سلام به همگی دوستان خوبامیدوارم حالتون خوب باشهبه کانال آموزشی تماسهای میلیاردی متعلق به استاد بهزاد استقامت، نویسنده کتاب تماسهای میلیاردی خوش آمدید
۱۰:۱۰
سلام به همهی همراهان عزیزدر شرایطی که جامعهمون با بحرانها و فشارهای اقتصادی و روانی روبروست، بیشتر از هر زمان دیگهای لازمه کنار هم باشیم و هوای همو داشته باشیم – بهویژه صاحبان کسبوکار، چه کوچک و چه بزرگ.
من این کانال رو راهاندازی کردم برای یک هدف مشخص:کمک به شما کارآفرینها، فروشندهها، مشاورها، فریلنسرها و همهی کسایی که نمیخوان توی این بحران، عقب بمونن.
از امروز به بعد، اینجا جاییه برای:
آموزشهای کوتاه و کاربردی برای عبور از بحران
ایدههایی برای حفظ مشتری و جریان درآمد
روشهای هوشمند برای تطبیق با شرایط
نکات روانی و ذهنی برای حفظ تمرکز و انگیزه
با هم یاد میگیریم، رشد میکنیم و عبور میکنیم.اگر تو هم صاحب یه کسبوکاری هستی (کوچیک یا بزرگ)، اینجا جای توئه.
محتوا رو دنبال کن و اگر خواستی با بقیه هم به اشتراک بذار.
با احترام و انرژی،Behzadesteghamat
از امروز به بعد، اینجا جاییه برای:
با احترام و انرژی،Behzadesteghamat
۱۶:۱۳
سلام مجدد به دوستانامیدوارم حالتون عالی باشه
۱۶:۱۴
۱۶:۱۷
تا حالا فکر کردین بعضی کلمات چه قدرت جادویی دارن؟
این قدرت نهفته میتونه ضمیر ناخودآگاه ما رو تسخیر کنهو ما رو به سمت تصمیمگیریهای خاص، مثل خرید، سوق بده!خیلی وقتا بدون اینکه خودمون بدونیم، تحت تاثیر این کلماتیم. 
تحقیقات در زمینه روانشناسی فروش نشون داده که ۷ کلمه کلیدی، مشتری رو وادار به عمل میکنن.این کلمات جادویی (که البته پشتشون علم روانشناسی خوابیده
) عبارتند از:«شما»، «جدید»، «فوری»، «رایگان»، «چون»، «کشف کنید» و «تضمین»!این لیست الهام گرفته از کارهای دکتر رابرت سیالدینی در کتاب «تاثیرگذاری» است. 
اینستاگرام استاد بهزاد استقامت:https://www.instagram.com/behzadesteghamatتلفن مشاوره: 02191010363https://wa.me/989033141876
«کدوم از این تکنیکها رو امروز توی فروش خودت اجرا میکنی؟ بنویس
»
تحقیقات در زمینه روانشناسی فروش نشون داده که ۷ کلمه کلیدی، مشتری رو وادار به عمل میکنن.این کلمات جادویی (که البته پشتشون علم روانشناسی خوابیده
اینستاگرام استاد بهزاد استقامت:https://www.instagram.com/behzadesteghamatتلفن مشاوره: 02191010363https://wa.me/989033141876
۱۰:۴۲
<b>۵ عبارت طلایی که مشتری حس نمیکند به او فروختی!</b>
میدونی چطور بدون هیچ فشاری، مشتریهات رو به خرید ترغیب کنی؟
راز، توی استفاده از چند کلمه هوشمندانه است که به مشتری حس استقلال و تصمیمگیری میده.
با این عبارات جادویی، مشتری فکر میکنه خودش انتخاب کرده، نه اینکه چیزی بهش فروخته شده! 🥳
نتیجه؟ افزایش فروش و جلب اعتماد، بدون دردسر!
رابرت سیالدینی در کتاب "تاثیر: روانشناسی متقاعدسازی" به قدرت بینظیر کلمات در این زمینه اشاره کرده.
این تکنیکها، برگ برنده تو هستن!


















«کدوم از این تکنیکها رو امروز توی فروش خودت اجرا میکنی؟ بنویس
»اینستاگرام استاد بهزاد استقامت: https://www.instagram.com/behzadesteghamatتلفن مشاوره : 02191010363واتس اپ : https://wa.me/989033141876
میدونی چطور بدون هیچ فشاری، مشتریهات رو به خرید ترغیب کنی؟
راز، توی استفاده از چند کلمه هوشمندانه است که به مشتری حس استقلال و تصمیمگیری میده.
با این عبارات جادویی، مشتری فکر میکنه خودش انتخاب کرده، نه اینکه چیزی بهش فروخته شده! 🥳
نتیجه؟ افزایش فروش و جلب اعتماد، بدون دردسر!
رابرت سیالدینی در کتاب "تاثیر: روانشناسی متقاعدسازی" به قدرت بینظیر کلمات در این زمینه اشاره کرده.
این تکنیکها، برگ برنده تو هستن!
۹:۳۲
<b>مذاکره با مشتری ناراضی — از تهدید به فرصت</b>
میدونی، یه مشتری ناراضی میتونه یه گنج باشه!
به جای اینکه بترسیم، بهش به چشم یه فرصت نگاه کنیم.
طبق کتاب بینظیر "Getting to Yes" از راجر فیشر و ویلیام یوری، مهم اینه که روی منافع تمرکز کنیم، نه مواضع.گوش بدهیم به حرفهاش، احساساتش رو درک کنیم و به دنبال راهحلهایی باشیم که برای هر دو طرف برد-برد باشه.
اینجوری نه تنها مشکل رو حل میکنیم، بلکه یه مشتری وفادار هم بدست میاریم!


















«کدوم از این تکنیکها رو امروز توی فروش خودت اجرا میکنی؟ بنویس
»اینستاگرام استاد بهزاد استقامت: https://www.instagram.com/behzadesteghamatتلفن مشاوره : 02191010363واتس اپ : https://wa.me/989033141876
میدونی، یه مشتری ناراضی میتونه یه گنج باشه!
۹:۳۱
<b>هنر سکوت در مذاکره: چرا گاهی بهترین جمله «هیچی نگفتن» است</b>
رفقا، تا حالا به قدرت سکوت فکر کردین تو مذاکره؟
گاهی اوقات، بهترین حرکت، هیچی نگفتنه!
وقتی سکوت میکنید، طرف مقابل ترغیب میشه فضا رو پر کنه و اطلاعات بیشتری بهتون بده.
این یه تاکتیک طلاییه!
«کریس واس» تو کتاب معروفش «هرگز سازش نکنید»، تاکید میکنه که سکوت بعد از یه سوال خوب، میتونه فشار رو روی طرف مقابل بذاره و شما رو قدرتمندتر نشون بده.
پس دفعه بعد امتحانش کنید و ببینید چطور میز مذاکره رو به نفع خودتون تغییر میده!


















«کدوم از این تکنیکها رو امروز توی فروش خودت اجرا میکنی؟ بنویس
»اینستاگرام استاد بهزاد استقامت: https://www.instagram.com/behzadesteghamatتلفن مشاوره : 02191010363واتس اپ : https://wa.me/989033141876
رفقا، تا حالا به قدرت سکوت فکر کردین تو مذاکره؟
وقتی سکوت میکنید، طرف مقابل ترغیب میشه فضا رو پر کنه و اطلاعات بیشتری بهتون بده.
«کریس واس» تو کتاب معروفش «هرگز سازش نکنید»، تاکید میکنه که سکوت بعد از یه سوال خوب، میتونه فشار رو روی طرف مقابل بذاره و شما رو قدرتمندتر نشون بده.
۹:۳۲
<b>جادوی تسخیر ذهن مشتری در ۳۰ ثانیه اول تماس!</b>
رفقا، تا حالا فکر کردید چطور میشه تو همون ۳۰ ثانیه اول تماس، دل مشتری رو بدست آورد؟
این یه مهارت فوقالعادهست که میتونه بازی رو عوض کنه!
️
نکته کلیدی طبق آموزههای "دیل کارنگی" در کتاب معروفش، "آیین دوستیابی"، نشون دادن اشتیاق واقعی و **گوش دادن فعال**ه.
در واقع، مشتری حس میکنه واقعاً براش ارزش قائلید و به حرفاش توجه میکنید.

همین حس اعتماد، پایه و اساس یه مکالمه موفق رو تو همون لحظات اول بنا میکنه.
با این تکنیک ساده، مشتری جذب شما میشه و ذهنیتش کاملاً به سمت شما جهتگیری میکنه!

















«کدوم از این تکنیکها رو امروز توی فروش خودت اجرا میکنی؟ بنویس
»اینستاگرام استاد بهزاد استقامت: https://www.instagram.com/behzadesteghamatتلفن مشاوره : 02191010363واتس اپ : https://wa.me/989033141876
رفقا، تا حالا فکر کردید چطور میشه تو همون ۳۰ ثانیه اول تماس، دل مشتری رو بدست آورد؟
این یه مهارت فوقالعادهست که میتونه بازی رو عوض کنه!
نکته کلیدی طبق آموزههای "دیل کارنگی" در کتاب معروفش، "آیین دوستیابی"، نشون دادن اشتیاق واقعی و **گوش دادن فعال**ه.
در واقع، مشتری حس میکنه واقعاً براش ارزش قائلید و به حرفاش توجه میکنید.
همین حس اعتماد، پایه و اساس یه مکالمه موفق رو تو همون لحظات اول بنا میکنه.
با این تکنیک ساده، مشتری جذب شما میشه و ذهنیتش کاملاً به سمت شما جهتگیری میکنه!
۹:۳۱
<b>فرمول SLC برای تماسهای موفق: شروع، لحن، کنترل</b> 

تاحالا شده فکر کنید چطور یه تماس تلفنی عالی داشته باشید؟
فرمول طلایی "SLC" رو امتحان کنید!این فرمول از دل کتاب "چگونه دوستان پیدا کنیم و روی مردم تاثیر بگذاریم" نوشته "دیل کارنگی" بیرون اومده. 
S یعنی "شروع" قوی: با یه سلام گرم و معرفی واضح، توجه مخاطب رو جلب کنید.
L یعنی "لحن" مناسب: همیشه با انرژی، احترام و شفافیت صحبت کنید. صدای شما اعتماد میسازه! 
C یعنی "کنترل" هوشمندانه: مکالمه رو به سمت هدف هدایت کنید و با گوش دادن فعال، نتیجه بگیرید. 🧭
با این سه گام ساده، تماسهاتون فوقالعاده میشه!


















«کدوم از این تکنیکها رو امروز توی فروش خودت اجرا میکنی؟ بنویس
»اینستاگرام استاد بهزاد استقامت: https://www.instagram.com/behzadesteghamatتلفن مشاوره : 02191010363واتس اپ : https://wa.me/989033141876
تاحالا شده فکر کنید چطور یه تماس تلفنی عالی داشته باشید؟
S یعنی "شروع" قوی: با یه سلام گرم و معرفی واضح، توجه مخاطب رو جلب کنید.
با این سه گام ساده، تماسهاتون فوقالعاده میشه!
۹:۳۱
<b>قیمتت بالاست؟ اینجوری حرفهای جواب بده!</b>
شاید شما هم شنیدید: «قیمتت بالاست!»
به جای اینکه گارد بگیرید و دفاع کنید، سوال بپرسید!مثلاً: «نسبت به چه چیزی؟» یا «چه ارزشی رو انتظار دارید؟»
یادتون باشه، مشتری دنبال ارزشه، نه فقط قیمت کمتر.
جفری گیتومر، نویسنده کتاب معروف «دفترچه قرمز فروشنده کوچک»، همیشه تاکید میکنه که تمرکزتون رو از قیمت به ارزشی که ارائه میدین، منتقل کنید.
اینطوری هم مشتری رو بهتر میشناسید، هم میتونید پیشنهاد بهتری ارائه بدید و در نهایت یک معامله برد-برد بسازید!
فروش حرفهای یعنی همین!


















«کدوم از این تکنیکها رو امروز توی فروش خودت اجرا میکنی؟ بنویس
»اینستاگرام استاد بهزاد استقامت: https://www.instagram.com/behzadesteghamatتلفن مشاوره : 02191010363واتس اپ : https://wa.me/989033141876
شاید شما هم شنیدید: «قیمتت بالاست!»
به جای اینکه گارد بگیرید و دفاع کنید، سوال بپرسید!مثلاً: «نسبت به چه چیزی؟» یا «چه ارزشی رو انتظار دارید؟»
یادتون باشه، مشتری دنبال ارزشه، نه فقط قیمت کمتر.
جفری گیتومر، نویسنده کتاب معروف «دفترچه قرمز فروشنده کوچک»، همیشه تاکید میکنه که تمرکزتون رو از قیمت به ارزشی که ارائه میدین، منتقل کنید.
اینطوری هم مشتری رو بهتر میشناسید، هم میتونید پیشنهاد بهتری ارائه بدید و در نهایت یک معامله برد-برد بسازید!
فروش حرفهای یعنی همین!
۶:۱۶
<b>۳ اشتباه فروشندههای تلفنی که باعث از دست رفتن فروش میشود</b>
سلام رفقا!
تا حالا فکر کردین چرا گاهی فروش تلفنی اونطور که باید پیش نمیره؟
تحقیقات نشون میده ۳ اشتباه رایج، مشتری رو فراری میده و فروشتون رو به خطر میندازه.
اولیش، زیاد حرف زدن و گوش نکردنه.
دومیش، نشناختن نیاز واقعی و عمیق مشتریه.
و سومیش، رباتیک و بیروح بودن لحن فروشنده!
به قول "دیل کارنگی" در کتاب "آیین دوستیابی": "وقتی صحبت میکنید، شنونده باشید."با دوری از این اشتباهات، فروشتون رو متحول کنید!


















«کدوم از این تکنیکها رو امروز توی فروش خودت اجرا میکنی؟ بنویس
»اینستاگرام استاد بهزاد استقامت: https://www.instagram.com/behzadesteghamatتلفن مشاوره : 02191010363واتس اپ : https://wa.me/989033141876
سلام رفقا!
۱۰:۲۰
<b>چطور مشتریها رو عاشق برندمون کنیم؟
</b>
رفیق، میدونستی روانشناسی یه عالمه ترفند داره برای اینکه مشتریها بهت وفادار بمونن؟فقط با حدس و گمان جلو نرو، بیا علمی نگاه کنیم!
یکی از قویترینهاش، اصل "عمل متقابل" یا Reciprocity هست.همین که یه ارزش کوچیک، یه سرویس عالی یا حتی یه اطلاعات مفید بهشون بدی، اونا حس میکنن باید جبران کنن و بیشتر برمیگردن!
به قول رابرت سیالدینی توی کتاب فوقالعادهاش "نفوذ"، این یه نیروی بینهایت قدرتمنده.پس همیشه یه قدم جلوتر باش و به مشتریهات ارزش واقعی بده!


















«کدوم از این تکنیکها رو امروز توی فروش خودت اجرا میکنی؟ بنویس
»اینستاگرام استاد بهزاد استقامت: https://www.instagram.com/behzadesteghamatتلفن مشاوره : 02191010363واتس اپ : https://wa.me/989033141876
رفیق، میدونستی روانشناسی یه عالمه ترفند داره برای اینکه مشتریها بهت وفادار بمونن؟فقط با حدس و گمان جلو نرو، بیا علمی نگاه کنیم!
۹:۳۱
<b>چطور مشتری جدید رو به خریدار دائمی تبدیل کنیم؟</b>
یه مشتری جدید پیدا کردن عالیه، اما تبدیلش به یه مشتری وفادار، هنر کسبوکاره!
اولین قدم اینه که تجربهای بینظیر براش بسازی؛ محصول یا خدمتت باید حرف نداشته باشه.بعد از خرید اول، باهاش در ارتباط بمون، مثلاً با یه پیام تشکر یا پیشنهاد ویژه.
اعتمادش رو جلب کن و نشون بده که براش ارزش قائلی.همونطور که رابرت سیالدینی در کتاب "نفوذ" میگه، تعهد و ثبات در ارتباط با مشتری، وفاداری رو تقویت میکنه.با این روشها، مشتری جدیدت خیلی زود میشه پای ثابت کسبوکارت!


















«کدوم از این تکنیکها رو امروز توی فروش خودت اجرا میکنی؟ بنویس
»اینستاگرام استاد بهزاد استقامت: https://www.instagram.com/behzadesteghamatتلفن مشاوره : 02191010363واتس اپ : https://wa.me/989033141876
یه مشتری جدید پیدا کردن عالیه، اما تبدیلش به یه مشتری وفادار، هنر کسبوکاره!
۹:۳۱
<b>راز برنامههای وفاداری موفق در ایران!
</b>
تاحالا فکر کردی چرا بعضی برندها مشتریهاشون رو انقدر خوب حفظ میکنن؟
برنامههای وفاداری دیجیاستایل و اسنپفود مثالهای درخشانی از این موفقیت هستن.
این برندها با ارائه تخفیفهای جذاب، امتیاز و تجربههای شخصیسازیشده، مشتریهاشون رو به خودشون وفادار نگه میدارن.
طبق تحقیقاتی که در کتاب "Marketing Management" توسط فیلیپ کاتلر بررسی شده، کلید موفقیت، درک عمیق نیازهای مشتری و ارائه ارزش مداومه.
شما هم موافقید؟ کدوم برنامه وفاداری بیشتر جذبتون کرده؟


















«کدوم از این تکنیکها رو امروز توی فروش خودت اجرا میکنی؟ بنویس
»اینستاگرام استاد بهزاد استقامت: https://www.instagram.com/behzadesteghamatتلفن مشاوره : 02191010363واتس اپ : https://wa.me/989033141876
تاحالا فکر کردی چرا بعضی برندها مشتریهاشون رو انقدر خوب حفظ میکنن؟
برنامههای وفاداری دیجیاستایل و اسنپفود مثالهای درخشانی از این موفقیت هستن.
این برندها با ارائه تخفیفهای جذاب، امتیاز و تجربههای شخصیسازیشده، مشتریهاشون رو به خودشون وفادار نگه میدارن.
طبق تحقیقاتی که در کتاب "Marketing Management" توسط فیلیپ کاتلر بررسی شده، کلید موفقیت، درک عمیق نیازهای مشتری و ارائه ارزش مداومه.
شما هم موافقید؟ کدوم برنامه وفاداری بیشتر جذبتون کرده؟
۹:۳۱