۲۶ فروردین ۱۴۰۰
۱۷:۵۲
۲۹ فروردین ۱۴۰۰
۱۹:۲۴
۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
۱۰:۰۵
۱۰:۰۵
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
۷:۱۸
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
۸:۵۹
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
۸:۳۴
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
۵:۰۲
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
۱۹:۱۷
۶ خرداد ۱۴۰۰
۱۸:۴۱
۹ خرداد ۱۴۰۰
۱۹:۱۸
موج حسابداری شخصی و ثبت فاکتور
تست مامان چیه؟ (قسمت دوم) @WaveAcc
تست مامان چیه؟ (قسمت دوم)
قبلا در مورد تست مامان صحبت کردیم، گفتیم بعضی سوالات، سوالات بدی هستن و طرف مقابل از روی دل رحمی و برای خوشحالیمون (شبیه مامانها) جواب مثبت بهمون میدن. اما سوالات خوب ، چه سوالاتیه؟
اخیراً چه محصولاتی خریداری کردید؟ از کجا اون محصول رو خریداری کردی؟ چطوری از اون محصول استفاده میکنی؟ تجربۀ استفاده از چنین محصولی رو داشتی؟ چه چالش هایی برای استفاده از این محصول داری؟ این سوال ها بر اساس ایده شما میتونه شخصی سازی بشه.
سوالی خوب هست که کمترین تأثیر را روی مخاطب بگذاره و باعث سوگیری اون ها نشه. وقتی از آدم ها بپرسیم اخیراً چه محصولاتی خریداری کردی؟ یا از کجا اون محصول رو خریدی؟ در واقع داریم درباره چیزی میپرسیم که براش اتفاق افتاده و طرف مقابل در جواب بهتون میگه که چطوری با مسئله ای که داشته برخورد کرده و فرایند خرید یا عدم خریدش چطوری بوده.
باشنیدن چالش ها و نیازهای مشتری می بینیم که شاید چیزی که توی ذهن ما اهمیت زیادی داشته و چالش بزرگی بوده، از نظر مشتری اصلا چالش نیست و داره با روش های ساده مشکلش رو حل میکنه و واقعا نیاز نداره هزینه(مالی یا فکری) بیشتری بده و از محصول یا ویژگی جدید محصول ما استفاده کنه.
حتی دربارۀ اینکه چقدر حاضر هستند پول بدن هم اگه رو به گذشته سوال کنیم، امکان اینکه به عدد واقعی تری برسیم بیشتره. مثلا آخرین باری که فلان محصول رو خریدی چقدر بابتش پول دادی؟ پس اگه میخواییم واقعا پول دربیاریم و محصولمون رو بر اساس نیاز مشتری تولید کنیم، یکم برای ایده سنجی و طراحی سوالهایی که میخواییم از مشتری های بالقوه بپرسیم، بیشتر وقت بذاریم!
@WaveAcc
قبلا در مورد تست مامان صحبت کردیم، گفتیم بعضی سوالات، سوالات بدی هستن و طرف مقابل از روی دل رحمی و برای خوشحالیمون (شبیه مامانها) جواب مثبت بهمون میدن. اما سوالات خوب ، چه سوالاتیه؟
اخیراً چه محصولاتی خریداری کردید؟ از کجا اون محصول رو خریداری کردی؟ چطوری از اون محصول استفاده میکنی؟ تجربۀ استفاده از چنین محصولی رو داشتی؟ چه چالش هایی برای استفاده از این محصول داری؟ این سوال ها بر اساس ایده شما میتونه شخصی سازی بشه.
سوالی خوب هست که کمترین تأثیر را روی مخاطب بگذاره و باعث سوگیری اون ها نشه. وقتی از آدم ها بپرسیم اخیراً چه محصولاتی خریداری کردی؟ یا از کجا اون محصول رو خریدی؟ در واقع داریم درباره چیزی میپرسیم که براش اتفاق افتاده و طرف مقابل در جواب بهتون میگه که چطوری با مسئله ای که داشته برخورد کرده و فرایند خرید یا عدم خریدش چطوری بوده.
باشنیدن چالش ها و نیازهای مشتری می بینیم که شاید چیزی که توی ذهن ما اهمیت زیادی داشته و چالش بزرگی بوده، از نظر مشتری اصلا چالش نیست و داره با روش های ساده مشکلش رو حل میکنه و واقعا نیاز نداره هزینه(مالی یا فکری) بیشتری بده و از محصول یا ویژگی جدید محصول ما استفاده کنه.
حتی دربارۀ اینکه چقدر حاضر هستند پول بدن هم اگه رو به گذشته سوال کنیم، امکان اینکه به عدد واقعی تری برسیم بیشتره. مثلا آخرین باری که فلان محصول رو خریدی چقدر بابتش پول دادی؟ پس اگه میخواییم واقعا پول دربیاریم و محصولمون رو بر اساس نیاز مشتری تولید کنیم، یکم برای ایده سنجی و طراحی سوالهایی که میخواییم از مشتری های بالقوه بپرسیم، بیشتر وقت بذاریم!
@WaveAcc
۱۹:۱۸
۱۹:۲۷
۱۱ خرداد ۱۴۰۰
۱۸:۳۸
۱۶ خرداد ۱۴۰۰
۵:۳۴
۱۹ خرداد ۱۴۰۰
۱۹:۲۲
۷ تیر ۱۴۰۰
۱۹:۳۴
۹ شهریور ۱۴۰۰
به دلیل عدم استقبال از این کانال در پیام رسان بله. موقتا این کانال غیرفعال می باشد.
۶:۲۷
در حال حاضر موج در پیامرسانهای ایتا و تلگرام و برنامه اینستاگرام فعال هست.
۶:۲۸