عکس پروفایل طبیب دوار (مجمع مدارس دانشجویان علوم پزشکی)ط

طبیب دوار (مجمع مدارس دانشجویان علوم پزشکی)

۱,۷۵۳عضو
عکس پروفایل طبیب دوار (مجمع مدارس دانشجویان علوم پزشکی)ط
۱.۸هزار عضو

طبیب دوار (مجمع مدارس دانشجویان علوم پزشکی)

undefinedکانال اطلاع رسانی مدرسه طبundefinedمجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشجویان علوم پزشکیundefinedundefinedجمع دانشجویان/فارغ التحصیلان قرآنی علوم پزشکی کشورارتباط با پشتیبان کانال :@sfarahani

۲۰ فروردین

thumnail
undefined خداوند به نسبت طهارت و قدسیت افراد به آنها ماموریت می‌دهد و ماموریت‌های خاص را تنها از خواص انتظار دارد.
طهارت و قدسیت خیلی مهم است و بزرگترین حسرت انسان این خواهد بود که به دلیل ضعف در طهارت و قدسیت از ماموریت‌های خاص محروم شود.
#طهارت#ماموریت#استاد_اخوت#توحید_در_سور_مبارکه (۲۰ فروردین)

۱۹:۱۵

thumnail
وَلَقَدْ فَتَنَّا الَّذِينَ مِن قَبْلِهِمْ ۖ فَلَيَعْلَمَنَّ اللهُ الَّذِينَ صَدَقُوا وَلَيَعْلَمَنَّ الْكَاذِبِينَـــــــــــــــو قطعا ما کسانی را که قبل از اینها بوده اند، امتحان کرده ایم. پس حتما خدا کسانی را که راست می گویند و کسانی را که دروغ می گویند، می شناسد. (سورة العنكبوت، آیه ۳)
undefinedانسان سوره عنکبوت مقهور شرایط نمی شود‌.undefinedسلامتی خوب است ولی نه به بهای از دست دادن دین، در واقع سلامتی در ذیل دین داری مطرح می شود.undefined فتنه انسان ها قابل مقایسه با فتنه خدا نیست چون فتنه خدا نصرت ندارد ولی فتنه انسان نصرت خدا را می تواند همراه داشته باشد.
#استاد_اخوت#سوره_عنکبوت#سه‌شنبه‌های_سلامت

۲۳:۳۸

۲۴ فروردین

thumnail

۱۳:۵۵

۲۸ فروردین

thumnail
یامرتاح...
🫧 متن خوانی ، گفتگو و مباحثه
_کتاب تدبر ادبی – شنبه ها ساعت ۱۵_کتاب تدبر روایی – چهارشنبه ها ساعت ۱۵
undefinedمدرس: آقای یاسر رضازاده
جهت ثبت نام به شناسه @sfarahani پیام دهید

۹:۵۵

thumnail
اللهُ الَّذِي خَلَقَكُم مِّن ضَعْفٍ ثُمَّ جَعَلَ مِن بَعْدِ ضَعْفٍ قُوَّةً ثُمَّ جَعَلَ مِن بَعْدِ قُوَّةٍ ضَعْفًا وَشَيْبَةً ۚ يَخْلُقُ مَا يَشَاءُ ۖ وَهُوَ الْعَلِيمُ الْقَدِيرُـــــــــــــــخدا آن كسى است كه شما را از ضعف خلق فرمود، سپس بعد از ضعف قدرتى قرار داد، سپس بعد از قدرت ضعف و پيرى را قرار داده است. آنچه را بخواهد، خلق مى‏كند. و او داناى توانائى است.(سورة الروم، آیه ۵۴)
در سوره روم بحث گذر و سیر زندگی زیاد دیده میشود یعنی انچه در زندگی هست یه جریان موت و حیات است که در اثر آن باید سیر به کمال بالاتر در فرد احیا شود ، در این سیر باید دین فطری به تدریج در فرد اقامه شود . انگار خود دنیا رو هم کنار می‌زند و به مرحله بالاتر سوق پیدا میکند در دین فطری گذر از جسم به طور طبیعی جزو گذر کردن هایی است که اتفاق می افتد ، ضعف ، ضعف نیست بلکه به عنوان سیری از گذر برای فرد به حساب می آید ...
#استاد_اخوت#سوره_روم#سه‌شنبه‌های_سلامت

۱۵:۳۲

۲۹ فروردین

thumnail
🫧 نکته چهارم:  واژه قرآن، نام اصلی کتاب آسمانی دین اسلام است. قرآن مصدری از قرء است و به معنای حقایق قرائت‌شدنی است. قرائت به معنای فهمیدنی است که از راه دیدن (و شنیدن که می‌توان آن را به دیدن تبدیل کرد) به دست می‌آید. به این معنا که با شنیدن و دیدن، عناصری که در دیده‌شدنی (از راه دیدن یا شنیدن) وجود دارد را تشخیص می‌دهد و سپس با فهم رابطه‌ میان آنها، به فهمی درباره آن دست پیدا می‌کند. پس نام این کتاب آسمانی، دلالت‌کننده بر این است که با رجوع به آن می‌توان به کشف حقایق و دریافت القائات الهی دست پیدا کرد به گونه‌ای که علم و اتصال به غیب را در انسان تقویت می‌کند.
undefined پیش فرض اول: قرآن چه نوع کتابی است و چه مقصدی را در انسان دنبال می کند
undefined پیش فرض اصلاح شده: ویژگی  زبان قرآن این است که حقایقی دست‌نیافتنی برای انسان را برایش بازگو می‌کند. این ویژگی که با نبأ و إنباء ارتباط دارد، به نعمتی اشاره می‌کند که با وجود پیامبر الهی، در اختیار انسان‌ها قرار گرفته است. پس خداوند انسان را از اموری که جز از راه وحی نمی‌توانست به آن دست پیدا کند، آگاه می‌کند. بنابراین برای فهمدن مطالب آن، باید با اعتمادی کامل به خداوندی که با انسان سخن می‌گوید آن را خواند.

undefined پ.ن: چقدر شگفت انگیز است کسانی که تجربه نزدیک به مرگ داشته اند! چه خبرهایی میدهند از دنیایی دیگر... ادم دلش می خواهد یکبار برود کما و ببیند انچه ایشان میگویندخودشان می گویند نمی توانند توصیف کنند، رنگها را صداها را ترس ها و عشق را... این گفتگو را چقدر شنیده اید؟ چقدر از دیدن و شنیدن در باره زندگی بعدی از زبان برخی ادمها متنبه شده اید؟
ایا اخبار قران از اخباری که ایشان می دهند کمتر است؟!آیا قرآن از آدمی که کما را تجربه کرده است صدق و قدرت انتقال کمتری دارد؟ آیا خبرهای قران خالص و حتمی است یا خبر کسی که حس مرگ را داشته و معلوم نیست چقدر از آنچه دیده و شنیده به خاطر ضیغ و وسعت خود اوست؟ای قرآن؛ من کلام تو را بسیار بیشتر و بهتر از آنچه دیگران می گویند باور دارم و از آن تاثیر می گیرم...

۱۷:۰۱

۱ اردیبهشت

undefined یا دلیل
undefined ثبت نام دوره تدبر روایی
مجازی/ ویژه خواهران
undefinedزمان: سه شنبه ها ساعت ۱۵ تا ۱۷undefinedمربی: سرکار خانم کوهدار
undefined مهلت ثبت نام: تا ۲ اردیبهشت
undefined پیش نیاز شرکت در این دوره، گذراندن دوره های اول تا نهم روش های تدبر است.
undefined ثبت نام از طریق پرتال: http://quranetratschool.orgundefined راهنمای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر:http://quranetratschool.ir/?p=36629
undefined مدرسه دانشجویی اولوالالباب (تدبر در قرآن)https://ble.ir/madreseh_tadabbor

۶:۲۹

۴ اردیبهشت

thumnail
تِلۡكَ ءَايَٰتُ ٱلۡكِتَٰبِ ٱلۡحَكِيمِ (٢)هُدٗى وَرَحۡمَةٗ لِّلۡمُحۡسِنِينَ (٣)
حکمت وقتی در چهارچوب بحث سلامتی قرار می گیرد، تک‌تک اعضای بدن یک حکمتی پیدا می کنند ، یک فلسفه وجودی پشتش هست، بر اساس آن فلسفه وجودی یک مسیر استفاده صحیحی دارد، بر اساس آن استفاده صحیح یک مراقبت ویژه می خواهد و یک نظام آسیب دارد. بر اساس آن می شود یک جوری با آن برخورد کرد که جلوه هم داشته باشد. گوش،‌چشم، اعضای بدن، ضمن اینکه از آن استفاده می شود به حسن استفاده شود. فقط در این جهت نباشد که استفاده شود، حالتی از برانگیختگی و جذابیت و جالبی در آن باشد.
#استاد_اخوت#سوره_لقمان#سه‌شنبه‌های_سلامت

۴:۵۷

۹ اردیبهشت

بازارسال شده از کارگاهها (طبیب دوار - علوم پزشکی)
thumnail
یا مرتاح ..‌.
مجموعه کارگاه‌های آموزشی طبیب دوار (مکمل کتب تدبر)

خیرگزینی (کارگاه تک جلسه و مجازی)
undefinedسرکار خانم زکیان undefined شنبه ۱۵ اردیبهشت undefined ساعت ۱۷:۰۰
undefined شرکت در این کارگاه به افراد در حال گذراندن کتابundefined تدبر کلمه‌ایتوصیه می‌شود.

undefined لینک اسکای روم، قبل از جلسه اعلام خواهد شد

undefinedکانال اصلی کارگاه‌ها (اطلاع رسانی، لینک، صوت):https://ble.ir/setilla7

#کارگاه #خیرگزینیundefined با ما در ارتباط باشید:undefined https://ble.ir/tabibedavvarundefined http://quranetratschool.ir/?page_id=973undefined www.instagram.com/tabibedavvar224

۱۶:۴۶

۱۹ اردیبهشت

نقش تخصص در تبيين و اجراي يه سند چيست ؟
انسان وقتي عاقل در نظر گرفته شود خدا حقايق رو به انسان ميگويد ولی اينكه چه طور ان اجرا شود وابسته به تخصص فرد دارد هر چقدر انسان تخصصش بيشتر باشد حقايقي رو بيشتر جاري ميكند ، در واقع ان چيزي كه باعث ميشود قرآن جاري شود تخصص است انسان ها نوعا نبايد از قران تخصص بخواهند تخصص با زندگي كردن و تجربه ايجاد ميشود بايد به واسطه تخصص حقايق قران را اقامه كردبايد حرف خدا شنيده شود و به واسطه تخصص ان را اجرا كرد
#استاد_اخوت#سند_سلامت#سه‌شنبه‌های_سلامت

۲:۱۹

۲۳ اردیبهشت

بازارسال شده از کارگاهها (طبیب دوار - علوم پزشکی)
thumnail
یا مرتاح ..‌.
مجموعه کارگاه‌های آموزشی طبیب دوار (مکمل کتب تدبر)

حسن‌گزینی (کارگاه تک جلسه و مجازی)
undefinedسرکار خانم بخشی undefined پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت undefined ساعت ۱۳:۰۰
undefined شرکت در این کارگاه به افراد در حال گذراندن کتابundefined تدبر سوره‌ایتوصیه می‌شود.

undefined لینک اسکای روم، قبل از جلسه اعلام خواهد شد

undefinedکانال اصلی کارگاه‌ها (اطلاع رسانی، لینک، صوت):https://ble.ir/setilla7

#کارگاه #حسن‌گزینیundefined با ما در ارتباط باشید:undefined https://ble.ir/tabibedavvarundefined http://quranetratschool.ir/?page_id=973undefined www.instagram.com/tabibedavvar224

۱۴:۱۷

thumnail
undefined بسم الله الرحمن الرحیم undefined
همزمان با میلاد خجسته امام رضا (علیه‌السلام)،دورهمی خانوادگی اعضای طبیب دواربرگزار می‌گردد:

دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماهاز ساعت ۱۸:۰۰با سخنرانی استاد رضازادهدر محل مدرسه قرآن
جهت برگزاری بهتر مراسم، خواهشمندیم حضور خود را با ذکر تعداد افراد، تا جمعه ۲۸م به آیدی زیر در پیامرسان بله اطلاع دهید:@kowsaraneh313

۱۸:۵۰

۲۴ اردیبهشت

thumnail
🫧 نکته پنجم:  ویژگی کلامی دیگر قرآن این است که با بیان حقییقت در مرتبه ای، انسان تربیت یافته در مکتب قرآن، می تواند به حقیقت در مرتبه ای دیگر دست پیدا کند.مثل بودن آیات قرآن، به این حقیقت اشاره می کند.
undefined پیش فرض اول: قرآن چه نوع کتابی است و چه مقصدی را در انسان دنبال می کند
undefined پیش فرض اصلاح شده: مثل بودن به معنای بیان حقیقت در مرتبه ای است به گونه ای که شنونده را به درک حقیقت مجهول در مرتبه ای دیگر می رساند. در این صورت نباید از کنار حقیقت های بیان شده در قرآن به ارحتی عبور کرد. بلکه شایسته است بارها و بارها آن را مطالعه و مرور کرد.
undefined پ.ن: اگر به یک جنین در رحم مادر بگویند: وقتی به آن دنیا بروی یک عالمه غذاهای رنگی به تو می دهند، او چه تصوری دارد؟ مثلا گمان می کند تعدادی زیادی بند ناف به او وصل خواهد بود؟!!بگویند دنیا خیلی رنگا رنگ است، اون چه تصوری از رنگ دارد در حالی که خود در لایه هایی از تاریکی است...خودش را دراحاطه مادر حس می کند ولی تصوری دقیقی از مادر ندارد اگر بگویند به آن دنیا که بروی مادرت را می بینی چه احساسی خواهد داشت؟
مثلهایی که قران از قیامت برای انسان می زند هم به همین شکل است، انسان در دنیا از غذا، از رنگ از نعمتهای متعدد، از دیدار خدا یک تصویری دارد که لازم است به کمک قرآن مرتبه آن را نیز در نظر بگیرد تا بتواند حقیقت پشت آن را بفهمد...اینکه حیات بعدی انسان مختصات خودش را دارد پس خوردنی ها و نوشیدنی های آن هم متناسب با آن حیات است با اینکه خوردنی و نوشیدنی است...اینکه به ملاقات خدا می رود...ملائک صف به صف می آیند و....

۱۲:۲۹

۲۶ اردیبهشت

بازارسال شده از کارگاهها (طبیب دوار - علوم پزشکی)
thumnail
یا مرتاح ..‌.
مجموعه کارگاه‌های آموزشی طبیب دوار (مکمل کتب تدبر)

حسن‌گزینی (کارگاه تک جلسه و مجازی)

undefined سرکار خانم بخشی undefined پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت undefined ساعت ۱۳:۰۰

undefined نشانی پخش مجازی:https://www.skyroom.online/ch/tadabbor224/m-quran224

undefinedدسترسی به صوت و فایل جلسات:https://ble.ir/setilla7

#کارگاه #حسن‌گزینیundefined با ما در ارتباط باشید:undefined https://ble.ir/tabibedavvarundefined http://quranetratschool.ir/?page_id=973undefined www.instagram.com/tabibedavvar224

۲۰:۴۴

۲۷ اردیبهشت

بازارسال شده از کارگاهها (طبیب دوار - علوم پزشکی)
thumnail
undefined undefined undefinedحسنه یعنی سلام بر حسن و حسین و زینب،و گناه یعنی خداحافظ حسن و حسین و زینب !

#حسن‌گزینی

۱۱:۴۶

۳۰ اردیبهشت

بازارسال شده از مساجد تدبر محور
بسم الله الرحمن الرحیم قرائت دعای حریق حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها برای سلامت ریاست محترم جمهوری حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی
متن دعا الدعاء في الصباح
ثُمَّ تَدْعُو بِدُعَاءِ اَلْكَامِلِ اَلْمَعْرُوفِ بِدُعَاءِ اَلْحَرِيقِ
اَللَّهُمَّ إِنِّي أَصْبَحْتُ أُشْهِدُكَ وَ كَفَى بِكَ شَهِيداً وَ أُشْهِدُ مَلاَئِكَتَكَ وَ حَمَلَةَ عَرْشِكَ وَ سُكَّانَ سَبْعِ سَمَاوَاتِكَ
وَ أَرَضِيكَ وَ أَنْبِيَاءَكَ وَ رُسُلَكَ وَ وَرَثَةَ أَنْبِيَائِكَ وَ رُسُلِكَ وَ اَلصَّالِحِينَ مِنْ عِبَادِكَ وَ جَمِيعَ خَلْقِكَ
فَاشْهَدْ لِي وَ كَفَى بِكَ شَهِيداً أَنِّي أَشْهَدُ أَنَّكَ أَنْتَ اَللَّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ أَنْتَ اَلْمَعْبُودُ وَحْدَكَ لاَ شَرِيكَ لَكَ
وَ أَنَّ مُحَمَّداً صَلَّى اَللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ عَبْدُكَ وَ رَسُولُكَ وَ أَنَّ كُلَّ مَعْبُودٍ مِمَّا دُونَ عَرْشِكَ إِلَى قَرَارِ أَرْضِكَ
اَلسَّابِعَةِ اَلسُّفْلَى بَاطِلٌ مُضْمَحِلٌّ مَا خَلاَ وَجْهَكَ اَلْكَرِيمَ فَإِنَّهُ أَعَزُّ وَ أَكْرَمُ وَ أَجَلُّ وَ أَعْظَمُ مِنْ أَنْ يَصِفَ اَلْوَاصِفُونَ
كُنْهَ جَلاَلِهِ أَوْ تَهْتَدِيَ اَلْقُلُوبُ إِلَى كُنْهِ عَظَمَتِهِ يَا مَنْ فَاقَ مَدْحَ اَلْمَادِحِينَ فَخْرُ مَدْحِهِ وَ عَدَا وَصْفَ اَلْوَاصِفِينَ مَآثِرُ حَمْدِهِ
وَ جَلَّ عَنْ مَقَالَةِ اَلنَّاطِقِينَ تَعْظِيمُ شَأْنِهِ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ اِفْعَلْ بِنَا مَا أَنْتَ أَهْلُهُ يَا أَهْلَ اَلتَّقْوَى وَ أَهْلَ اَلْمَغْفِرَةِ
ثَلاَثاً ثُمَّ تَقُولُ
لاَ إِلَهَ إِلاَّ اَللَّهُ وَحْدَهُ لاَ شَرِيكَ لَهُ سُبْحَانَ اَللَّهِ وَ بِحَمْدِهِ أَسْتَغْفِرُ اَللَّهَ وَ أَتُوبُ إِلَيْهِ مٰا شٰاءَ اَللّٰهُ وَ لاٰ قُوَّةَ إِلاّٰ بِاللّٰهِ هُوَ اَلْأَوَّلُ وَ اَلْآخِرُ وَ اَلظّٰاهِرُ وَ اَلْبٰاطِنُ لَهُ اَلْمُلْكُ وَ لَهُ اَلْحَمْدُ يُحْيِي وَ يُمِيتُ وَ يُمِيتُ وَ يُحْيِي وَ هُوَ حَيٌّ لاَ يَمُوتُ بِيَدِهِ اَلْخَيْرُ
وَ هُوَ عَلىٰ كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ إِحْدَى عَشْرَةَ مَرَّةً ثُمَّ تَقُولُ سُبْحَانَ اَللَّهِ وَ اَلْحَمْدُ لِلَّهِ وَ لاَ إِلَهَ إِلاَّ اَللَّهُ وَ اَللَّهُ أَكْبَرُ أَسْتَغْفِرُ اَللَّهَ وَ أَتُوبُ إِلَيْهِ
مَا شَاءَ اَللَّهُ لاَ حَوْلَ وَ لاَ قُوَّةَ إِلاَّ بِاللَّهِ اَلْحَلِيمِ اَلْكَرِيمِ اَلْعَلِيِّ اَلْعَظِيمِ اَلرَّحْمَنِ اَلرَّحِيمِ اَلْمَلِكِ اَلْقُدُّوسِ اَلْحَقِّ اَلْمُبِينِ عَدَدَ خَلْقِهِ
وَ زِنَةَ عَرْشِهِ وَ مِلْءَ سَمَاوَاتِهِ وَ أَرَضِيهِ وَ عَدَدَ مَا جَرَى بِهِ قَلَمُهُ وَ أَحْصَاهُ كِتَابُهُ وَ مِدَادَ كَلِمَاتِهِ وَ رِضَا نَفْسِهِ
إِحْدَى عَشْرَةَ مَرَّةً ثُمَّ قُلِ
اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ أَهْلِ بَيْتِ مُحَمَّدٍ اَلْمُبَارَكِينَ وَ صَلِّ عَلَى جَبْرَئِيلَ وَ مِيكَائِيلَ وَ إِسْرَافِيلَ وَ حَمَلَةَ عَرْشِكَ أَجْمَعِينَ
وَ اَلْمَلاَئِكَةِ اَلْمُقَرَّبِينَ اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَيْهِمْ حَتَّى تُبْلِغَهُمُ اَلرِّضَا وَ تَزِيدَهُمْ بَعْدَ اَلرِّضَا مِمَّا أَنْتَ أَهْلُهُ يَا أَرْحَمَ اَلرَّاحِمِينَ
اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ صَلِّ عَلَى مَلَكِ اَلْمَوْتِ وَ أَعْوَانِهِ وَ صَلِّ عَلَى رِضْوَانَ وَ خَزَنَةِ اَلْجِنَانِوَ صَلِّ عَلَى مَالِكٍ وَ خَزَنَةِ اَلنِّيرَانِ اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَيْهِمْ حَتَّى تُبْلِغَهُمُ اَلرِّضَا وَ تَزِيدَهُمْ بَعْدَ اَلرِّضَا مِمَّا أَنْتَ أَهْلُهُ يَا أَرْحَمَ اَلرَّاحِمِينَ
اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى اَلْكِرَامِ اَلْكَاتِبِينَ وَ اَلسَّفَرَةِ اَلْكِرَامِ اَلْبَرَرَةِ وَ اَلْحَفَظَةِ لِبَنِي آدَمَ وَ صَلِّ عَلَى مَلاَئِكَةِ اَلْهَوَاءِ
وَ اَلسَّمَاوَاتِ اَلْعُلَى وَ مَلاَئِكَةِ اَلْأَرَضِينَ اَلسُّفْلَى وَ مَلاَئِكَةِ اَللَّيْلِ وَ اَلنَّهَارِ وَ اَلْأَرْضِ وَ اَلْأَقْطَارِ وَ اَلْبِحَارِ وَ اَلْأَنْهَارِ
وَ اَلْبَرَارِي وَ اَلْفَلَوَاتِ وَ اَلْقِفَارِ وَ صَلِّ عَلَى مَلاَئِكَتِكَ اَلَّذِينَ أَغْنَيْتَهُمْ عَنِ اَلطَّعَامِ وَ اَلشَّرَابِ بِتَسْبِيحِكَ وَ تَقْدِيسِكَ وَ عِبَادَتِكَ
اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَيْهِمْ حَتَّى تُبْلِغَهُمُ اَلرِّضَا وَ تَزِيدَهُمْ بَعْدَ اَلرِّضَا مِمَّا أَنْتَ أَهْلُهُ يَا أَرْحَمَ اَلرَّاحِمِينَ اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ
وَ صَلِّ عَلَى أَبِينَا آدَمَ وَ أُمِّنَا حَوَّاءَ وَ مَا وَلَدَا (مِنَ اَلنَّبِيِّينَ وَ اَلصِّدِّيقِينَ وَ اَلشُّهَدٰاءِ وَ اَلصّٰالِحِينَ) [1]
اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَيْهِمْ حَتَّى تُبْلِغَهُمُ اَلرِّضَا وَ تَزِيدَهُمْ بَعْدَ اَلرِّضَا مِمَّا أَنْتَ أَهْلُهُ يَا أَرْحَمَ اَلرَّاحِمِينَ
اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ أَهْلِ بَيْتِهِ اَلطَّيِّبِينَ وَ عَلَى أَصْحَابِهِ اَلْمُنْتَجَبِين

۱۶:۰۰

بازارسال شده از مساجد تدبر محور
َ وَ عَلَى أَزْوَاجِهِ اَلْمُطَهَّرَاتِ
وَ عَلَى ذُرِّيَّةِ مُحَمَّدٍ وَ عَلَى كُلِّ نَبِيٍّ بَشَّرَ بِمُحَمَّدٍ وَ عَلَى كُلِّ نَبِيٍّ وَلَدَ مُحَمَّداً وَ عَلَى كُلِّ مَنْ
فِي صَلَوَاتِكَ عَلَيْهِ رِضًا لَكَ وَ رِضًا لِنَبِيِّكَ مُحَمَّدٍ صَلَّى اَللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَيْهِمْ حَتَّى تُبْلِغَهُمُ اَلرِّضَا
وَ تَزِيدَهُمْ بَعْدَ اَلرِّضَا مِمَّا أَنْتَ أَهْلُهُ يَا أَرْحَمَ اَلرَّاحِمِينَ اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ بَارِكْ عَلَى مُحَمَّدٍ
وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ اِرْحَمْ مُحَمَّداً وَ آلَ مُحَمَّدٍ كَأَفْضَلِ مَا صَلَّيْتَ وَ بَارَكْتَ وَ تَرَحَّمْتَ عَلَى إِبْرَاهِيمَ وَ آلِ إِبْرَاهِيمَ
إِنَّكَ حَمِيدٌ مَجِيدٌ اَللَّهُمَّ أَعْطِ مُحَمَّداً صَلَّى اَللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ اَلْوَسِيلَةَ وَ اَلْفَضْلَ وَ اَلْفَضِيلَةَ وَ اَلدَّرَجَةَ اَلرَّفِيعَةَ
وَ أَعْطِهِ حَتَّى يَرْضَى وَ زِدْهُ بَعْدَ اَلرِّضَا مِمَّا أَنْتَ أَهْلُهُ يَا أَرْحَمَ اَلرَّاحِمِينَ اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ
كَمَا أَمَرْتَنَا أَنْ نُصَلِّيَ عَلَيْهِ اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ كَمَا يَنْبَغِي لَنَا أَنْ نُصَلِّيَ عَلَيْهِ
اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ بِعَدَدِ مَنْ صَلَّى عَلَيْهِ اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ
بِعَدَدِ مَنْ لَمْ يُصَلِّ عَلَيْهِ اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ بِعَدَدِ كُلِّ حَرْفٍ فِي صَلاَةٍ صَلَّيْتُ عَلَيْهِ
اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ بِعَدَدِ مَنْ صَلَّى عَلَيْهِ وَ بِعَدَدِ مَنْ لَمْ يُصَلِّ عَلَيْهِ
اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ بِعَدَدِ كُلِّ شَعْرَةٍ وَ لَفْظَةٍ وَ لَحْظَةٍ وَ نَفَسٍ وَ صِفَةٍ وَ سُكُونٍ
وَ حَرَكَةٍ مِمَّنْ صَلَّى عَلَيْهِ وَ مِمَّنْ لَمْ يُصَلِّ عَلَيْهِ وَ بِعَدَدِ سَاعَاتِهِمْ وَ دَقَائِقِهِمْ وَ سُكُونِهِمْ وَ حَرَكَاتِهِمْ
وَ حَقَائِقِهِمْ وَ مِيقَاتِهِمْ وَ صِفَاتِهِمْ وَ أَيَّامِهِمْ وَ شُهُورِهِمْ وَ سَنَتِهِمْ وَ أَشْعَارِهِمْ وَ أَبْشَارِهِمْ وَ بِعَدَدِ زِنَةِ
ذَرِّ مَا عَمِلُوا أَوْ يَعْمَلُونَ أَوْ كَانَ مِنْهُمْ أَوْ يَكُونُ إِلَى يَوْمِ اَلْقِيَامَةِ وَ كَأَضْعَافِ ذَلِكَ أَضْعَافاً مُضَاعَفَةً
إِلَى يَوْمِ اَلْقِيَامَةِ يَا أَرْحَمَ اَلرَّاحِمِينَ اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ بِعَدَدِ مَا خَلَقْتَ وَ مَا أَنْتَ خَالِقُهُ
إِلَى يَوْمِ اَلْقِيَامَةِ صَلاَةً تُرْضِيهِ اَللَّهُمَّ لَكَ اَلْحَمْدُ وَ اَلثَّنَاءُ وَ اَلشُّكْرُ وَ اَلْمَنُّ وَ اَلْفَضْلُ وَ اَلطَّوْلُ وَ اَلْخَيْرُ
وَ اَلْحُسْنَى وَ اَلنِّعْمَةُ وَ اَلْعَظَمَةُ وَ اَلْجَبَرُوتُ وَ اَلْمُلْكُ وَ اَلْمَلَكُوتُ وَ اَلْقَهْرُ وَ اَلسُّلْطَانُ وَ اَلْفَخْرُ وَ اَلسُّؤْدَدُ
وَ اَلاِمْتِنَانُ وَ اَلْكَرَمُ وَ اَلْجَلاَلُ وَ اَلْخَيْرُ وَ اَلتَّوْحِيدُ وَ اَلتَّمْجِيدُ وَ اَلتَّحْمِيدُ وَ اَلتَّهْلِيلُ وَ اَلتَّكْبِيرُ وَ اَلتَّقْدِيسُ
وَ اَلرَّحْمَةُ وَ اَلْمَغْفِرَةُ وَ اَلْكِبْرِيَاءُ وَ اَلْعَظَمَةُ وَ لَكَ مَا زَكَى وَ طَابَ وَ طَهُرَ مِنَ اَلثَّنَاءِ اَلطَّيِّبِ وَ اَلْمَدِيحِ اَلْفَاخِرِ
وَ اَلْقَوْلِ اَلْحَسَنِ اَلْجَمِيلِ اَلَّذِي تَرْضَى بِهِ عَنْ قَائِلِهِ وَ تُرْضِي بِهِ قَائِلَهُ وَ هُوَ رِضًى لَكَ يَتَّصِلُ حَمْدِي بِحَمْدِ أَوَّلِ اَلْحَامِدِينَ
وَ ثَنَائِي بِثَنَاءِ أَوَّلِ اَلْمُثْنِينَ عَلَى رَبِّ اَلْعَالَمِينَ مُتَّصِلاً ذَلِكَ بِذَلِكَ وَ تَهْلِيلِي بِتَهْلِيلِ أَوَّلِ اَلْمُهَلِّلِينَ وَ تَكْبِيرِي بِتَكْبِيرِ أَوَّلِ اَلْمُكَبِّرِينَ
وَ قَوْلِيَ اَلْحَسَنُ اَلْجَمِيلُ بِقَوْلِ أَوَّلِ اَلْقَائِلِينَ اَلْمُجْمِلِينَ اَلْمُثْنِينَ عَلَى رَبِّ اَلْعَالَمِينَ مُتَّصِلاً ذَلِكَ بِذَلِكَ مِنْ أَوَّلِ اَلدَّهْرِ إِلَى آخِرِهِ
وَ بِعَدَدِ زِنَةِ ذَرِّ اَلسَّمَاوَاتِ وَ اَلْأَرَضِينَ وَ اَلرِّمَالِ وَ اَلتِّلاَلِ وَ اَلْجِبَالِ وَ عَدَدِ جُرَعِ مَاءِ اَلْبِحَارِ وَ عَدَدِ قَطْرِ اَلْأَمْطَارِ
وَ وَرَقِ اَلْأَشْجَارِ وَ عَدَدِ اَلنُّجُومِ وَ عَدَدِ اَلثَّرَى وَ اَلْحَصَى وَ اَلنَّوَى وَ اَلْمَدَرِ وَ عَدَدِ زِنَةِ ذَلِكَ كُلِّهِ وَ عَدَدِ زِنَةِ ذَرِّ اَلسَّمَاوَاتِ
وَ اَلْأَرَضِينَ وَ مَا فِيهِنَّ وَ مَا بَيْنَهُنَّ وَ مَا تَحْتَهُنَّ وَ مَا بَيْنَ ذَلِكَ وَ مَا فَوْقَهُنَّ إِلَى يَوْمِ اَلْقِيَامَةِ مِنْ لَدُنِ اَلْعَرْشِ إِلَى قَرَارِ أَرْضِكَ
اَلسَّابِعَةِ اَلسُّفْلَى وَ بِعَدَدِ حُرُوفِ أَلْفَاظِ أَهْلِهِنَّ وَ عَدَدِ أَزْمَانِهِمْ وَ دَقَائِقِهِمْ وَ شَعَائِرِهِمْ وَ سَاعَاتِهِم

۱۶:۰۰

بازارسال شده از مساجد تدبر محور
ْ وَ أَيَّامِهِمْ وَ شُهُورِهِمْ وَ سِنِيهِمْ
وَ سُكُونِهِمْ وَ حَرَكَاتِهِمْ وَ أَشْعَارِهِمْ وَ أَبْشَارِهِمْ وَ عَدَدِ زِنَةِ ذَرِّ مَا عَمِلُوا أَوْ يَعْمَلُونَ أَوْ بَلَغَهُمْ أَوْ رَأَوْا أَوْ ظَنُّوا أَوْ فَطَنُوا
أَوْ كَانَ مِنْهُمْ أَوْ يَكُونُ إِلَى يَوْمِ اَلْقِيَامَةِ وَ عَدَدِ زِنَةِ ذَرِّ ذَلِكَ وَ أَضْعَافِ ذَلِكَ وَ كَأَضْعَافِ ذَلِكَ أَضْعَافاً مُضَاعَفَةً لاَ يَعْلَمُهَا
وَ لاَ يُحْصِيهَا غَيْرُكَ يَا ذَا اَلْجَلاَلِ وَ اَلْإِكْرَامِ وَ أَهْلُ ذَلِكَ أَنْتَ وَ مُسْتَحِقُّهُ وَ مُسْتَوْجِبُهُ مِنِّي وَ مِنْ جَمِيعِ خَلْقِكَ يَا بَدِيعَ اَلسَّمَاوَاتِ
وَ اَلْأَرْضِ اَللَّهُمَّ إِنَّكَ لَسْتَ بِرَبٍّ اِسْتَحْدَثْنَاكَ وَ لاَ مَعَكَ إِلَهٌ فَيُشْرِكُكَ فِي رُبُوبِيَّتِكَ وَ لاَ مَعَكَ إِلَهٌ أَعَانَكَ عَلَى خَلْقِنَا
أَنْتَ رَبُّنَا كَمَا تَقُولُ وَ فَوْقَ مَا يَقُولُ اَلْقَائِلُونَ أَسْأَلُكَ أَنْ تُصَلِّيَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ أَنْ تُعْطِيَ مُحَمَّداً
صَلَّى اَللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ أَفْضَلَ مَا سَأَلَكَ وَ أَفْضَلَ مَا سُئِلْتَ وَ أَفْضَلَ مَا أَنْتَ مَسْئُولٌ لَهُ إِلَى يَوْمِ اَلْقِيَامَةِ
أُعِيذُ أَهْلَ بَيْتِ نَبِيِّي مُحَمَّدٍ صَلَّى اَللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ وَ نَفْسِي وَ دِينِي وَ ذُرِّيَّتِي وَ مَالِي وَ وُلْدِي وَ أَهْلِي
وَ قَرَابَاتِي وَ أَهْلَ بَيْتِي وَ كُلَّ ذِي رَحِمٍ دَخَلَ لِي فِي اَلْإِسْلاَمِ أَوْ يَدْخُلُ إِلَى يَوْمِ اَلْقِيَامَةِ وَ حُزَانَتِي
وَ خَاصَّتِي وَ مَنْ قَلَّدَنِي دُعَاءً أَوْ أَسْدَى إِلَيَّ يَداً أَوْ رَدَّ عَنِّي غِيبَةً أَوْ قَالَ فِيَّ خَيْراً أَوِ اِتَّخَذْتُ عِنْدَهُ يَداً
أَوْ صَنِيعَةً وَ جِيرَانِي وَ إِخْوَانِي مِنَ اَلْمُؤْمِنِينَ وَ اَلْمُؤْمِنَاتِ بِاللَّهِ وَ بِأَسْمَائِهِ اَلتَّامَّةِ اَلْعَامَّةِ اَلشَّامِلَةِ اَلْكَامِلَةِ
اَلطَّاهِرَةِ اَلْفَاضِلَةِ اَلْمُبَارَكَةِ اَلْمُتَعَالِيَةِ اَلزَّاكِيَةِ اَلشَّرِيفَةِ اَلْمَنِيعَةِ اَلْكَرِيمَةِ اَلْعَظِيمَةِ اَلْمَخْزُونَةِ اَلْمَكْنُونَةِ اَلَّتِي
لاَ يُجَاوِزُهُنَّ بَرٌّ وَ لاَ فَاجِرٌ وَ بِأُمِّ اَلْكِتَابِ وَ خَاتِمَتِهِ وَ مَا بَيْنَهُمَا مِنْ سُورَةٍ شَرِيفَةٍ وَ آيَةٍ مُحْكَمَةٍ وَ شِفَاءٍ وَ رَحْمَةٍ
وَ عُوذَةٍ وَ بَرَكَةٍ وَ بِالتَّوْرَاةِ وَ اَلْإِنْجِيلِ وَ اَلزَّبُورِ وَ اَلْفُرْقَانِ وَ صُحُفِ إِبْرَاهِيمَ وَ مُوسَى وَ بِكُلِّ كِتَابٍ أَنْزَلَهُ اَللَّهُ
وَ بِكُلِّ رَسُولٍ أَرْسَلَهُ اَللَّهُ وَ بِكُلِّ حُجَّةٍ أَقَامَهُ اَللَّهُ وَ بِكُلِّ بُرْهَانٍ أَظْهَرَهُ اَللَّهُ وَ بِكُلِّ نُورٍ أَنَارَهُ اَللَّهُ وَ بِكُلِّ آلاَءِ اَللَّهِ
وَ عَظَمَتِهِ أُعِيذُ وَ أَسْتَعِيذُ مِنْ شَرِّ كُلِّ ذِي شَرٍّ وَ مِنْ شَرِّ مَا أَخَافُ وَ أَحْذَرُ وَ مِنْ شَرِّ مَا رَبِّي مِنْهُ أَكْبَرُوَ مِنْ شَرِّ فَسَقَةِ اَلْعَرَبِ وَ اَلْعَجَمِ وَ مِنْ شَرِّ فَسَقَةِ اَلْجِنِّ وَ اَلْإِنْسِ وَ اَلشَّيَاطِينِ وَ اَلسَّلاَطِينِ وَ إِبْلِيسَ وَ جُنُودِهِ وَ أَشْيَاعِهِ
وَ أَتْبَاعِهِ وَ مِنْ شَرِّ مَا فِي اَلنُّورِ وَ اَلظُّلْمَةِ وَ مِنْ شَرِّ مَا دَهَمَ أَوْ هَجَمَ أَوْ أَلِمَ وَ مِنْ شَرِّ كُلِّ غَمٍّ وَ هَمٍّ وَ آفَةٍ وَ نَدَمٍ
وَ نَازِلَةٍ وَ سُقْمٍ وَ مِنْ شَرِّ مَا يَحْدُثُ فِي اَللَّيْلِ وَ اَلنَّهَارِ وَ تَأْتِي بِهِ اَلْأَقْدَارُ وَ مِنْ شَرِّ مَا فِي اَلنَّارِ وَ مِنْ شَرِّ
مَا فِي اَلْأَرَضِينَ وَ اَلْأَقْطَارِ وَ اَلْفَلَوَاتِ وَ اَلْقِفَارِ وَ اَلْبِحَارِ وَ اَلْأَنْهَارِ وَ مِنْ شَرِّ اَلْفُسَّاقِ وَ اَلْفُجَّارِ وَ اَلْكُهَّانِ
وَ اَلسُّحَّارِ وَ اَلْحُسَّادِ وَ اَلذُّعَّارِ وَ اَلْأَشْرَارِ وَ مِنْ شَرِّ مٰا يَلِجُ فِي اَلْأَرْضِ وَ مٰا يَخْرُجُ مِنْهٰا وَ مٰا يَنْزِلُ مِنَ اَلسَّمٰاءِ
وَ مٰا يَعْرُجُ فِيهٰا وَ مِنْ شَرِّ كُلِّ ذِي شَرٍّ وَ مِنْ شَرِّ كُلِّ دَابَّةٍ رَبِّي آخِذٌ بِنٰاصِيَتِهٰا إِنَّ رَبِّي عَلىٰ صِرٰاطٍ مُسْتَقِيمٍ
(فَإِنْ تَوَلَّوْا فَقُلْ حَسْبِيَ اَللّٰهُ لاٰ إِلٰهَ إِلاّٰ هُوَ عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُ وَ هُوَ رَبُّ اَلْعَرْشِ اَلْعَظِيمِ) [2]
وَ أَعُوذُ بِكَ اَللَّهُمَّ مِنَ اَلْهَمِّ وَ اَلْغَمِّ وَ اَلْحَزَنِ وَ اَلْعَجْزِ وَ اَلْكَسَلِ وَ اَلْجُبْنِ وَ اَلْبُخْلِ وَ مِنْ ضَلَعِ اَلدَّيْنِ وَ غَلَبَةِ اَلرِّجَالِ
وَ مِنْ عَمَلٍ لاَ يَنْفَعُ وَ مِنْ عَيْنٍ لاَ تَدْمَعُ وَ مِنْ قَلْبٍ لاَ يَخْشَعُ وَ مِنْ دُعَاءٍ لاَ يُسْمَعُ وَ مِنْ نَصِيحَةٍ لاَ تَنْجَعُ
وَ مِنْ صَحَابَةٍ لاَ تَرْدَعُ وَ مِنْ إِجْمَاعٍ عَلَى نُكْرٍ وَ تَوَدُّدٍ عَلَى خُسْرٍ أَوْ تَؤَاخُذٍ عَلَى خُبْثٍ وَ مِمَّا اِسْتَعَاذَ مِنْهُ مَلاَئِكَتُكَ اَلْمُقَرَّبُونَ
وَ اَلْأَنْبِيَاءُ اَل

۱۶:۰۰

بازارسال شده از مساجد تدبر محور
ْمُرْسَلُونَ وَ اَلْأَئِمَّةُ اَلْمُطَهَّرُونَ وَ اَلشُّهَدَاءُ وَ اَلصَّالِحُونَ وَ عِبَادُكَ اَلْمُتَّقُونَ وَ أَسْأَلُكَ اَللَّهُمَّ أَنْ تُصَلِّيَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ
وَ أَنْ تُعْطِيَنِي مِنَ اَلْخَيْرِ مَا سَأَلُوا وَ أَنْ تُعِيذَنِي مِنْ شَرِّ مَا اِسْتَعَاذُوا وَ أَسْأَلُكَ اَللَّهُمَّ مِنَ اَلْخَيْرِ كُلِّهِ عَاجِلِهِ وَ آجِلِهِ مَا عَلِمْتُ مِنْهُ
وَ مَا لَمْ أَعْلَمْ وَ أَعُوذُ بِكَ رَبِّ (مِنْ هَمَزٰاتِ اَلشَّيٰاطِينِ وَ أَعُوذُ بِكَ رَبِّ أَنْ يَحْضُرُونِ) [3] بِسْمِ اَللَّهِ عَلَى أَهْلِ بَيْتِ اَلنَّبِيِّ
مُحَمَّدٍ صَلَّى اَللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ بِسْمِ اَللَّهِ عَلَى نَفْسِي وَ دِينِي بِسْمِ اَللَّهِ عَلَى أَهْلِي وَ مَالِي بِسْمِ اَللَّهِ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ أَعْطَانِي رَبِّي
بِسْمِ اَللَّهِ عَلَى أَحِبَّتِي وَ وُلْدِي وَ قَرَابَاتِي بِسْمِ اَللَّهِ عَلَى جِيرَانِي وَ إِخْوَانِي وَ مَنْ قَلَّدَنِي دُعَاءً أَوِ اِتَّخَذَ عِنْدِي يَداً
أَوِ اِبْتَدَأَ إِلَيَّ بِرّاً مِنَ اَلْمُؤْمِنِينَ وَ اَلْمُؤْمِنَاتِ بِسْمِ اَللَّهِ عَلَى مَا رَزَقَنِي رَبِّي وَ يَرْزُقُنِي بِسْمِ اَللَّهِ اَلَّذِي لاَ يَضُرُّ مَعَ اِسْمِهِ شَيْءٌ
فِي اَلْأَرْضِ وَ لاَ فِي اَلسَّمَاءِ وَ هُوَ اَلسَّمِيعُ اَلْعَلِيمُ اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ صِلْنِي بِجَمِيعِ مَا سَأَلَكَ
عِبَادُكَ اَلْمُؤْمِنُونَ أَنْ تَصِلَهُمْ بِهِ مِنَ اَلْخَيْرِ وَ اِصْرِفْ عَنِّي جَمِيعَ مَا سَأَلَكَ عِبَادُكَ اَلْمُؤْمِنُونَ أَنْ تَصْرِفَهُ عَنْهُمْ مِنَ اَلسُّوءِ
وَ اَلرَّدَى وَ زِدْنِي مِنْ فَضْلِكَ مَا أَنْتَ أَهْلُهُ وَ وَلِيُّهُ يَا أَرْحَمَ اَلرَّاحِمِينَ اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ أَهْلِ بَيْتِهِ اَلطَّيِّبِينَ
وَ عَجِّلِ اَللَّهُمَّ فَرَجَهُمْ وَ فَرَجِي وَ فَرِّجْ عَنْ كُلِّ مَهْمُومٍ مِنَ اَلْمُؤْمِنِينَ وَ اَلْمُؤْمِنَاتِ اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ
وَ اُرْزُقْنِي نَصْرَهُمْ وَ أَشْهِدْنِي أَيَّامَهُمْ وَ اِجْمَعْ بَيْنِي وَ بَيْنَهُمْ فِي اَلدُّنْيَا وَ اَلْآخِرَةِ وَ اِجْعَلْ مِنْكَ عَلَيْهِمْ وَاقِيَةً حَتَّى لاَ يُخْلَصَ إِلَيْهِمْ
إِلاَّ بِسَبِيلِ خَيْرٍ وَ عَلَيَّ مَعَهُمْ وَ عَلَى شِيعَتِهِمْ وَ مُحِبِّيهِمْ وَ عَلَى أَوْلِيَائِهِمْ وَ عَلَى جَمِيعِ اَلْمُؤْمِنِينَ وَ اَلْمُؤْمِنَاتِ
فَ‍ إِنَّكَ عَلىٰ كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ بِسْمِ اَللَّهِ وَ بِاللَّهِ وَ مِنَ اَللَّهِ وَ إِلَى اَللَّهِ وَ لاَ غَالِبَ إِلاَّ اَللَّهُ مٰا شٰاءَ اَللّٰهُ لاٰ قُوَّةَ إِلاّٰ بِاللّٰهِ (حَسْبِيَ اَللّٰهُ) [4]
تَوَكَّلْتُ عَلَى اَللّٰهِ وَ أُفَوِّضُ أَمْرِي إِلَى اَللّٰهِ وَ أَلْتَجِئُ إِلَى اَللَّهِ وَ بِاللَّهِ أُحَاوِلُ وَ أُصَاوِلُ وَ أُكَاثِرُ وَ أُفَاخِرُ وَ أَعْتَزُّ وَ أَعْتَصِمُ
عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُ وَ إِلَيْهِ مَتٰابِ لاَ إِلَهَ إِلاَّ اَللَّهُ اَلْحَيُّ اَلْقَيُّومُ عَدَدَ اَلثَّرَى وَ اَلنُّجُومِ وَ اَلْمَلاَئِكَةِ اَلصُّفُوفِ
لاَ إِلَهَ إِلاَّ اَللَّهُ وَحْدَهُ لاَ شَرِيكَ لَهُ اَلْعَلِيُّ اَلْعَظِيمُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ اَللَّهُ (سُبْحٰانَكَ إِنِّي كُنْتُ مِنَ اَلظّٰالِمِينَ) [5]

۱۶:۰۰

اطلاعیه با سلام و احترام با توجه به فضای اجتماعی و فرهنگی کشور بعلت حادثه برای رئیس جمهور محترمکارگاه اعضای علوم پزشکی فردا دوشنبه ۳۰ اردیبهشت (ساعت ۱۸) برگزار نمی گردد.

۱۸:۵۴