد :
کلاس ها از فردا دوشنبه مورخ 12 آبان ماه شروع می شود. حضور دانشجویان الزامی می باشد.
دانشجویان مدارک لازم برای تشکیل پرونده و انتخاب واحد همراه داشته باشند. انتخاب واحد توسط مرکز انجام می شود از انتخاب واحد در سامانه خودداری کنید.
1- کاردانی سوانح : یکشنبه ها : 12:30 الی 17:30
سه شنبه ها : 8:15 الی 17:30

2- کارشناسی سوانح طبیعی : یکشنبه ها : 14:15 الی 19:15
دوشنبه ها : 12:30 الی 19:15

۱۱:۱۵

thumbnail
برنامه کلاسی یکشنبه های ورودی های جدید

۱۱:۱۵

thumbnail
برنامه کلاسی دوشنبه های ورودی های جدید

۱۱:۱۵

thumbnail
برنامه کلاسی سه شنبه های ورودی های جدید

۱۱:۱۶

برنامه نهایی کلاس ها به تفکیک روز همراه با نام گروه، شماره کلاس و ساعت تشکیل در پیام های بعدی ارسال شده است.با توجه به تغییرات برنامه دانشجویان ورودی 4031 و 4032 حتما در شماره کلاس مربوطه حضور داشته باشید و از جا به جایی کلاس ها بدون هماهنگی آموزش خودداری کنید.

۶:۵۰

thumbnail
برنامه کلاسی روز یکشنبه

۶:۵۰

thumbnail
برنامه کلاسی روز دوشنبه

۶:۵۱

thumbnail
برنامه کلاسی روز سه شنبه

۶:۵۱