نمایندگان محترم خطای شاپرک با علل مردودی MANDATORY_FIELD_VALUE serialNumber(5)MANDATORY_FIELD_VALUE supplierId(5)MANDATORY_FIELD_VALUE pciPtsVersion(5)MANDATORY_FIELD_VALUE pciHardwareVersionNumber(5)MANDATORY_FIELD_VALUE pciFirmwareNumber(5)MANDATORY_FIELD_VALUE pciSecPtsApprovalNumber(5)MANDATORY_FIELD_VALUE pciEffectiveDate(5)MANDATORY_FIELD_VALUE pciExpireDate(5)MANDATORY_FIELD_VALUE emvCertType(5)MANDATORY_FIELD_VALUE emvApprovalNumber(5)MANDATORY_FIELD_VALUE emvEffectiveDate(5)MANDATORY_FIELD_VALUE emvRenewalDate(5) خطای شاپرک خطای سراسری شاپرک می باشد که مجدد از سمت خود شرکت برطرف خواهد شدلطفا صبور باشیدپرداخت نوین
۹:۱۸
همکاران محترم ثبت در پنل پرداخت نوین طبق روال قبل قابل انجام است و بعد از حل مشکل اختلال شاپرک ثبت ها به صورت گروهی برای تایید شاپرک ارسال میگردد پرداخت نوین
۹:۳۴
کارگزاران محترم شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با سلام و احترام
با عنایت به اعمال تغییرات جدید در پروتکل وب سرویس دریافت و پاسخ به درخواستهای متقاضیان در سامانه جامع پذیرندگان و ابلاغ این تغییرات به همه شرکتهای خدمات پرداخت ، به استحضار میرساند بدلیل الزامی شدن ارسال اطلاعات مربوط به IMEI و PCI ، موضوع پذیرش همان سریال برای همان پذیرنده که در خصوص پذیرندگان غیرفعال شده مالیاتی انجام میگردید، منتفی می باشد. لذا خواهمشند است از ارسال درخواست نصب مجدد دستگاه های استوک اجتناب فرمائید. باتشکرپاسارگاد
با عنایت به اعمال تغییرات جدید در پروتکل وب سرویس دریافت و پاسخ به درخواستهای متقاضیان در سامانه جامع پذیرندگان و ابلاغ این تغییرات به همه شرکتهای خدمات پرداخت ، به استحضار میرساند بدلیل الزامی شدن ارسال اطلاعات مربوط به IMEI و PCI ، موضوع پذیرش همان سریال برای همان پذیرنده که در خصوص پذیرندگان غیرفعال شده مالیاتی انجام میگردید، منتفی می باشد. لذا خواهمشند است از ارسال درخواست نصب مجدد دستگاه های استوک اجتناب فرمائید. باتشکرپاسارگاد
۶:۵۷
نمایندگان محترم دستگاههایی که با خطای عدم پیکربندی مواجه شده اند نیاز به آپدیت شدن دارند و باید اپ کهربا نصب کنید / در غیر این صورت دستگاه پیکر نمیدهد یکتا کارت رستا
۶:۵۵
با سلام خدمت همکاران محترم پنل سپهر سراسری قطع می باشد و زمان کارت کشیدن خطای اصلاحیه میدهد لطفا تا برطرف شدن خطا صبور باشید . یکتا کارت رستا
۵:۵۷
به اطلاع کارگزاران محترم میرساندمشکل قطعی دستگاه ها مرتفع گردید باتشکر
۱۰:۳۵
همکاران محترم مشکل اختلال سپهر برطرف شد اما مشکل ثبت و تخصیص همچنان پا برجا است .
۵:۳۴
همکاران محترم به دلیل مشکل فنی از سمت سپهر همچنان مشکل ثبت و تخصیص سپهر پابرجا است
۵:۵۰
سلام و وقت بخیرمبلغ تراکنش های تاریخ ۱۲ دی (چهارشنبه) تعدادی از پذیرندگان، امروز به صورت ناقص واریز شده.دلیل این مورد تسویه نخوردن تراکنش های ۵ بعد از ظهر به بعد هست که امروز تسویه خوردن و مبلغ تا فردا بعد از ظهر براشون واریز خواهد شد.با تشکر
۸:۲۲
سلام و وقت بخیرمبلغ تراکنش های تاریخ ۱۲ دی (چهارشنبه) تعدادی از پذیرندگان، امروز به صورت ناقص واریز شده.دلیل این مورد تسویه نخوردن تراکنش های ۵ بعد از ظهر به بعد هست که امروز تسویه خوردن و مبلغ تا فردا بعد از ظهر براشون واریز خواهد شد.با تشکر
۸:۲۲
لیست دستگاه های تایید شده شاپرک در پنل پاسارگاد
۱۲:۵۴
۱۲:۵۴
۶:۱۱
با سلامهمکاران و نمایندگان محترم امکان تخصیص دستگاه کارتخوان آیزینو V72 میسر گردیده است.سپهر
۱۱:۰۹
با سلام و احتراممشکل تخصیص دستگاه V72 در سامانه مرتفع گردیدسپهر
۷:۵۶
موجودی دستگاه شرکت رستا تاریخ 1403/10/24
موجودی دستگاه آکبندs915 d230p10vkr626موجودی دستگاه استوک s910 استوک تعداد بالا در حدd210 استوک تعداد بالا استوک ها همگی تست شده و خام موجوده
کلیه قطعات تعمیراتکیف کارتخوان
تولید عمده باتری s910 - 7210 -g2 - me31- vkr626 - m3p - H9شماره تماس 09332347635
موجودی دستگاه آکبندs915 d230p10vkr626موجودی دستگاه استوک s910 استوک تعداد بالا در حدd210 استوک تعداد بالا استوک ها همگی تست شده و خام موجوده
کلیه قطعات تعمیراتکیف کارتخوان
تولید عمده باتری s910 - 7210 -g2 - me31- vkr626 - m3p - H9شماره تماس 09332347635
۸:۰۳
نمایندگان محترم ثبت مدل های آکبند و مجاز H9 - S915 - AF70 - AF75 - آیزینو V72 در سامانه سپهر امکان پذیر میباشد باتشکر یکتا کارت رستا سپهر
۱۱:۱۴